Σελίδα 3 από 3

Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2023, 17:57
από Η φωνή της Αληθειας
sys3x έγραψε: 18 Μάιος 2023, 17:26
Δεν έχει κανένα απολύτως νόημά να συζητάμε φίλε μου, είσαι απολύτως άσχετος.

Μήπως κατά πάσα πιθανότητα όλα αυτά τα έγραψες από το android κινητό σου;
Ρε φίλε γιατί είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις; Τα iot και που βρίσκεται και δεν βρίσκεται το λίνουξ είναι αδιάφορο. Για να τον τελειώσεις τον άλλο αρκεί να του μπλοκάρεις την πρόσβαση σε 5-10-100 critical εφαρμογες/components/οτιδήποτε. Αυτό ο αμερικάνος μπορεί να το κάνει άνετα άμα θέλει. Πάρε για παράδειγμα τι έγινε με τα κινητά και τους ημιαγωγούς.

Το πλεονέκτημα του κινέζου είναι φτηνά χέρια για συναρμολόγηση, αλλά τα φτηνά χέρια είναι commodity. Έχει και ο βιετναμέζος, έχει και ο μεξικάνος και άλλοι τόσοι. Αυτό που δεν είναι commodity είναι πχ εφαρμογή που να τρέχει και να αναλύει δεδομένα φασματογράφου μάζας. Ο φασματογράφος χωρίς license να τρέχει την εφαρμογή είναι άχρηστος. Εργαστήριο χωρίς λειτουργικό φασματογράφο είναι εργαστήριο χωρίς αντικείμενο εργασίας. Το ίδιο ισχύει και με πολλά components, πχ ο ανιχνευτής του μηχανήματος. Να χτυπιέσαι κάτω δεν μπορείς να τον αντιγράψεις, ούτε άλλωστε είναι γνωστά τα specifications. Μόλις χαλάσει ή χρειαστεί αλλαγή, τελείωσες.

Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2023, 18:53
από sys3x
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 18 Μάιος 2023, 17:32
sys3x έγραψε: 18 Μάιος 2023, 17:04
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 18 Μάιος 2023, 16:24 Το βασικό θέμα των υπολοίπων είναι ότι η διύλιση είναι εξαιρετικά ρυπογόνα διαδικασία, δεν τίθεται θέμα τεχνολογίας, δεν πρόκειται για τίποτα ιδιαίτερο. Το ίδιο ισχύει και με τις σπάνιες γαίες (που δεν είναι σπάνιες). Απλά, οι υπόλοιποι έχουν περιβαλλοντικούς περιορισμούς και δεν μπορούν (σωστά) να γεμίζουν τον τόπο τοξικά απόβλητα.
Το (σωστά) θα ήτανε σωστό εάν η Κίνα βρισκόταν σε έναν διαφορετικό πλανήτη από την γη.
Γενικότερα γράφεις απίστευτες παπαριές φίλε μου, γράφεις, δηλαδή όσο έχεις σχέση με φωνή άλλο τόσο έχεις σχέση με την στέρηση της λήθης.
Όσο πιο φιλικά γίνεται όλα αυτά.
Παρακαλώ.
Στο θέμα της έρευνας ο αμερικάνος άμα θέλει μπορεί να τους τελειώσει αύριο το πρωί, αρκεί να μπλοκάρει τα licenses σε διάφορες εφαρμογές. Γιατί το ξέρω αυτό; Διότι ασχολούμαι με έρευνα.
Μπρο, κανένα ανέκδοτο ξέρεις να μας πεις;
Έχεις στοιχειώδης ελλείψεις, δεν μπορεί αυτό να συνεχίζεται έτσι στο τζαμπέ, και εσύ δεν θα το εκτιμήσεις κι εγώ χάνω τον χρόνο μου. Απλά ελπίζω να μην σε παίρνουν στα σοβαρά άλλοι ακόμη πιο άσχετοι από εσένα.

Re: New York Times> Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και μια μπαταρία ηλεκτρικού αυτοκινήτου χωρίς την Κ

Δημοσιεύτηκε: 18 Μάιος 2023, 20:26
από Dwarven Blacksmith
Άλλο ερώτημα: Μπορεί κάποιος παγκοσμίως σήμερα να φτιάξει έστω και ένα νήμα για την Κίνα, και να μην του την πέσει ο ιντερνετικός PLA; :8)
Η φωνή της Αληθειας έγραψε: 18 Μάιος 2023, 17:57
sys3x έγραψε: 18 Μάιος 2023, 17:26
Δεν έχει κανένα απολύτως νόημά να συζητάμε φίλε μου, είσαι απολύτως άσχετος.

Μήπως κατά πάσα πιθανότητα όλα αυτά τα έγραψες από το android κινητό σου;
Ρε φίλε γιατί είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις; Τα iot και που βρίσκεται και δεν βρίσκεται το λίνουξ είναι αδιάφορο. Για να τον τελειώσεις τον άλλο αρκεί να του μπλοκάρεις την πρόσβαση σε 5-10-100 critical εφαρμογες/components/οτιδήποτε. Αυτό ο αμερικάνος μπορεί να το κάνει άνετα άμα θέλει. Πάρε για παράδειγμα τι έγινε με τα κινητά και τους ημιαγωγούς.

Το πλεονέκτημα του κινέζου είναι φτηνά χέρια για συναρμολόγηση, αλλά τα φτηνά χέρια είναι commodity. Έχει και ο βιετναμέζος, έχει και ο μεξικάνος και άλλοι τόσοι. Αυτό που δεν είναι commodity είναι πχ εφαρμογή που να τρέχει και να αναλύει δεδομένα φασματογράφου μάζας. Ο φασματογράφος χωρίς license να τρέχει την εφαρμογή είναι άχρηστος. Εργαστήριο χωρίς λειτουργικό φασματογράφο είναι εργαστήριο χωρίς αντικείμενο εργασίας. Το ίδιο ισχύει και με πολλά components, πχ ο ανιχνευτής του μηχανήματος. Να χτυπιέσαι κάτω δεν μπορείς να τον αντιγράψεις, ούτε άλλωστε είναι γνωστά τα specifications. Μόλις χαλάσει ή χρειαστεί αλλαγή, τελείωσες.
Όλα τα παραδείγματα που φέρνεις ότι δήθεν "με ένα τσακ τους τελειώνουν", είναι αντιπαραδείγματα. Μετά από κάθε δήθεν Thanos snap το μόνο πράγμα που εξαφανίζεται είναι τα delusions των ΗΠΑ.
Φθηνά χέρια για συναρμολόγηση; Ουτε καν, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα της Κίνας το έτος που μιλάμε.