Σελίδα 3 από 7

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 00:14
από vantono
Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:07 Και γιατί να μένουμε σε ημίμετρα;
Καταταγείτε στους HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ.
:lol:
:g030:

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 00:20
από vantono
hellegennes έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 08:59 Υπόψιν ότι είμαι ενάντια στο ότι θεωρείται αυτονόητο πως ο καθένας πρέπει να οδηγεί. Η οδήγηση θα έπρεπε να είναι προνόμιο που το κερδίζεις δύσκολα. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί έχει γίνει αυτονόητο πως όλοι πρέπει να πάρουν δίπλωμα.
:+1:
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65. Και αν καποιος στην πορεια της ζωής του παρουσιάσει πρόβλημα υγειας ικανο να επηρεάσει σοβαρά την όραση και τα αντανακλαστικά του, να του αφαιρείται και αρκετά νωρίτερα.

Όλα αυτά βέβαια, μέχρι την Άγια στιγμή που θα επιβληθεί δια παντός η αυτόνομη οδήγηση. Όσο ομως βρισκομαστε ακομα στην εποχή της δικτατορίας των μεταλλικών κουβάδων με ρόδες και του μαλάκα κάγκουρα που τους χειρίζεται, θελουμε δραστικά μέτρα.

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 08:36
από hellegennes
Εγώ θα ήμουν πιο επιεικής. 25-70 είναι τα όρια που έχω στο μυαλό μου. Βέβαια δύσκολο οποιοδήποτε κράτος να ψηφίσει κάτι τέτοιο, για δύο λόγους: αυτοκινητοβιομηχανίες και κόστος ΜΜΜ.

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 08:56
από EKPLIKTIKOS
vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:20
hellegennes έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 08:59 Υπόψιν ότι είμαι ενάντια στο ότι θεωρείται αυτονόητο πως ο καθένας πρέπει να οδηγεί. Η οδήγηση θα έπρεπε να είναι προνόμιο που το κερδίζεις δύσκολα. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί έχει γίνει αυτονόητο πως όλοι πρέπει να πάρουν δίπλωμα.
:+1:
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65.
Το ασφαλέστερο γκρουπ οδηγών είναι οι 60-70

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 09:36
από Υδράργυρος
Green Dragon έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 23:31
Ναύτης έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 12:03
Στύγιος έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:53 Πατήρ 85 χρονών,με κινητικά προβλήματα, επιμένει πεισματικά να οδηγήσει. Είδε κι απόειδε ο Στύγιος :102: και του αφαίρεσε τα κλειδιά.Σε έκτακτες περιπτώσεις τού κάνω τον σωφέρ.
Εμένα για τον συγχωρεμένο τον πατέρα μου, όταν ήταν στα 80+ με ελαφρά ακόμα άνοια και πάρκινσον σε αρχικό στάδιο, μάς είπε ο γιατρός ότι δεν επιτρέπεται να οδηγεί πλέον (δεν χρειαζόταν να μας το πει, το βλέπαμε και μόνοι μας όταν, π.χ. μάθαμε ότι μπήκε ανάποδα στην λεωφ. Αμφιθέας).
Πήγα να τον κουβεντιάσω, μού 'σουρε τα εξ' αμάξης και παραλίγο να με καταχεριάσει. Ήταν και θηρίο ο γέρος, παρά την ασθένεια, πού να τον κοντοζυγώσεις;
Ρε καλέ μου, ρε χρυσέ μου, κι εγώ κι η μάνα μου, "κουμάντο να κάνεις στα βρακοζώνια σου", μού έλεγε.
Ήρθε η αδελφή μου, "μπαμπά, σε παρακαλώ, δώσε μου τα κλειδιά του αυτοκινήτου", τού είπε, "δεν κάνει να οδηγείς πλέον".
"Ό,τι θες ηλιαχτίδα μου", της απάντησε, και τής έδωσε χωρίς άλλη κουβέντα τα κλειδιά του αυτοκινήτου.
Αδυναμίες.
Ήμαρτον!

Μακάρι να μην συναντήσω ποτέ τέτοια συμφορά στον δρόμο!
Εχω συναντησει στην εθνικη στον σταθμο αποχιονισμου προς διοδια αφιδνων. Ευτυχως ειχα χρονο αντιδρασης. Πηγαινε αριστερη λωριδα αναποδα. Δεν ηταν παππους
Απο τοτε δεν ξαναπηγα αριστερη λωριδα αμα δεν εχω ορατοτητα 500 μετρα μπροστα τουλαχιστον. Τετοιο ηταν το σοκ

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 09:40
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
Θέτω ένα παράλληλο ερώτημα
Γιατί να επιτρέπει ο νομος να πουλιούνται και να υπάρχουν αυτοκίνητα όπου τρέχουν πολύ περισσότερο από το ανώτατο όριο ταχύτητας που επιτρέπει ο νόμος σε εθνικές οδούς;

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 09:55
από stergiosbik
EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 08:56
vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:20
hellegennes έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 08:59 Υπόψιν ότι είμαι ενάντια στο ότι θεωρείται αυτονόητο πως ο καθένας πρέπει να οδηγεί. Η οδήγηση θα έπρεπε να είναι προνόμιο που το κερδίζεις δύσκολα. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί έχει γίνει αυτονόητο πως όλοι πρέπει να πάρουν δίπλωμα.
:+1:
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65.
Το ασφαλέστερο γκρουπ οδηγών είναι οι 60-70

Mη σου πω οι 69-70!

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 09:59
από Green Dragon
Υδράργυρος έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 09:36 Εχω συναντησει στην εθνικη στον σταθμο αποχιονισμου προς διοδια αφιδνων. Ευτυχως ειχα χρονο αντιδρασης. Πηγαινε αριστερη λωριδα αναποδα. Δεν ηταν παππους
Απο τοτε δεν ξαναπηγα αριστερη λωριδα αμα δεν εχω ορατοτητα 500 μετρα μπροστα τουλαχιστον. Τετοιο ηταν το σοκ
Αρχικά διάβασα 'απαγχονισμού', δεν έπεσα και πολύ έξω...

Μακριά από μας!

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 10:22
από EKPLIKTIKOS
stergiosbik έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 09:55
EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 08:56
vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:20
:+1:
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65.
Το ασφαλέστερο γκρουπ οδηγών είναι οι 60-70

Mη σου πω οι 69-70!
Drivers ages 60-69 had the lowest crash rate. Crash rates began to increase beyond age 70; however, drivers ages 70-79 had crash rates similar to or lower than those of drivers ages 30-59, and drivers age 80 and older had crash rate higher than those of drivers ages 30-79 but lower than those of drivers younger than age 30.

https://aaafoundation.org/rates-motor-v ... 2014-2015/

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 10:27
από Ερμής
εξετάσεις ανα πέντε χρονια για όλους και μάλιστα σε διαφορετικές συνθήκες, βροχή ,νύχτα, ζέστη. Και μάλιστα να θεσπιστούν και κατώτερα ορια ταχύτητας εκτός απο ανώτερα, στις λεωφόρους και Εθνικές οδούς. Δε μπορεί να μου πηγαίνει ο άλλος στην Κηφισίας με 30 στην αριστερή λωρίδα, είναι επικίνδυνο.

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 10:30
από vantono
EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 08:56
vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:20
hellegennes έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 08:59 Υπόψιν ότι είμαι ενάντια στο ότι θεωρείται αυτονόητο πως ο καθένας πρέπει να οδηγεί. Η οδήγηση θα έπρεπε να είναι προνόμιο που το κερδίζεις δύσκολα. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί έχει γίνει αυτονόητο πως όλοι πρέπει να πάρουν δίπλωμα.
:+1:
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65.
Το ασφαλέστερο γκρουπ οδηγών είναι οι 60-70
Όχι όσοι οδηγούν κάτω από το κατώτατο όριο ταχύτητας. Υπαρχουν πολλοι αυτης της ηλικίας που το κανουν, οχι 60ρηδες βεβαια, αλλα πολυ πιο πανω. Και σε μια κοινωνια με καγκουρομαλάκες, το να πηγαινεις υπερβολικα αργά είναι και αυτο κατι επικίνδυνο για το γενικο συνολο.

Και μιλάω εκ πείρας, εχω πεσει σε περίπτωση παππού που πηγαινε τσουλώντας το αμαξι του και παραλιγο να μου δημιουργησει προβλημα ετσι οπως εβγαινα. Και ειμαι φουλ συντηρητικός στο θεμα της οδηγησης, που τηρεί τα όρια κατά γράμμα. Αν ηταν κανενα καγκουρομαλακισμένο θα τον ειχε κανει πίτα τον παππού, θα ειχε χτυπησει και ο ιδιος, μπορει να ειχαν παρει και στο λαιμο τους καμια παράπλευρη απώλεια τριγύρω.

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 10:32
από vantono
Ερμής έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:27 εξετάσεις ανα πέντε χρονια για όλους και μάλιστα σε διαφορετικές συνθήκες, βροχή ,νύχτα, ζέστη. Και μάλιστα να θεσπιστούν και κατώτερα ορια ταχύτητας εκτός απο ανώτερα, στις λεωφόρους και Εθνικές οδούς. Δε μπορεί να μου πηγαίνει ο άλλος στην Κηφισίας με 30 στην αριστερή λωρίδα, είναι επικίνδυνο.
Τεκνικλι, υπάρχουν. Αλλά όχι επίσημα.

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 10:34
από EKPLIKTIKOS
Εγώ ξαναλέω αν πραγματικά θέλετε να μειωθούν οι νεκροί από τα τροχαία στην Ελλάδα ο πραγματικά συνήθης ύποπτος είναι νέος άντρας κάτοικος Αττικής και οδηγεί δίτροχο.

Η στατιστική δυστυχως ειναι πουτανα κ έχει την τάση να μη δίνει δεκάρα για τις ιδεοληψίες μας, το intuition μας και την κοσμοθεωρια μας, ακόμη περισσότερο για anecdotal evidence. Και στην περίπτωση αυτή, αυτό είναι που μετράει. Όχι ότι σας έτυχε ένας γέρος που μπήκε ανάποδα στην εθνική.

Καταλαβαίνω ότι μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι είναι ασφαλέστερο να πηγαίνει με 50 χλμ χωρίς κράνος στην Αττική κάθε μέρα, σε σύγκριση με το να είναι σε μια σιδερενια βολίδα που πετάει 40 χιλιάδες πόδια πάνω από την επιφάνεια με 500 χλμ την ώρα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι.

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 10:40
από vantono
EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:34 Εγώ ξαναλέω αν πραγματικά θέλετε να μειωθούν οι νεκροί από τα τροχαία στην Ελλάδα ο πραγματικά συνήθης ύποπτος είναι νέος άντρας κάτοικος Αττικής και οδηγεί δίτροχο.

Η στατιστική δυστυχως ειναι πουτανα κ έχει την τάση να μη δίνει δεκάρα για τις ιδεοληψίες μας, το intuition μας και την κοσμοθεωρια μας, ακόμη περισσότερο για anecdotal evidence. Και στην περίπτωση αυτή, αυτό είναι που μετράει. Όχι ότι σας έτυχε ένας γέρος που μπήκε ανάποδα στην εθνική.

Καταλαβαίνω ότι μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι είναι ασφαλέστερο να πηγαίνει με 50 χλμ χωρίς κράνος στην Αττική κάθε μέρα, σε σύγκριση με το να είναι σε μια σιδερενια βολίδα που πετάει 40 χιλιάδες πόδια πάνω από την επιφάνεια με 500 χλμ την ώρα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι.
Οι διτροχάκηδες τον εαυτό τους παίρνουν στο λαιμό τους, συνηθως. Το θεμα ειναι να μην παίρνεις άλλους. Και άλλους, εχεις πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να παρεις κυρίως με έναν μεταλλικό κουβά με ρόδες που ζυγίζει τόνους.
Οι διτροχάκηδες χωρις κράνος και με σαγιονάρα δεν μας φταίνε σε κατι ιδιαιτερο. Ειμαστε υπέρ του δικαίωματος του ανθρωπου στην αυτοκτονία άλλωστε, και της αυτοδιάθεσης του σώματος του οπως εκεινος γουσταρει.
Αρκεί να οδηγουν και μονοι τους, χωρις συνοδηγό.

Re: Υπερήλικες οδηγοί

Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 10:58
από Ερμής
EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:34 Εγώ ξαναλέω αν πραγματικά θέλετε να μειωθούν οι νεκροί από τα τροχαία στην Ελλάδα ο πραγματικά συνήθης ύποπτος είναι νέος άντρας κάτοικος Αττικής και οδηγεί δίτροχο παπι.
Συμφωνώ 100% τώρα

Και εχω ξαναπεί, δε μπορώ να καταλάβω γιατί το παπί έχει τέτοια άνθηση σε υπανάπτυκτες χώρες απο παλια.
vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:40
EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:34 Εγώ ξαναλέω αν πραγματικά θέλετε να μειωθούν οι νεκροί από τα τροχαία στην Ελλάδα ο πραγματικά συνήθης ύποπτος είναι νέος άντρας κάτοικος Αττικής και οδηγεί δίτροχο.

Η στατιστική δυστυχως ειναι πουτανα κ έχει την τάση να μη δίνει δεκάρα για τις ιδεοληψίες μας, το intuition μας και την κοσμοθεωρια μας, ακόμη περισσότερο για anecdotal evidence. Και στην περίπτωση αυτή, αυτό είναι που μετράει. Όχι ότι σας έτυχε ένας γέρος που μπήκε ανάποδα στην εθνική.

Καταλαβαίνω ότι μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι είναι ασφαλέστερο να πηγαίνει με 50 χλμ χωρίς κράνος στην Αττική κάθε μέρα, σε σύγκριση με το να είναι σε μια σιδερενια βολίδα που πετάει 40 χιλιάδες πόδια πάνω από την επιφάνεια με 500 χλμ την ώρα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι.
Οι διτροχάκηδες τον εαυτό τους παίρνουν στο λαιμό τους, συνηθως. Το θεμα ειναι να μην παίρνεις άλλους. Και άλλους, εχεις πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να παρεις κυρίως με έναν μεταλλικό κουβά με ρόδες που ζυγίζει τόνους.
Οι διτροχάκηδες χωρις κράνος και με σαγιονάρα δεν μας φταίνε σε κατι ιδιαιτερο. Ειμαστε υπέρ του δικαίωματος του ανθρωπου στην αυτοκτονία άλλωστε, και της αυτοδιάθεσης του σώματος του οπως εκεινος γουσταρει.
Αρκεί να οδηγουν και μονοι τους, χωρις συνοδηγό.
Τι λες;
Γιαυτό ο άλλος είχε πέσει πάνω μου σε αμάξι που πλέον δεν έχω και με τρέχει ακόμη;
Ανάμεσα απο λωριδες στην εθνική, χτύπησε το κωλοπαπο του στον καθρέπτη, έφυγε ιπτάμενος, κράνος απο τα τζάμπο χωρίς να είναι δεμένο και με τρέχει γιατί λέει δε πρόσεχα και πήγα να αλλάξω λωρίδα.
Οι παπάκηδες είναι αρχιδάκια σε τεράστιο ποσοστό. και φυσικά δε τηρουν κανένα μέτρο του κώδικα.