Re: Υπερήλικες οδηγοί
Δημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2022, 00:14
Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:07 Και γιατί να μένουμε σε ημίμετρα;
Καταταγείτε στους HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Dwarven Blacksmith έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:07 Και γιατί να μένουμε σε ημίμετρα;
Καταταγείτε στους HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ.
hellegennes έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 08:59 Υπόψιν ότι είμαι ενάντια στο ότι θεωρείται αυτονόητο πως ο καθένας πρέπει να οδηγεί. Η οδήγηση θα έπρεπε να είναι προνόμιο που το κερδίζεις δύσκολα. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί έχει γίνει αυτονόητο πως όλοι πρέπει να πάρουν δίπλωμα.
Το ασφαλέστερο γκρουπ οδηγών είναι οι 60-70vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:20hellegennes έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 08:59 Υπόψιν ότι είμαι ενάντια στο ότι θεωρείται αυτονόητο πως ο καθένας πρέπει να οδηγεί. Η οδήγηση θα έπρεπε να είναι προνόμιο που το κερδίζεις δύσκολα. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί έχει γίνει αυτονόητο πως όλοι πρέπει να πάρουν δίπλωμα.![]()
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65.
Εχω συναντησει στην εθνικη στον σταθμο αποχιονισμου προς διοδια αφιδνων. Ευτυχως ειχα χρονο αντιδρασης. Πηγαινε αριστερη λωριδα αναποδα. Δεν ηταν παππουςGreen Dragon έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 23:31Ήμαρτον!Ναύτης έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 12:03Εμένα για τον συγχωρεμένο τον πατέρα μου, όταν ήταν στα 80+ με ελαφρά ακόμα άνοια και πάρκινσον σε αρχικό στάδιο, μάς είπε ο γιατρός ότι δεν επιτρέπεται να οδηγεί πλέον (δεν χρειαζόταν να μας το πει, το βλέπαμε και μόνοι μας όταν, π.χ. μάθαμε ότι μπήκε ανάποδα στην λεωφ. Αμφιθέας).Στύγιος έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 10:53 Πατήρ 85 χρονών,με κινητικά προβλήματα, επιμένει πεισματικά να οδηγήσει. Είδε κι απόειδε ο Στύγιοςκαι του αφαίρεσε τα κλειδιά.Σε έκτακτες περιπτώσεις τού κάνω τον σωφέρ.
Πήγα να τον κουβεντιάσω, μού 'σουρε τα εξ' αμάξης και παραλίγο να με καταχεριάσει. Ήταν και θηρίο ο γέρος, παρά την ασθένεια, πού να τον κοντοζυγώσεις;
Ρε καλέ μου, ρε χρυσέ μου, κι εγώ κι η μάνα μου, "κουμάντο να κάνεις στα βρακοζώνια σου", μού έλεγε.
Ήρθε η αδελφή μου, "μπαμπά, σε παρακαλώ, δώσε μου τα κλειδιά του αυτοκινήτου", τού είπε, "δεν κάνει να οδηγείς πλέον".
"Ό,τι θες ηλιαχτίδα μου", της απάντησε, και τής έδωσε χωρίς άλλη κουβέντα τα κλειδιά του αυτοκινήτου.
Αδυναμίες.
Μακάρι να μην συναντήσω ποτέ τέτοια συμφορά στον δρόμο!
EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 08:56Το ασφαλέστερο γκρουπ οδηγών είναι οι 60-70vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:20hellegennes έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 08:59 Υπόψιν ότι είμαι ενάντια στο ότι θεωρείται αυτονόητο πως ο καθένας πρέπει να οδηγεί. Η οδήγηση θα έπρεπε να είναι προνόμιο που το κερδίζεις δύσκολα. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί έχει γίνει αυτονόητο πως όλοι πρέπει να πάρουν δίπλωμα.![]()
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65.
Αρχικά διάβασα 'απαγχονισμού', δεν έπεσα και πολύ έξω...Υδράργυρος έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 09:36 Εχω συναντησει στην εθνικη στον σταθμο αποχιονισμου προς διοδια αφιδνων. Ευτυχως ειχα χρονο αντιδρασης. Πηγαινε αριστερη λωριδα αναποδα. Δεν ηταν παππους
Απο τοτε δεν ξαναπηγα αριστερη λωριδα αμα δεν εχω ορατοτητα 500 μετρα μπροστα τουλαχιστον. Τετοιο ηταν το σοκ
Drivers ages 60-69 had the lowest crash rate. Crash rates began to increase beyond age 70; however, drivers ages 70-79 had crash rates similar to or lower than those of drivers ages 30-59, and drivers age 80 and older had crash rate higher than those of drivers ages 30-79 but lower than those of drivers younger than age 30.stergiosbik έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 09:55EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 08:56Το ασφαλέστερο γκρουπ οδηγών είναι οι 60-70vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:20
![]()
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65.
Mη σου πω οι 69-70!
Όχι όσοι οδηγούν κάτω από το κατώτατο όριο ταχύτητας. Υπαρχουν πολλοι αυτης της ηλικίας που το κανουν, οχι 60ρηδες βεβαια, αλλα πολυ πιο πανω. Και σε μια κοινωνια με καγκουρομαλάκες, το να πηγαινεις υπερβολικα αργά είναι και αυτο κατι επικίνδυνο για το γενικο συνολο.EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 08:56Το ασφαλέστερο γκρουπ οδηγών είναι οι 60-70vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 00:20hellegennes έγραψε: 28 Νοέμ 2022, 08:59 Υπόψιν ότι είμαι ενάντια στο ότι θεωρείται αυτονόητο πως ο καθένας πρέπει να οδηγεί. Η οδήγηση θα έπρεπε να είναι προνόμιο που το κερδίζεις δύσκολα. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί έχει γίνει αυτονόητο πως όλοι πρέπει να πάρουν δίπλωμα.![]()
Ιδανικά θα πρέπει να επιτρέπεται για τους 28 και άνω, και μεχρι τα 65.
Τεκνικλι, υπάρχουν. Αλλά όχι επίσημα.Ερμής έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:27 εξετάσεις ανα πέντε χρονια για όλους και μάλιστα σε διαφορετικές συνθήκες, βροχή ,νύχτα, ζέστη. Και μάλιστα να θεσπιστούν και κατώτερα ορια ταχύτητας εκτός απο ανώτερα, στις λεωφόρους και Εθνικές οδούς. Δε μπορεί να μου πηγαίνει ο άλλος στην Κηφισίας με 30 στην αριστερή λωρίδα, είναι επικίνδυνο.
Οι διτροχάκηδες τον εαυτό τους παίρνουν στο λαιμό τους, συνηθως. Το θεμα ειναι να μην παίρνεις άλλους. Και άλλους, εχεις πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να παρεις κυρίως με έναν μεταλλικό κουβά με ρόδες που ζυγίζει τόνους.EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:34 Εγώ ξαναλέω αν πραγματικά θέλετε να μειωθούν οι νεκροί από τα τροχαία στην Ελλάδα ο πραγματικά συνήθης ύποπτος είναι νέος άντρας κάτοικος Αττικής και οδηγεί δίτροχο.
Η στατιστική δυστυχως ειναι πουτανα κ έχει την τάση να μη δίνει δεκάρα για τις ιδεοληψίες μας, το intuition μας και την κοσμοθεωρια μας, ακόμη περισσότερο για anecdotal evidence. Και στην περίπτωση αυτή, αυτό είναι που μετράει. Όχι ότι σας έτυχε ένας γέρος που μπήκε ανάποδα στην εθνική.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι είναι ασφαλέστερο να πηγαίνει με 50 χλμ χωρίς κράνος στην Αττική κάθε μέρα, σε σύγκριση με το να είναι σε μια σιδερενια βολίδα που πετάει 40 χιλιάδες πόδια πάνω από την επιφάνεια με 500 χλμ την ώρα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι.
Συμφωνώ 100% τώραEKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:34 Εγώ ξαναλέω αν πραγματικά θέλετε να μειωθούν οι νεκροί από τα τροχαία στην Ελλάδα ο πραγματικά συνήθης ύποπτος είναι νέος άντρας κάτοικος Αττικής και οδηγεί δίτροχο παπι.
Τι λες;vantono έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:40Οι διτροχάκηδες τον εαυτό τους παίρνουν στο λαιμό τους, συνηθως. Το θεμα ειναι να μην παίρνεις άλλους. Και άλλους, εχεις πολυ μεγαλυτερες πιθανοτητες να παρεις κυρίως με έναν μεταλλικό κουβά με ρόδες που ζυγίζει τόνους.EKPLIKTIKOS έγραψε: 29 Νοέμ 2022, 10:34 Εγώ ξαναλέω αν πραγματικά θέλετε να μειωθούν οι νεκροί από τα τροχαία στην Ελλάδα ο πραγματικά συνήθης ύποπτος είναι νέος άντρας κάτοικος Αττικής και οδηγεί δίτροχο.
Η στατιστική δυστυχως ειναι πουτανα κ έχει την τάση να μη δίνει δεκάρα για τις ιδεοληψίες μας, το intuition μας και την κοσμοθεωρια μας, ακόμη περισσότερο για anecdotal evidence. Και στην περίπτωση αυτή, αυτό είναι που μετράει. Όχι ότι σας έτυχε ένας γέρος που μπήκε ανάποδα στην εθνική.
Καταλαβαίνω ότι μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι είναι ασφαλέστερο να πηγαίνει με 50 χλμ χωρίς κράνος στην Αττική κάθε μέρα, σε σύγκριση με το να είναι σε μια σιδερενια βολίδα που πετάει 40 χιλιάδες πόδια πάνω από την επιφάνεια με 500 χλμ την ώρα. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι.
Οι διτροχάκηδες χωρις κράνος και με σαγιονάρα δεν μας φταίνε σε κατι ιδιαιτερο. Ειμαστε υπέρ του δικαίωματος του ανθρωπου στην αυτοκτονία άλλωστε, και της αυτοδιάθεσης του σώματος του οπως εκεινος γουσταρει.
Αρκεί να οδηγουν και μονοι τους, χωρις συνοδηγό.