Σελίδα 3 από 6
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:34
από Ασέβαστος
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:25
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 08:33
Annibas έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 08:24
Ναι, πέρα από αυτό οδηγούν όλοι επικίνδυνα και παρκάρουν άτσαλα.
σε αντιθεση με τους οδηγους αυτοκινητων, ας πουμε;
Ναι.
Εκτός αν έχεις δει πολλά αυτοκίνητα να οδηγούν ανάποδα στην αριστερή λωρίδα του αντίθετου ρεύματος προκειμένου να βρουν ράμπα αναπήρων για να περάσουν απέναντι ανάμεσα σε μαμάδες με καρότσια.
οχι, δεν εχω δει. θα ηθελαν, αλλα δε χωρανε. αν χωρουσαν θα το εκαναν χωρις δευτερη σκεψη.
εχω δει ομως να κανουν αυτα που μπορουν (αλλα δεν μπορουν οι διτροχοι). να διπλο, και τριπλο παρκαρουν, να ανοιγουν πορτες στην κυκλοφορια, και γενικως να συμπεριφερονται σαν να εχουν τανκ απεναντι σε μαλακους στοχους οπως πεζοι και δικυκλιστες.
επισης, οι ταριφες ειναι τετρατροχοι. ξεκουραζω την υποθεση μου.

Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:35
από vantono
Ναύτης έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:27
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:25
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 08:33
σε αντιθεση με τους οδηγους αυτοκινητων, ας πουμε;
Ναι.
Εκτός αν έχεις δει πολλά αυτοκίνητα να οδηγούν ανάποδα στην αριστερή λωρίδα του αντίθετου ρεύματος προκειμένου να βρουν ράμπα αναπήρων για να περάσουν απέναντι ανάμεσα σε μαμάδες με καρότσια.
Εμένα μια φορά ένας μηχανόβιος μού κορνάρισε. Ήμουν πεζός και περπατούσα πάνω στο πεζοδρόμιο, το οποίο ήταν στενό και δεν μπορούσε να με προσπεράσει.
Εγώ δεν κουνιέμαι καν, αν πετύχω τετοιους μαλακες απο πισω μου. Κόβω και βήμα. Μια φορά ηταν και στενό το πεζοδρόμιο, και ενα καγκουρομαλακισμένο το πήγα καρότσι. Πόσο το ευχαριστήθηκα δεν λεγεται. Ας τόλμαγε να μιλήσει ο μούλος.
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:37
από Νon4me
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:34
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:25
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 08:33
σε αντιθεση με τους οδηγους αυτοκινητων, ας πουμε;
Ναι.
Εκτός αν έχεις δει πολλά αυτοκίνητα να οδηγούν ανάποδα στην αριστερή λωρίδα του αντίθετου ρεύματος προκειμένου να βρουν ράμπα αναπήρων για να περάσουν απέναντι ανάμεσα σε μαμάδες με καρότσια.
οχι, δεν εχω δει. θα ηθελαν, αλλα δε χωρανε. αν χωρουσαν θα το εκαναν χωρις δευτερη σκεψη.
εχω δει ομως να κανουν αυτα που μπορουν (αλλα δεν μπορουν οι διτροχοι). να διπλο, και τριπλο παρκαρουν, να ανοιγουν πορτες στην κυκλοφορια, και γενικως να συμπεριφερονται σαν να εχουν τανκ απεναντι σε μαλακους στοχους οπως πεζοι και δικυκλιστες.
επισης, οι ταριφες ειναι τετρατροχοι. ξεκουραζω την υποθεση μου.

Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:37
από foscilis
Πάντως γενικά δε συμφωνώ. Η μετακίνηση έχει κάποιες εξωτερικότητες, αυτές ειναι μέγιστες με το αυτοκίνητο (ιδιαίτερα το μεγάλο αυτοκίνητο) και ελάχιστες με τα ΜΜΜ, αλλά τα ατομικά μέσα είναι κάπου ανάμεσα. Το μηχανάκι μικρού κυβισμού είναι σε αρκετά καλή θέση, τα προβλήματα που προκαλεί έχουν κυρίως να κάνουν με την παραβατικότητα, ένα μηχανάκι που τηρεί τον ΚΟΚ είναι 2-3 φορές προτιμότερο από ένα αυτοκίνητο που επίσης τηρεί τον ΚΟΚ. Μηχανές μεγάλου κυβισμού είναι χειρότερα από μηχανάκια αλλά και πάλι καλύτερα από αυτοκίνητο.
Αυτό που χρειάζεται είναι, εντάξει, δε θα πούμε δρακόντια, θα πούμε έστω και σε ποσοστό 10% εφαρμογή του ΚΟΚ. Είναι φοβερό ότι μπορεί να κυκλοφορεί κανονικότατα μηχανάκι με κομμένη εξάτμιση χωρίς πινακίδα σε πεζοδρόμια ή παντού ανάποδα να γράφει στ' αρχίδια του τα πάντα και να το κάνει αυτό για χρόνια, με μόνη παρηγοριά ότι πλέον τα δικαστήρια δε δικαιώνουν το μαλάκα αν μείνει ανάπηρος.
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:38
από foscilis
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:34
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:25
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 08:33
σε αντιθεση με τους οδηγους αυτοκινητων, ας πουμε;
Ναι.
Εκτός αν έχεις δει πολλά αυτοκίνητα να οδηγούν ανάποδα στην αριστερή λωρίδα του αντίθετου ρεύματος προκειμένου να βρουν ράμπα αναπήρων για να περάσουν απέναντι ανάμεσα σε μαμάδες με καρότσια.
οχι, δεν εχω δει. θα ηθελαν, αλλα δε χωρανε. αν χωρουσαν θα το εκαναν χωρις δευτερη σκεψη.
Δηλαδή αν ήταν δίκυκλα.
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:40
από Ασέβαστος
Maspoli έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:29
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:23
Maspoli έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:16
Διακρίνω μια παρανόηση.
Το νήμα αφορά την απαγόρευση δικύκλων εσωτερικής καύσης, όχι δικύκλων γενικά. (ποδήλατα, ηλεκτρικά ποδήλατα και πιθανότατα ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα υπάρχουν και προφανώς με αυξητικό ρυθμό)
ναι, ειπαμε, πρωτα θα απαγορευθουν τα αυτοκινητα.
ξεκαθαρα, υπαρχουν ημερομηνιες οπου παυει η παραγωγη αυτοκινητων με μ.ε.κ. εχουν δηλαδη ηδη "απαγορευθει" μεταχρονολογημενα.
για δικυκλα, δεν ισχυει κατι τετοιο. οποτε τα δικυκλα με μεκ, θα ζησουν περισσοτερο απο τα τετρατροχα.
Δεν ισχύει αυτό που λες, δεν είναι καν πρωτοτυπία το θέμα του νήματος μιας και ήδη έχει γίνει πράξη σε πολυάνθρωπες πόλεις αλλού στη γη (χωρίς ασφαλώς να έχουν απαγορευθεί τα αυτοκίνητα).
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να μην είναι σκαπανέας η χώρα μας στην Ευρώπη σε αυτό το ζήτημα.
για πες, σε ποια πολη του πλανητη υπαρχει εστω ενας δρομος που απαγορευονται τα δικυκλα και επιτρεπονται τα τετρατροχα;
μα, εσυ ειπες οτι δε μιλας δια διτροχα γενικως, αλλα για μεκ.
ε, τα μεκ τετρατροχα, παυουν να παραγονται, συντομα. "απαγορευονται". τα διτροχα, οχι.
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:42
από Ναύτης
vantono έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:35
Ναύτης έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:27
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:25
Ναι.
Εκτός αν έχεις δει πολλά αυτοκίνητα να οδηγούν ανάποδα στην αριστερή λωρίδα του αντίθετου ρεύματος προκειμένου να βρουν ράμπα αναπήρων για να περάσουν απέναντι ανάμεσα σε μαμάδες με καρότσια.
Εμένα μια φορά ένας μηχανόβιος μού κορνάρισε. Ήμουν πεζός και περπατούσα πάνω στο πεζοδρόμιο, το οποίο ήταν στενό και δεν μπορούσε να με προσπεράσει.
Εγώ δεν κουνιέμαι καν, αν πετύχω τετοιους μαλακες απο πισω μου. Κόβω και βήμα. Μια φορά ηταν και στενό το πεζοδρόμιο, και ενα καγκουρομαλακισμένο το πήγα καρότσι. Πόσο το ευχαριστήθηκα δεν λεγεται. Ας τόλμαγε να μιλήσει ο μούλος.
Εντάξει, αν εξαιρέσεις το ότι ψιλοτρόμαξα με το μαλακισμένο γιατί δεν το περίμενα, έβαλα τα γέλια. Δεν είχα πουθενά να πάω, το πεζοδρόμιο ήταν πραγματικά στενό, ούτε βέβαια κατέβηκα στον δρόμο, οπότε κατσούφιασε και "αναγκάστηκε" να κατέβει εκείνος στον δρόμο, πήγε (αντίθετα εννοείται) 5-6 μέτρα, ξανανέβηκε στο πεζοδρόμιο και συνέχισε.

Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:42
από EKPLIKTIKOS
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 08:45
Annibas έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 08:35
Συνέχεια ελιγμούς δεξιά και αριστερά γύρω από τα αυτοκίνητα, τα αυτοκίνητα δεν τα κάνουν αυτά.
τα κανουν.
δηλαδη στ αληθεια, νομιζετε οτι ανηκουν σε αλλη φυλη ας πουμε; δεν ειναι ακριβως οι ιδιοι οδηγοι που εχουν διτροχο και τετρατροχο;
Έχουν πολύ πλάκα αν διαβάσεις σχόλια πχ στο φβ. Νομίζουν ότι όσοι οδηγούμε δίτροχο δεν έχουμε αμάξι ξέρω γω. Αυτό το πολύ να ισχύει για κάνα ανήλικο με 50αρι.
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να συζητήσω τη θέση του OP και να αφήσω τη μηχανή. Θα μπορουσα να έχω ηλεκτρικό πατίνι αν οι συνθήκες το επέτρεπαν με ειδικές λωρίδες, ποδηλατοδρομους κτλ. Αλλά σε τι πλαίσιο θα γίνει αυτό που προτείνεται εδω; Με τι υποδομες; Αν απλά απαγορευτούν αύριο χωρίς κανένα σχέδιο απλά το 90% των οδηγών δικύκλων θα πάρουν το αυτοκίνητο. Και αυτοί που γκρινιάζουν για τα μηχανάκια θα παρακαλανε την κυβέρνηση να πάρει την απαγόρευση πίσω, τουλάχιστον στην Αθήνα.
Αυτό ισχύει και για τη νόμιμη οδηγηση και χρήση. Όσοι δεν έχουν δίτροχο ας σκεφτούν αν πραγματικά θέλουν να οδηγούν οι δικυκλιστες εντελώς νομιμα. Δηλαδή να καταλαμβανουν κανονικά τον χώρο στη λωρίδα όπως ένα αμάξι, ο ένας πίσω από τον άλλο, και να παρκάρουν παράλληλα στο πεζοδρόμιο, πιάνοντας ολόκληρη θέση για αυτοκίνητο, όπως ακριβώς ορίζει ο νόμος.
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 09:58
από Maspoli
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:40
για πες, σε ποια πολη του πλανητη υπαρχει εστω ενας δρομος που απαγορευονται τα δικυκλα και επιτρεπονται τα τετρατροχα;
Στην Κίνα υπάρχουν μια σειρά από πόλεις που έχουν απαγορεύσει τις μοτοσυκλέτες ή τις έχουν απαγορεύσει σε μεγάλες περιοχές του κέντρου τους (ανάμεσα στις δεύτερες είναι το Πεκίνο και η Σανγκάη). Υπάρχουν και μελέτες που δείχνουν ότι το μέτρο είχε θετική επίπτωση.
Πχ
https://www.hindawi.com/journals/jat/2021/7552180/
Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη θα νιώσεις ίσως αν μάθεις ότι η Βιετναμική κυβέρνηση έχει αποφασίσει να απαγορεύσει τις μοτοσυκλέτες στο Ανόι και κάποιες άλλες μεγάλες πόλεις. Η απαγόρευση θα γίνει σταδιακά αρχίζοντας από κάποιες περιοχές του και από το 2030 θα είναι ολική. Η απαγόρευση δεν θα αφορά τα αυτοκίνητα.
https://hanoitimes.vn/hanoi-asked-to-ba ... 20466.html
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 10:04
από foscilis
EKPLIKTIKOS έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:42
Αυτό ισχύει και για τη νόμιμη οδηγηση και χρήση. Όσοι δεν έχουν δίτροχο ας σκεφτούν αν πραγματικά θέλουν να οδηγούν οι δικυκλιστες εντελώς νομιμα. Δηλαδή να καταλαμβανουν κανονικά τον χώρο στη λωρίδα όπως ένα αμάξι, ο ένας πίσω από τον άλλο, και να παρκάρουν παράλληλα στο πεζοδρόμιο, πιάνοντας ολόκληρη θέση για αυτοκίνητο, όπως ακριβώς ορίζει ο νόμος.
Η παρανομία δεν οδηγεί σε αποτελεσματικότερη χρήση των περιορισμένων πόρων αλλά σε ακόμα μεγαλύτερη κατάχρηση. Αν εφαρμοζόταν ο νόμος για τη στάθμευση 90% των κατόχων οποιουδήποτε οχήματος θα αναγκάζονταν να πληρώνουν για θέσεις γκαράζ και κανέναν δε θα ενδιέφερε αν το υπόλοιπο 10% παρκάρει ίσια ή κάθετα. Παρομοίως κανέναν δε θα ενδιέφερε τι χώρο πιάνει στη λωρίδα ένα μηχανάκι αν ο δρόμος δεν ήταν συμφορημένος από τα παρκαρισμένα, από τα ξεπαρκαρισμένα, από τους χωσιματίες, από τα ζυγά που κυκλοφορούν ενώ είναι μονή μέρα, από τα φορτηγά που φορτοεκφορτώνουν όποτε γουστάρουν, από τους πέντε που περάσανε με πορτοκαλί και τους επόμενους δέκα με κόκκινο μένοντας στη μέση της διασταύρωσης ενώ μπροστά ο δρόμος είναι πηγμένος.
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 10:05
από Ασέβαστος
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:37
Πάντως γενικά δε συμφωνώ. Η μετακίνηση έχει κάποιες εξωτερικότητες, αυτές ειναι μέγιστες με το αυτοκίνητο (ιδιαίτερα το μεγάλο αυτοκίνητο) και ελάχιστες με τα ΜΜΜ, αλλά τα ατομικά μέσα είναι κάπου ανάμεσα. Το μηχανάκι μικρού κυβισμού είναι σε αρκετά καλή θέση, τα προβλήματα που προκαλεί έχουν κυρίως να κάνουν με την παραβατικότητα, ένα μηχανάκι που τηρεί τον ΚΟΚ είναι 2-3 φορές προτιμότερο από ένα αυτοκίνητο που επίσης τηρεί τον ΚΟΚ. Μηχανές μεγάλου κυβισμού είναι χειρότερα από μηχανάκια αλλά και πάλι καλύτερα από αυτοκίνητο.
Αυτό που χρειάζεται είναι, εντάξει, δε θα πούμε δρακόντια, θα πούμε έστω και σε ποσοστό 10% εφαρμογή του ΚΟΚ. Είναι φοβερό ότι μπορεί να κυκλοφορεί κανονικότατα μηχανάκι με κομμένη εξάτμιση χωρίς πινακίδα σε πεζοδρόμια ή παντού ανάποδα να γράφει στ' αρχίδια του τα πάντα και να το κάνει αυτό για χρόνια, με μόνη παρηγοριά ότι πλέον τα δικαστήρια δε δικαιώνουν το μαλάκα αν μείνει ανάπηρος.
τωρα μιλας σωστα.
α, να προσθεσω, περα απο τους ταριφες, οι γυφτοι ειναι τετρατροχοι. οι παραβασεις του κοκ που εχει ενα γυφτοαυτοκινητο απο μονο του, ειναι ισες με 100 απο τους χειροτερους 2τροχους.
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 10:07
από Εμπεδοκλής
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:31
Ναύτης έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:27
foscilis έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:25
Ναι.
Εκτός αν έχεις δει πολλά αυτοκίνητα να οδηγούν ανάποδα στην αριστερή λωρίδα του αντίθετου ρεύματος προκειμένου να βρουν ράμπα αναπήρων για να περάσουν απέναντι ανάμεσα σε μαμάδες με καρότσια.
Εμένα μια φορά ένας μηχανόβιος μού κορνάρισε. Ήμουν πεζός και περπατούσα πάνω στο πεζοδρόμιο, το οποίο ήταν στενό και δεν μπορούσε να με προσπεράσει.
Δεν υπάρχει πιο προκλητική απόδειξη ότι η τροχαία είναι άχρηστη σαν υπηρεσία από αυτά που κάνουν τα μηχανάκια. Με χειρότερα απ' όλους τα μηχανάκια των ΔΙΑΣ.
Έχεις περάσει έξω από τη ΓΑΔΑ ή το υπουργείο δημοσίας τάξεως; Γεμάτο από πρεζόπαπα είναι. Αν τύχει και περάσεις την ώρα που σχολάνε θα νομίζεις ότι σχόλασαν οι Ούνοι, θορυβώδεις εξατμίσεις, χωρίς πινακίδες, χωρίς κράνος, πάνω σε πεζοδρόμια, περνούν με κόκκινο και μπορεί και χωρίς δίπλωμα. Αυτοί θα εφαρμόσουν το νόμο;
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 10:07
από Εμπεδοκλής
Ασέβαστος έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 10:05
α, να προσθεσω, περα απο τους ταριφες, οι γυφτοι ειναι τετρατροχοι. οι παραβασεις του κοκ που εχει ενα γυφτοαυτοκινητο απο μονο του, ειναι ισες με 100 απο τους χειροτερους 2τροχους.
Μην τρακάρεις με γύφτο. Την πούτσησες...
Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 10:08
από Εμπεδοκλής
Maspoli έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:23
Εμπεδοκλής έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:22
Στις υποανάπτυκτες χώρες το δίκυκλο εσωτερικής καύσης βρίσκεται σε μεγάλους αριθμούς. Οπότε, δύσκολα να απαγορευθεί.
Για την Ελλάδα είναι το νήμα
Νομίζεις ότι είσαι ανεπτυγμένη χώρα;

Re: Μήπως ήρθε η ώρα να απαγορευθούν τα δίκυκλα εσωτερικής καύσης στις πόλεις;
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοέμ 2022, 10:08
από EKPLIKTIKOS
Maspoli έγραψε: 02 Νοέμ 2022, 09:58
Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη θα νιώσεις ίσως αν μάθεις ότι η Βιετναμική κυβέρνηση έχει αποφασίσει να απαγορεύσει τις μοτοσυκλέτες στο Ανόι και κάποιες άλλες μεγάλες πόλεις. Η απαγόρευση θα γίνει σταδιακά αρχίζοντας από κάποιες περιοχές του και από το 2030 θα είναι ολική. Η απαγόρευση δεν θα αφορά τα αυτοκίνητα.
https://hanoitimes.vn/hanoi-asked-to-ba ... 20466.html
Καλά αφενός μιλάμε για θαααα με ορίζοντα 10ετιας, αφετέρου συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα. Δεν έχει καμία σχέση η χρήση δικυκλου στο Βιετνάμ (πήγα πριν μερικά χρόνια οπότε έχω άποψη από πρώτο χέρι) με αυτή στην Αθήνα. Εκεί ίσως έχει λογική γιατί ο Βιετναμεζος μπορεί να μην έχει καν αμάξι. Πολλοί έχουν μηχανάκι για οικογενειακό όχημα. Η πρωτη εικόνα που μου έκανε εντύπωση στο Βιετνάμ ήταν να βλέπεις τυπους να έχουν φορτώσει κυριολεκτικά όλη την οικογένεια πάνω στο μηχανάκι (φοράνε κράνος πάντως γενικα).