Σελίδα 3 από 3
Re: Feminists love islamsts
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2022, 02:48
από Bipsco
Δικηγόρος του διαβόλου mode: το χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται μια συμπεριφορά δεν παίζει ρόλο; Ας εξετάσουμε δύο παραδείγματα. Το πρώτο είναι ο ρατσισμός του τραγουδιστή του τραγουδιού ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ και το δεύτερο είναι το τουιτ του Μπογδάνου που παραθέτει ο Αλογομουρης. Γιατί στη μία περίπτωση το πλαίσιο που δημιουργήθηκε το ένα παράδειγμα( Ζαμπέτας) αποτελεί ελαφρυντικό ενώ στη άλλη δεν αποτελεί;
Re: Feminists love islamsts
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2022, 12:49
από AlienWay
Bipsco έγραψε: 12 Ιαν 2022, 02:48
Δικηγόρος του διαβόλου mode: το χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται μια συμπεριφορά δεν παίζει ρόλο; Ας εξετάσουμε δύο παραδείγματα. Το πρώτο είναι ο ρατσισμός του τραγουδιστή του τραγουδιού ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ και το δεύτερο είναι το τουιτ του Μπογδάνου που παραθέτει ο Αλογομουρης. Γιατί στη μία περίπτωση το πλαίσιο που δημιουργήθηκε το ένα παράδειγμα( Ζαμπέτας) αποτελεί ελαφρυντικό ενώ στη άλλη δεν αποτελεί;
Γιατί το τραγούδι του Ζαμπέτα βγήκε πριν 50 χρόνια, ενώ η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, έγινε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ. Αρα στο χωροχρονικό πλαίσιο, η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, τοποθετείται εδώ και τώρα και με βάση αυτό κρίνεται.
Re: Feminists love islamsts
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2022, 16:52
από Bipsco
AlienWay έγραψε: 12 Ιαν 2022, 12:49
Bipsco έγραψε: 12 Ιαν 2022, 02:48
Δικηγόρος του διαβόλου mode: το χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται μια συμπεριφορά δεν παίζει ρόλο; Ας εξετάσουμε δύο παραδείγματα. Το πρώτο είναι ο ρατσισμός του τραγουδιστή του τραγουδιού ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ και το δεύτερο είναι το τουιτ του Μπογδάνου που παραθέτει ο Αλογομουρης. Γιατί στη μία περίπτωση το πλαίσιο που δημιουργήθηκε το ένα παράδειγμα( Ζαμπέτας) αποτελεί ελαφρυντικό ενώ στη άλλη δεν αποτελεί;
Γιατί το τραγούδι του Ζαμπέτα βγήκε πριν 50 χρόνια, ενώ η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, έγινε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ. Αρα στο χωροχρονικό πλαίσιο, η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, τοποθετείται εδώ και τώρα και με βάση αυτό κρίνεται.
Και στις δυο περιπτώσεις το κοινωνικό πλαίσιο είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε τώρα. Ο χρονος δεν παίζει ρόλο και κυρίως η εξέλιξη δεν είναι γραμμική. Πάρε παράδειγμα το Ιραν.
Re: Feminists love islamsts
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2022, 16:55
από nostromos
ας τοτε γυρισουμε την Ελληνικη κοινωνια 100 χρονια πισω για να παριστανουνε ορισμενοι τους ανθρωπιστες ...
Re: Feminists love islamsts
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιαν 2022, 16:57
από AlienWay
Bipsco έγραψε: 12 Ιαν 2022, 16:52
AlienWay έγραψε: 12 Ιαν 2022, 12:49
Bipsco έγραψε: 12 Ιαν 2022, 02:48
Δικηγόρος του διαβόλου mode: το χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται μια συμπεριφορά δεν παίζει ρόλο; Ας εξετάσουμε δύο παραδείγματα. Το πρώτο είναι ο ρατσισμός του τραγουδιστή του τραγουδιού ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ και το δεύτερο είναι το τουιτ του Μπογδάνου που παραθέτει ο Αλογομουρης. Γιατί στη μία περίπτωση το πλαίσιο που δημιουργήθηκε το ένα παράδειγμα( Ζαμπέτας) αποτελεί ελαφρυντικό ενώ στη άλλη δεν αποτελεί;
Γιατί το τραγούδι του Ζαμπέτα βγήκε πριν 50 χρόνια, ενώ η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, έγινε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ. Αρα στο χωροχρονικό πλαίσιο, η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, τοποθετείται εδώ και τώρα και με βάση αυτό κρίνεται.
Και στις δυο περιπτώσεις το κοινωνικό πλαίσιο είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε τώρα. Ο χρονος δεν παίζει ρόλο και κυρίως η εξέλιξη δεν είναι γραμμική. Πάρε παράδειγμα το Ιραν.
Τώρα όμως κρίνουμε τον Αιγύπτιο με βάση το σημερινό κοινωνικό πλαίσιο. Οπως κρίνουμε και τον Ζαμπέτα (κακώς) με βάση το σημερινό κοινωνικό πλαίσιο.