Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
foscilis έγραψε: 09 Ιαν 2022, 22:12
Η κοινωνικοποίηση είναι πιο σημαντικό κομμάτι του σχολείου από τις γνώσεις.
ειδικά σημερα που η γνώση είναι προσβάσιμη και με άλλους τρόπους
Πες μου, το ταλστόφστβα (κίνημα Τολστόϊ) θα μπορούσε ποτέ να δημιουργηθεί σήμερα;
Μόνο με εκπαιδευτικό σύστημα εντοπιότητας + οικοδιδασκαλία έχουν τύχη νέες ιδέες σε νεαρές ηλικίες.
Διαφορετικά η μαζοποίηση κυριαρχεί και ακολουθείται το κυρίαρχο πλαίσιο.
Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Ιαν 2022, 23:14
Όχι, γιατί είναι άλλη μια θυσία στα ψεύτικα είδωλα της "ελευθερίας" και των ατομικών δικαιωμάτων.
Αν η μοναξιά θερίζει σήμερα, αν η έννοια της κοινωνίας χάνεται, αν ο καθένας είναι στη φούσκα του και δεν επικοινωνεί με άλλες κοινωνικές ομάδες και απόψεις, φαντάσου τότε. Θα μου πεις δεν θα αφορά όλους. Ε και ποιους θα αφορά δηλαδή; Θρησκευτικά φανατικούς, αντικρατιστές, και πλούσιους με γκουβερνάντα; Α, εξαιρετική ιδέα τότε, σίγουρα.
Έλα τώρα. Την αποκοινωνικοποίηση την προωθεί το ίδιο το σχολείο σήμερα γιατί δουλεύει με τον τρόπο που του επιβάλλει η γραφειοκρατία της εποχής. Όταν χρειάστηκε να προπαγανδίσει στον καθένα πως είναι μέλος μια κοινής ιδέας που λέγεται Ελλάδα, μια χαρά το πέτυχε. Η προπαγάνδα πέτυχε και σήμερα αυτό είναι κοινός τόπος . Οπότε το σχολείο δεν έχει νόημα ούτε σε αυτό να στέκεται ιδιαίτερα.
Το σχολείο δεν έχει δική του δυναμική. Είναι ένα και το αυτο με τον ιδεολογικό μηχανισμό που το κατευθύνει.
Ιδιωτικά σχολεία στο πλαίσια εντοπιότητας, ιδεολογικής κατέυθυνσης ή οτιδήποτε άλλο που δημιουργεί κοινωνικούς δεσμούς σε μικροεπίπεδο είναι ο μόνος τροπος να χτιστεί κοινωνικότητα που αναγκαστικά πρέπει να περνάει μέσα από:
- Το ανήκω σε κάτι χειροπιαστό και όχι ένα αφηρημένο γραφειοκρατικό ιδεολόγημα
- Δημιουργώ μια δική μου ταυτότητα θέτοντας το ερώτημα τι ζωή θέλω να χω εγώ όσοι είναι άμεσα γύρω μου ως κοινότητα
Συμπληρωματικό σε αυτό είναι η οικοδιδασκαλία και όσα μπορεί να προσφέρει.
Το παιδί που θα πάει στο σχολείο της γειτονιάς του, εκτός της επίσημης προπαγάνδας (που σωστά θα πάρει ασχέτως αν συμφωνώ με το τωρινό της στάτους ή όχι) θα έχει την ευκαιρία να συναναστραφεί κάθε καρυδιάς καρύδι, με ένα αρκετά αντιπροσωπευτικό δείγμα της κοινωνίας. Θα μάθει με ποιους του αρέσει να είναι φίλος και πως να συναναστρέφεται με τους υπόλοιπους. Το παιδί που θα βάλουν στη φούσκα θα χτίσει ταυτότητα με βάση τι, τη φούσκα; Ε, αυτό πρέπει να αποφύγουμε.
There are decades where you fuck around and days where you find out
The Age of Aquarius έγραψε: 09 Ιαν 2022, 23:40
Πες μου, το ταλστόφστβα (κίνημα Τολστόϊ) θα μπορούσε ποτέ να δημιουργηθεί σήμερα;
Μόνο με εκπαιδευτικό σύστημα εντοπιότητας + οικοδιδασκαλία έχουν τύχη νέες ιδέες σε νεαρές ηλικίες.
Διαφορετικά η μαζοποίηση κυριαρχεί και ακολουθείται το κυρίαρχο πλαίσιο.
ποιός είναι ο στόχος της εκπαίδευσης λοιπόν, να συζητήσουμε και τον καλυτερο τρόπο
να φτιάξει "ανήσυχα πνεύματα" ? "καλούς πολίτες"? "ευτυχισμένους ανθρώπους"?
Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Ιαν 2022, 23:14
Όχι, γιατί είναι άλλη μια θυσία στα ψεύτικα είδωλα της "ελευθερίας" και των ατομικών δικαιωμάτων.
Αν η μοναξιά θερίζει σήμερα, αν η έννοια της κοινωνίας χάνεται, αν ο καθένας είναι στη φούσκα του και δεν επικοινωνεί με άλλες κοινωνικές ομάδες και απόψεις, φαντάσου τότε. Θα μου πεις δεν θα αφορά όλους. Ε και ποιους θα αφορά δηλαδή; Θρησκευτικά φανατικούς, αντικρατιστές, και πλούσιους με γκουβερνάντα; Α, εξαιρετική ιδέα τότε, σίγουρα.
Έλα τώρα. Την αποκοινωνικοποίηση την προωθεί το ίδιο το σχολείο σήμερα γιατί δουλεύει με τον τρόπο που του επιβάλλει η γραφειοκρατία της εποχής. Όταν χρειάστηκε να προπαγανδίσει στον καθένα πως είναι μέλος μια κοινής ιδέας που λέγεται Ελλάδα, μια χαρά το πέτυχε. Η προπαγάνδα πέτυχε και σήμερα αυτό είναι κοινός τόπος . Οπότε το σχολείο δεν έχει νόημα ούτε σε αυτό να στέκεται ιδιαίτερα.
Το σχολείο δεν έχει δική του δυναμική. Είναι ένα και το αυτο με τον ιδεολογικό μηχανισμό που το κατευθύνει.
Ιδιωτικά σχολεία στο πλαίσια εντοπιότητας, ιδεολογικής κατέυθυνσης ή οτιδήποτε άλλο που δημιουργεί κοινωνικούς δεσμούς σε μικροεπίπεδο είναι ο μόνος τροπος να χτιστεί κοινωνικότητα που αναγκαστικά πρέπει να περνάει μέσα από:
- Το ανήκω σε κάτι χειροπιαστό και όχι ένα αφηρημένο γραφειοκρατικό ιδεολόγημα
- Δημιουργώ μια δική μου ταυτότητα θέτοντας το ερώτημα τι ζωή θέλω να χω εγώ όσοι είναι άμεσα γύρω μου ως κοινότητα
Συμπληρωματικό σε αυτό είναι η οικοδιδασκαλία και όσα μπορεί να προσφέρει.
Το παιδί που θα πάει στο σχολείο της γειτονιάς του, εκτός της επίσημης προπαγάνδας (που σωστά θα πάρει ασχέτως αν συμφωνώ με το τωρινό της στάτους ή όχι) θα έχει την ευκαιρία να συναναστραφεί κάθε καρυδιάς καρύδι, με ένα αρκετά αντιπροσωπευτικό δείγμα της κοινωνίας. Θα μάθει με ποιους του αρέσει να είναι φίλος και πως να συναναστρέφεται με τους υπόλοιπους. Το παιδί που θα βάλουν στη φούσκα θα χτίσει ταυτότητα με βάση τι, τη φούσκα; Ε, αυτό πρέπει να αποφύγουμε.
Χωρίς πλάκα, το αντιπροσωπευτικο δείγμα της κοινωνίας, δεν το είδα στο σχολείο και το πανεπιστήμιο.
Το είδα στο στρατό.
Lugozzi έγραψε: 09 Ιαν 2022, 23:57
Χωρίς πλάκα, το αντιπροσωπευτικο δείγμα της κοινωνίας, δεν το είδα στο σχολείο και το πανεπιστήμιο.
Το είδα στο στρατό.
Δεν θα διαφωνήσω. Αν και πιστεύω ότι και στο σχολείο αντιπροσωπευτικό ήταν, απλά δεν το καταλαβαίναμε συνειδητά. Στη σχολή πράγματι ήταν πιο φούσκα.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Lugozzi έγραψε: 09 Ιαν 2022, 23:57
Χωρίς πλάκα, το αντιπροσωπευτικο δείγμα της κοινωνίας, δεν το είδα στο σχολείο και το πανεπιστήμιο.
Το είδα στο στρατό.
Δεν θα διαφωνήσω. Αν και πιστεύω ότι και στο σχολείο αντιπροσωπευτικό ήταν, απλά δεν το καταλαβαίναμε συνειδητά. Στη σχολή πράγματι ήταν πιο φούσκα.
Άρα να υποθέσω ότι είσαι και υπέρ της υποχρεωτικής θητείας.
Lugozzi έγραψε: 09 Ιαν 2022, 23:57
Χωρίς πλάκα, το αντιπροσωπευτικο δείγμα της κοινωνίας, δεν το είδα στο σχολείο και το πανεπιστήμιο.
Το είδα στο στρατό.
Δεν θα διαφωνήσω. Αν και πιστεύω ότι και στο σχολείο αντιπροσωπευτικό ήταν, απλά δεν το καταλαβαίναμε συνειδητά. Στη σχολή πράγματι ήταν πιο φούσκα.
Άρα να υποθέσω ότι είσαι και υπέρ της υποχρεωτικής θητείας.
Τείνω προς το όχι, αλλά για άσχετους λόγους. Αυτό το στοιχείο που ανέφερες είναι καλό. (Επίσης προσωπικά με ωφέλησε, μου έδωσε χρόνο να σκεφτώ.) Δεν είναι το μόνο που πρέπει να λάβω υπόψιν μου, οπότε άκυρο το "άρα". Ας μην παρεκτραπούμε άλλο.
There are decades where you fuck around and days where you find out
Επειδή έχω δύο παιδιά στο δημοτικό, βιωνω καθημερινά την καταστροφή της προσωπικότητάς τους, τόσο από το σχολείο, όσο και από τους άλλους μαθητές. Και βέβαια τα δικά μου ανταποδίδουν, μαθαίνοντας σε μια ανταγωνιστική κοινωνικοποίηση βασισμένη στην υποκρισία.
Εάν λοιπόν δεν γίνεται το σχολείο να είναι όπως πρέπει, τότε υποστηρίζω φουλ οικοδιδασκαλια.
axilmar έγραψε: 10 Ιαν 2022, 00:37
Επειδή έχω δύο παιδιά στο δημοτικό, βιωνω καθημερινά την καταστροφή της προσωπικότητάς τους, τόσο από το σχολείο, όσο και από τους άλλους μαθητές. Και βέβαια τα δικά μου ανταποδίδουν, μαθαίνοντας σε μια ανταγωνιστική κοινωνικοποίηση βασισμένη στην υποκρισία.
Εάν λοιπόν δεν γίνεται το σχολείο να είναι όπως πρέπει, τότε υποστηρίζω φουλ οικοδιδασκαλια.
Δεν χρειάζεται οικοδιδασκαλια, αν διορθωθεί το σύστημα εκπαίδευσης με τη μέθοδο της αξιολόγησης. Εμείς στον ιδιωτικό τομέα αξιολογούμαστε κάθε λεπτό. Δεν υπάρχει κάτι που να μην αξιολογείται. Και στις οργανωμένες εταιρείες η αξιολόγηση γίνεται οργανωμένα και πλέον γίνονται και με αλγόριθμο.
Στην παιδεία ουδέποτε γίνονταν πραγματικές αξιολογήσεις. Υπήρχαν κάποια χρόνια οι γνωστοί "Επιθεωρητές" άλλα εξαφανίστηκαν και αυτοί.
Γνωρίζουμε αν απολυθήκαν αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι που πήραν μέρος στην παράνομη απεργία κατά της αξιολόγησης πριν από μερικούς μήνες?
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.
Unique έγραψε: 10 Ιαν 2022, 03:28
Δεν χρειάζεται οικοδιδασκαλια, αν διορθωθεί το σύστημα εκπαίδευσης με τη μέθοδο της αξιολόγησης. Εμείς στον ιδιωτικό τομέα αξιολογούμαστε κάθε λεπτό. Δεν υπάρχει κάτι που να μην αξιολογείται. Και στις οργανωμένες εταιρείες η αξιολόγηση γίνεται οργανωμένα και πλέον γίνονται και με αλγόριθμο.
Στην παιδεία ουδέποτε γίνονταν πραγματικές αξιολογήσεις. Υπήρχαν κάποια χρόνια οι γνωστοί "Επιθεωρητές" άλλα εξαφανίστηκαν και αυτοί.
Γνωρίζουμε αν απολυθήκαν αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι που πήραν μέρος στην παράνομη απεργία κατά της αξιολόγησης πριν από μερικούς μήνες?
Η ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης δεν έχει σχέση με τη συζήτηση περί οικοδιδασκαλιας.
Εάν δεν σε ικανοποιεί το επίπεδο της δημόσιας εκπαίδευσης και παράλληλα έχεις την οικονομική δυνατότητα να κάνεις οικοδιδασκαλια, τότε υπάρχει η ιδιωτική εκπαίδευση.
Η οικοδιδασκαλια είναι μια ιδιόμορφη διαδικασία που συνήθως κρύβει μη υγιείς αιτίες από πίσω.
Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις πχ πολύ πλουσίων ή και λιγότερο πλουσίων που θέλουν να προσφέρουν κάτι καλύτερο στα παιδιά τους, με όλες μου τις επιφυλάξεις για το τι συνεπειες μπορεί να έχει στην κοινωνικοποίηση των παιδιών.
Όμως δεν παύει να είναι σίγουρο οτι μέσα από αυτήν την κατάσταση θα καλυφθούν θρησκευτικοί και πολιτικοί εξτρεμιστές, γενικώς ακραια δυσλειτουργικοι γονείς που θα απομονώσουν τα παιδιά τους μόνιμα από τον υπόλοιπο κόσμο τελείως κλπ, οι οποίες είναι επικίνδυνες.
Unique έγραψε: 10 Ιαν 2022, 03:28
Δεν χρειάζεται οικοδιδασκαλια, αν διορθωθεί το σύστημα εκπαίδευσης με τη μέθοδο της αξιολόγησης. Εμείς στον ιδιωτικό τομέα αξιολογούμαστε κάθε λεπτό. Δεν υπάρχει κάτι που να μην αξιολογείται. Και στις οργανωμένες εταιρείες η αξιολόγηση γίνεται οργανωμένα και πλέον γίνονται και με αλγόριθμο.
Στην παιδεία ουδέποτε γίνονταν πραγματικές αξιολογήσεις. Υπήρχαν κάποια χρόνια οι γνωστοί "Επιθεωρητές" άλλα εξαφανίστηκαν και αυτοί.
Γνωρίζουμε αν απολυθήκαν αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι που πήραν μέρος στην παράνομη απεργία κατά της αξιολόγησης πριν από μερικούς μήνες?
Η ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης δεν έχει σχέση με τη συζήτηση περί οικοδιδασκαλιας.
Εάν δεν σε ικανοποιεί το επίπεδο της δημόσιας εκπαίδευσης και παράλληλα έχεις την οικονομική δυνατότητα να κάνεις οικοδιδασκαλια, τότε υπάρχει η ιδιωτική εκπαίδευση.
Σαφώς και είναι αλληλένδετες. Επίσης λάθος σου είναι ότι παραμελείς (η αγνοείς) το 90% των πολιτών αυτής της χώρας που ΔΕΝ είναι ικανοποιημένοι με την δημόσια εκπαίδευση και παράλληλα ΔΕΝ έχουν την οικονομική δυνατότητα για ιδιωτική εκπαίδευση.
Κάθε λαός έχει τους ηγέτες που του αξίζουν. Οι πολίτες δεν θέλουν εξάλειψη της διαφθοράς, θέλουν περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουν σ΄ αυτή. Δεν θέλουν ευνομία, θέλουν ανοχή της δικής τους ανομίας.