Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
foscilis έγραψε: 04 Νοέμ 2021, 11:44
Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω γιατί δε βγαίνει μια κυβέρνηση να γαμήσει τους ΙΧδες.
Γιατί στην ιδρωμενη μασχάλη της υποβαλκανικης θεωρούμε ακόμα νορμάλ να κατεβαίνουμε στο σύνταγμα από το τάδε προάστιο με το γιωταχι μας. Ακόμα και η γυφτοιταλια είναι τίγκα στις περιοχές traffico limitato με κάμερες φουλ που σου στέλνουν μπιλιετακι στο σπίτι που τολμησες να διανοηθείς να πάρεις το αμάξι σου για να πας στο centro storico
Θα έβαζα μία μακάβρια εικόνα με ποδηλάτη κάτω από αυτοκίνητο. Αλλά μετά στεναχωρήθηκα και μόνο που θα έκανα search. Το αυτοκίνητο είναι το πιο ασφαλές και αξιόπιστο μέσο μεταφοράς σε πόλεις όπως η Αθήνα.
Re: η επαναφορά του δακτυλίου. άλλη μια επιτυχία
Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2021, 12:06
από EKPLIKTIKOS
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Νοέμ 2021, 12:01
Το αυτοκίνητο είναι το πιο ασφαλές και αξιόπιστο μέσο μεταφοράς σε πόλεις όπως η Αθήνα.
Τα ΜΜΜ είναι σύμφωνα με τις στατιστικές σε όλο τον δυτικό κόσμο από 3 έως 10 φορές πιο ασφαλή από τα αυτοκίνητα. Και αυτό πριν πάμε στο κομμάτι των εκπομπών, που επηρεάζει την υγεία όλων μας. Τη ζεστασιά και θαλπωρή που προσφέρει το τζάκι ουδείς εμιμησε, την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας λίγοι, τις συνέπειες στην υγεία τους έστω και αν δεν μπορούν να κάνουν τη σύνδεση, πολλοί (ολοι; )
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Νοέμ 2021, 12:01
Το αυτοκίνητο είναι το πιο ασφαλές και αξιόπιστο μέσο μεταφοράς σε πόλεις όπως η Αθήνα.
Τα ΜΜΜ είναι σύμφωνα με τις στατιστικές σε όλο τον δυτικό κόσμο από 3 έως 10 φορές πιο ασφαλή από τα αυτοκίνητα. Και αυτό πριν πάμε στο κομμάτι των εκπομπών, που επηρεάζει την υγεία όλων μας. Τη ζεστασιά και θαλπωρή που προσφέρει το τζάκι ουδείς εμιμησε, την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας λίγοι, τις συνέπειες στην υγεία τους έστω και αν δεν μπορούν να κάνουν τη σύνδεση, πολλοί (ολοι; )
ασφάλεια προς τη σωματική ακεραιότητα μπορεί, ασφάλεια προς το πορτοφόλι -στην Αθήνα τουλάχιστον- σίγουρα όχι
Re: η επαναφορά του δακτυλίου. άλλη μια επιτυχία
Δημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2021, 12:20
από EKPLIKTIKOS
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Νοέμ 2021, 12:16
ασφάλεια προς τη σωματική ακεραιότητα μπορεί, ασφάλεια προς το πορτοφόλι -στην Αθήνα τουλάχιστον- σίγουρα όχι
Καλά εγώ δεν μπαίνω έτσι κ αλλιώς, έχω πρακτικά να μπω από τα 16 που αγόρασα μηχανάκι. Το θέμα είναι ότι εναλλακτικές υπάρχουν. Αυτό το πράγμα με τα αμάξια πρέπει να σταματήσει
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Νοέμ 2021, 12:16
ασφάλεια προς τη σωματική ακεραιότητα μπορεί, ασφάλεια προς το πορτοφόλι -στην Αθήνα τουλάχιστον- σίγουρα όχι
Καλά εγώ δεν μπαίνω έτσι κ αλλιώς, έχω πρακτικά να μπω από τα 16 που αγόρασα μηχανάκι. Το θέμα είναι ότι εναλλακτικές υπάρχουν. Αυτό το πράγμα με τα αμάξια πρέπει να σταματήσει
καμία διαφωνία
αλλά περίμενε περάσει πρώτα η πανδημία
αυτό είναι μια κατάσταση που υφίσταται εδώ και δεκαετίες, πρέπει τώρα με τη πανδημία να παρθούν μέτρα;
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 04 Νοέμ 2021, 12:16
ασφάλεια προς τη σωματική ακεραιότητα μπορεί, ασφάλεια προς το πορτοφόλι -στην Αθήνα τουλάχιστον- σίγουρα όχι
Καλά εγώ δεν μπαίνω έτσι κ αλλιώς, έχω πρακτικά να μπω από τα 16 που αγόρασα μηχανάκι. Το θέμα είναι ότι εναλλακτικές υπάρχουν. Αυτό το πράγμα με τα αμάξια πρέπει να σταματήσει
καμία διαφωνία
αλλά περίμενε περάσει πρώτα η πανδημία
αυτό είναι μια κατάσταση που υφίσταται εδώ και δεκαετίες, πρέπει τώρα με τη πανδημία να παρθούν μέτρα;
Ναι. Γιατί όλοι οι άλλοι έχουν επίσης την πανδημία και έχουν και τα αυτοκίνητα στον κώλο τους.
Εμπεδοκλής έγραψε: 04 Νοέμ 2021, 12:01
Το αυτοκίνητο είναι το πιο ασφαλές και αξιόπιστο μέσο μεταφοράς σε πόλεις όπως η Αθήνα.
Τα ΜΜΜ είναι σύμφωνα με τις στατιστικές σε όλο τον δυτικό κόσμο από 3 έως 10 φορές πιο ασφαλή από τα αυτοκίνητα. Και αυτό πριν πάμε στο κομμάτι των εκπομπών, που επηρεάζει την υγεία όλων μας. Τη ζεστασιά και θαλπωρή που προσφέρει το τζάκι ουδείς εμιμησε, την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας λίγοι, τις συνέπειες στην υγεία τους έστω και αν δεν μπορούν να κάνουν τη σύνδεση, πολλοί (ολοι; )
This last year. Έχουμε κορονοϊό. Επίσης, δεν είναι αξιόπιστα. Πας στη στάση να πάρεις το λεωφορείο και δεν ξέρεις αν θα περάσει διότι κάπου μπλόκαρε, κάπου έβρεξε, κάποιος έκανε μανούρα, η διοίκηση και ο οδηγός δεν τήρησαν το πρόγραμμα...
Θα μου πεις υπάρχει και το μετρό και ο Προαστιακός. Το αυτό. Όλο και πιο συχνά πηδιέται επειδή με απόφαση της αστυνομίας έκλεισαν σταθμοί. Ήρθε η Μέρκελ, στην πούτσα τους όλα. Τα μισά δρομολόγια και σταθμοί γαμήθηκαν. Έβαλαν φωτιά στο Ασπρόπυργο οι γύφτοι, τράκαρε συρμός στα Σεπόλια ή έκλεισαν τις γραμμές οι λαθρομετανάστες, δεν έχεις καμία ενημέρωση και απλά το ψάχνεις στον φρέντο εσπρέσσο...
Επίσης, όλες οι έρευνες έχουν γίνει σε ευρωπαϊκά κράτη και πόλεις. Εκεί που μπαίνεις και ξέρεις ότι θα βγεις με το πορτοφόλι σου...
Το εξοργιστικό όμως με την Αθήνα είναι ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. Δεν είσαι σε κάποιο ορεινό χωριό να πρέπει να οδηγήσεις τριάντα χιλιόμετρα για να πας το παιδί σχολείο ή να ψωνίσεις μια λάμπα. Στο κέντρο της Αθήνας σε απόσταση πέντε λεπτών περπατήματος ή 2-3 στάσεις με οποιοδήποτε ΜΜΜ έχεις πρόσβαση ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ο μοναδικός λόγος που είναι δύσκολο το περπάτημα και αναποτελεσματικά τα ΜΜΜ είναι η ύπαρξη τόσο πολλών αυτοκινήτων.
Πριν δυο βδομάδες έγραψε ο ανεκδιήγητος Προκόπης Δούκας μια κλάψα για το πόσο δύσκολη είναι η ζωή των μόνιμων κατοίκων του κέντρου που δε βρίσκουμε πού να παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας, που αναγκαστικά το αφήνουμε δίπλα σε κάδο σκουπιδιών και μπαίνει το παιδί ανάμεσα στα σκουπίδια για να το πάμε σχολείο κλπ. Η ειρωνεία του διέφευγε τελείως.
και αυτό που δεν έχεις καταλάβει foscilis είναι ότι γενικά στα @@ μου τα αυτοκίνητα και η ανάγκη του καθενός να μετακινείται με το αυτοκίνητό του
άνοιξα το νήμα επειδή θεωρώ ΒΛΑΚΩΔΕΣ το γεγονός να επαναφέρεις τον δακτύλιο τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο που υποτίθεται πως έχουμε μια υγειονομική κρίση και προσπαθούμε να μειώσουμε τους συνωστισμούς
από τη μία ζητάς να μπαίνει ένα άτομο σε ένα μαγαζί και να δείχνει rapid, εμβολιασμούς ταυτότητες και τα ρέστα και από την άλλη αναγκάζεις αυτό το άτομο να μην πάρει το αυτοκίνητό του και να επιβαρύνει τη δεδομένη στιγμή περεταίρω τα ΜΜΜ
δεν έχω πρόβλημα με το δακτύλιο γενικά, ούτε με πολιτικές μείωσης των αυτοκινήτων
τη δεδομένη στιγμή όμως είναι ηλίθιο και αντιφατικό με τις άλλες σου επιλογές να το εφαρμόζεις