Σελίδα 3 από 8
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 01:47
από nick
Κάτι τέτοια έλεγε και ο τύπος με το πυθαγόρειο. Δλδ 3^2+4^2 δεν κανουν 5^2 διότι οι πλευρες του τριγώνου δεν μπορούν να πολλαπλασιαστούν με τον εαυτό τους.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 01:52
από pankratisths
Κατά τα άλλα πρέπει να διαβάσεις πιο προσεκτικά τι γραφω γιατί κάτι σου έχει διαφύγει. Απαντησα αιτιολογημενα και αναλυτικά στο ενδιαφέρον αντεπιχείρημα σου για το διπλασιασμό της απόστασης,που με την μετατροπή που σου έκανα απόλυτα επιτρεπτή αποδείχθηκε ότι ή απόσταση δεν διπλασιάστηκε. Στην άλλη περίπτωση όμως της διαίρεσης ύλης ή ποσότητας παραδόξως διπλασιάζεται και αυτό είναι και ενθαρρυντικό του ότι δεν συνιστούν την ίδια περίπτωση.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 01:55
από pankratisths
Δεν ξέρω για το πυθαγόρειο. Δεν ψάχνω για ομοιότητες διάφορες με κανέναν. Συγκεκριμένη συζήτηση συγκεκριμένες θέσεις.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 01:58
από nick
Δεξου την διαιρεση ως την αντιστροφη πραξη του πολλαπλασιασμού (που υποθέτω παραδέχεσαι).
Αν 0.5 * 10 =5 τότε οριζουμε οτι 5/0.5 κανει 10
Το ιδιο κανουμε και με δυναμεις/λογαριθμους. Εκει τα παραδειγματα με πίτσες και ανθρώπους δεν βγαζουν (σχεδον) καθόλου νόημα.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:06
από pankratisths
Επαλήθευση υπ αριθμόν 1. Κατ εξαίρεση ανατροπή αντιμεταθετική ιδιοτητας. Προς έκπληξή μου καθηγητής φιλοσοφίας έλληνας στο πανεπιστήμιο της Βοννης τηρεί την αυτή άποψη. Το διαπιστωσα προ δύο ημερών. Οι σκέψεις μου αυτές διατυπώθηκαν προ δύο ετών.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:09
από pankratisths
Επίσης σωπασες αφού σου εξηγήσα αιτιολογημενα ότι αφενός δεν νοείται αρνητική τομή και σίγουρα δεν ερμηνεύεται ως ένωση. Ή σιωπή ερμηνεύεται ως αποδοχη.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:15
από nick
Οκ, αφου δεν υπάρχουν αρνητικες τομές να καταργήσουμε τη διαίρεση με παρανομαστη <1.
Γι'αυτο σου ειπα "φαντασου να σου πουν οτι υπαρχουν και μιγαδικοί αριθμοι (και πραξεις μεταξυ τους)"
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:23
από pankratisths
Δεν είπα να καταργήσουν αλλά να προσαρμοσουμε το αποτέλεσμα στο ισχύον. Να λυγίσουμε δηλαδή το 0,5 στο διαιρετη παρονομαστή και μόνον ως 5. Και έχω ωραίο παράδειγμα που θα προβληματίσει σχετικά. Στον πραγματικό κόσμο δεν έχουμε διαίρεση με δεκαδικό. Συνεπώς ή συζήτηση είναι καθαρά θεωρητική, όπως άλλωστε και τα μαθηματικά σε μεγάλο βαθμό είναι μία θεωρητική επιστήμη. Εγώ θέλω να εξηγήσω πέραν της διαπίστωσης της παραδοξότητα πως και προέκυψε αυτή. Οι έλληνες είχαν μόνο ακέραιους και διαφορετικές μονάδες μέτρησης. Αυτό θα ήταν και ένα τέλειο σύστημα αριθμήσεως.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:24
από pankratisths
Λογισουμε διορθωνω
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:31
από nick
Μπορεις να δωσεις ενα παράδειγμα απο πραγματικο κόσμο (πιτσες, αποσταση...) πως να υπολογίσεις 10/(-2);
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:41
από pankratisths
Το παράδειγμα λοιπόν. Έχουμε μία χ ποσότητα και 5 πέτρες ενός κιλού. Επιμεριζουμε την ποσότητα σε κάθε πέτρα, οποτε εμπροσθην εκάστης θέτουμε χ/5. Εν συνεχεία επανενωνουμε τα 5 χ/5 και αφαιρούμε τις 4 πέτρες και την εναπομένουσα μία σπαμε σε δέκα ισόποσες πετρουλες και αφού αφαιρέσουμε τις 5 πετρουλες κρατάμε τις 5 εναπομείνασες πετρουλες και επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία. Το αποτέλεσμα πάλι είναι το ίδιο με το αρχικό, ήτοι χ/5 και όχι 10χ/5.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:45
από pankratisths
Το πρότερο παράδειγμα είναι για προβληματισμό. Το παράδειγμα που ζητάς είναι αρκετά απλό. Αν κάποιος θα μπορούσε να είχε δύο παιδιά αλλα δεν έχει και έχει δέκα σπίτια θα έπαιρνε από 5 εκαστο.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:46
από nick
ΑΖ ή Pfizer εκανες;
Ηταν στο ψυγείο;
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:51
από pankratisths
Δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι. Οι εραστές σου είναι αυτοί; Εγώ πάω με γυναίκες. Αν είσαι γυναίκα είμαι συζητησιμος. Αν νιώθεις γυναίκα δεν αρκει. Να ένα παράδειγμα νικ. Ο σποιλερ είναι αρνητική γυναίκα.
Re: ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 02:53
από pankratisths
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι άνδρας, επειδή είναι αρνητική γυναίκα. Μπορεί να μην είναι τίποτα εκ των δύο.