Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Δημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2021, 00:03
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ναι ενταξει...Who is The 4th man έγραψε: 09 Μάιος 2021, 05:49 ξεκινήσαμε τρολιές αντί για κάποιο διάλογο τι στιγμή πού ποσταρα όλες τις
έρευνες απο το 1898 με τη πρώτη φωτό μεχρι σήμερα,δηλ ό εβραίος Barrie Schwortz
πρωην άθεος με όλο το επιστημονικό τημ τό 1978 καί μαζί με τον Φρέη τον καλύτερο
ερευνητή εγκληματολόγο.....πάνε στράφι όλα αυτά.....περίεργο....;![]()
για να δούμε πάλι καλύτερα τά βασικότερα συμπερασματα των ερευνών πού είναι
ένα αίνιγμα για τούς σκεπτικιστές και τούς άθεους
"δεν θα μπορούσε με τίποτα στο μεσαίωνα να φτιαχτεί ζωγραφιά με τεχνολογια
3D μιας άγνωστης ακτινοβολίας σε τρίχα βαμβακιού παχους 1/10 τριχας ανθρώπου
σε σινδόνη με πλέξιμο εποχής 1ου μχ αιώνα και αφου ανιχνεύθηκαν ίχνη απο γύρη
απο ιεροσόλυμα,εκτός αν καποιοι χρονοταξιδιώτες τούς την έδωσαν"
άς δούμε πρωτα αυτη την συν/ξη του Barrie schwortz
Ειχε προταθεί η θεωρία κάποτε πως σινδονη κσι μανδηλιο ταυτιζόταν καθώς διπλωμένη η σινδονη δείχνει μόνο το πρόσωπο.Japetus έγραψε: 09 Μάιος 2021, 12:31 Στο αρχικό ποστ γίνεται αναφορά (και κάποια σύγχυση) με το άγιο μανδηλιο το οποίο ήταν διαφορετικό κειμήλιο που απεικόνιζε μόνο το πρόσωπο, και που σε αντίθεση με τη σινδονη το αναγνώριζε η ορθόδοξη εκκλησία και μάλιστα το τιμά με ιδιαίτερη μέρα εορτής. Πλέον θεωρείται χαμένο.
Για τη σινδονη δεν είχε αποδειχθεί ότι ήταν εξαιρετικής επινοησης και άρτιας κατασκευής τρολια του ντα βίντσι;
Μπορει να ειχαν ιδια πειρα απο σταυρωσεις που εκαναν στα μεσαιωνικα χρονια (αρκετοι υποστηριζουν οτι γινοντουσαν) ή απο τον τροχο.George_V έγραψε: 09 Μάιος 2021, 12:14 Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?

Και πάλι τέτοια σύμπτωση? Αν γινόταν (που αμφιβάλλω) θα τους κάρφωναν όπως έλεγε η Εκκλησία στις παλάμες καθώς τα πόδια τους θα βρίσκονταν στο εδαφοςAlphabet έγραψε: 09 Μάιος 2021, 13:54Μπορει να ειχαν ιδια πειρα απο σταυρωσεις που εκαναν στα μεσαιωνικα χρονια (αρκετοι υποστηριζουν οτι γινοντουσαν) ή απο τον τροχο.George_V έγραψε: 09 Μάιος 2021, 12:14 Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
[img]https://i.postimg.cc/Wb0P8Gs3/Scre ... .jpg[/img]
Νέες επιστημονικές έρευνες καταρρίπτουν τη θεωρία της «μεσαιωνικής απάτης» και υποστηρίζουν ότι η ηλικία της Σινδόνης του Τουρίνου συμπίπτει με τη Σταύρωση. Η Σινδόνη του Τουρίνου, ένα λινό ύφασμα που επί αιώνες προσελκύει το ενδιαφέρον των πιστών, καθώς, σύμφωνα με την Καθολική Εκκλησία, αποτελεί το σάβανο με το οποίο τυλίχθηκε το σώμα του Θεανθρώπου κατά την ταφή του, τοποθετήθηκε και πάλι υπό το μικροσκόπιο της επιστήμης. Πάνω σ’ αυτό έχει αποτυπωθεί το περίγραμμα του προσώπου και του σώματος του Θεανθρώπου, ενώ διακρίνονται ευκρινώς τα τραύματα από τις πληγές στα χέρια, στα πόδια και το πλευρό, καθώς και οι πληγές από το ακάνθινο στεφάνι στο μέτωπο Του. Η Ιερά Σινδόνη που αποτελεί το σύμβολο των Χριστιανών Ορθοδόξων και Καθολικών, εκτίθεται πολύ συχνά σε ιερό προσκύνημα στον καθεδρικό ναό του Τουρίνου, όπου και φυλάσσεται.Alphabet έγραψε: 09 Μάιος 2021, 11:53Ναι ενταξει...Who is The 4th man έγραψε: 09 Μάιος 2021, 05:49 ξεκινήσαμε τρολιές αντί για κάποιο διάλογο τι στιγμή πού ποσταρα όλες τις
έρευνες απο το 1898 με τη πρώτη φωτό μεχρι σήμερα,δηλ ό εβραίος Barrie Schwortz
πρωην άθεος με όλο το επιστημονικό τημ τό 1978 καί μαζί με τον Φρέη τον καλύτερο
ερευνητή εγκληματολόγο.....πάνε στράφι όλα αυτά.....περίεργο....;![]()
για να δούμε πάλι καλύτερα τά βασικότερα συμπερασματα των ερευνών πού είναι
ένα αίνιγμα για τούς σκεπτικιστές και τούς άθεους
"δεν θα μπορούσε με τίποτα στο μεσαίωνα να φτιαχτεί ζωγραφιά με τεχνολογια
3D μιας άγνωστης ακτινοβολίας σε τρίχα βαμβακιού παχους 1/10 τριχας ανθρώπου
σε σινδόνη με πλέξιμο εποχής 1ου μχ αιώνα και αφου ανιχνεύθηκαν ίχνη απο γύρη
απο ιεροσόλυμα,εκτός αν καποιοι χρονοταξιδιώτες τούς την έδωσαν"
άς δούμε πρωτα αυτη την συν/ξη του Barrie schwortz
Η ερευνα του STRP τελειωσε το 1978 και το ρεπορτ βγηκε το 1981.
Το 1988 το Πανεπιστημιο της Οξφορδης, το Πανεπιστημιο της Αριζονα και το Swiss Federal Institute of Technology εκαναν ταυτοχρονα
ραδιοχρονολόγηση άνθρακα-14 και αποφανθηκαν οτι το υφασμα της σενδονης χρονολογειται απο το 1260–1390 μ.χ.
Μετα απο αυτην την αποκαλυψη, η εκκλησια δηλωσε οτι το κομματι που εδωσε ηταν απο μια επισκευη της Σενδονης για αυτο ηταν νεοτερο...![]()
Μεχρι σημερα δεν εχει δωσει παλιο κομματι για χρονολογηση, ουτε προκειται να δωσει..![]()
Επισης τελευταιες αρχαιολογικες ανακαλυψεις δειχνουν οτι δεν υπαρχουν παραδειγματα για ψαροκοκκαλο τυπου υφασμα απο την εποχη του Ιησου..
In 1998, shroud researcher Joe Nickell wrote that no examples of herringbone weave are known from the time of Jesus. The few samples of burial cloths that are known from the era are made using plain weave.[25] In 2000, fragments of a burial shroud from the 1st century were discovered in a tomb near Jerusalem, believed to have belonged to a Jewish high priest or member of the aristocracy. The shroud was composed of a simple two-way weave, unlike the complex herringbone twill of the Turin Shroud. Based on this discovery, the researchers stated that the Turin Shroud did not originate from Jesus-era Jerusalem.




Ξεκόλλα.George_V έγραψε: 09 Μάιος 2021, 12:14 Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
Θα μπορούσε.Μπίστης έγραψε: 09 Μάιος 2021, 17:14Ξεκόλλα.George_V έγραψε: 09 Μάιος 2021, 12:14 Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
Απλώς είναι αληθινό.