Re: Ήταν η Παναγία Παρθένος;
Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2018, 00:17
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Τι εννοεις τι ειχε;
Οχι! Δεν αναφερετε σαφως στη Σπαρτη, δε φαινετε τουλαχιστον κατι τετοιο. Ομως θα πρεπει να ξερεις πως παρθενα λεγανε πως ηταν και η μανα του Μεγα Αλεξανδρου οταν τον γεννησε, η αναφορα στη λεξη Παρθενια εμφανιζεται και περα απο τη Σπαρτη ακομα και σε Μυθους των Αρχαιων Ελληνων οπως πολυ σωστα αναφερει ο Yohanan. Αν ομως πιστευεις οτι αυτο ισχυε μονο στη Σπαρτη, τοτε ο θα ηταν αδυνατο το πρωτοτυπο αρχαιοελληνικο κειμενο που αντεγραψε ο Ματθαιος να ανεφερε τη λεξη " Παρθενα" αλλα το "νεαρη κοπελα".ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Ιούλ 2018, 00:12
Νομίζω ότι το κείμενο είναι σαφές. Αναφέρεται συγκεκριμένα στην Σπάρτη και όχι γενικά κι αόριστα στην "αρχαία κοινωνία".
Αδερφια ρε φιλε ειχε, τι θες να σου πω ποσα αγορια και κοριτσια ηταν και σε τι ηλικια το καθενα; Τι ζητας ακριβως;
Α, οκ, απλά απάντησα στον νηματοθέτη, δεν διάβασα τα προηγούμενα, δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Μπορεί να ειχε αδέρφια, ξαδέρφια, ναι. Φυσιολογικό, δεν τρέχει τίποτα.
Το έγραψα αναφορικά με το μητριαρχικό σύστημα και τα περισσότερα δικαιώματα των γυναικών στη Σπάρτη και όχι συγκεκριμένα για τον όρο "παρθένα". Ούτως ή άλλως, υπήρχε και ως χαρακτηρισμός θεών με πανελλήνια εμβέλεια. Σε κάθε περίπτωση η εποχή γραφής και αντιγραφής των Ευαγγελίων είναι κατά πολύ μεταγενέστερη, οπότε δεν μπορεί να πιστοποιηθεί ποιος εννοούσε τι. Οι έννοιες όπως και οι συνήθειες αλλάζουν.paul25 έγραψε: 07 Ιούλ 2018, 00:31Οχι! Δεν αναφερετε σαφως στη Σπαρτη, δε φαινετε τουλαχιστον κατι τετοιο. Ομως θα πρεπει να ξερεις πως παρθενα λεγανε πως ηταν και η μανα του Μεγα Αλεξανδρου οταν τον γεννησε, η αναφορα στη λεξη Παρθενια εμφανιζεται και περα απο τη Σπαρτη ακομα και σε Μυθους των Αρχαιων Ελληνων οπως πολυ σωστα αναφερει ο Yohanan. Αν ομως πιστευεις οτι αυτο ισχυε μονο στη Σπαρτη, τοτε ο θα ηταν αδυνατο το πρωτοτυπο αρχαιοελληνικο κειμενο που αντεγραψε ο Ματθαιος να ανεφερε τη λεξη " Παρθενα" αλλα το "νεαρη κοπελα".ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Ιούλ 2018, 00:12
Νομίζω ότι το κείμενο είναι σαφές. Αναφέρεται συγκεκριμένα στην Σπάρτη και όχι γενικά κι αόριστα στην "αρχαία κοινωνία".
Διαβασα παντως τα θεολογικα επιχειρηματα και δεν τα βρηκα πολυ πειστικα.Yochanan έγραψε: 06 Ιούλ 2018, 23:33Σε ποιο πλαίσιο αναφορας ταυτιζονται; Σου υπεδειξα δυο πλαισια αναφορας - το θρησκευτικο των Χριστιανων και το λογικο ρασιοναλιστικο πλαισιο των υπολοιπων. Ειναι σαφες οτι εσυ αναφερεσαι στο Χριστιανικο θεολογικο πλαισιο, ε εκει θα πρεπει να το αποδειξεις με θεολογικα επιχειρηματα που να ειναι αποδεκτα απο αυτους. Γιατι αρχιζεις με εντελως παραλογες βασεις - μεταφυσικά φαινομενα κλπ - οποτε δεν μπορεις να επικαλεστεις τη λογικη για να δουλεψεις εκει μεσα. Καπου χανει.μίστερ μαξ έγραψε: 06 Ιούλ 2018, 23:25Το ιστορικό και το θρησκευτικό πρόσωπο της Παναγίας ταυτίζονται.
Σωστα! Γι'αυτο και το πρωτο πραγμα που θα πρεπει να εξακριβωθει ειναι τι εννοουνταν τοτε με τη λεξη Παρθενος οταν πρωτοεμφανιστηκε ως τιτλος της Παναγιας, ποια σημασια ειχε;ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Ιούλ 2018, 00:53Το έγραψα αναφορικά με το μητριαρχικό σύστημα και τα περισσότερα δικαιώματα των γυναικών στη Σπάρτη και όχι συγκεκριμένα για τον όρο "παρθένα". Ούτως ή άλλως, υπήρχε και ως χαρακτηρισμός θεών με πανελλήνια εμβέλεια. Σε κάθε περίπτωση η εποχή γραφής και αντιγραφής των Ευαγγελίων είναι κατά πολύ μεταγενέστερη, οπότε δεν μπορεί να πιστοποιηθεί ποιος εννοούσε τι. Οι έννοιες όπως και οι συνήθειες αλλάζουν.paul25 έγραψε: 07 Ιούλ 2018, 00:31Οχι! Δεν αναφερετε σαφως στη Σπαρτη, δε φαινετε τουλαχιστον κατι τετοιο. Ομως θα πρεπει να ξερεις πως παρθενα λεγανε πως ηταν και η μανα του Μεγα Αλεξανδρου οταν τον γεννησε, η αναφορα στη λεξη Παρθενια εμφανιζεται και περα απο τη Σπαρτη ακομα και σε Μυθους των Αρχαιων Ελληνων οπως πολυ σωστα αναφερει ο Yohanan. Αν ομως πιστευεις οτι αυτο ισχυε μονο στη Σπαρτη, τοτε ο θα ηταν αδυνατο το πρωτοτυπο αρχαιοελληνικο κειμενο που αντεγραψε ο Ματθαιος να ανεφερε τη λεξη " Παρθενα" αλλα το "νεαρη κοπελα".ΓΑΛΗ έγραψε: 07 Ιούλ 2018, 00:12
Νομίζω ότι το κείμενο είναι σαφές. Αναφέρεται συγκεκριμένα στην Σπάρτη και όχι γενικά κι αόριστα στην "αρχαία κοινωνία".
Είσαι ινδουϊστής, γι' αυτό.foscilis έγραψε: 07 Ιούλ 2018, 00:54Διαβασα παντως τα θεολογικα επιχειρηματα και δεν τα βρηκα πολυ πειστικα.Yochanan έγραψε: 06 Ιούλ 2018, 23:33Σε ποιο πλαίσιο αναφορας ταυτιζονται; Σου υπεδειξα δυο πλαισια αναφορας - το θρησκευτικο των Χριστιανων και το λογικο ρασιοναλιστικο πλαισιο των υπολοιπων. Ειναι σαφες οτι εσυ αναφερεσαι στο Χριστιανικο θεολογικο πλαισιο, ε εκει θα πρεπει να το αποδειξεις με θεολογικα επιχειρηματα που να ειναι αποδεκτα απο αυτους. Γιατι αρχιζεις με εντελως παραλογες βασεις - μεταφυσικά φαινομενα κλπ - οποτε δεν μπορεις να επικαλεστεις τη λογικη για να δουλεψεις εκει μεσα. Καπου χανει.μίστερ μαξ έγραψε: 06 Ιούλ 2018, 23:25Το ιστορικό και το θρησκευτικό πρόσωπο της Παναγίας ταυτίζονται.