Re: λεσβος ρατσισμος κατα των ελληνων
Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2020, 11:27
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Ποιος μίλησε για φυσικούς νόμους. Μιλάμε για έννοιες και πώς εκείνες γίνονται αντιληπτές στα πλαίσια της κοινής μας ζωής, κι αποτυπώνονται στη νομοθεσία και τις λοιπές κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές κλπ αναλύσεις.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:26αυτά που γράφεις παρουσιάζονται ως νόμοι στα πρότυπα των φυσικών νόμων, άρα έχουν καθολική ισχύstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:00 Στην Ελλάδα ζούμε. Με κανόνες Ελλάδας σου γράφω καταρχήν και κατ' επέκταση με κάθε κανόνα σύγχρονου κράτους (πχ της ΕΕ).
Δεν πιστεύω να θέλεις να συζητήσουμε με όρους Ζιμπάμπουε για όλα τα ζητήματα που σε απασχολούν.
Η κοινωνική ανισότητα γίνεται αντιληπτή από τους εκάστοτε δείκτες. Πχ. αν η ανεργία μίας μη κυρίαρχης ομάδας είναι σημαντικά μικρότερη από την αντίστοιχη της κυρίαρχης, αρχίζουμε και αντιμετωπίζουμε τα πράγματα ως ρατσιστικά. Διότι απλούστατα οι δείκτες δείχνουν ότι υπάρχει μία συστηματική τάση απόρριψης των υποψήφιων εργαζομένων συγκεκριμένων ομάδων.η ποσοτική διαφορά ανάμεσα στο πλήθος συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων δεν σημαίνει εξ'ορισμού κοινωνική ανισότηταstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:00 Μα το πρόβλημα δεν είναι ότι ο λευκός δεν γουστάρει το μαύρο κι αντίστροφα. Το πρόβλημα είναι ότι ένας από τους δύο προσπαθεί να επιβάλει ή να διατηρήσει με τις πράξεις του ανισότητα στο σύνολο της ομάδας του άλλου.
Όταν πχ. τα άτομα της Χ ομάδας έχουν συντριπτικά περισσότερες ευκαιρίες πρόσβασης στην εργασία, είναι ανόητο να πεις ότι άτομο της ομάδας Ψ προσλαμβάνει με ρατσιστικά κριτήρια. Ο ρατσισμός υφίσταται ήδη στη συστηματική μη πρόσληψη ατόμων της ομάδας Ψ στο σύνολο της Επικράτειας.
παράδειγμα η Αίγυπτος των δεκαετιών του 50 και του 60 όπου οι Έλληνες μειοψηφούσαν αλλά δεν ήταν θύματα συστημικού ή κοινωνικού ρατσισμού
Μου ζητάς να σου βγάλω ένα γενικό πόρισμα επάνω σε εξειδικευμένα εγκλήματα.το έγκλημα είναι ρατσιστικό εφόσον πηγάζει από ρατσιστικά κίνητραstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:00 Το έγκλημα δεν λογίζεται ως ρατσιστικό από τη στιγμή που δεν έχει ως στόχο την διατήρηση της πολιτικής ή κοινωνικής ανισότητας. Είναι ένα έγκλημα μίσους που δεν έχει περαιτέρω κοινωνικές συνέπειες για τα άτομα της ομάδας του θύματος. Αντίθετα, ένα έγκλημα λευκού προς μαύρο, με στόχο την διατήρηση του καθεστώτος της περιθωριοποίησης των μαύρων είναι ρατσιστικό.
Το αντιλαμβάνεσαι;
γιατί με τη λογική σου:
ένας μαλάκας που κατεβαίνει από το αυτοκίνητό του να δείρει έναν μετανάστει επειδή ο τελευταίος τον έκλεισε με το παπάκι του δεν είναι ρατσιστικό έγκλημα επειδή δεν έχει ως στόχο τη διατήρηση της πολιτικής ανισότητας, αλλά την εκτόνωση των νεύρων ενός οδηγού, σωστά;
Επειδή δεν μπορούμε να κρίνουμε τη νομική αντιμετώπιση του Περού με ελληνικά κριτήρια, ούτε και της Ελλάδας με περουβιανά.γιατί; οι κοινωνικές θεωρίες αλλάζουν κατά το δοκούν;stavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:00 Μπορούμε να μείνουμε στα της Ελλάδας δεδομένου ότι μιλάμε με νομικούς όρους της χώρας μας; Ή το πολύ πολύ στην ΕΕ ή και το πολύ πολύ στις ΗΠΑ;
Γενικόλογο παραμύθι.stavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 10:16 Δεν υπάρχει "ρατσισμός εναντίον κυρίαρχης ομάδας".
Ο ρατσισμός στα πλαίσια ενός κράτους νοείται μόνο προς περιθωριοποιημένες, μειονοτικές κοινωνικές ομάδες.
Προσπαθήστε να μην μαθαίνετε ελληνικά από τηλεβιβλιοπώλες και κατάδικους εγκληματικών συμμοριών.
θα μπορουσα να δω καπου την εν λογω νομοθεσια;stavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:27Μπορείς να μείνεις στο θέμα που αφορά την ελληνική νομοθεσία και το σύγχρονο τρόπο αντιμετώπισης του ρατσιστικού εγκλήματος ή θα πρέπει να πάμε στο Σείριο Β;
όταν γράφεις ότι ο ρατσισμός δεν γίνεται να υφίσταται απέναντι στη πλειοψηφική κοινωνική ομάδα, αυτό έτσι όπως διατυπώνεται ενέχει την ισχύ ενός νόμου, ότι ισχύει γενικά, είναι μια γενικοποίησηstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:37
Ποιος μίλησε για φυσικούς νόμους. Μιλάμε για έννοιες και πώς εκείνες γίνονται αντιληπτές στα πλαίσια της κοινής μας ζωής, κι αποτυπώνονται στη νομοθεσία και τις λοιπές κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές κλπ αναλύσεις.
οι δείκτες απλά αποτυπώνουν μία υπαρκτή κατάσταση, δεν την εξηγούνstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:37 Η κοινωνική ανισότητα γίνεται αντιληπτή από τους εκάστοτε δείκτες. Πχ. αν η ανεργία μίας μη κυρίαρχης ομάδας είναι σημαντικά μικρότερη από την αντίστοιχη της κυρίαρχης, αρχίζουμε και αντιμετωπίζουμε τα πράγματα ως ρατσιστικά. Διότι απλούστατα οι δείκτες δείχνουν ότι υπάρχει μία συστηματική τάση απόρριψης των υποψήφιων εργαζομένων συγκεκριμένων ομάδων.
Το αντιλαμβάνεσαι ως εδώ;
σου ζητώ να εφαρμόσεις τη λογική σου σε ένα πολύ απλό παράδειγμα, όχι να κάνεις δικαστήριοstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:37 Μου ζητάς να σου βγάλω ένα γενικό πόρισμα επάνω σε εξειδικευμένα εγκλήματα.
Καταλαβαίνεις πόσο παραπειστικό είναι αυτό το επιχείρημα;
Προφανώς και δεν θα γίνω ο εισαγγελέας των εισαγγελέων για να αξιολογήσω την κάθε υπόθεση οδηγών παπακίων.
Σου γράφω το γενικό κανόνα κάτω από το πρίσμα του οποίου γίνονται οι αξιολογήσεις των ανάλογων υποθέσεων και υπό του οποίου οφείλεις να λειτουργείς ως έλληνας πολίτης.
ζήτημά μας δεν είναι το νομικό πλαίσιο, είναι η αρχή που διατύπωσες στο προηγούμενο ποστ σου, ότι μέλος της πλειοψηφίας δεν δύναται να πέσει θύμα ρατσιστικής συμπεριφοράςstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:37 Επειδή δεν μπορούμε να κρίνουμε τη νομική αντιμετώπιση του Περού με ελληνικά κριτήρια, ούτε και της Ελλάδας με περουβιανά.
Εμείς, οι έλληνες, αποφασίσαμε ότι το νομικό πλαίσιο του Περού δεν μας ταιριάζει και φτιάξαμε το δικό μας, μαζί με την ΕΕ.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... t8ebpTltS2
μπορείς να παραδεχτείς μια φορά ότι έγραψες μαλακία?από πότε το θέμα έγινε "η ελληνική νομοθεσία και ο σύγχρονος τρόπος αντιμετώπισης του ρατσιστικού εγκλήματος" [ουφ],στο προηγούμενο ποστ ήταν ο ορισμός του ρατσισμούstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:27Μπορείς να μείνεις στο θέμα που αφορά την ελληνική νομοθεσία και το σύγχρονο τρόπο αντιμετώπισης του ρατσιστικού εγκλήματος ή θα πρέπει να πάμε στο Σείριο Β;
stavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 10:23Μα δε μιλάμε για εθνικισμό που αφορά έθνη.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 31 Δεκ 2020, 10:18Όπως υπάρχει και αντίθετος εθνικισμός εναντίον κυρίαρχου εθνικισμού έτσι υπάρχει και ρατσισμός εναντίον κυρίαρχου ρατσισμούstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 10:16 Δεν υπάρχει "ρατσισμός εναντίον κυρίαρχης ομάδας".
Ο ρατσισμός στα πλαίσια ενός κράτους νοείται μόνο προς περιθωριοποιημένες, μειονοτικές κοινωνικές ομάδες.
Δεν υπάρχει ένας εθνικισμός φασισμός η ρατσισμός αλλά πολλοί ρατσισμός εθνικισμοί και φασισμοι οι οποίοι είναι αντίπαλοι αναμεταξύ τους
Και όταν εξαφανίζεται ένας εθνικισμός ρατσισμός φασισμός καλύπτουν άλλοι το κενό που δημιουργείται
Μιλάμε για ρατσισμό στο εσωτερικό ενός κράτους, μίας πολιτείας. Στα πλαίσια της πολιτείας μας ο όρος "ρατσισμός εναντίον ελλήνων" δεν βγάζει κανένα απολύτως νόημα δεδομένου ότι οι έλληνες είναι η κυρίαρχη ομάδα, με δυνατότητες παρέμβασης και περιθωριοποίησης όλων των υπολοίπων.
Στα πλαίσια διεθνών αναλύσεων φυσικά και μπορεί να υπάρχει ρατσισμός εναντίον οποιουδήποτε ανθρώπου, οποιασδήποτε εθνικότητας ή άλλου χαρακτηριστικού.
Το άρθρο αναφέρεται στα εσωτερικά του ελληνικού κράτους.
Σε μία δημοκρατία, η πλειοψηφική ομάδα ορίζει τη διαχείριση, τη νομοθεσία και κάθε τί άλλο.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:53όταν γράφεις ότι ο ρατσισμός δεν γίνεται να υφίσταται απέναντι στη πλειοψηφική κοινωνική ομάδα, αυτό έτσι όπως διατυπώνεται ενέχει την ισχύ ενός νόμου, ότι ισχύει γενικά, είναι μια γενικοποίησηstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:37
Ποιος μίλησε για φυσικούς νόμους. Μιλάμε για έννοιες και πώς εκείνες γίνονται αντιληπτές στα πλαίσια της κοινής μας ζωής, κι αποτυπώνονται στη νομοθεσία και τις λοιπές κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές κλπ αναλύσεις.
ειδάλλως πρέπει να γράφεις ότι αυτό ισχύει μόνο στα γεωγραφικά όρια της Ελλάδας ή της Μοζαμβίκης ξέρω 'γω, πράγμα αδύνατο
Αυτή την υπαρκτή κατάσταση κατά την οποία τα άτομα μίας μικρής ή περιθωριοποιημένης ομάδας με Χ χαρακτηριστικά έχουν τεράστια ποσοστά απόρριψης από την εργασία, την ονομάζουμε "ρατσιστική αντιμετώπιση" και προσπαθούμε να την αμβλύνουμε όπως μπορούμε ώστε να εξαλειφθεί η προδιάθεση συστηματικής απόρριψης των συγκεκριμένων ανθρώπων από την αγορά εργασίας.οι δείκτες απλά αποτυπώνουν μία υπαρκτή κατάσταση, δεν την εξηγούνstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:37 Η κοινωνική ανισότητα γίνεται αντιληπτή από τους εκάστοτε δείκτες. Πχ. αν η ανεργία μίας μη κυρίαρχης ομάδας είναι σημαντικά μικρότερη από την αντίστοιχη της κυρίαρχης, αρχίζουμε και αντιμετωπίζουμε τα πράγματα ως ρατσιστικά. Διότι απλούστατα οι δείκτες δείχνουν ότι υπάρχει μία συστηματική τάση απόρριψης των υποψήφιων εργαζομένων συγκεκριμένων ομάδων.
Το αντιλαμβάνεσαι ως εδώ;
Και το να βλέπεις σχεδόν μόνο εβραίους και τσιγγάνους μέσα στο Άουσβιτς πιθανότατα να μη σου λέει τίποτα.το να βλέπεις τους δείκτες και να λες ότι οι δείκτες αυτοί είναι έτσι επειδή υπάρχει συστηματική τάση απόρριψης απέναντι σε συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα είναι αυθαίρετο διότι δεν το τεκμηριώνεις πουθενά, απλά εκφράζεις την (αυθαίρετη) άποψή σου
Φταίει δηλαδή ο βιασμένος επειδή προκαλούσε...εγώ μπορώ να σου πω εξίσου αυθαίρετα ότι οι δείτκες αποτυπώνουν αυτή τη κατάσταση όχι λόγω συστημικού ρατσισμού, αλλά λόγω της κουλτούρας που έχει αναπτύξει η συγκεκριμένη ομάδα
Να το παραδεχθώ όταν συμβεί.
εχουμε αριστερο παρακράτοςstavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:18Δεν έχουμε αριστερά στην κυβέρνηση.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:16Και από ποτέ η αριστερά δέχεται τη. Ελληνική νομοθεσία η την ευρωπαϊκή νομοθεσία;stavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 11:14
Η ελληνική νομοθεσία καταρχήν.
Η ευρωπαϊκή νομοθεσία κατ' επέκταση.
Η νομοθεσία των προηγμένων κρατών κατά βάση.
Ποιος έπρεπε να το ορίσει κατά τη γνώμη σου;
Η τον ΟΗΕ όπου κάνουν κουμάντο οι ισχυροί και ρυθμίζουν τα πάντα κατά το συμφέρον τους ;
Αρθρα παρακαλω
Προσπάθησε να μείνεις στο θέμα. Ζορίσου, σφίξου, αλλά κρατήσουν με νύχια και με δόντια.
Τα άρθρα του Π.Κ. ερμηνεύονται με βάση τις αρχές του ελληνικού και κοινοτικού δικαίου.stavmanr έγραψε: 31 Δεκ 2020, 12:03https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... t8ebpTltS2
Καλή τύχη. Είναι το εγχειρίδιο της ΕΕ για την εφαρμογή των νομοθεσιών περί διακρίσεων στις χώρες της ΕΕ που ψηφίσαμε όλα τα κράτη της ΕΕ.