Σελίδα 3 από 15

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 13:13
από AlienWay
Τα ομηρικά έπη δεν είναι ΜΚΟ.

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 13:16
από Dwarven Blacksmith
Maspoli έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:51
Ζενίθεδρος έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:45 Αυτο ειναι που δεν στέκει. Για να περνάει η εκθρόνιση μέσω του πηδου της μιλφαρας, παίζει σωγαμπριλικι. Ενω ταυτοχρονα, δεν μπορούσε να είναι βασιλισσα θεσμική μια γυναίκα. Υπο αυτο το πρισμα, μήπως ο Παρης με την αρπαγή της Ελένης, έκανε κάτι παραπάνω από κερατά τον επισης σωγαμπρο Μενελαο;
Απλό ήταν το κονσεπτ.
Άσκηση εξουσίας μέχρι να ενηλικιωθεί ο ανήλικος νόμιμος διασοχος. Αν όμως μέχρι να ενηλικιωθεί, αυτός "πέθαινε", τότε ο θρόνος έμενε σε αυτόν που ήταν ο άνδρας της Πηνελόπης.
Το οποίο σημαίνει ότι αν η Πηνελόπη ήταν όντως πιστή στον Οδυσσέα είχε κάθε λόγο να παραδώσει την εξουσία στον Τηλέμαχο με που αυτός ενηλικώθηκε.

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 13:22
από Ασέβαστος
ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 08:09
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 03:00
Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;

Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Όλα τα ερωτήματα, μαζί και αυτά του ΑΙΝΕΙΑΝ απαντώνται πολύ εύκολα ως εξής:

Μυθιστόρημα φαντασίας είναι, ρε μαλάκες.
Τα οποία μυθιστορηματα μας τα δίδασκαν στα σχολεία και μας έδιναν και ηθικά διδάγματα πάνω στην διαπαιδαγώγηση μας , από αυτά .
ο χελ εχει δικιο.

και τα μυθιστορήματα αυτα μας τα διδασκαν πετσοκομμενα, χωρις τη βια και το σεξ. ασε που τα περισσοτερα διδαγματα ειναι εντελως ανηθικα. κα

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 13:27
από Maspoli
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:16
Maspoli έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:51
Ζενίθεδρος έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:45 Αυτο ειναι που δεν στέκει. Για να περνάει η εκθρόνιση μέσω του πηδου της μιλφαρας, παίζει σωγαμπριλικι. Ενω ταυτοχρονα, δεν μπορούσε να είναι βασιλισσα θεσμική μια γυναίκα. Υπο αυτο το πρισμα, μήπως ο Παρης με την αρπαγή της Ελένης, έκανε κάτι παραπάνω από κερατά τον επισης σωγαμπρο Μενελαο;
Απλό ήταν το κονσεπτ.
Άσκηση εξουσίας μέχρι να ενηλικιωθεί ο ανήλικος νόμιμος διασοχος. Αν όμως μέχρι να ενηλικιωθεί, αυτός "πέθαινε", τότε ο θρόνος έμενε σε αυτόν που ήταν ο άνδρας της Πηνελόπης.
Το οποίο σημαίνει ότι αν η Πηνελόπη ήταν όντως πιστή στον Οδυσσέα είχε κάθε λόγο να παραδώσει την εξουσία στον Τηλέμαχο με που αυτός ενηλικώθηκε.
Νομίζω πως ο Τηλέμαχος δεν είχε ενηλικιωθεί ακόμη (προφανώς όχι με τον όρο που εννοούμε σήμερα την ενηλικίωση, δηλαδή με τη απλή συμπλήρωση του προβλεπόμενου έτους ηλικίας). Νομίζω επίσης ότι η Πηνελόπη δεν είχε εξουσία (για να παραδώσει), δεν έδινε μια γυναίκα διαταγές σε άνδρες. Όποιος όμως την είχε γυναίκα, αποκτούσε δικαίωμα στο θρόνο αν και εφόσον εξέλιπε ο πρώτος στη διαδοχή (που ήταν ο Τηλέμαχος).

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 13:37
από dotcom
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 02:00
Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;

Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Σωστός.

Η συνήθης απάντηση είναι ότι δεν πρόκειται για κλασσικού τύπου βασιλείς αλλά για κάτι σαν φύλαρχους. Ο πιο "άξιος" ηγείται. Την αξία αυτή την έλεγαν γέρας. Η καταγωγή παίζει ρόλο αλλά δεν έχει τον τελικό λόγο. Οπότε ο Οδυσσέας απέδειξε ότι άξιζε πιο πολύ από το Λαέρτη, αλλά προφανώς μετά τον Οδυσσέα ούτε ο Τηλέμαχος ούτε κάποιος άλλος μπορούσε να αποδείξει το ίδιο. Γι αυτό ήλπιζαν ο γάμος με την Πηνελόπη να δώσει το προβάδισμα, χωρίς να ξέρουμε αν όντως θα συνέβαινε αυτό.

Δύο αποσπάσματα
εἰπὲ δέ μοι πατρός τε καὶ υἱέος, ὃν κατέλειπον,
ἢ ἔτι πὰρ κείνοισιν ἐμὸν γέρας, ἦέ τις ἤδη
ἀνδρῶν ἄλλος ἔχει, ἐμὲ δ’ οὐκέτι φασὶ νέεσθαι. (Od. 11.174-6)
Εδώ ο Οδυσσέας φαίνεται να πιστεύει ότι αν κυβερνά ο πατέρας του ή ο γιος του, θα είναι λόγω του δικού του γέρατος και όχι από μόνοι τους. Ή μπορεί απλά να το έχει κάποιος άλλος.
"καὶ γὰρ πολλὸν ἄριστος ἀνὴρ μέμονέν τε μάλιστα
μητέρ’ ἐμὴν γαμέειν καὶ ᾿Οδυσσῆος γέρας ἕξειν." (Od. 15.521-22)
Αυτό το απόσπασμα είναι αυτό που δίνει το κλασσικό κίνητρο των μνηστήρων.
Greek Socialism with Chinese Characteristics.

Το μόνο λάθος ήταν ότι δεν διοργανώθηκε αξιοκρατική γραπτή εξέταση για τους μνηστήρες

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 13:51
από ΑΙΝΕΙΑΝ06
dotcom έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:37
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 02:00
Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;

Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Σωστός.

Η συνήθης απάντηση είναι ότι δεν πρόκειται για κλασσικού τύπου βασιλείς αλλά για κάτι σαν φύλαρχους. Ο πιο "άξιος" ηγείται. Την αξία αυτή την έλεγαν γέρας. Η καταγωγή παίζει ρόλο αλλά δεν έχει τον τελικό λόγο. Οπότε ο Οδυσσέας απέδειξε ότι άξιζε πιο πολύ από το Λαέρτη, αλλά προφανώς μετά τον Οδυσσέα ούτε ο Τηλέμαχος ούτε κάποιος άλλος μπορούσε να αποδείξει το ίδιο. Γι αυτό ήλπιζαν ο γάμος με την Πηνελόπη να δώσει το προβάδισμα, χωρίς να ξέρουμε αν όντως θα συνέβαινε αυτό.

Δύο αποσπάσματα
εἰπὲ δέ μοι πατρός τε καὶ υἱέος, ὃν κατέλειπον,
ἢ ἔτι πὰρ κείνοισιν ἐμὸν γέρας, ἦέ τις ἤδη
ἀνδρῶν ἄλλος ἔχει, ἐμὲ δ’ οὐκέτι φασὶ νέεσθαι. (Od. 11.174-6)
Εδώ ο Οδυσσέας φαίνεται να πιστεύει ότι αν κυβερνά ο πατέρας του ή ο γιος του, θα είναι λόγω του δικού του γέρατος και όχι από μόνοι τους. Ή μπορεί απλά να το έχει κάποιος άλλος.
"καὶ γὰρ πολλὸν ἄριστος ἀνὴρ μέμονέν τε μάλιστα
μητέρ’ ἐμὴν γαμέειν καὶ ᾿Οδυσσῆος γέρας ἕξειν." (Od. 15.521-22)
Αυτό το απόσπασμα είναι αυτό που δίνει το κλασσικό κίνητρο των μνηστήρων.
Greek Socialism with Chinese Characteristics.

Το μόνο λάθος ήταν ότι δεν διοργανώθηκε αξιοκρατική γραπτή εξέταση για τους μνηστήρες
Την αξιοκρατική (γραπτή η μη :smt005: ) αυτή εξέταση θα την έκανε η .. Πηνελόπη η οποία μάλιστα θα παντρεύονταν τον επιτυχόντα ; :smt005:

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 14:05
από Leporello
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 20:11
από Gouerino 4
Τα ιδια και τα ιδια
Επαναλαμβάνομενες παπαριες απο ασχετους ανθρωπους οι οποιοι φυσικα εχουν επηρεαστει απο δηθεν μελετητες του ομηρου οι οποιοι δυστυχως ειναι ανιστορητοι.
Νομίζουν βλακωδώς ότι ο Ομηρος μιλάει για ολόκληρη την μυκηναϊκή εποχή 1600 -1200 ,ενώ ο ποιητής μιλάει για τις 2-3 τελευταίες δεκαετίες της,όπου πολλά είχαν αλλάξει.
Στην εποχη που περιγραφει ο όμηρος ο μυκηναικος πολιτισμός ειναι ετοιμος να κατάρρευσει ,οι θεσμοι εχουν καταπεσει και σε ολοκληρη την ν.α μεσογειο επικρατει το χαος με συνεχείς επιδρομες και πλιατσικα.

Αυτα ακριβως που περιγραφει ο όμηρος οτι γινοταν στα νησια,στη μ.ασια στα μυκηναικα κεντρα,στην Αίγυπτο και στην Φοινίκη,αυτα ακριβως βρισκει η αρχαιολογια,αυτα ακριβως διαβαζουμε στα αιγυπτιακά κείμενα της εποχης

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 20:34
από Gouerino 4
Και ενω η κατάσταση στα μυκηναϊκα κεντρα ειναι αυτη,κάποιοι αναρωτιούνται γιατι δεν λειτουργούσαν οι θεσμοι λες και βρισκόμαστε δτο 1400,η, στο 1300 π.χ
Έχουμε πει πολλες φορές οτι το μόνο περίεργο ειναι το πως γνωριζε ο όμηρος τόσες πολλές λεπτομέρειες για μια εποχή που απειχε απο αυτόν 400 περίπου χρονια

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 21:52
από hellegennes
Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.
Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.

Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 22:00
από Dwarven Blacksmith
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52
Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.
Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.

Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;
Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 22:03
από relativer777
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 03:00
Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;

Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Όλα τα ερωτήματα, μαζί και αυτά του ΑΙΝΕΙΑΝ απαντώνται πολύ εύκολα ως εξής:

Μυθιστόρημα φαντασίας είναι, ρε μαλάκες.
:+1: τύπε εύγε, είσαι μυαλουδάκι !!! :smt023

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 22:06
από hellegennes
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:00
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52
Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05 Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.
Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.

Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;
Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.
Καλό. :smt005: :smt005:

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 22:28
από relativer777
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:06
Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:00
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52

Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.

Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;
Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.
Καλό. :smt005: :smt005:
Εάν λάβει κανείς υπόψη του ότι ο Όμηρος γεννήθηκε 20 χρόνια μετά τον Τρωικό πόλεμο, είναι Ηλίου φαεινότερο ότι έγραψε φανταστικά μυθιστορήματα.
Τόσο απλά !
:g030:

Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..

Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 22:33
από relativer777
AlienWay έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:13 Τα ομηρικά έπη δεν είναι ΜΚΟ.
Ούτε έπη ήταν.
Φανταστικές ραψωδίες είναι !
Μυθιστορήματα σε μορφή ποίησης.
:102: