Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2020, 13:13
Τα ομηρικά έπη δεν είναι ΜΚΟ.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Το οποίο σημαίνει ότι αν η Πηνελόπη ήταν όντως πιστή στον Οδυσσέα είχε κάθε λόγο να παραδώσει την εξουσία στον Τηλέμαχο με που αυτός ενηλικώθηκε.Maspoli έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:51Απλό ήταν το κονσεπτ.Ζενίθεδρος έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:45 Αυτο ειναι που δεν στέκει. Για να περνάει η εκθρόνιση μέσω του πηδου της μιλφαρας, παίζει σωγαμπριλικι. Ενω ταυτοχρονα, δεν μπορούσε να είναι βασιλισσα θεσμική μια γυναίκα. Υπο αυτο το πρισμα, μήπως ο Παρης με την αρπαγή της Ελένης, έκανε κάτι παραπάνω από κερατά τον επισης σωγαμπρο Μενελαο;
Άσκηση εξουσίας μέχρι να ενηλικιωθεί ο ανήλικος νόμιμος διασοχος. Αν όμως μέχρι να ενηλικιωθεί, αυτός "πέθαινε", τότε ο θρόνος έμενε σε αυτόν που ήταν ο άνδρας της Πηνελόπης.
ο χελ εχει δικιο.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 08:09Τα οποία μυθιστορηματα μας τα δίδασκαν στα σχολεία και μας έδιναν και ηθικά διδάγματα πάνω στην διαπαιδαγώγηση μας , από αυτά .hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 03:00Όλα τα ερωτήματα, μαζί και αυτά του ΑΙΝΕΙΑΝ απαντώνται πολύ εύκολα ως εξής:Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;
Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Μυθιστόρημα φαντασίας είναι, ρε μαλάκες.
Νομίζω πως ο Τηλέμαχος δεν είχε ενηλικιωθεί ακόμη (προφανώς όχι με τον όρο που εννοούμε σήμερα την ενηλικίωση, δηλαδή με τη απλή συμπλήρωση του προβλεπόμενου έτους ηλικίας). Νομίζω επίσης ότι η Πηνελόπη δεν είχε εξουσία (για να παραδώσει), δεν έδινε μια γυναίκα διαταγές σε άνδρες. Όποιος όμως την είχε γυναίκα, αποκτούσε δικαίωμα στο θρόνο αν και εφόσον εξέλιπε ο πρώτος στη διαδοχή (που ήταν ο Τηλέμαχος).Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:16Το οποίο σημαίνει ότι αν η Πηνελόπη ήταν όντως πιστή στον Οδυσσέα είχε κάθε λόγο να παραδώσει την εξουσία στον Τηλέμαχο με που αυτός ενηλικώθηκε.Maspoli έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:51Απλό ήταν το κονσεπτ.Ζενίθεδρος έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:45 Αυτο ειναι που δεν στέκει. Για να περνάει η εκθρόνιση μέσω του πηδου της μιλφαρας, παίζει σωγαμπριλικι. Ενω ταυτοχρονα, δεν μπορούσε να είναι βασιλισσα θεσμική μια γυναίκα. Υπο αυτο το πρισμα, μήπως ο Παρης με την αρπαγή της Ελένης, έκανε κάτι παραπάνω από κερατά τον επισης σωγαμπρο Μενελαο;
Άσκηση εξουσίας μέχρι να ενηλικιωθεί ο ανήλικος νόμιμος διασοχος. Αν όμως μέχρι να ενηλικιωθεί, αυτός "πέθαινε", τότε ο θρόνος έμενε σε αυτόν που ήταν ο άνδρας της Πηνελόπης.
Greek Socialism with Chinese Characteristics.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 02:00Σωστός.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;
Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Η συνήθης απάντηση είναι ότι δεν πρόκειται για κλασσικού τύπου βασιλείς αλλά για κάτι σαν φύλαρχους. Ο πιο "άξιος" ηγείται. Την αξία αυτή την έλεγαν γέρας. Η καταγωγή παίζει ρόλο αλλά δεν έχει τον τελικό λόγο. Οπότε ο Οδυσσέας απέδειξε ότι άξιζε πιο πολύ από το Λαέρτη, αλλά προφανώς μετά τον Οδυσσέα ούτε ο Τηλέμαχος ούτε κάποιος άλλος μπορούσε να αποδείξει το ίδιο. Γι αυτό ήλπιζαν ο γάμος με την Πηνελόπη να δώσει το προβάδισμα, χωρίς να ξέρουμε αν όντως θα συνέβαινε αυτό.
Δύο αποσπάσματαΕδώ ο Οδυσσέας φαίνεται να πιστεύει ότι αν κυβερνά ο πατέρας του ή ο γιος του, θα είναι λόγω του δικού του γέρατος και όχι από μόνοι τους. Ή μπορεί απλά να το έχει κάποιος άλλος.εἰπὲ δέ μοι πατρός τε καὶ υἱέος, ὃν κατέλειπον,
ἢ ἔτι πὰρ κείνοισιν ἐμὸν γέρας, ἦέ τις ἤδη
ἀνδρῶν ἄλλος ἔχει, ἐμὲ δ’ οὐκέτι φασὶ νέεσθαι. (Od. 11.174-6)Αυτό το απόσπασμα είναι αυτό που δίνει το κλασσικό κίνητρο των μνηστήρων."καὶ γὰρ πολλὸν ἄριστος ἀνὴρ μέμονέν τε μάλιστα
μητέρ’ ἐμὴν γαμέειν καὶ ᾿Οδυσσῆος γέρας ἕξειν." (Od. 15.521-22)
Την αξιοκρατική (γραπτή η μηdotcom έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:37Greek Socialism with Chinese Characteristics.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 02:00Σωστός.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;
Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Η συνήθης απάντηση είναι ότι δεν πρόκειται για κλασσικού τύπου βασιλείς αλλά για κάτι σαν φύλαρχους. Ο πιο "άξιος" ηγείται. Την αξία αυτή την έλεγαν γέρας. Η καταγωγή παίζει ρόλο αλλά δεν έχει τον τελικό λόγο. Οπότε ο Οδυσσέας απέδειξε ότι άξιζε πιο πολύ από το Λαέρτη, αλλά προφανώς μετά τον Οδυσσέα ούτε ο Τηλέμαχος ούτε κάποιος άλλος μπορούσε να αποδείξει το ίδιο. Γι αυτό ήλπιζαν ο γάμος με την Πηνελόπη να δώσει το προβάδισμα, χωρίς να ξέρουμε αν όντως θα συνέβαινε αυτό.
Δύο αποσπάσματαΕδώ ο Οδυσσέας φαίνεται να πιστεύει ότι αν κυβερνά ο πατέρας του ή ο γιος του, θα είναι λόγω του δικού του γέρατος και όχι από μόνοι τους. Ή μπορεί απλά να το έχει κάποιος άλλος.εἰπὲ δέ μοι πατρός τε καὶ υἱέος, ὃν κατέλειπον,
ἢ ἔτι πὰρ κείνοισιν ἐμὸν γέρας, ἦέ τις ἤδη
ἀνδρῶν ἄλλος ἔχει, ἐμὲ δ’ οὐκέτι φασὶ νέεσθαι. (Od. 11.174-6)Αυτό το απόσπασμα είναι αυτό που δίνει το κλασσικό κίνητρο των μνηστήρων."καὶ γὰρ πολλὸν ἄριστος ἀνὴρ μέμονέν τε μάλιστα
μητέρ’ ἐμὴν γαμέειν καὶ ᾿Οδυσσῆος γέρας ἕξειν." (Od. 15.521-22)
Το μόνο λάθος ήταν ότι δεν διοργανώθηκε αξιοκρατική γραπτή εξέταση για τους μνηστήρες
Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 03:00Όλα τα ερωτήματα, μαζί και αυτά του ΑΙΝΕΙΑΝ απαντώνται πολύ εύκολα ως εξής:Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;
Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Μυθιστόρημα φαντασίας είναι, ρε μαλάκες.
Καλό.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:00Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05 Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.
Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;
Εάν λάβει κανείς υπόψη του ότι ο Όμηρος γεννήθηκε 20 χρόνια μετά τον Τρωικό πόλεμο, είναι Ηλίου φαεινότερο ότι έγραψε φανταστικά μυθιστορήματα.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:06Καλό.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:00Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52
Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.
Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;![]()
![]()
Ούτε έπη ήταν.