!!! DEVELOPMENT MODE !!!
ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Τα ομηρικά έπη δεν είναι ΜΚΟ.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Το οποίο σημαίνει ότι αν η Πηνελόπη ήταν όντως πιστή στον Οδυσσέα είχε κάθε λόγο να παραδώσει την εξουσία στον Τηλέμαχο με που αυτός ενηλικώθηκε.Maspoli έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:51Απλό ήταν το κονσεπτ.Ζενίθεδρος έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:45 Αυτο ειναι που δεν στέκει. Για να περνάει η εκθρόνιση μέσω του πηδου της μιλφαρας, παίζει σωγαμπριλικι. Ενω ταυτοχρονα, δεν μπορούσε να είναι βασιλισσα θεσμική μια γυναίκα. Υπο αυτο το πρισμα, μήπως ο Παρης με την αρπαγή της Ελένης, έκανε κάτι παραπάνω από κερατά τον επισης σωγαμπρο Μενελαο;
Άσκηση εξουσίας μέχρι να ενηλικιωθεί ο ανήλικος νόμιμος διασοχος. Αν όμως μέχρι να ενηλικιωθεί, αυτός "πέθαινε", τότε ο θρόνος έμενε σε αυτόν που ήταν ο άνδρας της Πηνελόπης.
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
ο χελ εχει δικιο.ΑΙΝΕΙΑΝ06 έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 08:09Τα οποία μυθιστορηματα μας τα δίδασκαν στα σχολεία και μας έδιναν και ηθικά διδάγματα πάνω στην διαπαιδαγώγηση μας , από αυτά .hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 03:00Όλα τα ερωτήματα, μαζί και αυτά του ΑΙΝΕΙΑΝ απαντώνται πολύ εύκολα ως εξής:Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;
Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Μυθιστόρημα φαντασίας είναι, ρε μαλάκες.
και τα μυθιστορήματα αυτα μας τα διδασκαν πετσοκομμενα, χωρις τη βια και το σεξ. ασε που τα περισσοτερα διδαγματα ειναι εντελως ανηθικα. κα
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Νομίζω πως ο Τηλέμαχος δεν είχε ενηλικιωθεί ακόμη (προφανώς όχι με τον όρο που εννοούμε σήμερα την ενηλικίωση, δηλαδή με τη απλή συμπλήρωση του προβλεπόμενου έτους ηλικίας). Νομίζω επίσης ότι η Πηνελόπη δεν είχε εξουσία (για να παραδώσει), δεν έδινε μια γυναίκα διαταγές σε άνδρες. Όποιος όμως την είχε γυναίκα, αποκτούσε δικαίωμα στο θρόνο αν και εφόσον εξέλιπε ο πρώτος στη διαδοχή (που ήταν ο Τηλέμαχος).Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:16Το οποίο σημαίνει ότι αν η Πηνελόπη ήταν όντως πιστή στον Οδυσσέα είχε κάθε λόγο να παραδώσει την εξουσία στον Τηλέμαχο με που αυτός ενηλικώθηκε.Maspoli έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:51Απλό ήταν το κονσεπτ.Ζενίθεδρος έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 07:45 Αυτο ειναι που δεν στέκει. Για να περνάει η εκθρόνιση μέσω του πηδου της μιλφαρας, παίζει σωγαμπριλικι. Ενω ταυτοχρονα, δεν μπορούσε να είναι βασιλισσα θεσμική μια γυναίκα. Υπο αυτο το πρισμα, μήπως ο Παρης με την αρπαγή της Ελένης, έκανε κάτι παραπάνω από κερατά τον επισης σωγαμπρο Μενελαο;
Άσκηση εξουσίας μέχρι να ενηλικιωθεί ο ανήλικος νόμιμος διασοχος. Αν όμως μέχρι να ενηλικιωθεί, αυτός "πέθαινε", τότε ο θρόνος έμενε σε αυτόν που ήταν ο άνδρας της Πηνελόπης.
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Greek Socialism with Chinese Characteristics.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 02:00Σωστός.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;
Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Η συνήθης απάντηση είναι ότι δεν πρόκειται για κλασσικού τύπου βασιλείς αλλά για κάτι σαν φύλαρχους. Ο πιο "άξιος" ηγείται. Την αξία αυτή την έλεγαν γέρας. Η καταγωγή παίζει ρόλο αλλά δεν έχει τον τελικό λόγο. Οπότε ο Οδυσσέας απέδειξε ότι άξιζε πιο πολύ από το Λαέρτη, αλλά προφανώς μετά τον Οδυσσέα ούτε ο Τηλέμαχος ούτε κάποιος άλλος μπορούσε να αποδείξει το ίδιο. Γι αυτό ήλπιζαν ο γάμος με την Πηνελόπη να δώσει το προβάδισμα, χωρίς να ξέρουμε αν όντως θα συνέβαινε αυτό.
Δύο αποσπάσματαΕδώ ο Οδυσσέας φαίνεται να πιστεύει ότι αν κυβερνά ο πατέρας του ή ο γιος του, θα είναι λόγω του δικού του γέρατος και όχι από μόνοι τους. Ή μπορεί απλά να το έχει κάποιος άλλος.εἰπὲ δέ μοι πατρός τε καὶ υἱέος, ὃν κατέλειπον,
ἢ ἔτι πὰρ κείνοισιν ἐμὸν γέρας, ἦέ τις ἤδη
ἀνδρῶν ἄλλος ἔχει, ἐμὲ δ’ οὐκέτι φασὶ νέεσθαι. (Od. 11.174-6)Αυτό το απόσπασμα είναι αυτό που δίνει το κλασσικό κίνητρο των μνηστήρων."καὶ γὰρ πολλὸν ἄριστος ἀνὴρ μέμονέν τε μάλιστα
μητέρ’ ἐμὴν γαμέειν καὶ ᾿Οδυσσῆος γέρας ἕξειν." (Od. 15.521-22)
Το μόνο λάθος ήταν ότι δεν διοργανώθηκε αξιοκρατική γραπτή εξέταση για τους μνηστήρες
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Την αξιοκρατική (γραπτή η μηdotcom έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:37Greek Socialism with Chinese Characteristics.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 02:00Σωστός.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;
Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Η συνήθης απάντηση είναι ότι δεν πρόκειται για κλασσικού τύπου βασιλείς αλλά για κάτι σαν φύλαρχους. Ο πιο "άξιος" ηγείται. Την αξία αυτή την έλεγαν γέρας. Η καταγωγή παίζει ρόλο αλλά δεν έχει τον τελικό λόγο. Οπότε ο Οδυσσέας απέδειξε ότι άξιζε πιο πολύ από το Λαέρτη, αλλά προφανώς μετά τον Οδυσσέα ούτε ο Τηλέμαχος ούτε κάποιος άλλος μπορούσε να αποδείξει το ίδιο. Γι αυτό ήλπιζαν ο γάμος με την Πηνελόπη να δώσει το προβάδισμα, χωρίς να ξέρουμε αν όντως θα συνέβαινε αυτό.
Δύο αποσπάσματαΕδώ ο Οδυσσέας φαίνεται να πιστεύει ότι αν κυβερνά ο πατέρας του ή ο γιος του, θα είναι λόγω του δικού του γέρατος και όχι από μόνοι τους. Ή μπορεί απλά να το έχει κάποιος άλλος.εἰπὲ δέ μοι πατρός τε καὶ υἱέος, ὃν κατέλειπον,
ἢ ἔτι πὰρ κείνοισιν ἐμὸν γέρας, ἦέ τις ἤδη
ἀνδρῶν ἄλλος ἔχει, ἐμὲ δ’ οὐκέτι φασὶ νέεσθαι. (Od. 11.174-6)Αυτό το απόσπασμα είναι αυτό που δίνει το κλασσικό κίνητρο των μνηστήρων."καὶ γὰρ πολλὸν ἄριστος ἀνὴρ μέμονέν τε μάλιστα
μητέρ’ ἐμὴν γαμέειν καὶ ᾿Οδυσσῆος γέρας ἕξειν." (Od. 15.521-22)
Το μόνο λάθος ήταν ότι δεν διοργανώθηκε αξιοκρατική γραπτή εξέταση για τους μνηστήρες
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
-
Gouerino 4
- Δημοσιεύσεις: 1785
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Τα ιδια και τα ιδια
Επαναλαμβάνομενες παπαριες απο ασχετους ανθρωπους οι οποιοι φυσικα εχουν επηρεαστει απο δηθεν μελετητες του ομηρου οι οποιοι δυστυχως ειναι ανιστορητοι.
Νομίζουν βλακωδώς ότι ο Ομηρος μιλάει για ολόκληρη την μυκηναϊκή εποχή 1600 -1200 ,ενώ ο ποιητής μιλάει για τις 2-3 τελευταίες δεκαετίες της,όπου πολλά είχαν αλλάξει.
Στην εποχη που περιγραφει ο όμηρος ο μυκηναικος πολιτισμός ειναι ετοιμος να κατάρρευσει ,οι θεσμοι εχουν καταπεσει και σε ολοκληρη την ν.α μεσογειο επικρατει το χαος με συνεχείς επιδρομες και πλιατσικα.
Αυτα ακριβως που περιγραφει ο όμηρος οτι γινοταν στα νησια,στη μ.ασια στα μυκηναικα κεντρα,στην Αίγυπτο και στην Φοινίκη,αυτα ακριβως βρισκει η αρχαιολογια,αυτα ακριβως διαβαζουμε στα αιγυπτιακά κείμενα της εποχης
Επαναλαμβάνομενες παπαριες απο ασχετους ανθρωπους οι οποιοι φυσικα εχουν επηρεαστει απο δηθεν μελετητες του ομηρου οι οποιοι δυστυχως ειναι ανιστορητοι.
Νομίζουν βλακωδώς ότι ο Ομηρος μιλάει για ολόκληρη την μυκηναϊκή εποχή 1600 -1200 ,ενώ ο ποιητής μιλάει για τις 2-3 τελευταίες δεκαετίες της,όπου πολλά είχαν αλλάξει.
Στην εποχη που περιγραφει ο όμηρος ο μυκηναικος πολιτισμός ειναι ετοιμος να κατάρρευσει ,οι θεσμοι εχουν καταπεσει και σε ολοκληρη την ν.α μεσογειο επικρατει το χαος με συνεχείς επιδρομες και πλιατσικα.
Αυτα ακριβως που περιγραφει ο όμηρος οτι γινοταν στα νησια,στη μ.ασια στα μυκηναικα κεντρα,στην Αίγυπτο και στην Φοινίκη,αυτα ακριβως βρισκει η αρχαιολογια,αυτα ακριβως διαβαζουμε στα αιγυπτιακά κείμενα της εποχης
-
Gouerino 4
- Δημοσιεύσεις: 1785
- Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Και ενω η κατάσταση στα μυκηναϊκα κεντρα ειναι αυτη,κάποιοι αναρωτιούνται γιατι δεν λειτουργούσαν οι θεσμοι λες και βρισκόμαστε δτο 1400,η, στο 1300 π.χ
Έχουμε πει πολλες φορές οτι το μόνο περίεργο ειναι το πως γνωριζε ο όμηρος τόσες πολλές λεπτομέρειες για μια εποχή που απειχε απο αυτόν 400 περίπου χρονια
Έχουμε πει πολλες φορές οτι το μόνο περίεργο ειναι το πως γνωριζε ο όμηρος τόσες πολλές λεπτομέρειες για μια εποχή που απειχε απο αυτόν 400 περίπου χρονια
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 49563
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 13:03Στο έπος του Κάμελοτ, του Γοδεφρείδου εμφανίζεται ο Αρθούρος με σιδηρόφρακτους ιππότες, 6-7 αιώνες πριν υπάρξει τέτοιο πράγμα. Μην ψάχνεις ακριβείς ιστορικές λεπτομέρειες σε ένα μυθιστόρημα.
Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;
- relativer777
- Δημοσιεύσεις: 4145
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:11
- Phorum.gr user: relativer777
- Τοποθεσία: Χαλκηδόνα
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 03:00Όλα τα ερωτήματα, μαζί και αυτά του ΑΙΝΕΙΑΝ απαντώνται πολύ εύκολα ως εξής:Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 01:20 Αλλο είναι το ενδιαφέρον στην επιστροφή του Οδυσσέα: τόσο ο πατέρας του Λαέρτης όσο και ο γυιός του Τηλέμαχος (τουλάχιστον 20χρονος) είναι ζωντανοί. Εντούτοις, τίθεται θέμα διαδοχής. Γιατί;
Κατ'αρχάς, πώς έγινε βασιλιάς ο Οδυσσέας αφού ο Λαέρτης ζούσε; Παραιτήθηκε λόγω γήρατος; Και τότε πώς είναι ζωντανός μετά από 20 χρόνια;
Μυθιστόρημα φαντασίας είναι, ρε μαλάκες.
Η ζωή είναι ωραία γι'αυτούς που ξέρουν να την ομορφαίνουν
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 45100
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Καλό.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:00Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.Leporello έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 14:05 Ακριβώς. Δείχνει την κοινωνική κατάσταση την εποχή που γράφτηκε. Κάτι τέτοιο ισχύει και γιά την Οδύσσεια. Αντανακλά την εποχή του Ομήρου, η οποία ενδεχομένως να ήταν διαφορετική από την εποχή του Τρωϊκού πολέμου. Και πιθανότατα, όχι τής Ιθάκης, αλλά τής γενέτηρας του Ομήρου.
Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- relativer777
- Δημοσιεύσεις: 4145
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:11
- Phorum.gr user: relativer777
- Τοποθεσία: Χαλκηδόνα
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Εάν λάβει κανείς υπόψη του ότι ο Όμηρος γεννήθηκε 20 χρόνια μετά τον Τρωικό πόλεμο, είναι Ηλίου φαεινότερο ότι έγραψε φανταστικά μυθιστορήματα.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:06Καλό.Dwarven Blacksmith έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 22:00Τον γυναικοκεντρικό μαγισσοπριμιτιβισμο.hellegennes έγραψε: 14 Νοέμ 2020, 21:52
Η Ιστορία των Βασιλέων όμως περιέχει και ένα σωρό άλλα στοιχεία που δεν είναι της εποχής του Γοδεφρείδου καθώς και έναν πακτωλό εντελώς φανταστικών πραγμάτων και καταστάσεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ψάχνετε να βρείτε στον Όμηρο ποιο μοντέλο αντανακλά το συγκεκριμένο τριμπούρδελο.
Δηλαδή το άλλο τριμπούρδελο με την Καλυψώ ποιο κοινωνικό μοντέλο αποκαλύπτει;![]()
![]()
Τόσο απλά !
Η ζωή είναι ωραία γι'αυτούς που ξέρουν να την ομορφαίνουν
- relativer777
- Δημοσιεύσεις: 4145
- Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:11
- Phorum.gr user: relativer777
- Τοποθεσία: Χαλκηδόνα
Re: ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΩΝ ΜΝΗΣΤΗΡΩΝ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ..
Ούτε έπη ήταν.
Φανταστικές ραψωδίες είναι !
Μυθιστορήματα σε μορφή ποίησης.
Η ζωή είναι ωραία γι'αυτούς που ξέρουν να την ομορφαίνουν
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 409 Απαντήσεις
- 7910 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Zundapp
-
- 0 Απαντήσεις
- 316 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Kauldron
-
- 122 Απαντήσεις
- 6005 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από omg kai 3 lol
-
- 18 Απαντήσεις
- 477 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Allah