η ουσία είναι το αν ο οποιοσδήποτε εδώ μέσα "δικαιούται" εντός εισαγωγικών να εκφέρει άποψη ή ισοδύναμα το αν κάποιοι εδώ μέσα δεν "δικαιούνται" και πάλι εντός εισαγωγικών να εκφέρουν άποψη ... ? και μάλιστα αυτό να αποφασίζεται και εκ των πρωτέρων, πριν καν ξεκινήσει οποιαδήποτε αντιπαράθεση ... ?
Αυτή είναι η ουσία ... ?
Διαφωνώ βινόσαυρε, η ουσία είναι η παρακάτω και αυτός που όπως βλέπω την προσπερνά χωρίς να την σχολιάσει, είσαι εσύ :
Φινγκόλφιν έγραψε: 14 Ιουν 2018, 18:33
Πέρα από αυτό,
κάθε άποψη και εκφραστής της κρίνονται. Δεν υπάρχουν διάκριση ανάμεσα σε άτομα με επιστημολογικό δικαίωμα στην άποψη και με προστασία από την κριτική και σε άτομα που στερούνται αυτών των δικαιωμάτων. Η γνώση είναι κοινωνικό προϊόν και όλοι μπορούν να μετέχουν στην κατανάλωση και παραγωγή του.
Δεν υπάρχουν εγγενώς ικανοί και ανίκανοι να έχουν άποψη.
Σε αυτό το μέσον (φόρουμ) όλα τα κρίνει η κόσμια και ευγενική αντιπαράθεση όλων με όλους και όχι η αντιπαράθεση μερικών μόνο με μερικούς, και ούτε οι αυθεντίες ή οι απυρόβλητες ιερές πίστες του καθενός, που εκ των πρωτέρων θα αποφασίζουν αν θα εκκινήσει μια αντιπαράθεση ή οχι !
Και επειδή το ερώτημα που έθεσες στο νήμα αυτό, δεν εκκινήθηκε ούτε από μια διαφωνία σε θέμα ιατρικής ή φυσικής ή μαθηματικών όπως τεχνιέντως καταφεύγεις, αλλά από ένα θέμα θρησκευτικού περιεχομένου που
δεν έχει όμως καμιά σχέση με πολύπλοκη θεολογική δογματική των υποστάσεων του θείου όπως και πάλι τεχνιέντως καταφεύγεις, τότε από την στιγμή που ο "θεϊκός" λόγος των ευαγγελίων απευθυνόταν σε ανθρώπους αμόρφωτους δίχως κανένα γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο και προαπαιτούμενο,
τότε είναι ο ορισμός της υποκρισίας να τίθεται θέμα για το ποιος είναι σε θέση να κρίνει και ποιος όχι !
Πούστρα Αλέξανδρε Μαυροκορδάτε σκατά στο τάφο σου και τη ψυχή σου καριόλη τουρκόσπορε.