Σελίδα 3 από 10

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:44
από Belisarius
gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:43 Δεν υπάρχει κεντρική αρτηρία που να φρακάρει απο ποδηλάτη που πιάνει το πολύ ένα μέτρο δρόμου.
Το άλλο με τον Τοτό δε μας είπες gassim.

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:44
από Ασέβαστος
Belisarius έγραψε: 22 Ιουν 2020, 12:41
ΓΑΛΗ έγραψε: 22 Ιουν 2020, 11:07 Eπιτρέπεται να χρησιμοποιούν οι ποδηλάτες άλλη λωρίδα πλην της δεξιάς;
Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν λωρίδα...
να πηγαινουν απο το πεζοδρομιο; να μην υπαρχουν ποδηλατα;

κανα λινκ με τη νομοθεσια περι αυτου που λες;

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:45
από gassim
lafkiotis έγραψε: 22 Ιουν 2020, 09:29
Ασέβαστος έγραψε: 22 Ιουν 2020, 09:10 αν ολοι οι ποδηλατες που χρησιμοποιουν κεντρικες αρτηριες, αποφασιζαν μια μερα να παρουν το αυτοκινητο τους αντι για το ποδηλατο, η καθυστερηση στην κινηση θα ηταν κατα πολυ μεγαλυτερη.

να λετε και ευχαριστω, γιδγια. και να τους προσεχετε, γιατι αμα τσακιστουν, αυριο θα ειναι εκει με το αυτοκινητο τους, το οποιο δεν θα μπορειτε να το προσπερασετε ποτε.
Οχι κυριε. Ειστε λαθος.
Εγω για να οδηγησω το αμαξι στην κεντρικη αρτηρια, πληρωσα και πηρα διπλωμα για να μαθω τον ΚΟΚ, ενω πληρωνω και τελη κυκλοφοριας για να χρησιμοποιω αυτον τον δρομο.

Αντιθετως, οποιοσδηποτε (επικινδυνος η μη) actionfreak wannabie μπορει να αγορασει οτι σκατα ποδηλατο του καπνισει, και να βγει στο δρομο χωρις να εχει το παραμικρο ιχνος γνωσης του ΚΟΚ. Και το χειροτερο? Εχει και προτεραιοτητα κιολας. Because Ελλαδα, fuck you.

Στο πεζοδρομιο τους λοιπον, η σε ειδικα διαμορφωμενες λωριδες για ποδηλατες. Αλλιως ποδαρακια η ΜΜΜ αν θελουν να βοηθησουν το κυκλοφοριακο.
ο ΚΟΚ που έμαθες τι λέει για τους ποδηλάτες;
Οτι πρέπει να πηγαίνουν πάνω στα πεζοδρόμια;

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:45
από ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
Belisarius έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:41 Θες να πας με ποδήλατο; Από το πεζοδρόμιο. Δεν μπορείς από το πεζοδρόμιο; Όσο πιο δεξιά γίνεται. Φοβάσαι να καθίσεις δεξιά; Ε να πας να γαμηθείς.
Ποιο πεζοδρόμιο αγαπητέ; Αυτό είναι για τους πεζούς.
Ξέρεις πόσες φορές μου έχουν κόψει το αίμα που έρχονται από πίσω μου αθόρυβα και προσπερνούν σα να μην υπάρχω;

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:47
από Belisarius
Ασέβαστος έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:44 να πηγαινουν απο το πεζοδρομιο; να μην υπαρχουν ποδηλατα;

κανα λινκ με τη νομοθεσια περι αυτου που λες;
Βαριέμαι να ψάχνω. Τσέκαρε τον κοκ εκεί που λέει για υποχρέωση πινακίδας και στις μεγάλες αρτηρίες (εθνικές και πάνω) για ελάχιστο όριο ταχύτητας.

Εγώ πάω από το πεζοδρόμιο όπου μπορώ (και ναι τρώω γαμήσι και καθυστερώ για να το κάνω).

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:48
από Belisarius
ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:45 Ποιο πεζοδρόμιο αγαπητέ; Αυτό είναι για τους πεζούς.
Ξέρεις πόσες φορές μου έχουν κόψει το αίμα που έρχονται από πίσω μου αθόρυβα και προσπερνούν σα να μην υπάρχω;
Είναι γαιδούρια! Τι λέμε τόση ώρα. :D

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:48
από EKPLIKTIKOS
Οι ποδηλατες δεν ειναι ειδική ρατσα, οπως και τα μηχανακια δεν ειναι. Απλώς ο μαλακας θα κάνει τη μαλακια του με ό,τι μεσο διαθέτει. Αμαξι, ποδηλατο, παπι, πατίνι. Δεν αναφερομαι στις παρανομιες μονο αλλα γενικα στην αντικοινωνική συμπεριφορά.

Διαβασα πολλους που έλεγαν οτι ειναι δικαίωμά τους να γαμανε την κυκλοφορία. Δεν ειναι ακριβώς έτσι, η καφριλα ειναι ηθικο θεμα κοινωνικής συμπεριφοράς κ συνείδησης, οχι νομικο. Παράδειγμα: ο ΝΟΜΙΜΟΣ τροπος να παρκάρεις δικυκλο στην Ελλάδα ειναι ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ με το πεζοδρόμιο, εκτος απο τις οριοθετημένες με ειδικη σημανση θεσεις. Παρ ολα αυτα φανταστείτε ολα τα δικυκλα απλα να παρκαραν παράλληλα με το πεζοδρόμιο.

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:56
από - Casper -
Chilloutbuddy έγραψε: 22 Ιουν 2020, 12:19 Δεν είναι γαϊδούρι. Μαλάκας είναι, αυτοκτονικός. Εδώ σε νορμάλ χώρες και δεν τους βλέπουνε και τους πατάνε, πόσο μάλλον στην Ελλάδα με τους ζουλού.

Στην Ελλάδα μόνο αυτοκίνητο, όλοι μαζί ταυτόχρονα, κάθε άνθρωπος και ένα αυτοκίνητο. Εκεί να πήξετε να κοιτάτε τον προφυλακτήρα του μπροστινού 3 ώρες τη μέρα :lol:
Αυτό. Αλλά δεν φταίνε μόνο οι οδηγοί. Τυφλό σημείο σου λέει κάτι; Ή όταν πετάγονται στα ξαφνικά. Και μέσα στα όρια να είσαι, άμα ο άλλος σκάει απροστάτευτος και κάνει τα δικά του, τι να κάνεις; Εγώ τρέμω ακόμα και όταν έχω χώρο να τους προσπεράσω. Σε στροφές ειδικά που στρίβουν και απ' την αντίθετη λωρίδα, άστα να πάνε. Άσε που είναι και αψυχολόγητοι. Μπορεί να πηγαίνουν αργά και την ώρα που σε βλέπουν πως είσαι έτοιμος για προσπέρασμα, αυξάνουν ταχύτητα. Όχι ειλικρινά σηκώνω τα χέρια ψηλά.
EKPLIKTIKOS έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:48 Οι ποδηλατες δεν ειναι ειδική ρατσα, οπως και τα μηχανακια δεν ειναι. Απλώς ο μαλακας θα κάνει τη μαλακια του με ό,τι μεσο διαθέτει. Αμαξι, ποδηλατο, παπι, πατίνι. Δεν αναφερομαι στις παρανομιες μονο αλλα γενικα στην αντικοινωνική συμπεριφορά.

Διαβασα πολλους που έλεγαν οτι ειναι δικαίωμά τους να γαμανε την κυκλοφορία. Δεν ειναι ακριβώς έτσι, η καφριλα ειναι ηθικο θεμα κοινωνικής συμπεριφοράς κ συνείδησης, οχι νομικο.
Παράδειγμα: ο ΝΟΜΙΜΟΣ τροπος να παρκάρεις δικυκλο στην Ελλάδα ειναι ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ με το πεζοδρόμιο, εκτος απο τις οριοθετημένες με ειδικη σημανση θεσεις. Παρ ολα αυτα φανταστείτε ολα τα δικυκλα απλα να παρκαραν παράλληλα με το πεζοδρόμιο.
Έτσι.

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 13:58
από gassim
Belisarius έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:47
Ασέβαστος έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:44 να πηγαινουν απο το πεζοδρομιο; να μην υπαρχουν ποδηλατα;

κανα λινκ με τη νομοθεσια περι αυτου που λες;
Βαριέμαι να ψάχνω. Τσέκαρε τον κοκ εκεί που λέει για υποχρέωση πινακίδας και στις μεγάλες αρτηρίες (εθνικές και πάνω) για ελάχιστο όριο ταχύτητας.

Εγώ πάω από το πεζοδρόμιο όπου μπορώ (και ναι τρώω γαμήσι και καθυστερώ για να το κάνω).
Στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους (εθνικές, αττική οδός κτλ) απαγορεύεται η κίνηση σε οχήματα που δεν μπορούν να διατηρήσουν ταχύτητα πάνω απο 50 χλμ την ώρα. Δηλαδή απαγορεύεται η κινηση σε ποδήλατα.

Στον ΚΟΚ έχει γίνει τροποποίηση απο το 2007 και δεν υποχρεούνται σε έκδοση πινακίδων.

Ως οδηγός αυτοκινήτου λοιπόν αγνοείς τον ΚΟΚ και ως ποδηλάτης κινείσαι παράνομα πάνω σε πεζοδρόμια.

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 14:07
από georgebi
http://www.cylaw.org/nomoi/enop/non-ind ... /full.html Υποχρεώσεις οδηγών μηχανοκίνητων οχημάτων

14.-(1) Οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος οποιασδήποτε κατηγορίας και οποιουδήποτε είδους ή μεγέθους, που οδηγεί το όχημά του σε οποιοδήποτε δρόμο στον οποίο κινείται κατά τον ίδιο χρόνο ποδηλάτης-

(α) Προσαρμόζει την ταχύτητα και την πορεία του οχήματός του κατά τρόπο ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση του ποδηλάτη.

(β) αποφεύγει ελιγμούς του οχήματός του που παρεμποδίζει τη διακίνηση του ποδηλάτη ή θέτει αυτόν σε κίνδυνο.

(γ) αποφεύγει αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας ή στροφή που παρεμποδίζει ή αποκόπτει την ελεύθερη πορεία ποδηλάτη ή θέτει αυτόν σε κίνδυνο.

(δ) διατηρεί οποιοδήποτε σημείο του οχήματός του σε κρινόμενη υπό τις περιστάσεις απόσταση ασφαλείας από οποιοδήποτε σημείο του ποδηλάτη.

(ε) παραχωρεί προτεραιότητα στη διακίνηση του ποδηλάτη, προσαρμόζοντας ανάλογα την οδήγηση του οχήματός του ή προβαίνοντας στις αναγκαίες προς τούτο ενέργειες. και

(στ) οδηγεί το όχημά του με αυξημένη προσοχή και φροντίδα, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια υπό τις περιστάσεις για προστασία του ποδηλάτη, αποφεύγοντας οποιουδήποτε είδους εσκεμμένη ή μη παρενόχληση του ποδηλάτη:

Νοείται ότι, κατά το χρόνο προσπεράσματος ποδηλάτη, ο οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος διατηρεί απόσταση τουλάχιστον ενός (1) μέτρου από το ποδήλατο. :smt023

(2) Οι υποχρεώσεις που καθορίζονται δυνάμει των διατάξεων του εδαφίου (1) ισχύουν και σε κάθε περίπτωση κατά την οποία ποδηλάτης κινείται σε ποδηλατολωρίδα κατά μήκος του ίδιου δρόμου στον οποίο οδηγός μηχανοκίνητου οχήματος οδηγεί το όχημά του.Απαγόρευση χρήσης ποδηλάτου σε αυτοκινητόδρομο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας(οδικοί άξονες με σημαντική αξία για τις οδικές μεταφορές σε εθνικό επίπεδο: οι αυτοκινητόδρομοι (για συντομία «Α/Δ») και οι εθνικές οδοί (για συντομία «ΕΟ»)

4.-(1) Απαγορεύεται η χρήση ποδηλάτου σε οποιοδήποτε αυτοκινητόδρομο ή δρόμο ταχείας κυκλοφορίας (οδικοί άξονες με σημαντική αξία για τις οδικές μεταφορές σε εθνικό επίπεδο: οι αυτοκινητόδρομοι (για συντομία «Α/Δ») και οι εθνικές οδοί (για συντομία «ΕΟ»), γνωστές επίσης και ως οδοί ταχείας κυκλοφορίας.), ο οποίος χαρακτηρίζεται ως τέτοιος με σήμανση όπως αυτή καθορίζεται δυνάμει των προνοιών του Κανονισμού 71 των περί Μηχανοκίνητων Οχημάτων και Τροχαίας Κινήσεως Κανονισμών. .......Τήρηση αριστερής πλευράς του δρόμου

9. Ποδηλάτης που διακινείται σε δρόμο, κινείται στο κατά το δυνατόν αριστερό άκρο του δρόμου σύμφωνα με την πορεία του ή στο κατά το δυνατόν αριστερό άκρο της αριστερής λωρίδας κυκλοφορίας, ανάλογα με την περίπτωση:

Νοείται ότι, ο ποδηλάτης είναι ελεύθερος να κινηθεί σε οποιοδήποτε σημείο δρόμου ή λωρίδας κυκλοφορίας αν αυτό-

(α) Απαιτείται από τις ανάγκες της διακίνησής του, εφόσον τηρεί τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.

(β) είναι άλλως πως αναγκαίο για την ασφάλειά του..........Κίνηση ποδηλάτη προς λωρίδα κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων

23. Σε περίπτωση κατά την οποία ποδηλάτης εξέρχεται για να βγει από τα όρια της ποδηλατολωρίδας ή του ποδηλατοδιάδρομου προς τη λωρίδα ή τις λωρίδες κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων, ελέγχει την υπάρχουσα τροχαία κίνηση σε αυτές και εκδηλώνει την πρόθεσή του με το κατάλληλο σήμα χεριού, οπότε οι οδηγοί των μηχανοκίνητων οχημάτων που κινούνται στην εν λόγω λωρίδα ή στις εν λόγω λωρίδες κυκλοφορίας διευκολύνουν την πορεία του ποδηλάτη, προσαρμόζοντας κατάλληλα τη θέση, την πορεία και την ταχύτητα των οχημάτων τους:

Νοείται ότι, ο ποδηλάτης προβαίνει έγκαιρα στην όλη διαδικασία ελέγχου της τροχαίας κίνησης και εκδηλώνει με το κατάλληλο σήμα χεριού την πρόθεσή του να κινηθεί στη λωρίδα κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων, παρέχοντας στους οδηγούς των οχημάτων που κινούνται στην εν λόγω λωρίδα αντικειμενικά ικανό χρόνο να αντιληφθούν την πρόθεσή του και να αντιδράσουν κατάλληλα.

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 14:09
από georgebi
gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:58
Στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους (εθνικές, αττική οδός κτλ) απαγορεύεται η κίνηση σε οχήματα που δεν μπορούν να διατηρήσουν ταχύτητα πάνω απο 50 χλμ την ώρα. Δηλαδή απαγορεύεται η κινηση σε ποδήλατα.

Στον ΚΟΚ έχει γίνει τροποποίηση απο το 2007 και δεν υποχρεούνται σε έκδοση πινακίδων.

Ως οδηγός αυτοκινήτου λοιπόν αγνοείς τον ΚΟΚ και ως ποδηλάτης κινείσαι παράνομα πάνω σε πεζοδρόμια.
:+1: :goodpost: :bravo:

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 14:16
από Belisarius
gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:58 Στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους (εθνικές, αττική οδός κτλ) απαγορεύεται η κίνηση σε οχήματα που δεν μπορούν να διατηρήσουν ταχύτητα πάνω απο 50 χλμ την ώρα. Δηλαδή απαγορεύεται η κινηση σε ποδήλατα.

Στον ΚΟΚ έχει γίνει τροποποίηση απο το 2007 και δεν υποχρεούνται σε έκδοση πινακίδων.

Ως οδηγός αυτοκινήτου λοιπόν αγνοείς τον ΚΟΚ και ως ποδηλάτης κινείσαι παράνομα πάνω σε πεζοδρόμια.
Δεν γνώριζα την αλλαγή του 2007. Ωστόσο με αφορμή το ποστ σου έψαξα λίγο και βρήκα ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία στους πεζόδρομους και ότο στα πεζοδρόμια θα πρέπει ο αναβάτης να κατεβεί και να περπατήσει αν υπάρχει κίνδυνος για τους πεζούς.

Βρήκα μερικά ενδιαφέροντα ακόμα:
Λεωφορειόδρομος: Οδός ή τμήμα οδού αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων. Δηλαδή, απαγορεύεται το ποδήλατο.

Οδός ταχείας κυκλοφορίας: Οδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων και μοτοσικλετών. Άρα, απαγορεύεται το ποδήλατο – όριο ταχύτητας 110χλμ./ώρα.

Θέση επί της οδού:
Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
Οι οδηγοί ποδηλάτων υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος.
Σε μονόδρομους, ο οδηγός δεν επιτρέπεται να οδηγεί αντίθετα με την κατεύθυνση του μονόδρομου.

Ταχύτητα:
Ο οδηγός οχήματος υποχρεούται να μην παρεμποδίζει την ομαλή πορεία άλλων οχημάτων κινούμενος με ασυνήθη βραδύτητα, χωρίς αποχρώντα λόγο.

Πάντως δεν είναι θέμα κανόνων αλλά λογικής. Δεν λέμε να μη κυκλοφορεί ποδήλατο στους δρόμους αλλά δεν μπορεί ο οδηγός του να θεωρεί ότι έχει προτεραιότητα εις βάρος των "σοβαρών" οχημάτων. Αν θεωρεί ότι κινδυνεύει ή καθυστερεί ή κουράζεται ας μην καβαλήσει.

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 14:18
από gassim
EKPLIKTIKOS έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:48 Οι ποδηλατες δεν ειναι ειδική ρατσα, οπως και τα μηχανακια δεν ειναι. Απλώς ο μαλακας θα κάνει τη μαλακια του με ό,τι μεσο διαθέτει. Αμαξι, ποδηλατο, παπι, πατίνι. Δεν αναφερομαι στις παρανομιες μονο αλλα γενικα στην αντικοινωνική συμπεριφορά.

Διαβασα πολλους που έλεγαν οτι ειναι δικαίωμά τους να γαμανε την κυκλοφορία. Δεν ειναι ακριβώς έτσι, η καφριλα ειναι ηθικο θεμα κοινωνικής συμπεριφοράς κ συνείδησης, οχι νομικο. Παράδειγμα: ο ΝΟΜΙΜΟΣ τροπος να παρκάρεις δικυκλο στην Ελλάδα ειναι ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ με το πεζοδρόμιο, εκτος απο τις οριοθετημένες με ειδικη σημανση θεσεις. Παρ ολα αυτα φανταστείτε ολα τα δικυκλα απλα να παρκαραν παράλληλα με το πεζοδρόμιο.
Δηλαδή για να καταλάβω, όταν έχουμε εναν ποδηλάτη που κινείται με προβλεπόμενο απο τον ΚΟΚ τρόπο και έναν οδηγό αυτοκινήτου που κολλάει απο πίσω του και του κορνάρει, όπως είπαν πολλοί εδωπέρα οτι κάνουν, ο κάφρος είναι ο ποδηλάτης;

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 14:22
από - Casper -
gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:18
EKPLIKTIKOS έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:48 Οι ποδηλατες δεν ειναι ειδική ρατσα, οπως και τα μηχανακια δεν ειναι. Απλώς ο μαλακας θα κάνει τη μαλακια του με ό,τι μεσο διαθέτει. Αμαξι, ποδηλατο, παπι, πατίνι. Δεν αναφερομαι στις παρανομιες μονο αλλα γενικα στην αντικοινωνική συμπεριφορά.

Διαβασα πολλους που έλεγαν οτι ειναι δικαίωμά τους να γαμανε την κυκλοφορία. Δεν ειναι ακριβώς έτσι, η καφριλα ειναι ηθικο θεμα κοινωνικής συμπεριφοράς κ συνείδησης, οχι νομικο. Παράδειγμα: ο ΝΟΜΙΜΟΣ τροπος να παρκάρεις δικυκλο στην Ελλάδα ειναι ΠΑΡΆΛΛΗΛΑ με το πεζοδρόμιο, εκτος απο τις οριοθετημένες με ειδικη σημανση θεσεις. Παρ ολα αυτα φανταστείτε ολα τα δικυκλα απλα να παρκαραν παράλληλα με το πεζοδρόμιο.
Δηλαδή για να καταλάβω, όταν έχουμε εναν ποδηλάτη που κινείται με προβλεπόμενο απο τον ΚΟΚ τρόπο και έναν οδηγό αυτοκινήτου που κολλάει απο πίσω του και του κορνάρει, όπως είπαν πολλοί εδωπέρα οτι κάνουν, ο κάφρος είναι ο ποδηλάτης;
Απορία. Και οι πεζοί έχουν προτεραιότητα, έτσι; Εγώ πάντα σταματάω και τους αφήνω και μου κορνάρουν οι από πίσω. Αυτό δεν συμβαίνει ποτέ σε ευρωπαϊκές χώρες. Εκεί βλέπεις μια και δυο φορές (από συνήθεια) πριν διασταυρώσεις και ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως σταματάνε με το που σε δουν.

Re: Οποιος ποδηλάτης χρησιμοποιεί κεντρική αρτηρία είναι μεγάλο γαϊδούρι.

Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2020, 14:24
από gassim
Belisarius έγραψε: 22 Ιουν 2020, 14:16
gassim έγραψε: 22 Ιουν 2020, 13:58 Στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους (εθνικές, αττική οδός κτλ) απαγορεύεται η κίνηση σε οχήματα που δεν μπορούν να διατηρήσουν ταχύτητα πάνω απο 50 χλμ την ώρα. Δηλαδή απαγορεύεται η κινηση σε ποδήλατα.

Στον ΚΟΚ έχει γίνει τροποποίηση απο το 2007 και δεν υποχρεούνται σε έκδοση πινακίδων.

Ως οδηγός αυτοκινήτου λοιπόν αγνοείς τον ΚΟΚ και ως ποδηλάτης κινείσαι παράνομα πάνω σε πεζοδρόμια.
Δεν γνώριζα την αλλαγή του 2007. Ωστόσο με αφορμή το ποστ σου έψαξα λίγο και βρήκα ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία στους πεζόδρομους και ότο στα πεζοδρόμια θα πρέπει ο αναβάτης να κατεβεί και να περπατήσει αν υπάρχει κίνδυνος για τους πεζούς.

Βρήκα μερικά ενδιαφέροντα ακόμα:
Λεωφορειόδρομος: Οδός ή τμήμα οδού αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων. Δηλαδή, απαγορεύεται το ποδήλατο.

Οδός ταχείας κυκλοφορίας: Οδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων και μοτοσικλετών. Άρα, απαγορεύεται το ποδήλατο – όριο ταχύτητας 110χλμ./ώρα.

Θέση επί της οδού:
Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
Οι οδηγοί ποδηλάτων υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος.
Σε μονόδρομους, ο οδηγός δεν επιτρέπεται να οδηγεί αντίθετα με την κατεύθυνση του μονόδρομου.

Ταχύτητα:
Ο οδηγός οχήματος υποχρεούται να μην παρεμποδίζει την ομαλή πορεία άλλων οχημάτων κινούμενος με ασυνήθη βραδύτητα, χωρίς αποχρώντα λόγο.

Πάντως δεν είναι θέμα κανόνων αλλά λογικής. Δεν λέμε να μη κυκλοφορεί ποδήλατο στους δρόμους αλλά δεν μπορεί ο οδηγός του να θεωρεί ότι έχει προτεραιότητα εις βάρος των "σοβαρών" οχημάτων. Αν θεωρεί ότι κινδυνεύει ή καθυστερεί ή κουράζεται ας μην καβαλήσει.
Στους λεωφορειόδρομους κινούνται τα ποδήλατα νόμιμα εδω και μια δεκαετία.


Το νήμα ανοίχτηκε γιατί δήθεν υπάρχουν κεντρικές αρτηρίες στην Αθήνα που φρακάρουν απο τα ποδήλατα και άρα όσοι κινούνται σε αυτές με ποδήλατο είναι γαιδούρια.
Τίποτα απ όσα γράφεις δεν υποδεικνύει κάτι τέτοιο.

Προτεραιότητα υπάρχει στις διασταυρώσεις και δεν δίνεται βάση "σοβαρότητας" του οχήματος.

Το μόνο συμπέρασμα που βγήκε είναι οτι δεν ξέρεις τον ΚΟΚ.