Σελίδα 3 από 5

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 15:39
από Athos
Σενέκας έγραψε: 15 Ιουν 2020, 14:55
Athos έγραψε: 15 Ιουν 2020, 14:52
Σενέκας έγραψε: 15 Ιουν 2020, 14:33 Δεν είπα ότι είναι γκει, είπα ότι υποχρεωτικά συμμετέχουν σε ομοφυλοφιλικές πρακτικές. Δεν είναι καν ζήτημα προσωπικής επιλογής.
άλλοι γαμάνε καρπούζια άλλοι κατσίκες άλλοι μεταξύ τους, δε σημαίνει κάτι.
Πρωτόγονες κοινωνίες είναι, με αυστηρό περιορισμό στις γυναίκες μέχρι το γάμο, κάπως πρέπει να βολεύουν και τους άντρες που περισσεύουν..
Και πάλι, δεν έχει να κάνει με "βόλεμα" γιατί δεν είναι ζήτημα επιλογής. Θα το κάνεις σ'αρέσει δε σ'αρέσει, γιατί έτσι "γίνεσαι άντρας"
Και πάλι, επειδή άμα είναι να περιμένουν μέχρι να παντρευτούν δε θα λειτουργεί το εργαλείο, φτιάχνουν καταστάσεις ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει ντυμένες με τελετουργικές παραδόσεις.
Οι σημερινοί κάνουν το λάθος να τα μπερδεύουν με ομοφυλοφιλία πράγμα που όχι λίγες φορές έχει οδηγήσει σε δολοφονίες ...

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 15:41
από Athos
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:33 φελλάτιο
και μετά λένε ότι τα λατινικά είναι νεκρή γλώσσα

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 15:55
από Antigeist
endiaferon apo anthropologiki skopia ala pantos aidiasa ligo. Fantasu na tus ixame metanastes. Ante diladi tora kantus anthropus aftus.

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 16:02
από Ζενίθεδρος
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:33
Dwarven Blacksmith έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:30 Γιατί να νοιάζει κάποιον αν έχει μεγάλους όρχεις; Θα τους βάλει κι αυτούς μέσα; Νόμιζα ήταν απλά έκφραση.
Προφανώς έχει να κάνει με την παραγωγή τεστοστερόνης και τις πρακτικές του φελλάτιο.
Τί είναι τούτο, έχει κάποια σχέση με τον φελλό;

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 16:13
από Gherschaagk
Ζενίθεδρος έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:02
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:33
Dwarven Blacksmith έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:30 Γιατί να νοιάζει κάποιον αν έχει μεγάλους όρχεις; Θα τους βάλει κι αυτούς μέσα; Νόμιζα ήταν απλά έκφραση.
Προφανώς έχει να κάνει με την παραγωγή τεστοστερόνης και τις πρακτικές του φελλάτιο.
Τί είναι τούτο, έχει κάποια σχέση με τον φελλό;
Δεν έχω ιδέα. Λες να έχει;

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 16:17
από Σενέκας
Antigeist έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:55 endiaferon apo anthropologiki skopia ala pantos aidiasa ligo. Fantasu na tus ixame metanastes. Ante diladi tora kantus anthropus aftus.
η αλήθεια είναι ότι η παγκοσμιοποίηση τους έχει χτυπήσει άσχημα, κοντεύει να εξαφανίσει εντελώς τον πολιτισμό τους τις τελευταίες δεκαετίες :-?
n 2006, Gilbert Herdt updated his studies of the Sambia with the publication of The Sambia: Ritual, Sexuality, and Change in Papua New Guinea. He noted that a sexual revolution had overtaken the Sambia in the previous decade. "To go from absolute gender segregation and arranged marriages, with universal ritual initiation that controlled sexual and gender development and imposed the radical practice of boy-insemination, to abandoning initiation, seeing adolescent boys and girls kiss and hold hands in public, arranging their own marriages, and building square houses with one bed for the newlyweds, as the Sambia have done, is revolutionary."[8]

In the 1970s, the system of collective initiations known as the mokeiyu was curtailed. By the end of the 1980s, the ritual of boy-insemination had been abandoned (although certain other traditional teachings, such as nose-bleeding rituals, still continued.) Beginning in the 1990s, a new form of social sexuality appeared, known as the "luv" marriage, where romantic love became the basis for choosing a mate.[8]

Several factors contributed to the slow decline and then abandonment of the traditional rituals, followed by the revolutionary changes to sexual expression among the Sambia. In the 1960s, the Australian government's forced cessation of perpetual warfare between tribes in Papua New Guinea eventually led to a significant altering of male identity and the warrior culture that had long sustained their initiation rituals. Immigration, beginning in the late 1960s, also contributed to change, as tribal members began to leave the highlands to work on coastal cocoa, copra, and rubber plantations. This exposed the Sambia to the outside world, with its fast food, alcohol, sex with female prostitutes, western goods, and money. With the passage of time, it would contribute to the ideas of romance and marriage as a team of equals, rather than the traditional hierarchical antagonistic model.[8]

Schools - both governmental and missionary - were introduced into the Sambia Valley in the 1970s. Rather quickly, Herdt reports, “schools began to displace initiation as a primary means for gaining access to valued positions within the expanding society.” Education was co-ed, which not only increased women's social standing, but for the first time in Sambia society, the genders were mixed in an intimate space prior to marriage. Increasing contact with the outside world led to the appearance of material goods, which undermined the local economy and traditional masculinity, no longer achieved through the production of local goods (such as bows and arrows).[8]

Christian missions also factored in the change through their introduction of schools, material goods, and foreign foods. Missionaries preached against the shamans, the practice of polygyny, and the boy initiations, shaming Sambia elders who still advocated traditional activities. Seventh-day Adventist missionaries had a strong presence among the Sambia, introducing Levitical dietary restrictions, which dramatically altered the indigenous diet, since pigs and opossum – “unclean animals” – were no longer hunted. Thus, one of the major social and political activities for Sambia men – hunting – was abolished among the Adventist converts.[8]

All of these developments contributed to the sexual revolution among the Sambia. The cessation of war, changes in opportunities for women via schooling, exposure to the outside world with its ideas (via immigration, new government, and missionaries), along with the changes in economy in trade goods, food procurement, and the cessation of one social activity (hunting) with substitution of a new industry (coffee trees) which changed traditional roles (men: hunting, women: agriculture) so that men and women now became co-workers together in their gardens (perhaps “the first time in Sambia history that gender cooperation has been attempted”). All of this set the stage for the rise in the 1990s of the “Luv Marriage,” where young people chose their own mates, without any need to go through forced separation from family and obligatory homoerotic initiations (which had died out in the 1980s) or to have parents arrange marriages.[8]

https://en.wikipedia.org/wiki/Sambia_people

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 16:27
από Σενέκας
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:13
Ζενίθεδρος έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:02
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:33

Προφανώς έχει να κάνει με την παραγωγή τεστοστερόνης και τις πρακτικές του φελλάτιο.
Τί είναι τούτο, έχει κάποια σχέση με τον φελλό;
Δεν έχω ιδέα. Λες να έχει;
Είσαι τυχερή, καθότι έχω πρόχειρο ένα λατινικό λεξικό σεξουαλικών όρων :)

Εικόνα

Εικόνα

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 16:55
από Ζενίθεδρος
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:13
Ζενίθεδρος έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:02
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:33

Προφανώς έχει να κάνει με την παραγωγή τεστοστερόνης και τις πρακτικές του φελλάτιο.
Τί είναι τούτο, έχει κάποια σχέση με τον φελλό;
Δεν έχω ιδέα. Λες να έχει;
Όλα είναι πιθανά. Μπορεί και να σημαίνει το άλογο (άτι) που αποβλακωνεται σε σημείο να γίνεται φελλός.

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 17:19
από nowhere
αυτό θυμίζει ένα νήμα παραδίπλα που κλαψουρίζουν οι γέροντες γιατί δεν τους κάνουν πίπες τα νέα μέλη της φυλής όπως έκαναν εκείνοι

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 20:09
από Gherschaagk
Σενέκας έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:27
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:13
Ζενίθεδρος έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:02

Τί είναι τούτο, έχει κάποια σχέση με τον φελλό;
Δεν έχω ιδέα. Λες να έχει;
Είσαι τυχερή, καθότι έχω πρόχειρο ένα λατινικό λεξικό σεξουαλικών όρων :)

Εικόνα

Εικόνα
Το έκανα μια γρήγορη ανάγνωση.

Άκρως ενδιαφέροντα και κατατοπιστικά.

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2020, 20:38
από Σενέκας
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 20:09
Σενέκας έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:27
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 16:13

Δεν έχω ιδέα. Λες να έχει;
Είσαι τυχερή, καθότι έχω πρόχειρο ένα λατινικό λεξικό σεξουαλικών όρων :)

Εικόνα

Εικόνα
Το έκανα μια γρήγορη ανάγνωση.

Άκρως ενδιαφέροντα και κατατοπιστικά.
Όλο το βιβλίο είναι εξαιρετικό. Έχω ανακαλύψει ότι ειδικά τα κομμάτια με το αρχαίο slang λεξιλόγιο για τον κώλο, τα αντρικά και τα γυναικεία γενετικά όργανα είναι πολύ χρήσιμα στην καθημερινή ζωή

πχ αυτός εδώ της λέει "τι ωραία που την κουνάς τη χύτρα σου"

Εικόνα

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2020, 10:15
από perseus
Σενεκα καμμια πηγουλα εχουμε η ως πιπολατρης μας τα παραθετεις ολα αυτα?

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2020, 10:19
από Σενέκας
perseus έγραψε: 16 Ιουν 2020, 10:15 Σενεκα καμμια πηγουλα εχουμε η ως πιπολατρης μας τα παραθετεις ολα αυτα?
Να διαβάζεις ξέρεις;

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2020, 10:29
από perseus
Ναι για αυτο ζηταω πηγη ,δωσε πηγουλα.

Re: Τελετουργική ομοφυλοφιλία στη Νέα Γουινέα

Δημοσιεύτηκε: 16 Ιουν 2020, 10:35
από Yochanan
Athos έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:41
Gherschaagk έγραψε: 15 Ιουν 2020, 15:33 φελλάτιο
και μετά λένε ότι τα λατινικά είναι νεκρή γλώσσα
Ναι, δεν ισχύει. Με νεκρή γλώσσα πόσο να γλύψεις πια;