- Casper - έγραψε: 28 Απρ 2020, 13:38
Γιατί δεν υπάρχει παρένθεση ανάμεσά τους για να διαιρέσεις με ολόκληρο το αποτέλεσμα της πράξης. Γίνονται οι πράξεις με την σειρά που τις συναντάς αφού λάβεις υπόψην πρώτα την προτεραιότητα.
Αυτός δεν είναι μαθηματικός αλλά κανόνας υπολογιστικής μηχανής νομίζω. Οπότε και τα δύο αποτελέσματα είναι σωστά από μαθηματική άποψη. Ή η παράσταση δεν θα γινόταν δεκτή από τους μαθηματικούς.
- Casper - έγραψε: 28 Απρ 2020, 13:38
Γιατί δεν υπάρχει παρένθεση ανάμεσά τους για να διαιρέσεις με ολόκληρο το αποτέλεσμα της πράξης. Γίνονται οι πράξεις με την σειρά που τις συναντάς αφού λάβεις υπόψην πρώτα την προτεραιότητα.
Αυτός δεν είναι μαθηματικός αλλά κανόνας υπολογιστικής μηχανής νομίζω. Οπότε και τα δύο αποτελέσματα είναι σωστά από μαθηματική άποψη. Ή η παράσταση δεν θα γινόταν δεκτή από τους μαθηματικούς.
Ο μαθηματικός ορισμός της διαίρεσης είναι αυτός που έγραψα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει διαίρεση, ούτε αφαίρεση. Μόνο πρόσθεση και πολλαπλασιασμός. Η διαίρεση και η αφαίρεση ορίζονται με βάση αυτές τις 2 πράξεις. Οπότε αν δεις στην εικόνα, είτε κάνεις 8 * 1/2 πρώτα και το πολλαπλασιάσεις με το 4, είτε το 1/2 * 4 και μετά το πολλαπλασιάσεις με το 8, το αποτέλεσμα θα είναι πάντα 16. Δεν υπάρχει ασάφεια. Οι ορισμοί είναι ορισμοί.
Το αποτέλεσμα μονοσήμαντα είναι 16.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Αρχέλαος έγραψε: 28 Απρ 2020, 14:21
Το αποτέλεσμα μονοσήμαντα είναι 16.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Αρχέλαος έγραψε: 28 Απρ 2020, 14:21
Το αποτέλεσμα μονοσήμαντα είναι 16.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Σε κάποιες υπολογιστικές μηχανές μπορεί να δώσει αποτέλεσμα 1.
Υπάρχει καινούργια σύμβαση, γιατί το άρθρο που έβαλες καταλήγει σε αυτό
All multiplications are to be performed first and the divisions next. That is, 9a2 3a = 3a and not 3a3.
The multiplications may be taken in any order, but the divisions are to be taken in the order in which they occur from left to right.
That is, the associative law holds for the former but not for the latter.
Αρχέλαος έγραψε: 28 Απρ 2020, 14:21
Το αποτέλεσμα μονοσήμαντα είναι 16.
Όπως γράφτηκε η σύμβαση στη σειρά των πράξεων ίδιας προτεραιότητας είναι ως εξής:
οι πολλαπλασιασμοί και οι διαιρέσεις απο τα αριστερά προς δεξιά και οι προσθέσεις και αφαιρέσεις από αριστερά προς δεξιά.
Στα σχολικά εγχειρίδια ιδίως της Α Γυμνασίου που διδάσκεται εκ νέου, δεν καταγράφεται αυτός ο διαχωρισμός.
Σε κάποιες υπολογιστικές μηχανές μπορεί να δώσει αποτέλεσμα 1.
Υπάρχει καινούργια σύμβαση, γιατί το άρθρο που έβαλες καταλήγει σε αυτό
All multiplications are to be performed first and the divisions next. That is, 9a2 3a = 3a and not 3a3.
The multiplications may be taken in any order, but the divisions are to be taken in the order in which they occur from left to right.
That is, the associative law holds for the former but not for the latter.
οπότε το αποτέλεσμα είναι 1.
Το αρθρο ειναι 100 ετων και αναφεραται και σε παλαιοτερη συμβαση. Για αυτο το εβαλα.
"Πως μπορεί να είμαστε 20 χρόνια πίσω από την Αμερική, χωρίς αυτή να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς;"
Γιατί απλά δεν τους το εξηγούν με τον τρόπο που το έγραψα; Αν αντικαταστήσεις την διαίρεση με το αντίστροφο του πολλαπλασιασμού (που αυτό ούτως ή άλλως μαθαίνεται από το γυμνάσιο) βγαίνει αυτόματα η σωστή απάντηση χωρίς να χρειάζεται να σκεφτείς την προτεραιότητα και συμβάσεις (μιας και έχεις μόνο πολλαλλασιασμούς που με όποια σειρά και να γίνουν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο) οπότε αποφεύγεις πιθανά λάθη. Και είναι και πιο σωστό να το δεις έτσι αφού χρησιμοποιείς τον ίδιο τον ορισμό.
Αρχέλαος έγραψε: 28 Απρ 2020, 15:31
Ναι.
Απλώς στο βιβλίο της Α γυμνασίου που διδάσκεται απο το 2007, στην προτεραιότητα πραξεων δεν εβαλαν την περίπτωση απο αριστερα προς τα δεξια.
Θα χρειαστεί. Κάποιοι θα ρωτήσουν.
Αν δεν διδάσκεις μαθηματικά δεν μπορείς να το ξέρεις.
Στην φυσική που είναι οι σπουδές μου, δεν μου παρουσιάστηκε ποτέ τέτοια περίπτωση και στα σχολικά χρόνια μου είχαμε την παλιά σύμβαση, δηλαδή πρώτα οι πολλαπλασιασμοί και μετά οι διαιρέσεις, αν δεν υπήρχαν παρενθέσεις.
Τότε βέβαια ήταν η αρχή της ηλεκτρονικής επανάστασης.