Ηράκλειτος έγραψε: 21 Μαρ 2020, 21:501.Όχι υποχρεωτικά, 2.Ναι, 3. Ναι.Στύγιος έγραψε: 21 Μαρ 2020, 21:46Για πες περισσότερα, χρειάζεται οπωσδήποτε 1.web camera ,2.ηχεία και 3.αξιοπρεπή ανάλυση και σύνδεση;
Μάλιστα ,ευχαριστώ.
Ηράκλειτος έγραψε: 21 Μαρ 2020, 21:501.Όχι υποχρεωτικά, 2.Ναι, 3. Ναι.Στύγιος έγραψε: 21 Μαρ 2020, 21:46Για πες περισσότερα, χρειάζεται οπωσδήποτε 1.web camera ,2.ηχεία και 3.αξιοπρεπή ανάλυση και σύνδεση;
θα τον αφήσουν στην ίδια τάξη. Τι άλλο να του κάνουν; Δεν είναι παράνομο να λες χαζά ψέματα.NewModelArmy έγραψε: 21 Μαρ 2020, 21:48 Πως μπορει να επιβληθει τετοιο μετρο;Πες ενας μαθητης η φοιτητης λεει εγω το εκοψα το ιντερνετ για λογους οικονομιας η επειδη δεν γουσταρω.Τι θα του κανουν τοτε;
To e-school και το e-me , αμφότερα "σέρνονται" . Οι άχρηστοι έχουν να τα υποστηρίξουν με αξιοπρεπείς σέρβερ από το 2012 και τώρα θέλουν και ....ασύγχρονη διδασκαλίαΗράκλειτος έγραψε: 21 Μαρ 2020, 21:501.Όχι υποχρεωτικά, 2.Ναι, 3. Ναι.Στύγιος έγραψε: 21 Μαρ 2020, 21:46Για πες περισσότερα, χρειάζεται οπωσδήποτε 1.web camera ,2.ηχεία και 3.αξιοπρεπή ανάλυση και σύνδεση;
Απαράδεκτος ο συνδικαλιστής. Κολλημένος στο παρελθόν και ανίκανος να παρακολουθήσει τις εξελίξεις. Δυστυχώς είναι πικροί αλήθεια ότι αρκετοί συνομήλικοί του εκπαιδευτικοί δεν θα μπορέσουν να κάνουν εξ' αποστάσεως μάθημα χωρίς τεχνική υποστήριξη.Orion22 έγραψε: 20 Μαρ 2020, 21:46 https://webtv.ert.gr/promo/20mar2020-syndeseis/
από το 30:30 και μετά ανελέητο τρομπόνιασμα στο σκουπίδι της ΟΛΜΕ
ΑΠΟΛΆΥΣΤΕ ΥΠΕΎΘΥΝΑ
ST48410 έγραψε: 11 Μαρ 2020, 00:10 Είχα κάνει τα ξημερώματα μια ανάρτηση με πράγματα που θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν άμεσα και αναφέρθηκα εκεί σχετικά: viewtopic.php?f=29&t=19659&p=1143772#p1143772
Θα αναφερθώ εδώ εκτενέστερα:
Δημιουργείται για κάθε τμήμα ένα facebook group. Ο καθηγητής μπαίνει με live streaming και παραδίδει. Η πλατφόρμα είναι έτοιμη και οι servers μπορούν να σηκώσουν το φορτίο δεδομένου ότι κάθε stream θα το παρακολουθούν μόνο οι μαθητές της τάξης. Η ομάδα μπορεί να είναι κλειστή ώστε να μην παρεισφρήσουν περίεργοι και μπαχαλεύουν την παράδοση.
Ο καθηγητής αντί για πίνακα γράφει τις σημειώσεις του σε χαρτί και μπορεί να χρησιμοποιεί και χρωματιστούς μαρκαδόρους με ελάχιστο κόστος. Οι σημειώσεις σε χαρτί απαιτούν πολύ μικρότερη προσπάθεια για τους καθηγητές που δεν έχουν εξοικείωση με κάποια πλατφόρμα. Εγκαθιστά μία εφαρμογή scanner στο κινητό και καθώς τις φωτογραφίζει γίνεται αυτόματη διόρθωση της στρέβλωσης του φακού και χρωμάτων και το επίπεδο των σημειώσεων είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό. Πόσες σελίδες θέλει για μία παράδοση; Δύο, τρεις, τέσσερις; Δεν είναι τίποτα η χειρόγραφη προετοιμασία τους για κάποιον που θα έχει περισσότερο χρόνο πλέον.
Μέσα στο facebook group μπορεί να τις αποστείλει ως συνημμένο την ώρα της παράδοσης και επι τόπου τις βλέπουν οι μαθητές. Το υλικό διατηρείται για περαιτέρω χρήση και στο chat γράφονται οι απορίες και απαντώνται live.
Σίγουρα μπορεί να γίνουν πολύ περισσότερα όπως πχ παραπομπές με link σε δικτυακό υλικό και και και αλλά σου μιλάω για το minimum που μπορεί να κάνουν και καθηγητές μεγάλης ηλικίας.
Οι μαθητές παρακολουθούν από το σπίτι. Στην περίπτωση που βρεθούν μαθητές χωρίς PC, κινητό ή / internet αναλαμβάνει το σχολείο να τους γκρουπάρει ανά 2 και να παρακολουθούν από το σπίτι συμμαθητή που έχει υποδομή.
Για τους καθηγητές που στερούνται smartphone ή laptop αναλαμβάνει το σχολείο να έχει κάποιους υπολογιστές σε τάξεις και να παραδίδουν από εκεί. Ναι μεν πρέπει να βγουν από το σπίτι τους αλλά διδάσκοντας σε άδεια τάξη διατρέχουν σαφώς περιορισμένο κίνδυνο για την υγεία τους. Σταδιακά πιστεύω πως όλοι θα βρουν/δανειστούν μία συσκευή για να κάνουν την δουλειά από το σπίτι.
Σε αυτούς που δεν γνωρίζουν να χειρίζονται καθόλου υπολογιστή ή smartphone στο επίπεδο του μπαίνω στο fb και διαβάζω το messenger και δεν είναι ικανοί να το μάθουν μέσα σε μερικές μέρες, θα σου έλεγα ότι καλύτερα θα ήταν να μη διδάσκουν καθόλου.
Εννοείται ότι θα υπάρξουν προβλήματα και περιπτώσεις που θα πρέπει να γίνουν κάποιες εξαιρέσεις ή προσαρμογές αλλά μια τέτοια προσπάθεια μπορεί να προετοιμάσει την κατάσταση για την περίπτωση που απαιτηθεί μεγαλύτερο διάστημα παραμονής στο σπίτι.
Καθηγητές που δεν έχουν αντικείμενο που μπορεί να διδαχθεί έτσι, πχ γυμναστές θα μπορούσαν εφόσον έχουν εξοικείωση με την τεχνολογία να δρουν σαν βοηθητικό προσωπικό την ώρα της παράδοσης του συναδέλφου. Δηλαδή αν κάποιος μαθητής αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα να μπαίνουν στο messenger σε προσωπική συνομιλία και να του δίνουν βοήθεια να αποκαταστήσει σύνδεση. Πιθανή βοήθεια και μέσω τηλεφώνου.
Όλα τα παραπάνω που σας λέω είναι πλήρως εφαρμόσιμα και υπάρχουν πλατφόρμες πανεπιστημίων που κάνουν παραδόσεις εξ αποστάσεως και απλά επιτρέπουν περισσότερες ευκολίες. Ωστόσο στην παρούσα φάση δεν μας χρειάζεται κάτι τέτοιο που θέλει υποδομή. Χρειάζεται κάτι που δεν θα αφήσει τα παιδιά να χάσουν την επαφή με το σχολείο και παράλληλα θα τα απασχολεί ένα σεβαστό ποσοστό του χρόνου τους καθημερινά, διαφορετικά καλή τύχη να τα κρατήσουν οι γονείς στο σπίτι.
Δυνατή η 2η σειρά που χώθηκε βλέπω και ο ευαγγελοςΣΑΤΑΝΙΚΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ έγραψε: 21 Μαρ 2020, 21:20 Από τη μία η αριστερή σκατίλα, από την άλλη ο εν αναμονή εθνάρχης
![]()

Ούτε οι servers της Google δεν μπορούν να σηκώσουν βιντεοδιδασκαλία με χιλιάδες μαθητές ταυτόχρονα.Στύγιος έγραψε: 22 Μαρ 2020, 13:02 Δηλαδή πρέπει να συνδέομαι κι εγώ κι οι μαθητές 2-5 το πρωί; σαν βρυκόλακας ένα πράμα;"Γερμανικό" μάθημα;
![]()