Σελίδα 3 από 3

Re: Είσαι σε ένα δωμάτιο με τους παρακάτω επιστήμονες

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2020, 18:34
από pussycat
Alien666 έγραψε: 18 Ιαν 2020, 13:48
pussycat έγραψε: 18 Ιαν 2020, 12:55
Alien666 έγραψε: 18 Ιαν 2020, 12:42

Ανεξαρτήτως της υποκειμενικής ερμηνείας που του δίνουμε, η ανταπόκριση που έχει η άποψή τους σε συγκεκριμένες ομάδες, είναι πολύ συγκεκριμένη.

Το σημείο που αναφέρει ότι το βρέφος δεν μπορεί να θεωρηθεί ώριμος άνθρωπος που παίρνει αποφάσεις, είναι αντίστοιχο των συζητήσεων που γίνονται στο παρόν σχετικά με το αν το έμβρυο μπορεί να θεωρηθεί "μάζα κυττάρων" ή πλήρες άτομο.

Ασφαλώς η πρόταση είναι ότι εκεί που επιτρέπεται η έκτρωση, να επιτρέπεται και η βρεφοκτονία, ωστόσο η επιχειρηματολογία δεν είναι αποτρεπτική της έκτρωσης (άρα ούτε της βρεφοκτονίας).

Είναι αυτό που βλέπουμε πάρα πολλές φορές στους δικαιωματιστές. Οταν διεκδικούν κάτι και το πετυχαίνουν, δεν αρκούνται σε αυτό που έχουν πετύχει, αλλά ζητούν διαρκώς, επιπλέον πράγματα.
Ναι, δε νομίζω πως καταλήγουν στο αποτρεπτικό των εκτρώσεων και των βρεφοκτονιών, αλλά ούτε και στο αντίθετο, κρατούν ουδέτερη στάση. Απλά δίνουν "όπλα" και στις δυο πλευρές. Τώρα πώς θα τα χρησιμοποιήσουν ή ποια πλευρά θα κερδίσει, αυτό είναι άλλο θέμα. Αλλά όταν λέμε να γίνει μια κουβέντα γύρω από το θέμα των αμβλώσεων, αυτό που έκαναν οι συγκεκριμένοι δεν εννοούμε; Και άλλωστε, διακρίνοντας περιπτώσεις, μπορεί ένα κράτος να επιτρέπει μεν τις αμβλώσεις, αλλά για συγκεκριμένους μόνο λόγους, πχ αν η εγκυμοσύνη ήταν αποτέλεσμα βιασμού, όπως γίνεται ήδη σε κάποιες χώρες.

Αυτή τη στιγμή, στις συζητήσεις περί εκτρώσεων, κυριαρχούν οι εξής δυο απόψεις:

Από τη μία πλευρά έχουμε αυτούς που θεωρούν την έκτρωση ως κάποιο "κακό", το οποίο είναι αναγκαίο σε κάποιες περιπτώσεις. Είναι η περίπτωση που το έμβρυο προέρχεται από βιασμό. Επίσης είναι η περίπτωση που το έμβρυο πρόκειται να γεννηθεί με σοβαρή ασθένεια. Τέλος, είναι και η περίπτωση που η μητέρα είναι ανήλικη.

Από την άλλη πλευρά, έχουμε αυτούς που αντιμετωπίζουν την έκτρωση ως "διευκόλυνση". Σύμφωνα με αυτούς, ο καθένας μπορεί να επιλέξει το πότε επιθυμεί να φέρει ένα παιδί στον κόσμο και το αν θέλει κάτι τέτοιο. Ένα παιδί του οποίου η σύλληψη γίνεται σε ακατάλληλη περίοδο (που δυσκολεύει τους γονείς) μπορεί να θεωρηθεί ανεπιθύμητο.

Προσωπικά δεν είμαι αντίθετος ούτε με τη δεύτερη πλευρά, αρκεί το ζευγάρι σε αυτές τις περιπτώσεις να έχει συναίσθηση της σοβαρότητας του εγχειρήματός του.

Τώρα όσον αφορά την ερμηνεία του παραπάνω επιστημονικού άρθρου, υπάρχουν και τα σχόλια του κοινού (responses) που δείχνουν ότι δεν το καταλάβαμε μόνο εμείς έτσι.

Το συγκεκριμένο σκεπτικό είναι απόρροια της fast food, καταναλωτικής εποχής μας, όπου θέλουμε να μη ζοριζόμαστε και να τα βρίσκουμε όλα έτοιμα.

Δικαιολογούμε τη φυσική καταστροφή που μπορεί να γκρεμίσει το σπίτι μας, δικαιολογούμε μια προσωπική χρεοκοπία που μπορεί να καταστρέψει απρόσμενα τη ζωή μας, αλλά ένα παιδί το οποίο προκύπτει εκτάκτως, δεν το δικαιολογούμε, ούτε επιθυμούμε να προσπαθήσουμε να ξεβολευτούμε για να το μεγαλώσουμε σε μια τέτοια περίπτωση.
οκ, εγώ αυτό που ήθελα να τονίσω είναι πως οι αρθρογράφοι δεν είναι σκατάνθρωποι όπως ειπώθηκε, αλλά μάλλον το αντίθετο.