Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
ναι. αυτός και η άλλη με το αγγούρι που ήταν και πτυχιούχος.
στην πραγματική ζωή...το θράσος τους θυμίζει πασόκους το 81. ο λαός στην εξουσία φάση...μόνο που τώρα έχει πάρει τη μορφή "περιμέναμε 4.5 χρόνια για να βολευτούμε". δεν υπάρχει ίχνος ντροπής - από εκεί που έψαχναν μισό ψεγάδι να πουν "να αυτοί έχουν το ηθικό πλεονέκτημα?" ...τώρα απροκάλυπτα από τον τελευταίο γραφιά που θέλει να γίνει τμηματάρχης, μέχρι τον ίδιο τον πρωθυπουργό, έχουμε "επιστροφή στην κανονικότητα".
εδώ μέσα δε, βγαίνει ο κάθε κολαούζος και λέει "θα σκούζουν" ...βρε μάπα...ή πες θέλω να γλείψω ένα κοκαλάκι και προκειμένου να μην πεθάνω της πείνας δεν έχω ηθικούς φραγμούς και προβληματισμούς....ή αλλιώς πόσο βλάκας είσαι που πανηγυρίζεις για την αναξιοκρατία και την οικογενειοκρατία ;
Philip Mortimer έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 19:45
Το μη χείρον βελτιστον
Ε από το να έχουμε τον ΣΥΡΙΖΑ ας έχουμε λίγη μητσοτακικη οικογενειοκρατια που θα κάνουν τουλάχιστον στοιχειωδώς σοβαρή δουλειά.
Την οικογενειοκρατια δεν την γλιτωνουμε.
Nandros έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:17
.
Νέα Αντιπρόεδρος στο Εθνικό Θέατρο η αδερφή της πεθεράς Μητσοτάκη, Έρση Πήττα.
Νέος Αντιπρόεδρος στη Σχολή Ορχιστικής Τέχνης, ο αδερφός της πεθεράς Μητσοτάκη, Χριστόφορος Χριστοφής.
Η Έρση Πήττα γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Σπούδασε στο Παρίσι χορογραφία και ιστορία της Τέχνης. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Σορβόννης με μεταπτυχιακό στην Αισθητική. Συνέχισε τις σπουδές της στη Νέα Υόρκη όπου μετεκπαιδεύτηκε στη χορογραφία. Υπήρξε μαθήτρια και μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού του Jerome Andrews στο Παρίσι.Παράλληλα με το κλασσικό μπαλέτο μελέτησε τις σημαντικότερες τεχνικές σύγχρονου χορού με σπουδαίους διδασκάλους: Jerome Andrews, Susan Buirge στο Παρίσι, Jose Limon, Alwin Nicolais. Είναι ιδρυτικό μέλος του Ευρωπαϊκού Κέντρου Χορογραφίας με έδρα την Γαλλία (Pont a Mousson) του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου, του Κέντρου Έρευνας Αρχαίου Δράματος και της ομάδας Τέχνης "Ίμερος-Παρέμβαση", με έδρα την Αθήνα. Ως χορεύτρια έχει παρουσιάσει προσωπικές της συνθέσεις. Στα σολιστικά της έργα περιλαμβάνονται "Οι τρελές καλαμιές της εξοχής", Πέντε σιωπές γύρω από ένα πρόσωπο", "Πέντε φορές σ'αγαπώ", "Μεσάνυχτα για γίγαντες", "'Ανοιγμα". Με την ομάδα τέχνης "Ίμερος-Παρέμβαση" παρουσίασε: "Το άγγιγμα του Δία" σε μουσική Ι. Ξενάκη, παγκόσμια πρεμιέρα στις Η.Π.Α. (Nassau Str. Theatre), στο Λονδίνο ARTS Theatre Λονδίνου - καθώς και στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Θεσσαλονίκη, Πολιτιστική πρωτεύουσα", καθώς και το έργο "Η τελετή της επιστροφής", σε ποίηση Κ. Καβάφη, πρεμιέρα στο Εθνικό Θέατρο (Πειραματική Σκηνή).
Ως χορογράφος έχει συνεργαστεί με το Λαϊκό Πειραματικό Θέατρο, το Κ.Θ.Β.Ε. και το Εθνικό Θέατρο. Από το κλασσικό θεατρικό ρεπερτόριο έχει χορογραφήσει: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας (Εθνικό Θέατρο), Αγάπης αγώνας άγονος (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας) του Σέξπιρ, Οι αλλοπαρμένοι του Middleton, Η τρέλα του Γεωργίου (Εθνικό Θέατρο) του 'Αλαν Μπένετ, Αρτούρο Ούι (Εθνικό Θέατρο), Η όπερα της πεντάρας (αποσπάσματα, Θέατρο Τέχνης), Η Μάννα, Οι γάμοι των μικροαστών (Πειραματικό Θέατρο) του Brecht, Ο Διθύραμβος του ρόδου (ομάδα χορού Κ.Θ.Β.Ε.) του Σικελιανού, M.Butterfly με τον Κ. Αρζόγλου, Peer Gynt του IBSEN. Από το Αρχαίο Δράμα: Θεσμοφοράζουσες, Εκκλησιάζουσες, Όρνιθες, Νεφέλες, Ειρήνη, Ιππείς του Αριστοφάνη, Επτά επί Θήβας, Προμηθέας Δεσμώτης, Ικέτιδες του Αισχύλου, Μήδεια, Βάκχες, Ελένη, Ορέστης, Εκάβη κ.α. του Ευριπίδη. Σήμερα διδάσκει κινησιολογία στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και είναι μέλος του Δ.Σ. της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Το 2002 τιμήθηκε με το βραβείο "Κούλα Πράτσικα" για τη χορογραφία της στις Βάκχες του Ευριπίδη. Από το 2003 διευθύνει ένα πρόγραμμα έρευνας με θέμα την χορογραφία στο αρχαίο δράμα που επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού της Γαλλίας με έδρα το Royanmont.
Ο Χριστόφορος Χριστοφής-Πίττας γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια, μεγάλωσε στην Αθήνα, σπούδασε στο Παρίσι, όπου έζησε αρκετά χρόνια, όπως επίσης στην Ιταλία και στην Νέα Υόρκη. Στον κινηματογράφο είναι δημιουργός των γνωστών ταινιών «Περιπλάνηση», «Ρόζα», «Βασίλισσα Μαϊμού».
Με τις δυο πρώτες του ταινίες είχε διεθνή αναγνώριση στα φεστιβάλ Καννών, Ρότερνταμ, Μανχάιμ και Νέας Υόρκης. Έτυχαν θερμής υποδοχής από τον ξένο Τύπο. Βραβεύτηκε δε δύο φορές στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Στο θέατρο έχει παρουσιάσει τα έργα του «Η κωμωδία της μυθομανίας», «Οι ρήτορες» και «Η χρυσόμυγα», έργο που παίχτηκε επίσης στα αγγλικά με τον τίτλο «Mayfly» στο «Old Vic» του Λονδίνου το 2000.
Για την τηλεόραση έχει σκηνοθετήσει τις σειρές «Χαμένη Άνοιξη», από το μυθιστόρημα του Στρατή Τσίρκα και «Βιζυηνός-Η σιωπή των αγγέλων», το οποίο απέσπασε τα μεγάλα βραβεία της τηλεόρασης το 2000. Στον χώρο της όπερας και του μουσικού θεάτρου έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις για την Όπερα της Τουρ στην Γαλλία, καθώς και στο Άσκολι της Ιταλίας με έργα όπως «Οι πειρασμοί του Αγίου Αντωνίου», σε μουσική Μ. Κουζάν και «Εγώ, ο Πινόκιο» του Α. Τσερίκολα, και τα δύο έργα σε παγκόσμια πρώτη. Στην Ελλάδα έχει σκηνοθετήσει τα μουσικά έργα των Γ. Δροσίτη (Ο μαέστρος Κονμπραβούρα), Ν. Ξανθούλη (Το δάκρυ του φεγγαριού) και την σκηνική καντάτα του Π. Κούκου (Ημερολόγιο για περαστικούς) σε δικό του λιμπρέτο. Συνεχίζει να εργάζεται στην Ιταλία και πρόσφατα στη Λισαβόνα.
Ζαίοι και μη, έχετε να παρουσιάσετε κάποιον ζαίο με περισσότερα προσόντα;
Μέχρι τότε μπορείτε να σκούζετε ελεύθερα!
.
Otto Weininger έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:19
Να βάλεις στον πάτο σου ένα μαγκαλι. Αυτό λένε.
Όλο το μαγκαλι.
Έλα, αρκετά. Σας δίνουμε και αξία.
Nandros έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:44
3 σελίδες ήδη γεμάτες με σκουξίματα. Έχουν μέλλον ακόμα!
.
Μαυροβασίλης έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:47
αρκετά γλεντήσαμε τους ζαίους, μήπως να σοβαρευτούμε λίγο τώρα; αν δεν είναι κλασικά ζαιοπαραμύθια πρόκειται για βλακώδη σπατάλη πολιτικού κεφαλαίου
Nandros έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:51
Πολύ το σκούξιμο λέέέμε! :
Νon4me έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:57
Θα βελάζουν μέχρι να χτυπήσει ο κουτσούμπας αυτοδυναμία . Νομίζουν ειναι κάθε μέρα του αη γιαννιου .
Philip Mortimer έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 19:45
Το μη χείρον βελτιστον
Ε από το να έχουμε τον ΣΥΡΙΖΑ ας έχουμε λίγη μητσοτακικη οικογενειοκρατια που θα κάνουν τουλάχιστον στοιχειωδώς σοβαρή δουλειά.
Την οικογενειοκρατια δεν την γλιτωνουμε.
Nandros έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:17
.
Νέα Αντιπρόεδρος στο Εθνικό Θέατρο η αδερφή της πεθεράς Μητσοτάκη, Έρση Πήττα.
Νέος Αντιπρόεδρος στη Σχολή Ορχιστικής Τέχνης, ο αδερφός της πεθεράς Μητσοτάκη, Χριστόφορος Χριστοφής.
Η Έρση Πήττα γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Σπούδασε στο Παρίσι χορογραφία και ιστορία της Τέχνης. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Σορβόννης με μεταπτυχιακό στην Αισθητική. Συνέχισε τις σπουδές της στη Νέα Υόρκη όπου μετεκπαιδεύτηκε στη χορογραφία. Υπήρξε μαθήτρια και μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού του Jerome Andrews στο Παρίσι.Παράλληλα με το κλασσικό μπαλέτο μελέτησε τις σημαντικότερες τεχνικές σύγχρονου χορού με σπουδαίους διδασκάλους: Jerome Andrews, Susan Buirge στο Παρίσι, Jose Limon, Alwin Nicolais. Είναι ιδρυτικό μέλος του Ευρωπαϊκού Κέντρου Χορογραφίας με έδρα την Γαλλία (Pont a Mousson) του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου, του Κέντρου Έρευνας Αρχαίου Δράματος και της ομάδας Τέχνης "Ίμερος-Παρέμβαση", με έδρα την Αθήνα. Ως χορεύτρια έχει παρουσιάσει προσωπικές της συνθέσεις. Στα σολιστικά της έργα περιλαμβάνονται "Οι τρελές καλαμιές της εξοχής", Πέντε σιωπές γύρω από ένα πρόσωπο", "Πέντε φορές σ'αγαπώ", "Μεσάνυχτα για γίγαντες", "'Ανοιγμα". Με την ομάδα τέχνης "Ίμερος-Παρέμβαση" παρουσίασε: "Το άγγιγμα του Δία" σε μουσική Ι. Ξενάκη, παγκόσμια πρεμιέρα στις Η.Π.Α. (Nassau Str. Theatre), στο Λονδίνο ARTS Theatre Λονδίνου - καθώς και στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Θεσσαλονίκη, Πολιτιστική πρωτεύουσα", καθώς και το έργο "Η τελετή της επιστροφής", σε ποίηση Κ. Καβάφη, πρεμιέρα στο Εθνικό Θέατρο (Πειραματική Σκηνή).
Ως χορογράφος έχει συνεργαστεί με το Λαϊκό Πειραματικό Θέατρο, το Κ.Θ.Β.Ε. και το Εθνικό Θέατρο. Από το κλασσικό θεατρικό ρεπερτόριο έχει χορογραφήσει: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας (Εθνικό Θέατρο), Αγάπης αγώνας άγονος (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας) του Σέξπιρ, Οι αλλοπαρμένοι του Middleton, Η τρέλα του Γεωργίου (Εθνικό Θέατρο) του 'Αλαν Μπένετ, Αρτούρο Ούι (Εθνικό Θέατρο), Η όπερα της πεντάρας (αποσπάσματα, Θέατρο Τέχνης), Η Μάννα, Οι γάμοι των μικροαστών (Πειραματικό Θέατρο) του Brecht, Ο Διθύραμβος του ρόδου (ομάδα χορού Κ.Θ.Β.Ε.) του Σικελιανού, M.Butterfly με τον Κ. Αρζόγλου, Peer Gynt του IBSEN. Από το Αρχαίο Δράμα: Θεσμοφοράζουσες, Εκκλησιάζουσες, Όρνιθες, Νεφέλες, Ειρήνη, Ιππείς του Αριστοφάνη, Επτά επί Θήβας, Προμηθέας Δεσμώτης, Ικέτιδες του Αισχύλου, Μήδεια, Βάκχες, Ελένη, Ορέστης, Εκάβη κ.α. του Ευριπίδη. Σήμερα διδάσκει κινησιολογία στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και είναι μέλος του Δ.Σ. της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Το 2002 τιμήθηκε με το βραβείο "Κούλα Πράτσικα" για τη χορογραφία της στις Βάκχες του Ευριπίδη. Από το 2003 διευθύνει ένα πρόγραμμα έρευνας με θέμα την χορογραφία στο αρχαίο δράμα που επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού της Γαλλίας με έδρα το Royanmont.
Ο Χριστόφορος Χριστοφής-Πίττας γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια, μεγάλωσε στην Αθήνα, σπούδασε στο Παρίσι, όπου έζησε αρκετά χρόνια, όπως επίσης στην Ιταλία και στην Νέα Υόρκη. Στον κινηματογράφο είναι δημιουργός των γνωστών ταινιών «Περιπλάνηση», «Ρόζα», «Βασίλισσα Μαϊμού».
Με τις δυο πρώτες του ταινίες είχε διεθνή αναγνώριση στα φεστιβάλ Καννών, Ρότερνταμ, Μανχάιμ και Νέας Υόρκης. Έτυχαν θερμής υποδοχής από τον ξένο Τύπο. Βραβεύτηκε δε δύο φορές στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Στο θέατρο έχει παρουσιάσει τα έργα του «Η κωμωδία της μυθομανίας», «Οι ρήτορες» και «Η χρυσόμυγα», έργο που παίχτηκε επίσης στα αγγλικά με τον τίτλο «Mayfly» στο «Old Vic» του Λονδίνου το 2000.
Για την τηλεόραση έχει σκηνοθετήσει τις σειρές «Χαμένη Άνοιξη», από το μυθιστόρημα του Στρατή Τσίρκα και «Βιζυηνός-Η σιωπή των αγγέλων», το οποίο απέσπασε τα μεγάλα βραβεία της τηλεόρασης το 2000. Στον χώρο της όπερας και του μουσικού θεάτρου έχει σκηνοθετήσει παραστάσεις για την Όπερα της Τουρ στην Γαλλία, καθώς και στο Άσκολι της Ιταλίας με έργα όπως «Οι πειρασμοί του Αγίου Αντωνίου», σε μουσική Μ. Κουζάν και «Εγώ, ο Πινόκιο» του Α. Τσερίκολα, και τα δύο έργα σε παγκόσμια πρώτη. Στην Ελλάδα έχει σκηνοθετήσει τα μουσικά έργα των Γ. Δροσίτη (Ο μαέστρος Κονμπραβούρα), Ν. Ξανθούλη (Το δάκρυ του φεγγαριού) και την σκηνική καντάτα του Π. Κούκου (Ημερολόγιο για περαστικούς) σε δικό του λιμπρέτο. Συνεχίζει να εργάζεται στην Ιταλία και πρόσφατα στη Λισαβόνα.
Ζαίοι και μη, έχετε να παρουσιάσετε κάποιον ζαίο με περισσότερα προσόντα;
Μέχρι τότε μπορείτε να σκούζετε ελεύθερα!
.
Otto Weininger έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:19
Να βάλεις στον πάτο σου ένα μαγκαλι. Αυτό λένε.
Όλο το μαγκαλι.
Έλα, αρκετά. Σας δίνουμε και αξία.
Nandros έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:44
3 σελίδες ήδη γεμάτες με σκουξίματα. Έχουν μέλλον ακόμα!
.
Μαυροβασίλης έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:47
αρκετά γλεντήσαμε τους ζαίους, μήπως να σοβαρευτούμε λίγο τώρα; αν δεν είναι κλασικά ζαιοπαραμύθια πρόκειται για βλακώδη σπατάλη πολιτικού κεφαλαίου
Nandros έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:51
Πολύ το σκούξιμο λέέέμε! :
Νon4me έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 21:57
Θα βελάζουν μέχρι να χτυπήσει ο κουτσούμπας αυτοδυναμία . Νομίζουν ειναι κάθε μέρα του αη γιαννιου .
μέχρι στιγμής.
συνεχίστε.
Δεν είμαι νουδούλης αγοράκια. Η ταμπέλα δεν κολλάει.
Αδυνατείτε να καταλάβετε ότι άλλο πολιτικοποιημένος και άλλο κομματικός.
Απλά είμαι σαδιστής και γουστάρω να ακούω τα κλάματα σας!
Τελικά βρήκατε ζαίους με καλύτερα προσόντα; Τί όχι; :
.
.
ναι. αυτός και η άλλη με το αγγούρι που ήταν και πτυχιούχος.
στην πραγματική ζωή...το θράσος τους θυμίζει πασόκους το 81. ο λαός στην εξουσία φάση...μόνο που τώρα έχει πάρει τη μορφή "περιμέναμε 4.5 χρόνια για να βολευτούμε". δεν υπάρχει ίχνος ντροπής - από εκεί που έψαχναν μισό ψεγάδι να πουν "να αυτοί έχουν το ηθικό πλεονέκτημα?" ...τώρα απροκάλυπτα από τον τελευταίο γραφιά που θέλει να γίνει τμηματάρχης, μέχρι τον ίδιο τον πρωθυπουργό, έχουμε "επιστροφή στην κανονικότητα".
εδώ μέσα δε, βγαίνει ο κάθε κολαούζος και λέει "θα σκούζουν" ...βρε μάπα...ή πες θέλω να γλείψω ένα κοκαλάκι και προκειμένου να μην πεθάνω της πείνας δεν έχω ηθικούς φραγμούς και προβληματισμούς....ή αλλιώς πόσο βλάκας είσαι που πανηγυρίζεις για την αναξιοκρατία και την οικογενειοκρατία ;
Είπε ο ζαίος.
Re: Τώρα διορίζουμε και τα σόγια της πεθεράς
Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2019, 22:28
από Κεντροδεξιός Ψάλτης
Ο Χριστόφορος Χριστοφής πάντως είναι αρκετά αξιόλογος.Είχε σκηνοθετήσει και ωραίες σειρές στην τηλεόραση.Παρόλα αυτά την είδηση την έχει δημοσιεύσει ένα συριζοσάιτ μόνο το οποίο αναφέρει ότι είναι και αδερφός της πεθεράς του.Αναμένουμε και πιο σοβαρή επιβεβαίωση για να προσδιορισθεί και η υπερασπιστική γραμμή
Η πεθερά του Κυριάκου και μητέρα της Μαρεβας Ήβη Γόντικα διαβάζω οτι έχει κάνει τέσσερεις γάμους. Αν αρχίσουν να ζητάν διορισμούς και τα σογια των πρώην συζύγων τη βάψαμε.
Re: Τώρα διορίζουμε και τα σόγια της πεθεράς
Δημοσιεύτηκε: 03 Νοέμ 2019, 22:50
από Χαοτικός
mao mao έγραψε: 03 Νοέμ 2019, 22:45
Η πεθερά του Κυριάκου και μητέρα της Μαρεβας Ήβη Γόντικα διαβάζω οτι έχει κάνει τέσσερεις γάμους. Αν αρχίσουν να ζητάν διορισμούς και τα σογια των πρώην συζύγων τη βάψαμε.