Σελίδα 3 από 6
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2019, 10:55
από Αρίστος
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:14
Υ.Γ. Ελπιζω ο Αριστος να αντιληφθει τι παιζεται σημερα σε 4-5 χρονια...Για την ωρα ειναι κολλημενος στο Γερμανο-Κινεζικο-Ρωσικο ...αξονα..
Ποτε εγω ειπα πως η Γερμανια εχει σχεση με το Ρωσοκινεζικο αξονα;
Εν τω μεταξυ η Κινα διαθετει πανω απο ενα ΤΡΙΣ για το OBOR, η Ευρωπη με την Ιαπωνια τι ακριβως θα διαθεσουν;
.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2019, 11:30
από Maspoli
Είναι απόλυτος χαζό η Γερμανία και η Ρωσία να μην βρουν σχετικά σύντομα μια συνεννόηση και στο τέλος μιας μορφής συμμαχία. Όπως έγραψα, η συντομότερη θαλάσσια οδός που ενώνει την Άπω Ανατολή (Κίνα-Κορέα-Ιαπωνία) με την ΕΕ, περνα από ρώσικα ύδατα και ενώνει τα λιμάνια της Άπω Ανατολής με λιμάνι της Γερμανίας. Η υπερθέρμανση άλλωστε, κάποιων (βορειοτερων) περιοχών του πλανητη, ωθεί κι αυτή τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2019, 11:40
από perseus
Βρε ορθιοι μπαγλαμαδες εχει αναγκη η αμερικη απο αξονες ?
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2019, 12:23
από Northern Spirit
Hector Buas έγραψε: 28 Σεπ 2019, 10:16
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 23:35
...
Ναι η Γερμανικη,η γαλλικη ή η Ιταλικη αυτοβιοιμηχανια ειναι σαν την Βρετανικη..

Εξαλλου ειναι γνωστο οτι γεμισαμε κινεζικα αυτοκινητα..
...
Όταν η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αναγκάζεται να κάνει "μαιμουδιές" για να "πιάσει" τις προδιαγραφές, οι μέρες της είναι μετρημένες...
Και μπορεί να μην γεμίσαμε κινέζικα αυτοκίνητα, σίγουρα όμως αυξάνονται τα Κορεάτικα στους δρόμους.
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 23:35
...
Για τη Huawei να πας εσυ να το αγορασεις αυτο το κινητο να πας πεις τις εντυπωσεις. Γοα την ωρα αν βαλεις κινητο της Huwaei διπλα σε αυτα της samsung ή της Apple το κινητο της Huwaei μοιαζει φτωχη απομιμηση..Αν φυγει απο τη μεση και το δυτικο software θα γελασει κοσμος..
...
Κάτι τέτοια ανέκδοτα λέγανε και στην Nokia και μετά το κλείσανε το μαγαζί...
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 23:35
...
Σας θελω να κυκλοφορειτε σε Ελληνικους δρομους χωρις GPS η googlemaps αλλα με κινεζικο λειτουργικο που θα δειχνει τους δρομους της..Κινας να γελασουμε..
Εσύ γελάς εύκολα φαντάζομαι...
εδω μιλαμε για την Κινα..>Και δεν αναγκαζονται οι γερμανοι να κανουνε τιποτε...Αναλογα σκανδαλα εχουνε συμβει και με Ιαπωνες στο παρελθον.
Για την ιστορια η Nokia ειναι απο τις πρωτοπορες στις 5G υποδομες.
Για το τελευταιο δεν απαντησες...Να δουμε ποιος θα αγορασει Huawei χωρις GPS kαι googlemaps.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2019, 12:26
από Northern Spirit
Αρίστος έγραψε: 28 Σεπ 2019, 10:55
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:14
Υ.Γ. Ελπιζω ο Αριστος να αντιληφθει τι παιζεται σημερα σε 4-5 χρονια...Για την ωρα ειναι κολλημενος στο Γερμανο-Κινεζικο-Ρωσικο ...αξονα..
Ποτε εγω ειπα πως η Γερμανια εχει σχεση με το Ρωσοκινεζικο αξονα;
Εν τω μεταξυ η Κινα διαθετει πανω απο ενα ΤΡΙΣ για το OBOR, η Ευρωπη με την Ιαπωνια τι ακριβως θα διαθεσουν;
.
Σιγα μην διαθετει και 10 τρις η Κινα..
100 δις εβαλε στην σχετικη Τραπεζα στην οποια βαλανε κεφαλαια και αλλοι. Η ΕΕ μονο απο αυτο το προτζεκτ υποσχεθηκε 60 δισ. Θα βαλουνε και οι Ιαπωνες επιπλεον κεφαλαια και βεβαια υπαρχουνε και αλλα παραλληλα προγραμματα της ΕΕ.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 28 Σεπ 2019, 20:30
από Hector Buas
Northern Spirit έγραψε: 28 Σεπ 2019, 12:23
...
εδω μιλαμε για την Κινα..>Και δεν αναγκαζονται οι γερμανοι να κανουνε τιποτε...Αναλογα σκανδαλα εχουνε συμβει και με Ιαπωνες στο παρελθον.
...
Εδώ μιλάμε για Κίνα, Ηνωμένες Πολιτείες, Κορέα κ.τ.λ. Ότι δηλαδή δεν περιλαμβάνει η συμφωνία των γερασμένων ραμολιμέντων που αποτελούν την ηγεσία της Ευρωπαϊκής και Ιαπωνικής ελίτ που νομίζουν πως κάνοντας μία συμφωνία μεταξύ τους μπορούν να αποκτήσουν ρόλους δυσανάλογους με τις δυνατότητες τους.
Northern Spirit έγραψε: 28 Σεπ 2019, 12:23
...
Για την ιστορια η Nokia ειναι απο τις πρωτοπορες στις 5G υποδομες.
...
Για την ιστορία. Η Nokia έχει πάψει προ πολλού να είναι πρωτοπόρος σε οτιδήποτε, είναι απλώς ένα τεχνολογικό ανέκδοτο που προσπαθεί να αποκτήσει ρόλο. Πέρσι μάλιστα "μπήκε μέσα" ακριβώς γιατί προσπάθησε να αναπτύξει τεχνολογία 5G.
Την πρωτοπορία στο 5Γ την έχει η Αμερικάνικη Qualcomm. Πολύ μακριά από τους υπόλοιπους.
Northern Spirit έγραψε: 28 Σεπ 2019, 12:23
...
Για το τελευταιο δεν απαντησες...Να δουμε ποιος θα αγορασει Huawei χωρις GPS kαι googlemaps.
Είχα απαντήσει ήδη σε αυτό όταν έγραψα για το EMUI. Το οποίο είναι android και κάνει ότι κάνει το android χωρίς να είναι android. Κάποιοι στις USA μπορεί να ονειρεύονται πως μπορούν να σταματήσουν την εξέλιξη. Πιστέυουν για παράδειγμα πως η Google, η Apple κτλ, θα ήθελαν μείνουν έξω από μία αγορά του μεγέθους της Κίνας.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2019, 20:09
από Northern Spirit
Hector Buas έγραψε: 28 Σεπ 2019, 20:30
Northern Spirit έγραψε: 28 Σεπ 2019, 12:23
...
εδω μιλαμε για την Κινα..>Και δεν αναγκαζονται οι γερμανοι να κανουνε τιποτε...Αναλογα σκανδαλα εχουνε συμβει και με Ιαπωνες στο παρελθον.
...
Εδώ μιλάμε για Κίνα, Ηνωμένες Πολιτείες, Κορέα κ.τ.λ. Ότι δηλαδή δεν περιλαμβάνει η συμφωνία των γερασμένων ραμολιμέντων που αποτελούν την ηγεσία της Ευρωπαϊκής και Ιαπωνικής ελίτ που νομίζουν πως κάνοντας μία συμφωνία μεταξύ τους μπορούν να αποκτήσουν ρόλους δυσανάλογους με τις δυνατότητες τους.
Northern Spirit έγραψε: 28 Σεπ 2019, 12:23
...
Για την ιστορια η Nokia ειναι απο τις πρωτοπορες στις 5G υποδομες.
...
Για την ιστορία. Η Nokia έχει πάψει προ πολλού να είναι πρωτοπόρος σε οτιδήποτε, είναι απλώς ένα τεχνολογικό ανέκδοτο που προσπαθεί να αποκτήσει ρόλο. Πέρσι μάλιστα "μπήκε μέσα" ακριβώς γιατί προσπάθησε να αναπτύξει τεχνολογία 5G.
Την πρωτοπορία στο 5Γ την έχει η Αμερικάνικη Qualcomm. Πολύ μακριά από τους υπόλοιπους.
Northern Spirit έγραψε: 28 Σεπ 2019, 12:23
...
Για το τελευταιο δεν απαντησες...Να δουμε ποιος θα αγορασει Huawei χωρις GPS kαι googlemaps.
Είχα απαντήσει ήδη σε αυτό όταν έγραψα για το EMUI. Το οποίο είναι android και κάνει ότι κάνει το android χωρίς να είναι android. Κάποιοι στις USA μπορεί να ονειρεύονται πως μπορούν να σταματήσουν την εξέλιξη. Πιστέυουν για παράδειγμα πως η Google, η Apple κτλ, θα ήθελαν μείνουν έξω από μία αγορά του μεγέθους της Κίνας.
Απλοικες σκεψεις...Δηλαδη η Apple, η google κλπ θα τρεχουνε στην Κινα "για να μην μεινουνε εξω απο την Κινεζικη αγορα" για να τους κοπιαρουνε οι κινεζοι τα προιοντα και να τα ππυλανε στη συνεχεια πισω στη δυση ως Κινεζικα κλεβοντας τους πελατες τους; Εντελως αφελης..
Το προβλημα δεν ειναι το android ειναι τα apps. Για να στησει η google τα googlemaps εστειλε αυτοκινητα να οργωσουνε τον πλανητη ενω για τα GPS υπαρχουνε εκατονταδες δορυφοροι. Αν νομιζεις οτι αυτα μπορουνε απλα να τα κοπιαρουνε οι κειζοι με ενα μαιμου κινεζικο android εχεις παντελη αγνοια της τεχνολογιας..
Για τα υπολοιπα εχω απατησει πιο πανω: Ιμιτασιον υπερδυναμη δεν εχει υπαρξει ποτε..Ας φτιαξουνε πρωτα κατι οριτζιναλ κινεζικο που να ειναι καλυτερο των δυτικων και τα ξαναλέμε.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2019, 20:12
από Daje
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:37
ΑΕΠ EE+Ιαπωνια=19 τρις + 4.8 τρις=22.8 τρις
Κινεζικο ΑΕΠ= 13 τρις
Πονανε ωρε τα κινεζικα παληκαρια;
Εχω επανειλημμενα τονισει οτι λαος με γυναικες διχως κωλο δεν προκειται να παει ποτε μακρια.
Αν θελετε σαν εξηγω και το λογο.
Μην φοβαστε τους κινεζο-ιαπωνες. Οτι και να κανουν, οσος συμμαχιες και να γινουν, η προστιθεμενη αξια θα ειναι παντα χαμηλη.
Την προστιθεμενη αξια την δινουν λαοι με γυναικες με κωλους.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2019, 21:06
από Αρίστος
Northern Spirit έγραψε: 28 Σεπ 2019, 12:26
Αρίστος έγραψε: 28 Σεπ 2019, 10:55
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:14
Υ.Γ. Ελπιζω ο Αριστος να αντιληφθει τι παιζεται σημερα σε 4-5 χρονια...Για την ωρα ειναι κολλημενος στο Γερμανο-Κινεζικο-Ρωσικο ...αξονα..
Ποτε εγω ειπα πως η Γερμανια εχει σχεση με το Ρωσοκινεζικο αξονα;
Εν τω μεταξυ η Κινα διαθετει πανω απο ενα ΤΡΙΣ για το OBOR, η Ευρωπη με την Ιαπωνια τι ακριβως θα διαθεσουν;
.
Σιγα μην διαθετει και 10 τρις η Κινα..
100 δις εβαλε στην σχετικη Τραπεζα στην οποια βαλανε κεφαλαια και αλλοι. Η ΕΕ μονο απο αυτο το προτζεκτ υποσχεθηκε 60 δισ. Θα βαλουνε και οι Ιαπωνες επιπλεον κεφαλαια και βεβαια υπαρχουνε και αλλα παραλληλα προγραμματα της ΕΕ.
900 δισεκατομμυρια ηταν ο ΑΡΧΙΚΟΣ σχεδιασμος, τωρα τα κεφαλαια ανεβαινουν.
Με 900 δισ. δολάρια σε 65 χώρες η Κίνα αλλάζει τον κόσμο
https://www.thetoc.gr/diethni/article/p ... -ton-kosmo
.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2019, 21:09
από Αρίστος
Daje έγραψε: 29 Σεπ 2019, 20:12
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:37
ΑΕΠ EE+Ιαπωνια=19 τρις + 4.8 τρις=22.8 τρις
Κινεζικο ΑΕΠ= 13 τρις
Πονανε ωρε τα κινεζικα παληκαρια;
Εχω επανειλημμενα τονισει οτι λαος με γυναικες διχως κωλο δεν προκειται να παει ποτε μακρια.
Αν θελετε σαν εξηγω και το λογο.
Μην φοβαστε τους κινεζο-ιαπωνες. Οτι και να κανουν, οσος συμμαχιες και να γινουν, η προστιθεμενη αξια θα ειναι παντα χαμηλη.
Την προστιθεμενη αξια την δινουν λαοι με γυναικες με κωλους.
Απο δικο μου αρθρο.
Tο Bloomberg παρουσίασε το 2018 μιά μελέτη που ανέφερε πως οι εξαγορές εταιρειών και οι επενδύσεις στην Ευρώπη από την Κίνα ανήλθαν τουλάχιστον στα 260 δισεκατομμύρια τα τελευταία 10 χρόνια. Το Bloomberg για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα εξέτασε προσεκτικά 678 συμφωνίες της Κίνας σε 30 ευρωπαικές χώρες. Ανάμεσα στις εταιρείες που εξαγόρασε ήταν η ιταλική βιομηχανία ελαστικών Pirelli και η ιρλανδική εταιρεία ενοικίασης αεροσκαφών Avolon Holdings Ltd. Παράλληλα οι Κινέζοι αγόρασαν (ολικώς η μερικώς) έξη λιμάνια, τέσσερα αεροδρόμια, αιολικά πάρκα σε εννέα χώρες και 13 ποδοσφαιρικές ομάδες. Οι περισσότερες εξαγορές και επενδύσεις έγιναν στην Ελβετία (66,71 δις) και στην Βρετανία (57,7 δις).
Ιδιαίτερο στρατηγικό ενδιαφέρον όμως έχει εκδηλώσει η Κίνα για τις χώρες του ευρωπαικού νότου. Οι εξαγορές και επενδύσεις της στην Ιταλία ανέρχονται στα 25,56 δις, σημαντικά μεγαλύτερες από αυτές στη Γερμανία (16,61 δις). Πορτογαλία, Ισπανία και Ελλάδα είναι επίσης χώρες-κλειδιά για την διείσδυση της στην Ευρώπη. Στην Πορτογαλία μιά κινέζικη εταιρεία έγινε μέτοχος της κρατικής εταιρείας δικτύου ενέργειας. Άλλες κινέζικες εταιρείες απόκτησαν μερίδια στον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας, σε ασφαλιστικές, σε νοσοκομεία, σε ακίνητα, σε εφημερίδες και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
.
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2019, 21:16
από Northern Spirit
Αρίστος έγραψε: 29 Σεπ 2019, 21:06
Northern Spirit έγραψε: 28 Σεπ 2019, 12:26
Αρίστος έγραψε: 28 Σεπ 2019, 10:55
Ποτε εγω ειπα πως η Γερμανια εχει σχεση με το Ρωσοκινεζικο αξονα;
Εν τω μεταξυ η Κινα διαθετει πανω απο ενα ΤΡΙΣ για το OBOR, η Ευρωπη με την Ιαπωνια τι ακριβως θα διαθεσουν;
.
Σιγα μην διαθετει και 10 τρις η Κινα..
100 δις εβαλε στην σχετικη Τραπεζα στην οποια βαλανε κεφαλαια και αλλοι. Η ΕΕ μονο απο αυτο το προτζεκτ υποσχεθηκε 60 δισ. Θα βαλουνε και οι Ιαπωνες επιπλεον κεφαλαια και βεβαια υπαρχουνε και αλλα παραλληλα προγραμματα της ΕΕ.
900 δισεκατομμυρια ηταν ο ΑΡΧΙΚΟΣ σχεδιασμος, τωρα τα κεφαλαια ανεβαινουν.
Με 900 δισ. δολάρια σε 65 χώρες η Κίνα αλλάζει τον κόσμο
https://www.thetoc.gr/diethni/article/p ... -ton-kosmo
.
Οπως σου ειπα να ενημερωθεις..Με αρθρα του 2017 που βαζεις εχεις μεινει πισω...Τοτε δεν υπηρχε ουτε εμπορικος πολεμος με τις ΗΠΑ ουτε στροφη της δυσης εν γενει σε βαρος της Κινας..Και τα ποσα που εχει το αρθρο ειναι ευγενεις ποθοι παρα πολιτικη..900 δις οι Κινεζοι ουτε δοδεψαν ουτε προκειται να ξοδεψουνε..
Και διαβασε αυτο
https://www.defence-point.gr/news/me-qu ... -kai-kinas
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2019, 21:17
από Northern Spirit
Daje έγραψε: 29 Σεπ 2019, 20:12
Northern Spirit έγραψε: 27 Σεπ 2019, 19:37
ΑΕΠ EE+Ιαπωνια=19 τρις + 4.8 τρις=22.8 τρις
Κινεζικο ΑΕΠ= 13 τρις
Πονανε ωρε τα κινεζικα παληκαρια;
Εχω επανειλημμενα τονισει οτι λαος με γυναικες διχως κωλο δεν προκειται να παει ποτε μακρια.
Αν θελετε σαν εξηγω και το λογο.
Μην φοβαστε τους κινεζο-ιαπωνες. Οτι και να κανουν, οσος συμμαχιες και να γινουν, η προστιθεμενη αξια θα ειναι παντα χαμηλη.
Την προστιθεμενη αξια την δινουν λαοι με γυναικες με κωλους.
εγω το ξερω, ο Αριστος εχει προβλημα να το αντιληφθει σε αυτον να εξηγησεις..
Επσιης δικτατοριες δεν μπορουνε ποτε να ανεβουνε πανω απο δημοκρατιες για απλους λογους..
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2019, 21:27
από Northern Spirit
Αρίστος έγραψε: 29 Σεπ 2019, 21:09
Απο δικο μου αρθρο.
Tο Bloomberg παρουσίασε το 2018 μιά μελέτη που ανέφερε πως οι εξαγορές εταιρειών και οι επενδύσεις στην Ευρώπη από την Κίνα ανήλθαν τουλάχιστον στα 260 δισεκατομμύρια τα τελευταία 10 χρόνια. Το Bloomberg για να καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα εξέτασε προσεκτικά 678 συμφωνίες της Κίνας σε 30 ευρωπαικές χώρες. Ανάμεσα στις εταιρείες που εξαγόρασε ήταν η ιταλική βιομηχανία ελαστικών Pirelli και η ιρλανδική εταιρεία ενοικίασης αεροσκαφών Avolon Holdings Ltd. Παράλληλα οι Κινέζοι αγόρασαν (ολικώς η μερικώς) έξη λιμάνια, τέσσερα αεροδρόμια, αιολικά πάρκα σε εννέα χώρες και 13 ποδοσφαιρικές ομάδες. Οι περισσότερες εξαγορές και επενδύσεις έγιναν στην Ελβετία (66,71 δις) και στην Βρετανία (57,7 δις).
Ιδιαίτερο στρατηγικό ενδιαφέρον όμως έχει εκδηλώσει η Κίνα για τις χώρες του ευρωπαικού νότου. Οι εξαγορές και επενδύσεις της στην Ιταλία ανέρχονται στα 25,56 δις, σημαντικά μεγαλύτερες από αυτές στη Γερμανία (16,61 δις). Πορτογαλία, Ισπανία και Ελλάδα είναι επίσης χώρες-κλειδιά για την διείσδυση της στην Ευρώπη. Στην Πορτογαλία μιά κινέζικη εταιρεία έγινε μέτοχος της κρατικής εταιρείας δικτύου ενέργειας. Άλλες κινέζικες εταιρείες απόκτησαν μερίδια στον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας, σε ασφαλιστικές, σε νοσοκομεία, σε ακίνητα, σε εφημερίδες και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
.
Ασε τα τελευταια 10 χρονια και τα αρθρα του 2018..Στατιστικες της τελευταις διετιας να βαλεις και μαζι και αρθρα του 2019.
Aρθρο σαν αυτο:
U.S. investment in Malaysia up sharply as trade row with China drags on
KUALA LUMPUR (Reuters) - Malaysia approved U.S. investment worth $5.62 billion in the first half of the year compared with $113 million the previous year, the government said on Wednesday, a possible sign of a diversion of U.S. business as a trade row with China drags on.
U.S. and Chinese companies alike are looking at moving some of their manufacturing out of China to escape tit-for-tat tariffs imposed on each other’s products.
Economists say Vietnam and Malaysia are likely to be the biggest beneficiaries, though countries such as India are also trying to attract companies such as Apple (AAPL.O), Foxconn (2354.TW) and Wistron Corp (3231.TW).
Total approved proposals from Chinese companies dipped to 5.1 billion ringgit this year from 5.69 billion a year earlier.
https://www.reuters.com/article/us-usa- ... SKCN1VP1H0
50 φορες επανω οι Αμερικανικες επενδυσεις σε ενα χρονο..
ή αυτο
The Problem With China's Investments -- From Malaysia To Sri Lanka, Pakistan, And Uganda
https://www.forbes.com/sites/panosmourd ... nd-uganda/
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2019, 07:45
από πατησιωτης
Maspoli έγραψε: 28 Σεπ 2019, 11:30
Είναι απόλυτος χαζό η Γερμανία και η Ρωσία να μην βρουν σχετικά σύντομα μια συνεννόηση και στο τέλος μιας μορφής συμμαχία. Όπως έγραψα, η συντομότερη θαλάσσια οδός που ενώνει την Άπω Ανατολή (Κίνα-Κορέα-Ιαπωνία) με την ΕΕ, περνα από ρώσικα ύδατα και ενώνει τα λιμάνια της Άπω Ανατολής με λιμάνι της Γερμανίας. Η υπερθέρμανση άλλωστε, κάποιων (βορειοτερων) περιοχών του πλανητη, ωθεί κι αυτή τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση.
Ποιός θα έχει τα όπλα;

Θα δεχθεί η Ρωσία να αποκτήσει πυρηνικά όπλα η Γερμανία ή οι Γερμανοί να μπουν σε συμμαχία με τη Ρωσία άοπλοι;Τι θα κάνουν οι ενδιάμεσοι (Πολωνοί κλπ Ανατολικοευρωπαίοι) που δεν θέλουν κανένα από τους δύο;
Re: Ευρω-Ιαπωνικη συμφωνια αντιβαρο στο Κινεζικο one belt-one road
Δημοσιεύτηκε: 30 Σεπ 2019, 07:59
από Maspoli
πατησιωτης έγραψε: 30 Σεπ 2019, 07:45
Maspoli έγραψε: 28 Σεπ 2019, 11:30
Είναι απόλυτος χαζό η Γερμανία και η Ρωσία να μην βρουν σχετικά σύντομα μια συνεννόηση και στο τέλος μιας μορφής συμμαχία. Όπως έγραψα, η συντομότερη θαλάσσια οδός που ενώνει την Άπω Ανατολή (Κίνα-Κορέα-Ιαπωνία) με την ΕΕ, περνα από ρώσικα ύδατα και ενώνει τα λιμάνια της Άπω Ανατολής με λιμάνι της Γερμανίας. Η υπερθέρμανση άλλωστε, κάποιων (βορειοτερων) περιοχών του πλανητη, ωθεί κι αυτή τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση.
Ποιός θα έχει τα όπλα;

Θα δεχθεί η Ρωσία να αποκτήσει πυρηνικά όπλα η Γερμανία ή οι Γερμανοί να μπουν σε συμμαχία με τη Ρωσία άοπλοι;Τι θα κάνουν οι ενδιάμεσοι (Πολωνοί κλπ Ανατολικοευρωπαίοι) που δεν θέλουν κανένα από τους δύο;
Πατησιώτη, έγραψα
μιας μορφής συμμαχία. Δεν χρειάζεται να έχεις στο μυαλό σου κάτι σαν το ΝΑΤΟ. Η Γερμανία είναι σύμμαχος με τη Γαλλία η οποία έχει πυρηνικά, δε σημαίνει ότι η προσέγγισή της με τη Ρωσία θα ερχόταν σε αντίθεση με το συμφέρον της Γαλλίας (το αντίθετο). Η Ρωσία άλλωστε, αν εξαιρέσει κανείς το δικαιολογημένο ενδιαφέρον της για την Ουκρανία, λίγο σκοτίζεται για την υπόλοιπη ανατολική Ευρώπη. Η απόκτηση πάντως πυρηνικών από τη Γερμανία στο όχι και τόσο απώτερο μέλλον, δεν είναι τόσο απίθανη όσο σου φαίνεται. Αν το πάρει απόφαση, μπορεί να το υλοποιήσει σχεδόν άμεσα. Οι ανατολικοευρωπαίοι, θα πάρουν ένα αγγούρι. Τους αξίζει άλλωστε.