stavmanr έγραψε: 26 Ιούλ 2019, 09:45Το πρόβλημά είναι ότι σκέφτεσαι με στατιστικά νούμερα κι όχι με πραγματικά.
Το 6% κέρδος επί των 2 δισ γιεν, στα οποία θέλει να φτάσει η εταιρία απολύοντας τους εργαζόμενους είναι περίπου 120 εκατομμύρια γιεν περισσότερα.
Δηλαδή,
απέλυσαν εργαζόμενους για να πιάσουν 2,12 δισ γιεν ανά έτος μέχρι το 2022.
Και μιλάμε για λειτουργικό κέρδος, όπως σωστά έθεσε κάποιος συνομιλητής παραπάνω, δηλαδή καθαρισμένο από λειτουργικά έξοδα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δουλεύουν με ΕΒΙΤ, δηλαδή Earnings Before Interest and Taxes. H Nissan, οπως και η Ford που είναι σε παρόμοια κατάσταση, θέλουν να έχουν 6% παράπανω έσοδα από τα έξοδά τους (ΕΒΙΤ πάντα, δηλαδή τα πραγματικά έσοδα είναι λιγότερα). Όταν λέει πέρσι είχε 2 δις κέρδη (δεν ξέρω τι ποσοστό επί του τζίρου είναι αυτό) και φέτος 14 εκ δηλαδή 0.01% (σε τζίρο 13.5 τρις γεν, δηλαδή 125 δις δολλάρια), προφανώς αυτό δεν προστίθεται στα 2 δις. Αυτό ήταν το κέρδος του πρώτου τριμήνου, 14εκ δολλάρια. Κάνενας δεν είναι τόσο ηλίθιος ώστε να απολύσει 12500 κόσμο για να προσθέσει 0.01% στα κέρδη του.
Τα ίδια κάνει και η Ford που απολύει 12000 στην Ευρώπη, τα ίδια κάνει και η Daimler και γενικά σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές. Όλοι εσείς οι αριστεροί νομίζετε ότι δεν αλλάζει τίποτα στην βιομηχανία γιατί έχετε μείνει στον Marx αλλά στην αυτοκινητοβιομηχανία οι εξελίξεις με την ηλεκτροκίνηση και το mobility τα τελευταία 2 χρόνια είναι ραγδαίες και δεν όποιος κατασκευαστής δεν προσαρμοστεί, δεν θα επιβιώσει. Δεν έχει να κάνει με μερικά δεκαδικά κέρδους, έχει να κάνει με την επιβίωση εταιριών με δεκαετίες λειτουργίας.