Σελίδα 3 από 7

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 10:46
από μίστερ μαξ
DIOMEDESGR έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:37
Nero έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:06
Maspoli έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:04 H Πόλη έπεσε το 1204 μ.Χ.
Το 1453 μ.Χ. έπεσε ένα σκιάχτρο

Το 1453 δεν έπεσε τίποτα, είναι μέρα χαράς, είναι η μέρα που σφραγίστηκε η διάσωση του ελληνορθόδοξου πολιτισμού μας :)
Μισή αλήθεια. Η διάσωση του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού έγινε αργότερα με τον Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή.
Σωστό και αυτό.

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:25
από πατησιωτης
zteo έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:16 Οι Οθωμανοι κατελαβαν την Κωνσταντινουπολη Τουρκοι δεν υπηρχαν τοτε.Θελω να ακουσω το πως θεωρει οτι εσωσαν οι Οθωμανοι τον Ελληνοορθοδοξο πολιτισμο.
Τον ορθόδοξο πολιτισμό έσωσαν και όχι τον ελληνικό φυσικά.Ο πράκτορας των Τούρκων πατριάρχης Γεννάδιος άλλωστε το έλεγε ότι μιλάω ελληνικά αλλά είμαι ορθόδοξος χριστιανός και όχι Έλληνας. :D Οι ανθενωτικοί ήσαν και οι περισσότερο αντίθετοι σε κάθε αναβίωση του αρχαιοελληνικού πνεύματος ενώ οι ενωτικοί ακριβώς το αντίθετο αφού στην Ιταλία άρχιζε η Αναγέννηση.Αναγέννηση ποιανού πράγματος ακριβώς; :lol:
Όσο για την εναλλακτική ιστορία τι θα συνέβαινε εάν επικρατούσαν οι ενωτικοί και οι "Φράγκοι" απλά σήμερα θα υπήρχε ένα ελληνοκαθολικό έθνος αντί ελληνοορθόδοξο,κάτι σαν Πορτογαλία της ανατολής.Αυτό θα ενοχλούσε μόνο τους οπαδούς του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα και λοιπούς πουτινικούς σήμερα. :D

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:28
από Maspoli
πατησιωτης έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:25
zteo έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:16 Οι Οθωμανοι κατελαβαν την Κωνσταντινουπολη Τουρκοι δεν υπηρχαν τοτε.Θελω να ακουσω το πως θεωρει οτι εσωσαν οι Οθωμανοι τον Ελληνοορθοδοξο πολιτισμο.
Τον ορθόδοξο πολιτισμό έσωσαν και όχι τον ελληνικό φυσικά.Ο πράκτορας των Τούρκων πατριάρχης Γεννάδιος άλλωστε το έλεγε ότι μιλάω ελληνικά αλλά είμαι ορθόδοξος χριστιανός και όχι Έλληνας. :D Οι ανθενωτικοί ήσαν και οι περισσότερο αντίθετοι σε κάθε αναβίωση του αρχαιοελληνικού πνεύματος ενώ οι ενωτικοί ακριβώς το αντίθετο αφού στην Ιταλία άρχιζε η Αναγέννηση.Αναγέννηση ποιανού πράγματος ακριβώς; :lol:
Όσο για την εναλλακτική ιστορία τι θα συνέβαινε εάν επικρατούσαν οι ενωτικοί και οι "Φράγκοι" απλά σήμερα θα υπήρχε ένα ελληνοκαθολικό έθνος αντί ελληνοορθόδοξο,κάτι σαν Πορτογαλία της ανατολής.Αυτό θα ενοχλούσε μόνο τους οπαδούς του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα και λοιπούς πουτινικούς σήμερα. :D
Υποθέτω ότι τα λες αυτά βασισμένος στην πορεία των ελληνόφωνων πληθυσμών στη Ν. Ιταλία και Σικελία
:smt005:

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:34
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
μίστερ μαξ έγραψε: 29 Μάιος 2019, 10:46
DIOMEDESGR έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:37
Nero έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:06


Το 1453 δεν έπεσε τίποτα, είναι μέρα χαράς, είναι η μέρα που σφραγίστηκε η διάσωση του ελληνορθόδοξου πολιτισμού μας :)
Μισή αλήθεια. Η διάσωση του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού έγινε αργότερα με τον Σουλεϊμάν τον Μεγαλοπρεπή.
Σωστό και αυτό.
αφήστε τις μαλακίες μωρέ

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:37
από πατησιωτης
Maspoli έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:28 Υποθέτω ότι τα λες αυτά βασισμένος στην πορεία των ελληνόφωνων πληθυσμών στη Ν. Ιταλία και Σικελία
Εκεί υπήρχαν άλλα κράτη.Θα μπορούσες να συγκρίνεις την τύχη τους με τους ελληνόφωνους πληθυσμούς της Μ.Ασίας.Στον ελλαδικό χώρο δεν επιχειρήθηκε από τους Βενετούς γλωσσική αφομοίωση όπου είχαν κυριαρχία π.χ. Επτάνησα.

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:39
από Nero
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:34 αφήστε τις μαλακίες μωρέ
Θα ήθελα να σε δω να αποδομείς τον Άγιο Γεννάδιο, τον πατέρα Μάξιμο τον Πελοποννήσιο, τον πατέρα Άνθιμο Ιεροσολύμων, να αμφισβητείς ότι ο ελληνισμός μέσω της οθωμανικής κυριαρχίας επικράτησε πληθυσμιακά, κοινωνικά, και οικονομικά ΚΑΙ πολιτικά σε περιοχές που είχε χάσει προ αιώνων, όπως η Βουλγαρία και οι παραδουνάβιες ή να επιχειρηματολογείς πάνω στο πως η παπική κυριαρχία θα διασφάλιζε την ορθόδοξη πίστη μας καλύτερα απο τον Σουλτάνο

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:45
από foscilis
πατησιωτης έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:37
Maspoli έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:28 Υποθέτω ότι τα λες αυτά βασισμένος στην πορεία των ελληνόφωνων πληθυσμών στη Ν. Ιταλία και Σικελία
Εκεί υπήρχαν άλλα κράτη.Θα μπορούσες να συγκρίνεις την τύχη τους με τους ελληνόφωνους πληθυσμούς της Μ.Ασίας.
Αν είχαν παραμείνει (ή και αυξηθεί) σε αριθμούς εκατοντάδων χιλιάδων οι ελληνόφωνοι στη Ν. Ιταλία και τη Σικελία όπως είχαν την ευκαιρία να κάνουν επί Οθωμανών στη Μικρά Ασία (ξεχνάμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της Ιωνίας το 1922 ήταν δεύτερης ή το πολύ τρίτης γενιάς μετανάστες από τα νησιά του Αιγαίου) και αυτό επιχειρούσαν να το ανταποδώσουν προσφέροντας γη και ύδωρ στον ελληνικό στρατό, υπάρχει άνθρωπος που να αμφισβητεί πως ούτε μισό ρουθούνι δε θα είχε προλάβει να περάσει το Ιόνιο σαν πρόσφυγας;

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:52
από πατησιωτης
foscilis έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:45
πατησιωτης έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:37
Maspoli έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:28 Υποθέτω ότι τα λες αυτά βασισμένος στην πορεία των ελληνόφωνων πληθυσμών στη Ν. Ιταλία και Σικελία
Εκεί υπήρχαν άλλα κράτη.Θα μπορούσες να συγκρίνεις την τύχη τους με τους ελληνόφωνους πληθυσμούς της Μ.Ασίας.
Αν είχαν παραμείνει (ή και αυξηθεί) σε αριθμούς εκατοντάδων χιλιάδων οι ελληνόφωνοι στη Ν. Ιταλία και τη Σικελία όπως είχαν την ευκαιρία να κάνουν επί Οθωμανών στη Μικρά Ασία (ξεχνάμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων της Ιωνίας το 1922 ήταν δεύτερης ή το πολύ τρίτης γενιάς μετανάστες από τα νησιά του Αιγαίου) και αυτό επιχειρούσαν να το ανταποδώσουν προσφέροντας γη και ύδωρ στον ελληνικό στρατό, υπάρχει άνθρωπος που να αμφισβητεί πως ούτε μισό ρουθούνι δε θα είχε προλάβει να περάσει το Ιόνιο σαν πρόσφυγας;

Δεν αναφέρομαι στην τελευταία φάση αλλά στους προηγούμενους αιώνες.Εάν το 1922 οι ελληνόφωνοι ήσαν μετανάστες τότε τι έγιναν οι ελληνόφωνοι του Βυζαντίου;διότι η συζήτηση είναι για τον 15ο αιώνα και όχι για τον 20ο.

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:57
από Ζενίθεδρος
Οι Τούρκοι εφτασαν και πήραν μέχρι και το Πριντιζι. Πολύ δύσκολο να γλιτωνε η Πόλη, απλά και λόγω παπικης βοήθειας, ενώ τα υπόλοιπα Βαλκάνια είχαν πατηθεί. Εάν είχε γίνει το όνειρο των Ευρωλιγουρηδων, που παλιότερα ονομάζονταν Ενωτικοι, το ελληνικό έθνος θα είχε τριχοτομηθει. Θα ήμασταν μια νότια Γιουγκοσλαβια (είναι αμφίβολο εάν υπήρχε ελληνικό κρατος, πάντως μια περιοχή) με ελληνόφωνους Καθολικους (πέριξ της Πόλεως και στις βενετικες κτησεις) Ορθόδοξους και Μουσουλμάνους, καθότι εάν αλλάζεις μια φορά θρησκεία για πολιτικούς λόγους, τι σε εμποδίζει να το ξανακάνεις; Στους αιώνες μετά την Αλωση (ακόμα και εάν δεν είχε γινει) θα γινόταν στα πρώην εδάφη της Ρωμανιας ο αλληλοσκοτωμος του τριχοτομημενου Γένους. Καθολικοί Έλληνες βοηθούμενοι από τον Παπα εναντίον ΧΟ Ελλήνων βοηθουμενων από τη Ρωσία, Εξισλαμισμενοι Έλληνες βοηθούμενοι από τους Σουλτάνους εναντιον των άλλων δύο και ταναπαλιν. Θα γινόταν εν ολίγοις ένας εμφύλιος που εκείνος του 40 θα έμοιαζε μπροστά του σαν παιδικό πάρτι γενεθλιων. Ακόμα και εάν ο Ελληνισμός είχε επιβιώσει μέχρι το 1600, θα είχαμε σήμερα, στο αισιοδοξοτερο όλων των σεναριων, τρία αντιμαχομενα ελληνοφωνα κρατιδια.

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:58
από Ζαποτέκος
πατησιωτης έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:25
zteo έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:16 Οι Οθωμανοι κατελαβαν την Κωνσταντινουπολη Τουρκοι δεν υπηρχαν τοτε.Θελω να ακουσω το πως θεωρει οτι εσωσαν οι Οθωμανοι τον Ελληνοορθοδοξο πολιτισμο.
Τον ορθόδοξο πολιτισμό έσωσαν και όχι τον ελληνικό φυσικά.Ο πράκτορας των Τούρκων πατριάρχης Γεννάδιος άλλωστε το έλεγε ότι μιλάω ελληνικά αλλά είμαι ορθόδοξος χριστιανός και όχι Έλληνας. :D Οι ανθενωτικοί ήσαν και οι περισσότερο αντίθετοι σε κάθε αναβίωση του αρχαιοελληνικού πνεύματος ενώ οι ενωτικοί ακριβώς το αντίθετο αφού στην Ιταλία άρχιζε η Αναγέννηση.Αναγέννηση ποιανού πράγματος ακριβώς; :lol:
Όσο για την εναλλακτική ιστορία τι θα συνέβαινε εάν επικρατούσαν οι ενωτικοί και οι "Φράγκοι" απλά σήμερα θα υπήρχε ένα ελληνοκαθολικό έθνος αντί ελληνοορθόδοξο,κάτι σαν Πορτογαλία της ανατολής.Αυτό θα ενοχλούσε μόνο τους οπαδούς του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα και λοιπούς πουτινικούς σήμερα. :D
- Ότι οι Ελληνοκαθολικοί στην Σύρο διατήρησαν κάποιο ανώτερο επίπεδο ελληνικού πολιτισμού από τους Έλληνες ορθοδόξους ; :smt005: Ότι δηλαδή η Κέρκυρα που δεν γνώρισε ούτε μια μέρα τουρκικής κατοχής έγινε κάτι ανώτερο απ' τις υπόλοιπες ελληνικές περιοχές ; :smt005:

- Η καραμέλα αυτή με τον Γεννάδιο δεν έχει λιώσει ; O πράκτορας των Τούρκων βρέθηκε σκλάβος στην Αδριανούπολη !

«Έλλην ων τήι φωνήι, ουκ αν ποτέ φαίην Έλλην είναι, δια το μη φρονείν ως εφρόνουν ποτέ οι Έλληνες· αλλ' από της ιδίας μάλιστα θέλω ονομάζεσθαι δόξης. Και ει τις έροιτό με τις ειμί, αποκρινούμαι χριστιανός είναι»

Πράγματι ο Σχολάριος έχει αναφέρει ότι δεν είναι Έλληνας αλλά χριστιανός σε ένα σύγγραμμά του, το οποίο ονομάζεται «Ἔλεγχος τῆς ἰουδαϊκῆς νῦν πλάνης». Σε αυτό ο Σχολάριος συζητά με έναν Ιουδαίο στο θρήσκευμα. Είναι αυτονόητο ότι σε συζητήσεις με αλλόθρησκους πάνω στο ζήτημα της αληθινής θρησκείας ένας χριστιανός (κι οποιοσδήποτε) θα πρόβαλε την θρησκευτική του ιδιότητα, και έτσι έπραξε ο Σχολάριος. Διαλεγόμενος με έναν Ιουδαίο θα μιλούσε με όρους θρησκευτικού αυτοπροσδιορισμού. Αυτοπροσδιορίζεται ως Βυζάντιος εκ γενετής, ως Θετταλός λόγω καταγωγής, απορρίπτει το Έλλην λόγω παγανισμού και αυτοπροσδιορίζεται ως χριστιανός. Τίποτε το μεμπτό σε όλα αυτά όσον αφορά στην δήλωση της εθνικής καταγωγής του: δεν λέει ότι δεν είναι εθνικά Έλληνας αλλά ότι δεν είναι παγανιστής.


Έλεγε ο Σχολάριος ότι δεν ήταν Έλληνας ; :xena:


«Ἑλλήνων γάρ ἐσμεν παῖδες»

«Ἑλλάς, ἡ πρὸς ἡμῖν αὕτη καὶ ἀρχαία πατρὶς ἡμῶν».


O Σχολάριος αποκαλεί τον Λουκά Νοταρά τον καλύτερο από όλους τους Έλληνες : «βέλτιστε τῶν νῦν Ἑλλήνων ἁπάντων»

Σε γράμμα του προς τον βασιλιά της αυτοκρατορίας της Τραπεζούντας («τῷ βασιλεῖ Τραπεζοῦντος», 1449/50) ο Σχολάριος του λέει ότι κοσμεί το γένος των Ελλήνων: «κοσμεῖς δὲ ἄρα τοιοῦτος ὢν τὸ γένος ἅπαν Ἑλλήνων».

Στον «Παραμυθητικὸν τῷ βασιλεῖ Κωνσταντίνω ἐπὶ τῇ μεταστάσει τῆς δεσποίνης τῆς μητρὸς αὐτοῦ», για τον θάνατο της μητέρας του αυτοκράτορα, Ελένης, γράφει: «ὅσοι τῶν Ἑλλήνων ἢ Ρωμαίων τοῦ πράγματος ὕστερον συναισθήσονται». Εδώ βλέπουμε ότι ο Σχολάριος θεωρεί τους Βυζαντινούς («Ρωμαίους») Έλληνες.

Σε λόγο που έγραψε μετά την Άλωση και με αφορμή την παραίτησή του από το πατριαρχικό αξίωμα (1454/5, «ἐπὶ τῇ ἁλώσει τῆς πόλεως καὶ τῇ παραιτήσει τῆς ἀρχιερωσύνης») ο Σχολάριος μεταξύ άλλων γράφει:
α) «...πατρίδος τῷ νῦν ἑλληνικῷ γένει μιᾶς τε καὶ κοινῆς» (...πατρίδας του ελληνικού έθνους μιας και κοινής), αναφερόμενος στην Κωνσταντινούπολη.
β) «...τῶν ἐν τῷ κλίματι τῷδε Ἑλλήνων πάντων» (...όλων των εκεί Ελλήνων), αναφερόμενος στους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης.

Στο «Θρήνο» του για την Άλωση (1460) ο Σχολάριος γράφει:
α) «τίς οὐχ ὁμολογεῖ βελτίστως Ἕλληνας ἀνθρώπων πάντων γενέσθαι;»
β) «καὶ νῦν οὐκέτι τὰ τῶν Ἑλλήνων ὁ ἀνθρώπινος βίος ἕξει σεμνά, οὐδὲ τὰ μνημεῖα τῆς προγονικῆς ἡμῶν ἀρετῆς ἢ ἐστήξει, ἢ μένοντά που καλῶς γνωσθήσεταί τε καὶ θαυμασθήσεται».
γ) «εἶδον...τὴν ἐλπίδαν τοῦ δυστήνου τῶν Ἑλλήνων λειψάνου πᾶσαν ἀνηρημένην» (...) «ἔζων ταύτη» (sc. τῇ ἐλπίδι) «τρεφόμενος καὶ ὡς ἀνθησόντων ποτὲ τῶν ἑλληνικῶν πλεονεκτημάτων».

Δηλαδή: «Αλλοίμονο, για τα άλλα σιωπώ, αλλά είδα να χάνεται όλη η ελπίδα των δυστυχισμένων υπολειμμάτων των Ελλήνων, που μέχρι τότε σάλευαν σε μία μόνο πόλη και σε λίγα κορμιά με ακόμη λιγότερες αρετές. Εγώ ο δυστυχισμένος ζούσα με αυτήν [=την ελπίδα], κι έτσι, σαν να επρόκειτο ν' ανθίσουν κάποτε από κάποια ανέλπιστη μεταβολή τα ελληνικά προτερήματα, προσπαθούσα για χάρη της ελπίδας αυτής να περισώσω τα λείψανα των καλών, είτε ενεργώντας ο ίδιος είτε παρακαλώντας όσους μπορούσαν να κάνουν οτιδήποτε. Και τώρα πια ο ανθρώπινος βίος δεν θα έχει ως πρότυπά του τα «σεμνά» των Ελλήνων, ούτε θα τα στήνει ή, εάν μένουν κάπου, δεν θα τα γνωρίσει κανείς καλά, ούτε και θα τα θαυμάσει.»



http://pheidias.antibaro.gr/Hellas_names/Gennadios.html

Βλέπεις πόσο πολύ αντίθετος ήταν ο ανθενωτικός Σχολάριος στην αναβίωση του αρχαιοελληνικού πνεύματος ; :smt023


Για δες τι πείραζε όπου επικράτησαν οι "Φράγκοι" :

– Κάλλιο μακελλειό στον Τούρκο , παρά κριάς στο Βενετσάνο.

– Κάλλιο Τούρκου μαχαιριά , παρά Βενετσάνου κρίση.


Για δες τι έγινε με τους Ουνίτες ( 1821 ) :

Βουτιέ
Οι κάτοικοι της Σύρου, καθολικοί στο θρήσκευμα, υπό την προστασία της Γαλλίας, είχαν λιγότερο υποφέρει από τους Τούρκους, και νόμισαν ότι έπρεπε να διαχωρίσουν την τύχη τους από των αδελφών τους. Δεν ξέρω αν είναι περισσότερο εκτιμηταίοι στα μάτια των άλλων, αλλ’ασφαλώς το Έθνος τους περιφρονούσε.Και όταν η Ελλάδα κατακτήσει την ελευθερία της , όπως δεν συμμερίστηκαν τους κινδύνους της , θα είναι ανάξιοι να συμμεριστούνε την ευτυχία της.

Κ.Μεταξάς
Αλλά δεν δύναμαι εν σιγή να παρέλθω τη απέχθειαν και το μίσος κατά της Ελληνικής Επαναστάσεως των εν τοις νήσοις του Αιγαίου κατοίκων της Δυτικής εκκλησίας , Καθολικών, οίτινες ου μόνον ουδέν συνεισέφερον κατά το 1822 επί της Αρμοστείας μου, αλλά και εις αυτήν την περίστασιν της νεοσυλλεξίας ουδείς εξ αυτών έλαβε μέρος, και εκτός τούτου αντενήργουν πάντι σθένει διασπείροντες την απελπισίαν κα τον φόβον.

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 11:59
από foscilis
Η σύγκριση του Maspoli είναι πάρα πολύ ορθή. Κάποιοι ελληνόφωνοι στην Οθωμανική Αυτοκρατορία (όσοι παρέμειναν ορθόδοξοι) δεν τους ενόχλησε κανένας και λόγω του ισλαμικού τρόπου διακυβέρνησης κυριολεκτικά υποχρεώθηκαν να παραμείνουν μια διακριτή εθνοθρησκευτική κατηγορία η οποία πολύ αργότερα έδωσε το νεολληνικό έθνος. Το ότι αργότερα δημιουργήθηκε και τουρκικό έθνος (και σερβικό και αλβανικό κλπ) και η τελική μοιρασιά δεν ήταν τόσο ευνοϊκή για τους νεοέλληνες όσο θα ήθελαν δεν αναιρεί ότι οι νεοέλληνες υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο λόγω Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Και μάλιστα πληθυσμοί με τελείως διαφορετικό υπόβαθρο (αρβανίτες, καππαδόκες) εντάχθηκαν κατά περιόδους στο νεοελληνικό έθνος ακριβώς επειδή λογίζονταν κι εκείνοι στο ρουμ μιλέτ, πράγμα που θα έπρεπε να υπολογίζεται θετικά. Το 1820 οι Χριστιανοί αλβανοί ήταν αυτονόητο ότι θα εντάσσονται στον ελληνικό εθνικό κορμό, αργότερα δεν ήταν καθόλου έτσι τα πράγματα. Δε νομίζω ότι μας κακόπεσε που είναι ελληνική η Αττική και η Εύβοια.

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 12:05
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
Nero έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:39
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:34 αφήστε τις μαλακίες μωρέ
Θα ήθελα να σε δω να αποδομείς τον Άγιο Γεννάδιο, τον πατέρα Μάξιμο τον Πελοποννήσιο, τον πατέρα Άνθιμο Ιεροσολύμων, να αμφισβητείς ότι ο ελληνισμός μέσω της οθωμανικής κυριαρχίας επικράτησε πληθυσμιακά, κοινωνικά, και οικονομικά ΚΑΙ πολιτικά σε περιοχές που είχε χάσει προ αιώνων, όπως η Βουλγαρία και οι παραδουνάβιες ή να επιχειρηματολογείς πάνω στο πως η παπική κυριαρχία θα διασφάλιζε την ορθόδοξη πίστη μας καλύτερα απο τον Σουλτάνο
Ας ξεκινήσουμε από τη διάκριση ελληνισμού και ορθοδοξίας
στην Βουλγαρία δεν επικράτησε ο ελληνισμός αλλά η ορθοδοξία
στη τελική καλύτερα να είχαμε τους Δυτικούς από τους άλλους τους απολίτιστους που είχαν ακόμα φεουδαρχία και μηδενική εκβιομηχάνιση τον 19ο αιώνα
η Ευρώπη πέρασε πολλά στάδια στα 400 χρόνια που ήμασταν υπόδουλοι στους ανατολίτες, στάδια που δεν περάσαμε εμείς - με τις όποιες συνεέπειες έχει αυτό για την πορεία της ανεξάρτητης Ελλάδας.

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 12:06
από Γιωργης
Η πολη απελευθερώθηκε. Διορθώστε το.

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 12:06
από Nero
Ζαποτέκος έγραψε: 29 Μάιος 2019, 11:58Ότι δηλαδή η Κέρκυρα που δεν γνώρισε ούτε μια μέρα τουρκικής κατοχής έγινε κάτι ανώτερο απ' τις υπόλοιπες ελληνικές περιοχές ; :smt005:
Δεν περίμενα να ξεχνάς ΚΑΙ εσυ τον Ναύαρχο Ουσακοφ, αυτόν που πάτησε τα Επτάνησα με οθωμανική στρατιωτική υποστήριξη, για λογαριασμό Ρώσων και Οθωμανών ταυτόχρονα κουβαλώντας μαζί του πατριαρχική καταδίκη κατα των άθεων Γάλλων, που καλούσε τους Κερκυραίους να διώξουν τους άθεους και να δεχτούν την αγκαλιά του Σουλτάνου :003:

το έχω ξαναγράψει, υπάρχει τιμητική πλακέτα στο όνομά του στον Βίδο που ανεγέρθηκε πρόσφατα και κάνουμε και μνημόσυνο στη μνήμη του

Re: 29 μαιου εαλω η πολις

Δημοσιεύτηκε: 29 Μάιος 2019, 12:06
από Sid Vicious
Nero έγραψε: 29 Μάιος 2019, 09:45 Τα έχουν εξηγήσει καλύτερα απο μένα οι πατέρες τις εκκλησίες μας αλλά αφού ο θεός έκρινε απαραίτητο το βασίλειό του να καταλυθεί και να μπούμε σε σουλτανική εποπτεία, θα είχε τους λόγους του. Μπροστά στο γεγονός ότι μας προστάτεψε από τόσους αιώνες πνευματικής κατάπτωσης που είναι συνυφασμένοι με την αιρετική Δύση, η 29η είναι μικρή θυσία.
:smt005: :smt005: :smt005: