bizeli έγραψε: 24 Απρ 2018, 19:14
Το καλοκαίρι (πρώτα ο θεούλης), επειδή δεν το κόβω να παίρνω καινούριο αμάξι σύντομα , θα αγοράσω επιτέλους ποδήλατο.
Θα σας το βγάλω φωτογραφία και αυτό είναι δέσμευση.
Σας έχω πει ποτέ ότι είμαι πολύ καλή στο ποδήλατο και στα rollers;
Έχω πολύ καιρό να κάνω, βέβαια, αλλά ευκαιρία να τα ξαναρχίσω.
Ερμής έγραψε: 24 Απρ 2018, 10:53
Αγορασμένο το 2011 και μέχρι τώρα έχει γράψει 268Κ το κοντέρ.
Ε, εντάξει, 40 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο είναι (πάνω-κάτω).
Βέβαια, με το post rate που έχει ο Ερμής, ή άλλος οδηγάει το αυτοκίνητο, ή άλλος ποστάρει στο phorum.
Ζεις στην Αθήνα;
και μάλιστα ένα φεγγάρι που είχα το aygo δεν έκανα και τόσα μ.ο. τη μέρα. Απο 2017 δε χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο για τα ΣΚ και τα υπεραστικά.
Ναι έχει οδηγηθεί και απο άλλους αλλά ψιλοπράγματα, max 20K χλμ
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Παρεμπιπτόντως, από C4 δεν έχω ιδέα (δεν έχω οδηγήσει ποτέ), αλλά είχα τον προ-προκάτοχό του, το ZX, για περίπου 14 χρόνια.
Κι εκείνο σαν τραίνο πήγαινε (μεγάλη ιστορία η παθητική τετραδιεύθυνση) και πολύ σταθερό. Με τον κινητήρα του είχα θέματα.
δε παρεξηγήθηκα. Απλά είναι οι αποστάσεις.
Για παράδειγμα μόνο για πήγαινε έλα στη λαχαναγορα θέλω 54χλμ.
Η για πολλά χρόνια σχέση μου έμενε Ηλιούπολη. Βάλε άλλα τόσα πήγαινε έλα εκεί.
Προσέθεσε τώρα βόλτες, γύρες.
Και το Xsara ήταν πολύ δυνατό σε κράτημα.
Πρώτη φορά το οδήγησα στο δρόμο απο Κόρινθο μέχρι Επίδαυρο που έχει πολύ στροφιλίκι. Κουφάθηκα
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Καλές οι Γαλλιδούλες, είχαμε BX XU5 του 1983 για 4 χρόνια μας το έκανε δώρο ο νονός του αδελφού μου μέχρι που πήραμε το Hyundai το 2003, είχα και ένα Megane hatchbak 1998 μοντέλο 2.0 F4R από το 2006 μέχρι το 2012 για τις εξορμήσεις μου, ευγενική χορηγία του θείου μου, μέχρι που του απέσυρε τις πινακίδες και το καημένο καταστράφηκε. Αλλά Alfa Romeo δεν είναι. Το Megane είχε εκπληκτικό κράτημα, καθώς ήταν η Full extra έκδοση για τον Φλεβάρη του 1998.
Κοίτα απο αυτοκινητιστικό θέμα έκλεισα, πλέον τα παίρνω με βάση τι με εξυπηρετεί στο οδηγικό και το αισθητικό κομμάτι, έχουν κοπεί τα τρεξίματα και οι καγκουριές.
Ρε αυτο το citroen τα έχει δει όλα, απο Εθνική, απο χωματόδρομο, απο στροφιλίκι, απο καραμπαμπιλίκι, αστικά, υπεραστικά, τα πάντα όλα. Αν είχε χέρια θα με είχε πνίξει
Αυτο που θα μου άρεσε για οικογενειακό είναι το DS5
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
enterprise-psi έγραψε: 24 Απρ 2018, 17:45
Καμία σχέση όμως Avensis Και Mazda 6 σε κράτημα .
Δεν έχω οδηγήσει αβενσις. Το μάζντα πάντως αισχρό.
Α και με καινούργια κοντινενταλ φορεμένα, να προσθέσω.
Μου κανει εντυπωση αυτο με το Mazda γιατι ολος ο ειδικος τυπος το εβγαζε σαν ενα απο τα καλυτερα μαζι με το Mondeo.
Nομιζω οτι ειχαν και κοινο πατωμα.
Μηπως ειχε τελειωμενα αμορτισερ και ηταν βαρκα γιαλο;
Εχει ενα 2λιτρο Μazda 6 ενας θειος της γυναικας μου αλλα δεν ετυχε ποτε να το παρω.
Όχι ρε, ο ιδιοκτήτης του το εκθείαζε λες και μιλούσε για την παναμερα και όντως το είχε καλοδιατηρημένο για μοντέλο του 04
Απλά δε το έχει το κάρο, ή που αν συνηθίσεις στο θρυλικό στήσιμο του C4, οι άλλοι σου φαίνονται σκούνες.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"