Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Τα λέγαμε τα περί διπλοβάρδιας με τον Sid Vicious. Αν αληθεύει, τότε bingo
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 05 Μαρ 2023, 00:04
από mao mao
Υπήρχε ένα τέλειο σύστημα ασφαλείας το οποίο κατέστρεψε μόνος του ο Σταθμάρχης με τα αλεπάλληλα λάθη του. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να αναζητηθούν αλλού ευθύνες. Κλείσιμο υπόθεσης.
Άρα δεν ξέρεις και δεν σε ενδιαφέρει. Να δούμε όταν θα έχει περάσει το σοκ.
Για πες μου κι εσυ ομως...
Δουλευε η ασφαλεια των σιδηροδρομων εκεινο το βραδυ ναι η οχι?
Με ασφαλεια των σιδηροδρομων εννοείς κάποιο συγκεκριμένο σύστημα;
Ακόμη δεν τα έχω ψάξει όλα πάντως, αλλά με ενδιαφέρει.
Για την ώρα έχω εικόνα του τι δεν έκανε ο σταθμάρχης σωστά.
Ο αρμοδιος Υπουργος παντως 1 βδομαδα πριν το ατυχημα δηλωνε στη Βουλη "Ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους".
Δεν ηξερε? Γνωριζε και ψευδοταν? Τι πιστευεις οτι συνεβαινε με αυτη τη δηλωση?
Τι ακριβως κανει στο Υπουργειο του οταν του φερνουν αναφορα στη Βουλη για θεματα ασφαλειας σιδηροδρομων και αυτος λεει οτι δεν υπαρχουν και τσουπ μια βδομαδα μετα αποκαλυπτεται οτι η ασφαλεια ειναι 0% ?
Orion22 έγραψε: 04 Μαρ 2023, 23:28
όχι, ούτε ισχύει, ούτε πρόκειται ποτέ να ισχύσει αυτό όσο και να προσπαθεί η όποια πλευρά
αν υπηρχαν λαμπακια η σύγκρουση ισως ηταν πιο σφοδρή, ασε που θα ειχαν χαλάσει τώρα ετσι και αλλιως.
Και λαμπάκια χρειάζονται, και φώτο κύτταρα λέιζερ χρειάζονται και κάμερες ασφαλείας χρειάζονται.
Για να λειτουργήσουν όλα αυτά όμως χρειάζεται προσωπικό.
Πρώτα λοιπόν εκπαιδεύεις το προσωπικό να λειτουργεί σωστά, χωρίς αυτά και μετά τα τοποθετείς και αυτά ένα ένα για περισσότερη ασφάλεια. Γιατί ηλεκτρόνια είναι και χαλάνε και αυτά.
Δεν δουλευε η ασφαλεια των σιδηροδρομων και αυτο αρκει.
Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.
Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.
Τα παραπονα σου στον πρωην Υπουργο οπου στο βιντεο πιο πανω λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους" και μια βδομαδα μετα να γινεται ενα φρικωδες ατυχημα. Το οποιο προκληθηκε γιατι δεν υπηρχαν μετρα ασφαλειας στον σιδηροδρομο.
Τελικα υπηρχε ασφαλεια ή οχι?
Ψευδοταν ο Υπουργος ή δεν γνωριζε για τι πραγμα μιλουσε?
Orion22 έγραψε: 04 Μαρ 2023, 23:25
Δεν έχει μηχανικά κινούμενα μέρη το ηλεκτρικό τρένο; maglev ειναι;
στην καμερα του cctv η εκρηξη δεν ειναι μικρή παντως.
Δεν διαφωνώ, να το συζητήσουμε, και μόνο το γεγονός πως υπάρχεχι τέτοια έκρηξη δημιουργεί ερωτήματα
πριν όμως φτάσουμε στο επίπεδο της σκαιτζούς με το "Ροδάνιο" ή και τα "ερωτήματα" του τράκη, υπάρχουν πάρα πολλά στάδια
Εγω δε σου λεω για βομβες και στημενο και ιστοριες
Αν ομως η εμπορικη ειχε πολεμικο υλικο που εξηγει και την μεγαλη εκρηξη αρχιζει ενας νεος γυρος ερωτησεων
Πολωνια συγκρουση μετωπικη 15 νεκροι
Δες τα συντριμια στην Πολωνια.. Εκει δεν κανουν Μπαμ λες να βαζουν λαδι με χαμηλα λιπαρα ?
Δεν δουλευε η ασφαλεια των σιδηροδρομων και αυτο αρκει.
Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.
Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.
Τα παραπονα σου στον πρωην Υπουργο οπου στο βιντεο πιο πανω λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους" και μια βδομαδα μετα να γινεται ενα φρικωδες ατυχημα. Το οποιο προκληθηκε γιατι δεν υπηρχαν μετρα ασφαλειας στον σιδηροδρομο.
Τελικα υπηρχε ασφαλεια ή οχι?
Ψευδοταν ο Υπουργος ή δεν γνωριζε για τι πραγμα μιλουσε?
Έπρεπε να σε έχουμε βάλει στην Επιτροπή με τους πραγματογνώμονες. Χαραμιζεσαι.
Πάντως το 2016 έγιναν δύο (2) καρμπόν ατυχήματα.
Ένα στην Ιταλία, ένα στην Γερμανία.
Τα συστήματα που επικαλείσαι, υπήρχαν και, κυρίως, λειτουργούσαν και στις 2 περιπτώσεις.
Συμπτωματικά, και στις στις περιπτώσεις ο λόγος ήταν ο ίδιος. Και μάντεψε. Όχι αυτός που λες.
Τα παραπονα σου στον πρωην Υπουργο οπου στο βιντεο πιο πανω λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας στους σιδηροδρομους" και μια βδομαδα μετα να γινεται ενα φρικωδες ατυχημα. Το οποιο προκληθηκε γιατι δεν υπηρχαν μετρα ασφαλειας στον σιδηροδρομο.
Τελικα υπηρχε ασφαλεια ή οχι?
Ψευδοταν ο Υπουργος ή δεν γνωριζε για τι πραγμα μιλουσε?
Έλα, έφυγες
Απαντα και θα φυγω.
Οταν ο Υπουργος λεει "ειναι ντροπη να θετετε θεμα ασφαλειας των σιδηροδρομων" τι ακριβως εννοει? Οτι υπαρχει ασφάλεια στους σιδηροδρομους προφανως. Αυτο τουλαχιστον λεει η κοινη λογικη οταν ακουει καποιος αυτη τη φράση.
Εν τουτοις ομως 1 εβδομαδα μετα αποδεικνυεται οτι αυτη η ασφαλεια ηταν ανυπαρκτη.
Αρα λοιπον ο Υπουργος αγνοουσε τι γινοταν με το θεμα των σιδηροδρομων? Η το γνωριζε και πουλαγε τρελα?
Τα λέγαμε τα περί διπλοβάρδιας με τον Sid Vicious. Αν αληθεύει, τότε bingo
Και σε αυτό, πρόσθεσε ότι:
Ο Σταθμάρχης έβαλε το τρένο σε λάθος γραμμή
Ο μηχανοδηγος το είδε και συνέχισε
Στις ειδήσεις είπαν ότι μέχρι και στον ηλεκτρονικό πίνακα της Αθήνας φαινόταν ότι 2 τρένα πάνε στην ίδια γραμμή αντίθετα
Η ΡΑΣ ακόμα στη μούγκα