Σελίδα 197 από 408
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:41
από dna replication
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:40
Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
αυτά στα λυνει ευκολα ο ινδός προγραμματιστής
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:42
από Dwarven Blacksmith
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο. Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές. Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
Δεν αντιλέγω. Δεν υπάρχει αυτή τη τη στιγμή ηλεκτροκίνητο να χτυπάει στα ίσια τον πολύ κόσμο που παίρνει αυτοκίνητο στα 15 χιλιάρικα. Απ'ότι λένε το 2025 θα υπάρχει.
Από συντήρηση πάντως είναι σίγουρο ότι το ηλεκτροκίνητο θα είναι κλάσεις ανώτερο, πολύ απλά γιατί λιγότερα μηχανικά μέρη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:42
από sharp
dna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:33
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:25
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Ακόμα κι έτσι αυτός που μπορεί να δώσει 20χιλ δεν είναι σίγουρο ότι έχει να δώσει 30. Δηλαδή όποιος αγοράζει σήμερα μόνο και κύριο όχημα δεν μπορεί εύκολα να πει αυτό ή εκείνο.
Έχει δρόμο το πράγμα. Η μαζικότερη παραγωγή ίσως ρίξει τις τιμές.
Θα γίνουμε και λίγο σοφότεροι ως προς το τι βλάβες βγάζουν και τι συντήρηση απαιτείται καθώς και για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας όπου το κόστος είναι σημαντικό και βλέπουμε. Αρχικά δηλαδή θα είναι αναπόφευκτο να χρησιμοποιείς το επίσημο service κάτι που ανεβάζει τις σχετικές τιμές υπηρεσιών.
υπάρχει και ο άλλος δρόμος ο πιο σίγουρος:
θα φορολογηθούν τα ΜΕΚ και τα καύσιμα μέχρι να γινουν πλήρως ασύμφορα και δε θα έχεις πια κανένα διλλημα και αμφιβολία
Μα έτσι θα γίνει. Το θέμα είναι να μην τινάξουν τις οικονομίες στον αέρα, γιατί υπάρχουν και χώρες που το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο για βόλτες, ταβέρνες, γκομενιλίκια κλπ
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:43
από sharp
dna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:41
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:40
Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
αυτά στα λυνει ευκολα ο ινδός προγραμματιστής
Αυτά φοβάμαι
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:45
από ST48410
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:42
Από συντήρηση πάντως είναι σίγουρο ότι το ηλεκτροκίνητο θα είναι κλάσεις ανώτερο, πολύ απλά γιατί λιγότερα μηχανικά μέρη.
Αυτό που έπαθε ο ταλαίπωρος με το VW δεν θυμάμαι να το έχω ακούσει σε ΜΕΚ πάντως. Θα δούμε αν και οι πιθανότητες είναι μαζί σου.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:45
από ST48410
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:43
dna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:41
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:40
Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
αυτά στα λυνει ευκολα ο ινδός προγραμματιστής
Αυτά φοβάμαι
Θα βάλουμε linux

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:47
από sharp
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:23
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση.
Άκουσα ότι κάτω από 30χλμ υποχρεούνται να κάνουν έναν θόρυβο, ώστε να ακούγονται από τους πεζούς. Ισχύει στο δικό σου; Εσύ το ακούς μέσα με κλειστά παράθυρα;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:48
από sys3x
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:45
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:43
dna replication έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:41
αυτά στα λυνει ευκολα ο ινδός προγραμματιστής
Αυτά φοβάμαι
Θα βάλουμε linux

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:49
από Dwarven Blacksmith
Θα βάλουν Android Auto μάλλον που κι αυτά Linux είναι. Και not soon enough, το βλακοσοφτγουερ των περισσότερων σημερινών αμαξιών δεν υποφέρεται και δεν παίρνει σοβαρά updates. Είναι κατώτερο κινητών του 2010.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:49
από ST48410
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:47
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:23
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση.
Άκουσα ότι κάτω από 30χλμ υποχρεούνται να κάνουν έναν θόρυβο, ώστε να ακούγονται από τους πεζούς. Ισχύει στο δικό σου; Εσύ το ακούς μέσα με κλειστά παράθυρα;
Μέσω ηχείου δεν γίνεται; Γιατί να πρέπει να ακούγεται μέσα; Για τους πεζούς το ηχείο θα πρέπει να εκπέμπει εξωτερικά. Αλλά καλή ερώτηση.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:49
από sharp
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:39
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:06
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 17:00
Ωραία, κάτι είναι κι αυτό. Οπότε αυτό ισχύει για τα βασικά.
Αν πας στα 30-40 χιλιάρικα η διαφορά είναι στο 20-30%. Στα πολυτελείας είναι πρακτικά αμελητέα.
Εννοείς ότι αν είναι να πάρω μια Mercedes καινούργια με 60 χιλιάδες, δεν με πειράζει να δώσω 80 χιλιάρικα για να το κυκλοφορώ μόνο στην πόλη;
Καλά αυτά με το μόνο στην πόλη είναι φοβίες κατά εμέ αλλά δεν μπαίνω σε αυτό το θέμα.

Ναι εντάξει, πάρε πρώτα και τα ξαναλέμε, γιατί στα λόγια είμαστε όλοι λάρτζ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:50
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:40
Εκτιμώ ότι θα έχεις πολύ περισσότερα προβλήματα ηλεκτρονικών σαν αυτά που αντιμετώπισε ο ταλαίπωρος. Το firmware δεν κατέβηκε σωστά, ή ένδειξη υπολοίπου μπαταρίας είναι λανθασμένη κοκ. Και αυτά δεν είναι εύκολο να στα λύσει ο μηχανικός της γειτονιάς.
αυτα ειναι προβληματα, που προκυπτουν οταν ειναι
ρημαδι vag.
δεν ειναι τακτικη συντηρηση.
αυτο που λεω, ειναι οτι μιλαμε για ενα μιγμα υπολογιστη, μοτερ-μπαταρια, και περιφερειακα αυτοκινητου. τα 2 πρωτα, δεν θελουν καποια τακτικη συντηρηση. ποτε ομως. δεν πας καθε χρονο (η οποτε) τον υπολογιστη σου για σερβις, ουτε οτιδηποτε αλλο εχει μοτερ-μπαταρια.
τα λοιπα, φιλτρα καμπινας ας πουμε και τετοια, ειναι ιδια με τα συμβατικα αυτοκινητα, και γνωστα εδω και 10ετιες σε οποιο συνεργειο θελει να κανει τακτικη συντηρηση.
αμα χαλασει, βεβαιως, αλλο ζητημα. λυνεται καταρχην με το να παρεις γιαπωνεζικο

Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:51
από sharp
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:49
sharp έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:47
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 18:23
αλλα εχει ωραια αισθηση. Ησυχια, αμεση επιταχυνση ιδιως εν κινηση, ειναι καλη φαση.
Άκουσα ότι κάτω από 30χλμ υποχρεούνται να κάνουν έναν θόρυβο, ώστε να ακούγονται από τους πεζούς. Ισχύει στο δικό σου; Εσύ το ακούς μέσα με κλειστά παράθυρα;
Μέσω ηχείου δεν γίνεται; Γιατί να πρέπει να ακούγεται μέσα; Για τους πεζούς το ηχείο θα πρέπει να εκπέμπει εξωτερικά. Αλλά καλή ερώτηση.
Να βάλουν ντουντούκα σαν το Ντατσούν του μανάβη;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:51
από enterprise-psi
Μπορεί το ηλεκτροκίνητο να έχει λιγότερα σερβις αλλά κάθε πότε θα θέλει λάστιχα και αναρτήσεις που είναι δύο τόνοι ;
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2021, 18:52
από Ασέβαστος
ST48410 έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:45
Dwarven Blacksmith έγραψε: 06 Ιούλ 2021, 18:42
Από συντήρηση πάντως είναι σίγουρο ότι το ηλεκτροκίνητο θα είναι κλάσεις ανώτερο, πολύ απλά γιατί λιγότερα μηχανικά μέρη.
Αυτό που έπαθε ο ταλαίπωρος με το VW δεν θυμάμαι να το έχω ακούσει σε ΜΕΚ πάντως. Θα δούμε αν και οι πιθανότητες είναι μαζί σου.
τα τελευταια χρονια, ισως οχι, αλλα εχω 3 λεξεις για σενα.
alfa romeo, veglia.