Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Αρχίσατε να απολύετε τον ορθολογισμό σας εδώ μέσα σιγά σιγά με φαίνεται, αρχίζετε να αντιμετωπίζετε την Ζώη συναισθηματικά, αρχίζετε να με ανησυχείτε, το νου σας, είμαστε η τελευταία ελπίδα της αθρ του Ελληνιζμού, το νου σας ρεμάλια.
Πόσο περίπου κοστίζει το ρεύμα για φόρτισης της μπαταρίας για 100km;
λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
καταρχην και, χοντρικα ισχυει, μεγαλη διαφορα το σπιτι με το εξω.
αλλα στην χειροτερη περιπτωση, του "εξω" εισαι κοντα στην καλυτερη τιμη καταναλωσης αναλογου μεκ.
με μηδενικα τελη, και συντηρηση.
οποτε παλι κερδισμενος.
μενει να δουμε που θα κατσει η μπιλια με τους "εξω" φορτιστες οσο ανεβαινει ο ανταγωνισμος.
Πέρα από την πλάκα δεν ξέρω αν είναι τόσο καλά πλέον όσο παλιά, δεδομένου ότι είναι όσο τζαπαν όσο τα ρενω, που είχαν "χαρακτήρα" αλλά δε φημίζονταν κιόλας για την αξιοπιστία τους. Πάντως το leaf έχει αποδείξει την αξία του πολλά χρόνια, είναι από τα πιο απροβληματιστα ηλεκτρικά.
Τέσλα ρε μούτρα.
εκειο το φορτηγακι, αργει; μαζευω τις πενταροδεκαρες μου να δω αν βγαινω...
Πόσο περίπου κοστίζει το ρεύμα για φόρτισης της μπαταρίας για 100km;
λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
καταρχην και, χοντρικα ισχυει, μεγαλη διαφορα το σπιτι με το εξω.
αλλα στην χειροτερη περιπτωση, του "εξω" εισαι κοντα στην καλυτερη τιμη καταναλωσης αναλογου μεκ.
με μηδενικα τελη, και συντηρηση.
οποτε παλι κερδισμενος.
μενει να δουμε που θα κατσει η μπιλια με τους "εξω" φορτιστες οσο ανεβαινει ο ανταγωνισμος.
ναι, αλλα πληρωνεις την αρχικη διαφορα στη τιμη.
η συντηρηση ειναι πιο φτηνη αλλα δεν ειναι ανυπαρκτη ( ενα σερβις το χρονο £260 λιρες το πρωτο σερβις).
εδω περα ανεβαινει ο ανταγωνισμος αλλα ανεβαινει και η ζητηση, οι τιμες πανε πανω.
Περιμενω να βελτιωθει η τεχνολογια φωτοβολταικων/μπαταρια πας και βαλω πανελς στο γκαραζ και φορτιζω εκει στο μελλον
Πέρα από την πλάκα δεν ξέρω αν είναι τόσο καλά πλέον όσο παλιά, δεδομένου ότι είναι όσο τζαπαν όσο τα ρενω, που είχαν "χαρακτήρα" αλλά δε φημίζονταν κιόλας για την αξιοπιστία τους. Πάντως το leaf έχει αποδείξει την αξία του πολλά χρόνια, είναι από τα πιο απροβληματιστα ηλεκτρικά.
Τέσλα ρε μούτρα.
εκειο το φορτηγακι, αργει; μαζευω τις πενταροδεκαρες μου να δω αν βγαινω...
Ακριβό πολύ θα είναι, έβγαλε ήδη η Φορντ πικ απ τρακ, κι αυτό ακριβό θα είναι, εμείς θα πάρουμε τα πρώτα κινέζικα με φαίνεται.
λοιπον, εδω ειναι ο ζωμος και το πως αρχισε και το τοπικ αν θυμαστε
αν φορτιζεις σπιτι, βγαινει περιπου 4 πενες το μιλι, πανω κατω πες 1,9λτ/100km με τις τωρινες τιμες καυσιμων
αν ομως φορτισεις σε εξωτερικο charger η τιμη ειναι περιπου τριπλασια, οποτε δεν υπαρχει οικονομια στην μετακινηση ( και οι τιμες στα chargers ολο ανεβαινουν)
αυτη ειναι η εννοια της απατης της ηλεκτροκινησης. Αν δεν φορτιζεις σπιτι, παιρνεις πουλο.
καταρχην και, χοντρικα ισχυει, μεγαλη διαφορα το σπιτι με το εξω.
αλλα στην χειροτερη περιπτωση, του "εξω" εισαι κοντα στην καλυτερη τιμη καταναλωσης αναλογου μεκ.
με μηδενικα τελη, και συντηρηση.
οποτε παλι κερδισμενος.
μενει να δουμε που θα κατσει η μπιλια με τους "εξω" φορτιστες οσο ανεβαινει ο ανταγωνισμος.
ναι, αλλα πληρωνεις την αρχικη διαφορα στη τιμη.
η συντηρηση ειναι πιο φτηνη αλλα δεν ειναι ανυπαρκτη ( ενα σερβις το χρονο £260 λιρες το πρωτο σερβις).
εδω περα ανεβαινει ο ανταγωνισμος αλλα ανεβαινει και η ζητηση, οι τιμες πανε πανω.
Περιμενω να βελτιωθει η τεχνολογια φωτοβολταικων/μπαταρια πας και βαλω πανελς στο γκαραζ και φορτιζω εκει στο μελλον
Έχει βγάλει ήδη tiles η solarci Tesla, σε bundle με το καινούργιο wall.
Όσοι αναζητούν ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα με μια φόρτιση (528 χλμ.), καλούνται να επιλέξουν την έκδοση με την μπαταρία των 62kWh και το μοτέρ των 217 PS. Η τελευταία έκδοση τιμάται προς 34.513 ευρώ (μαζί με επιδότηση).
εκειο το φορτηγακι, αργει; μαζευω τις πενταροδεκαρες μου να δω αν βγαινω...
Ακριβό πολύ θα είναι, έβγαλε ήδη η Φορντ πικ απ τρακ, κι αυτό ακριβό θα είναι, εμείς θα πάρουμε τα πρώτα κινέζικα με φαίνεται.
θα παλεψουμε με το διλλημα "καινουριο κινα η μτχ ευρωπη ιαπωνια αμερικη" θα ειναι δυσκολο. καπου θα παιζει και η κορεα.
Μτχ με την κατάσταση με τις μπαταρίες δυσκολεύει πολύ το πράγμα. Είναι το μόνο πραγματικό μείον που βρίσκω σε ΗΚ αυτοκίνητο. Το ίδιο πρόβλημα έχουν και αυτοί με Prius.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιούλ 2021, 14:34
από Bill Hicks
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:01
Περιμενω να βελτιωθει η τεχνολογια φωτοβολταικων/μπαταρια πας και βαλω πανελς στο γκαραζ και φορτιζω εκει στο μελλον
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:01
Περιμενω να βελτιωθει η τεχνολογια φωτοβολταικων/μπαταρια πας και βαλω πανελς στο γκαραζ και φορτιζω εκει στο μελλον
γιατι ρε μπαγασα, δε θα βελτιωθει; προς το παρον δεν αξιζει το αρχικο κοστος, δεν κανεις αποσβεση ποτε
talaipwros έγραψε: 05 Ιούλ 2021, 14:01
Περιμενω να βελτιωθει η τεχνολογια φωτοβολταικων/μπαταρια πας και βαλω πανελς στο γκαραζ και φορτιζω εκει στο μελλον
γιατι ρε μπαγασα, δε θα βελτιωθει; προς το παρον δεν αξιζει το αρχικο κοστος, δεν κανεις αποσβεση ποτε