Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2023, 21:44
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Σωστά, κακώς το αναδημοσίευσα. Πρέπει να αφήσουμε μόνο τον Προτοσάλτε και τον Πρετεντέρη να μιλούν.talaipwros έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:38ενοχη αποδεικνυεις, οχι αθωοτητα.
Καλα, αυτος εχει τον πονο του, οι αλλοι που το σπαμαρουν;
Ακριβώς! Αυτό το τραινάκι έπαιζε τον ρόλο του τραμ. Το έπαιρνες από σχετικά κεντρική τοποθεσία στην Αθήνα (σταθμός Πελοποννήσου) και σε πήγαινε στο κέντρο του Λουτρακίου. Ηταν εντελώς ανταγωνιστικό προς τα ΚΤΕΛ που γιά να τα πάρεις έπρεπε να πάς με ταξί στον Κηφισό, που γιά τόσο μικρή απόσταση δεν ευνέφερε. Το δρομολόγιο αυτό του τραίνου πολεμήθηκε άγρια από τα ΚΤΕΛ και καταργήθηκε επί πατρός Μητσοτάκη.sharp έγραψε: 03 Μαρ 2023, 15:46Τουλάχιστον παλιά το τραίνο της Πελοποννήσου είχε γραφικότητα. Θυμάμαι διαδρομή μοναδικού κάλους μέχρι Λουτράκι, όπου στο τέλος παρκάριζε κάτω από τις πολυκατοικίες, σαν να ήταν τραμ![]()
Μετά το έκαναν "σύγχρονο", πάει πιο ψηλά και οι σταθμοί είναι στο μέσον του πουθενά. Δεν βολεύει, χάθηκε κι η θέα.
Υπάρχει και κάτι ακόμη. Ότι ο σταθμάρχης είναι ένας από εμάς. Είχε βάρδια και μαλακίστηκε λιγάκι παραπάνω. Πες ότι εκείνη την ώρα βριζόταν στο πχόρουμ και αφαιρέθηκε... Ενώ ένας πολιτικός είναι από τους άλλους, αυτούς που μασουλάνε, εμείς είμαστε τα κορόιδα, επειδή τελικά δεν μπορούμε να είμαστε σαν αυτούς.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:43Το πρόβλημα ξέρεις ποιο είναι; Ότι κάπου φτάσαμε να θεωρούμε την παραίτηση ενός υπουργού/διευθυντή/υπεύθυνου ως την υπέρτατη ηρωϊκή θυσία, ενώ θα έπρεπε να είναι κάτι αυτονόητο.sharp έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:26Ο Κούλης είναι ο άνθρωπος τους. Αυτό τους ενοχλεί και το ξέρουν. Έβαλε τον Υπουργό να παραιτηθεί αμέσως γιατί ήξερε ότι αυτό ζητάνε. Την κεφαλή του Ιωάννη επί πίνακι, οι Σαλώμες. Και σχεδόν τον επαίνεσαν. Μια κίνηση που τον βόλεψε, έφυγε από το στόχαστρο, πήγε σπιτάκι του και κανείς δεν ασχολείται μαζί του. Παρά τις ευθύνες του. Τέτοιους πολιτικούς θέλουν και τέτοιους έχουν.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:21
Τα γεγονότα βλέπω. Και πέρα από τις εθιμικές παπαριές του ηθικού πλεονεκτήματος των ζαίων, τις οποίες έχω πλέον συνηθίσει, στην ουσία δεν βλέπω να αλλάζει κάτι στην πρακτική και όχι επικοινωνιακή διαχείριση των πραγμάτων.
Το ότι κάποιοι άλλοι δεν παραιτήθηκαν σε αντίστοιχες τραγωδίες, δεν θα το θεωρήσω στοιχείο σύγκρισης.
Και σαφώς η οποιαδήποτε παραίτηση είτε του υπουργού είτε του σταθμάρχη είτε του οποιουδήποτε, δεν πρόκειται να δώσει ούτε μια στάλα παρηγοριάς σε όσους έχασαν με τόσο φριχτό τρόπο τους δικούς τους ανθρώπους.
Και κάπου εδώ θα αρχίσει πάλι η κολοκυθιά για το ποιος φταίει "ο δράστης, η κακούργα κενωνία, οι καπιτάλες εσείς κάνατε αυτό, εμείς κάναμε εκείνο, ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ' αλεύρι κλπ" και ειλικρινά το έχω δει πολλές φορές αυτό το έργο.
Η μέρα της μαρμότας και στα απλά και στα δράματα. Ξανά και ξανά.
Τελικά το Σάμινα γιατί βούλιαξε; Επειδή ήταν σαπιοκάραβο ή επειδή το έριξε ο καπετάνιος στα βράχια; Μήπως αν δεν ήταν σαπιοκάραβο, θα άντεχε την σύγκρουση; Τι άλλο;Cecily Anne έγραψε: 03 Μαρ 2023, 15:58Ναι. Με λίγα λόγια η εταιρία με το σαπιοκάραβο την έβγαλε λάδι.sharp έγραψε: 03 Μαρ 2023, 15:57Στο ΣάμιναCecily Anne έγραψε: 03 Μαρ 2023, 15:53Στο Σάμινα δεν έφαγαν, στο Μάτι δεν έφαγαν, στη Μάνδρα δεν έφαγαν (ακόμα δεν ξέρω αν έχουν τελειώσει τα δικαστήρια, δεν παρακολουθησα). Να πάμε ανάποδα. Πού έφαγαν ποινή?Ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της τότε πλοιοκτήτριας εταιρίας Νικόλαος Βικάτος και Κωνσταντίνος Κληρονόμος καταδικάσθηκαν πρωτόδικα σε φυλάκιση 4 χρόνων, τριών μηνών και τριών ημερών, ενώ αργότερα η ποινή μειώθηκε σε φυλάκιση 21/2 ετών και 2 ημερών (εξαγοράσιμη) για έκθεση κατά συρροή με ενδεχόμενο δόλο.
Προσωπικά δεν με καλύπτει μια παραίτηση, αλίμονο αν όλα σβήνονται με μια απλή παραίτηση. Από εκεί και πέρα περιμένω να δω τι θα γίνει και τι θα ειπωθείsharp έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:26Ο Κούλης είναι ο άνθρωπος τους. Αυτό τους ενοχλεί και το ξέρουν. Έβαλε τον Υπουργό να παραιτηθεί αμέσως γιατί ήξερε ότι αυτό ζητάνε. Την κεφαλή του Ιωάννη επί πίνακι, οι Σαλώμες. Και σχεδόν τον επαίνεσαν. Μια κίνηση που τον βόλεψε, έφυγε από το στόχαστρο, πήγε σπιτάκι του και κανείς δεν ασχολείται μαζί του. Παρά τις ευθύνες του. Τέτοιους πολιτικούς θέλουν και τέτοιους έχουν.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:21Τα γεγονότα βλέπω. Και πέρα από τις εθιμικές παπαριές του ηθικού πλεονεκτήματος των ζαίων, τις οποίες έχω πλέον συνηθίσει, στην ουσία δεν βλέπω να αλλάζει κάτι στην πρακτική και όχι επικοινωνιακή διαχείριση των πραγμάτων.under έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:07
Δεν εχει σημασια τι πιστευω εγω αλλα αν θες να δεις εσυ τα γεγονοτα.
Πρεπει να κάνεις λάθος. Το είχα πάρει κάπου το 2005 και ήταν άδειο με την τουαλέττα κλειδωμένηLeporello έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:53Ακριβώς! Αυτό το τραινάκι έπαιζε τον ρόλο του τραμ. Το έπαιρνες από σχετικά κεντρική τοποθεσία στην Αθήνα (σταθμός Πελοποννήσου) και σε πήγαινε στο κέντρο του Λουτρακίου. Ηταν εντελώς ανταγωνιστικό προς τα ΚΤΕΛ που γιά να τα πάρεις έπρεπε να πάς με ταξί στον Κηφισό, που γιά τόσο μικρή απόσταση δεν ευνέφερε. Το δρομολόγιο αυτό του τραίνου πολεμήθηκε άγρια από τα ΚΤΕΛ και καταργήθηκε επί πατρός Μητσοτάκη.sharp έγραψε: 03 Μαρ 2023, 15:46Τουλάχιστον παλιά το τραίνο της Πελοποννήσου είχε γραφικότητα. Θυμάμαι διαδρομή μοναδικού κάλους μέχρι Λουτράκι, όπου στο τέλος παρκάριζε κάτω από τις πολυκατοικίες, σαν να ήταν τραμBeria έγραψε: 03 Μαρ 2023, 15:43 Εδώ και πολλά χρόνια πάει μέχρι Κιάτο και από εκεί (έκπληξη) πάει με ΚΤΕΛ![]()
Μετά το έκαναν "σύγχρονο", πάει πιο ψηλά και οι σταθμοί είναι στο μέσον του πουθενά. Δεν βολεύει, χάθηκε κι η θέα.
Έχουν (ή νομίζουν ότι θα έχουν) συμφέροντα.talaipwros έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:38ενοχη αποδεικνυεις, οχι αθωοτητα.
Καλα, αυτος εχει τον πονο του, οι αλλοι που το σπαμαρουν;
Ναι, αλλά ολόκληρο το δίκτυο τής Αυστρίας αποτελεί κομμάτι διεθνούς δικτύου. Συνδέεται με Γερμανία, Ιταλία, Ελβετία κ.λ.π. Στην Ελλάδα, τίποτα δεν συνδέεται με τίποτα. Πέραν αυτού, σε εκείνο το κομμάτι τής Ευρώπης, οι μεταφορές μεγάλης απόστασης γίνονται με τραίνο. Στην Ελλάδα γίνονται με πλοίο. Οι αποστάσεις μέχρι το κοντινότερο μεγάλο λιμάνι είναι σχετικά μικρές.Beria έγραψε: 03 Μαρ 2023, 16:31Αυτό είναι το Αυστριακό σιδηροδρομικό δίκτυοsharp έγραψε: 03 Μαρ 2023, 16:24Κάνεις όμως κι εσύ ένα λάθος. Το Αυστριακό τραίνο δεν κινείται μόνο στη χώρα μέσα, αλλά πάει από Flensbug πάνω στη Δανία μέχρι Βιέννη και από εκεί Αλσατία ή Μιλάνο. Στην Ελλάδα επίσης το ξανάγραψα αλλά ποιος το καταλαβαίνει, όλοι είναι μαζεμένοι σε 2 πόλεις. θεωρείς ότι η γραμμή Βόλος-Καστοριά θα έχει εμπορική επιτυχία; Επίσης αν κάνεις μια βόλτα στο Ρήνο, σε οποιαδήποτε χώρα θα μετρήσεις εμπορικές γραμμές με πέρασμα κάθε 30 δευτερόλεπτα. Για τέτοια πυκνότητα εμπορευμάτων μιλάμε. Η Αυστρία είναι Ευρώπη. Η Ελλάδα...Beria έγραψε: 03 Μαρ 2023, 16:07 Η Αυστρία έχει ίδιο πληθυσμό και ίδιο (και ίσως δυσκολότερο) ανάγλυφο και έχει εξαιρετικά και υγιή τρένα
Και πριν αρχίσεις τις τσαχπινιές, είναι δημόσια
Γιατί δηλαδή μπορεί η σοσιαληδημοκρατία και δεν μπορεί η ελληνική κουραδοκρατία;
Το εθνικό, όχι το διεθνές
Σε χώρα με ίδιο πληθυσμό και ίδιο ανάγλυφο
ακόμα καλύτερο να μείνει κλειδωμένος σε κάποιο βαθύ μπουντρούμι.talaipwros έγραψε: 04 Μαρ 2023, 21:56 Καλο θα ηταν να μην ξανακατεβαινε για βουλευτης ο καραμανλης παντως