Re: ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΦΥΛΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΑΠΟΣΤΗΛΑΝ ΤΟ 1923 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
Δημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2019, 21:07
Και μια Αραβοκρητικιά αγαπητή στους αριστερούς

Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Έχεις δίκιο. Ήταν μεγάλο λάθος μου. Οι Βλάχοι έχουν δεχθεί πόλεμο από το ελληνικό κράτος ώστε να ξεχάσουν τις ρίζες τους. Πιστεύω η Ελλάδα πρέπει να τους ζητήσει συγγνώμη και όλοι οι Έλληνες να προχωρήσουν μαζί ενωμένοι για ένα καλύτερο αύριο.Chainis έγραψε: 19 Ιαν 2019, 20:48Bipsco έγραψε: 19 Ιαν 2019, 18:23 Η Ελλάδα είναι μια ποικιλόμορφη χώρα πολιτισμικά και φυλετικά. Αποτελείται από τους αραβόμορφους Κρητικούς, τους Πόντιους με τη γαμψή μύτη, τα μυτερά αυτιά και τα σουβλερά δόντια, τους υποδουλωμένους Μακεδόνες και Ηπειρώτες και τους υπόλοιπους αρβανίτες. Μην τσακώνεστε, ελάτε να γιορτάσουμε την ποικιλομορφία μας. Diversity make us stronger.![]()
Ξέχασες τους τυρογαλάδες Βλάχους.
Ναι, με την συγνώμη θα δικαιωθούν και κάποιοι Βλάχοι αγωνιστές που πιέστηκαν πολύ από την Ελλάδα, όπως ο Τοσίτσας, ο Ζάπας, ο Σίνας, ο Ζιάκας, ο Ζήδρος κι ένα σωρό άλλοι.Bipsco έγραψε: 19 Ιαν 2019, 21:12Έχεις δίκιο. Ήταν μεγάλο λάθος μου. Οι Βλάχοι έχουν δεχθεί πόλεμο από το ελληνικό κράτος ώστε να ξεχάσουν τις ρίζες τους. Πιστεύω η Ελλάδα πρέπει να τους ζητήσει συγγνώμη και όλοι οι Έλληνες να προχωρήσουν μαζί ενωμένοι για ένα καλύτερο αύριο.Chainis έγραψε: 19 Ιαν 2019, 20:48Bipsco έγραψε: 19 Ιαν 2019, 18:23 Η Ελλάδα είναι μια ποικιλόμορφη χώρα πολιτισμικά και φυλετικά. Αποτελείται από τους αραβόμορφους Κρητικούς, τους Πόντιους με τη γαμψή μύτη, τα μυτερά αυτιά και τα σουβλερά δόντια, τους υποδουλωμένους Μακεδόνες και Ηπειρώτες και τους υπόλοιπους αρβανίτες. Μην τσακώνεστε, ελάτε να γιορτάσουμε την ποικιλομορφία μας. Diversity make us stronger.![]()
Ξέχασες τους τυρογαλάδες Βλάχους.

Ναι αλλάSaliveros έγραψε: 19 Ιαν 2019, 21:59
Θα έρθω να διαφωνήσω μαζί σου.
Ο Σόενμπεργκ το γάμησε το πεντάγραμμο, αλλά δεν είχε την πνευματική φινέτσα του Γιώργη.
ήταν αυτός που έγραψε:
Heute habe ich etwas entdeckt, das die Vorherrschaft der deutschen Musik für die nächsten 100 Jahre sichern wird.
Ναι, εκτός από το ότι παίζει στα δάχτυλα τον ανθελληνισμό του Νίτσε
Περισσότερα εδώ:Το 1815 ο μέγιστος πνευματικός ηγέτης της Γερμανίας, Γκαίτε, κάνει μια συγκέντρωση στο σπίτι του, στη Φρανκφούρτη, όπου καλεί φίλους του, επιφανείς ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών. Ήταν τότε της μόδας τα λεγόμενα «φιλολογικά σαλόνια» – τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω – είχαν ξεκινήσει από την Γαλλία. Το περίεργο, όμως, με το κάλεσμα του Γκαίτε ήταν το κάλεσμα των ζωγράφων, που έκανε τους ανθρώπους των Γραμμάτων να απορήσουν. Οι απορίες λύθηκαν, όταν μίλησε ο Γκαίτε και τους είπε ότι τους φώναξε για να τους μιλήσει για το ελληνικό δημοτικό τραγούδι! Όπως είχε γράψει και στον υιό του, Αύγουστο, στις 15 Ιουνίου 1815, το βρίσκει «τόσο λαϊκό, αλλά και τόσο δραματικό, τόσο επικό και τόσο λυρικό, που αντίστοιχό του δεν υπάρχει στον κόσμο»! Κάτι παρόμοιο είχε πει και στους λογίους του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης, το φθινόπωρο του 1815: Πως «οι εικόνες αυτού του τραγουδιού, του ελληνικού δημοτικού, είναι εκπληκτικές. Φανταστείτε να βάζει δυο βουνά να μαλώνουν μεταξύ τους! Φανταστείτε έναν αετό να μιλάει με το κομμένο κεφάλι του κλέφτη! Φανταστείτε ένας κλέφτης να λέει να του κόψουν το κεφάλι, για να μην το πάρουν οι Τούρκοι, αλλά και να μην το πουν στην αρραβωνιαστικιά του! Αλλά σας αφήνω τελευταίο και ένα άλλο τραγούδι, το οποίο είναι το κορυφαίο», τους είπε και τους διάβασε - σε μετάφραση βέβαια στα γερμανικά - το ελληνικό παραδοσιακό μοιρολόι «Ο Χάρος με τους αποθαμένους»:
Γιατ’ είναι μαύρα τα βουνά και στέκουν βουρκωμένα;
Μην άνεμος τα πολεμά; Μήνα βροχή τα δέρνει;
Ούδ΄ άνεμος τα πολεμά κι ούδέ βροχή τα δέρνει.
Μόν’ εδιαβαίνει ο Χάροντας με τους αποθαμένους.
Σέρνει τους νιους από μπροστά, τους γέροντας κατόπι,
τα τρυφερά παιδόπουλα στη σέλλα αραδιασμένα.
Παρακαλούν οι γέροντες, τ’ αγόρια γονατίζουν:
Κόνεψε, Χάρο, σε χωριό, κόνεψε καν σε βρύση,
να πιουν οι γέροντες νερό κι οι νιοι να λιθαρίσουν
και τα μικρά παιδόπουλα να μάσουνε λουλούδια».
«Όχι, χωριά δεν θέλω εγώ, σε βρύσες δεν κονεύω,
έρχονται οι μάνες για νερό, γνωρίζουν τα παιδιά τους,
γνωρίζονται τ΄ αντρόγυνα και χωρισμό δεν έχουν»…
Πράγματι, το απόσπασμα αυτό είναι τόσο τραγικό και τόσο λεπτομερές συνάμα! Δίνει το σκηνικό-πλαίσιο μέσα στο οποίο θα εκτυλιχτεί το δράμα («μαύρα βουνά, δαρμένα από ανέμους και βροχές»), περνά το κορυφαίο ενεργειακό στοιχείο του, ο αρχαίος Έλλην Χάρων (> Χάροντας των χριστιανών), με τους απεθαμένους, κι αρχίζει ο υπερβατικός διάλογος, ο οποίος κορυφώνει την τραγωδία! Κι ενώ όλο το λογοτεχνικό δημιούργημα είναι στην σφαίρα της «ποιητικής αδείας», κλείνει με το πιο ρεαλιστικό δίστιχο: Την ανίκητη δύναμη του πάθους και του πόθου. Ο Γκαίτε, λοιπόν, εξομολογήθηκε πως τον συνεπήραν αυτές οι εικόνες και κάλεσε τους ζωγράφους για να τους τις διαβάσει και να τις ζωγραφίσουν.
ΓΑΛΗ έγραψε: 20 Ιαν 2019, 00:00Ναι, εκτός από το ότι παίζει στα δάχτυλα τον ανθελληνισμό του Νίτσεμας προέκυψε και γκαιτεϊκός.
Περισσότερα εδώ:Το 1815 ο μέγιστος πνευματικός ηγέτης της Γερμανίας, Γκαίτε, κάνει μια συγκέντρωση στο σπίτι του, στη Φρανκφούρτη, όπου καλεί φίλους του, επιφανείς ανθρώπους των Γραμμάτων και των Τεχνών. Ήταν τότε της μόδας τα λεγόμενα «φιλολογικά σαλόνια» – τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω – είχαν ξεκινήσει από την Γαλλία. Το περίεργο, όμως, με το κάλεσμα του Γκαίτε ήταν το κάλεσμα των ζωγράφων, που έκανε τους ανθρώπους των Γραμμάτων να απορήσουν. Οι απορίες λύθηκαν, όταν μίλησε ο Γκαίτε και τους είπε ότι τους φώναξε για να τους μιλήσει για το ελληνικό δημοτικό τραγούδι! Όπως είχε γράψει και στον υιό του, Αύγουστο, στις 15 Ιουνίου 1815, το βρίσκει «τόσο λαϊκό, αλλά και τόσο δραματικό, τόσο επικό και τόσο λυρικό, που αντίστοιχό του δεν υπάρχει στον κόσμο»! Κάτι παρόμοιο είχε πει και στους λογίους του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης, το φθινόπωρο του 1815: Πως «οι εικόνες αυτού του τραγουδιού, του ελληνικού δημοτικού, είναι εκπληκτικές. Φανταστείτε να βάζει δυο βουνά να μαλώνουν μεταξύ τους! Φανταστείτε έναν αετό να μιλάει με το κομμένο κεφάλι του κλέφτη! Φανταστείτε ένας κλέφτης να λέει να του κόψουν το κεφάλι, για να μην το πάρουν οι Τούρκοι, αλλά και να μην το πουν στην αρραβωνιαστικιά του! Αλλά σας αφήνω τελευταίο και ένα άλλο τραγούδι, το οποίο είναι το κορυφαίο», τους είπε και τους διάβασε - σε μετάφραση βέβαια στα γερμανικά - το ελληνικό παραδοσιακό μοιρολόι «Ο Χάρος με τους αποθαμένους»:
Γιατ’ είναι μαύρα τα βουνά και στέκουν βουρκωμένα;
Μην άνεμος τα πολεμά; Μήνα βροχή τα δέρνει;
Ούδ΄ άνεμος τα πολεμά κι ούδέ βροχή τα δέρνει.
Μόν’ εδιαβαίνει ο Χάροντας με τους αποθαμένους.
Σέρνει τους νιους από μπροστά, τους γέροντας κατόπι,
τα τρυφερά παιδόπουλα στη σέλλα αραδιασμένα.
Παρακαλούν οι γέροντες, τ’ αγόρια γονατίζουν:
Κόνεψε, Χάρο, σε χωριό, κόνεψε καν σε βρύση,
να πιουν οι γέροντες νερό κι οι νιοι να λιθαρίσουν
και τα μικρά παιδόπουλα να μάσουνε λουλούδια».
«Όχι, χωριά δεν θέλω εγώ, σε βρύσες δεν κονεύω,
έρχονται οι μάνες για νερό, γνωρίζουν τα παιδιά τους,
γνωρίζονται τ΄ αντρόγυνα και χωρισμό δεν έχουν»…
Πράγματι, το απόσπασμα αυτό είναι τόσο τραγικό και τόσο λεπτομερές συνάμα! Δίνει το σκηνικό-πλαίσιο μέσα στο οποίο θα εκτυλιχτεί το δράμα («μαύρα βουνά, δαρμένα από ανέμους και βροχές»), περνά το κορυφαίο ενεργειακό στοιχείο του, ο αρχαίος Έλλην Χάρων (> Χάροντας των χριστιανών), με τους απεθαμένους, κι αρχίζει ο υπερβατικός διάλογος, ο οποίος κορυφώνει την τραγωδία! Κι ενώ όλο το λογοτεχνικό δημιούργημα είναι στην σφαίρα της «ποιητικής αδείας», κλείνει με το πιο ρεαλιστικό δίστιχο: Την ανίκητη δύναμη του πάθους και του πόθου. Ο Γκαίτε, λοιπόν, εξομολογήθηκε πως τον συνεπήραν αυτές οι εικόνες και κάλεσε τους ζωγράφους για να τους τις διαβάσει και να τις ζωγραφίσουν.
http://www.arcadians.gr/index.php?optio ... &Itemid=41
Mάλλον ανάποδα το βλέπεις. Ο Γκαίτε -και γενικότερα οι Γερμανοί- εμπνεύστηκαν από τους ελ και όχι οι ελ από τους Γερμανούς.Mole έγραψε: 20 Ιαν 2019, 00:13 Καλή φάση: είπε ο (μερακλης-ισλαμιστης) Γκαίτε να κάνει κάζο στις φιλισταιες κλωσσες μέσω της επίδειξης πριμιτιφ κουλτουρας, κι αυτο έγινε συναισθηματικος τόπος των ελ-ψεκ μετά από 200 χρονια!
Για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι έχουν πολύ καλύτερο υλικό.Μηχανικός έγραψε: 20 Ιαν 2019, 00:26 Οι μυστικές υπηρεσίες της Τουρκίας που δραστηριοποιούνται σίγουρα στην Ελλάδα, νομίζω κάτι νήματα σαν αυτό θα ανοίγουν.
Μηχανικός έγραψε: 20 Ιαν 2019, 00:26 Οι μυστικές υπηρεσίες της Τουρκίας που δραστηριοποιούνται σίγουρα στην Ελλάδα, νομίζω κάτι νήματα σαν αυτό θα ανοίγουν.
εγω οσες φορες δοκιμασα να γραφτω σε φορουμ με μουσουλμανους ποντιους δεν μπορεσα να το κανωΜηχανικός έγραψε: 20 Ιαν 2019, 00:26 Οι μυστικές υπηρεσίες της Τουρκίας που δραστηριοποιούνται σίγουρα στην Ελλάδα, νομίζω κάτι νήματα σαν αυτό θα ανοίγουν.
εγω σε αυτο συμφωνω μαζι σουΓιωργης έγραψε: 20 Ιαν 2019, 11:07 Μιλαμε για τον νεο-ελληνα. Με τις κοντες, μελαχρινές και υπερβαρες γυναικες.