Υποθέσεις εγκλημάτων και περιστατικά ποινικής φύσης (σοβαρά), όπως δολοφονίες, απαγωγές, υπεξαιρέσεις, ληστείες κ.ά., στην ελληνική κοινωνία.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Συνεχίστε να μαλώνετε γιατί πήραν φωτιά 2 τραίνα που έκαναν μετωπική με 150 χιλιόμετρα/ώρα. Μιλάμε για παράνοια.
Βεβαίως, θα είχε πολύ ενδιαφέρον να εστιάσουμε και στο θέμα με τα χιλιόμετρα.
Μάξιμουμ χλμ/ώρα για ασφαλή σύγκρουση ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΡΑΙΝΑ (τα σαπάκια) .... (36 χιλιόμετρα. μόνο στην Ελλάδα αυτό...)
Πραγματικά χιλιόμετρα κυκλοφορίας των τρένων με τις υφιστάμενες σιδηροδρομικές γραμμές και τα αντίστοιχα (ανύπαρκτα) συστήματα ασφαλείας και σήμανσης/προειδοποίησης..... (100 και πάνω χλμ)
kokkinostimvros έγραψε: 27 Φεβ 2025, 14:00
Σε ερώτηση για το αν η επιτροπή έχασε στοιχεία εξαιτίας του μπαζώματος, ο κ. Accou απάντησε: «Φτάσαμε στο συμπέρασμα ότι αυτό που συνέβη εκείνη την ημέρα οφείλεται στην έλλειψη γνώσης και προετοιμασίας των υπηρεσιών για ένα τόσο μεγάλο γεγονός. Οι άνθρωποι δεν ήταν προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν ένα ατύχημα τέτοιου μεγέθους». Η απάντηση αυτή προκάλεσε τη δυσαρέσκεια των δικηγόρων και των δημοσιογράφων που βρίσκονται στη παρουσίαση, οι οποίοι είπαν ότι τα λεγόμενα αυτά είναι σαν να απενοχοποιούν εκείνους που πήραν την απόφαση για το μπάζωμα.
Ο δικηγόρος των θυμάτων των Τεμπών Γιάννης Μαρακάκης απευθύνθηκε με εκνευρισμό στην επιτροπή ρωτώντας αν το μπάζωμα έγινε από άγνοια ή μεθοδευμένα, με τον κ. Accou να απαντά πως «η επιτροπή δεν λέει αν έγινε εσκεμμένα ή από λάθος, αλλά ότι έγιναν όλα λάθος».
Το αιώνιο πρόβλημα με το Δημόσιο. Η μεγάλη πλειοψηφία είναι άσχετοι, ξυσταρχίδηδες/ξυστομούνες και τεμπελχανάδες.
Και γίνεται καταφανές όταν γίνονται μεγάλες καταστροφές.
Και όλα τα κόμματα, άσχετα αν κυβέρνησαν ή όχι, εξέθρεψαν αυτό το κτήνος για τα ψηφαλάκια.
.
Και ακομα περισσοτερο ευθυνη για την πολιτικη ηγεσια του Υπουργειου Μεταφορων που ειτε απο αγνοια, ειτε εσκεμμενα δεν απετρεψε αυτη την τραγωδια μεσω πραξεων η παραλειψεων των υφισταμενων τους και των Υπηρεσιων που εποπτευουν.
Στο Μάτι ήταν το Υπ Μεταφορών?
Στην Μάντρα?
Στις φωτιές του 2007?
ΟΛΟ το Δημόσιο βρωμάει σαπίλα. ΟΛΟ!
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
Unique έγραψε: 27 Φεβ 2025, 14:18
Συνεχίστε να μαλώνετε γιατί πήραν φωτιά 2 τραίνα που έκαναν μετωπική με 150 χιλιόμετρα/ώρα, υπεύθυνος ήταν ένα βύσμα, το σύστημα ασφαλείας έπρεπε να παραδώσει από το 2016 και το φορτίο των τραίνων δεν εξηγεί την φωτιά.
Nandros έγραψε: 27 Φεβ 2025, 14:19
Το αιώνιο πρόβλημα με το Δημόσιο. Η μεγάλη πλειοψηφία είναι άσχετοι, ξυσταρχίδηδες/ξυστομούνες και τεμπελχανάδες.
Και γίνεται καταφανές όταν γίνονται μεγάλες καταστροφές.
Και όλα τα κόμματα, άσχετα αν κυβέρνησαν ή όχι, εξέθρεψαν αυτό το κτήνος για τα ψηφαλάκια.
.
Και ακομα περισσοτερο ευθυνη για την πολιτικη ηγεσια του Υπουργειου Μεταφορων που ειτε απο αγνοια, ειτε εσκεμμενα δεν απετρεψε αυτη την τραγωδια μεσω πραξεων η παραλειψεων των υφισταμενων τους και των Υπηρεσιων που εποπτευουν.
Στο Μάτι ήταν το Υπ Μεταφορών?
Στην Μάντρα?
Στις φωτιές του 2007?
ΟΛΟ το Δημόσιο βρωμάει σαπίλα. ΟΛΟ!
.
Στο Ματι και στη Μαντρα να κατηγορηθουν οι αρμοδιοι Υπουργοι.
Εδω δε μιλαμε ομως για αυτα.
Μιλαμε για τα Τεμπη.
Ειδικα ο Καραμανλης παει Υπουργοδικειο καρφι τωρα.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Τι δείγματα να βρούνε ρε μαλάκα, αφού σου λένε οτι δεν πήραν δείγματα οι αρμόδιοι, μαζέψαν τα χώματα, ρίξαν τσιμεντο και φύγανε.
Ναι το ξέρουμε αυτό το αφήγημα ότι μόνο εκεί πήγε το ξυλόλιο και πουθενά αλλού.
Άλλωστε πάνω σε αυτό πάτησαν και ο καθένας έλεγε τις μαλακιες του με αποτέλεσμα να έχουμε από 2.5 έως 25 τόνους σε μια μικρή έως 13 δεξαμενές.
Δεν πειράζει, όλοι αυτοί στην δίκη θα αρχίσουν το κεκεδισματα.
Το μόνο τζιμάνι είναι ο φωτογράφος που μαζεύτηκε πλέον και πάει safe με τς ναι μεν αλλά.
Το ζουμί είναι ότι υπήρχε κάποιο εύφλεκτο ζουμί παράνομα στην αμαξοστοιχία. ΤΕΛΕΙΑ.
το παρανομα, δεν αναφερεται ρητα, αλλα βγαινει ως πιθανοτερο. ενα ζητημα που μενει να απαντηθει, ειναι σε τι δεξαμενη ηταν, και που ειναι οτι εμεινε απο αυτη.
αλλα μην περιμενετε να βγει κατι απο αυτο. ειναι νομιζω αδυνατον να βρεθει ποιος το φορτωσε και ποιος το περιμενε.
ακομη κι αν μπορουσε να βρεθει, θα πρεπει καπως να αποδειχθει οτι μεταφεροταν με μη ασφαλη τροπο, σε ακαταλληλο δοχειο η κατι τετοιο. αλλιως για τι θα τον τιμωρησουμε; για φορολογικη παραβαση οτι δεν εκοψε τιμολογιο;
To be old and wise, you must first be young and stupid.
Και να το αφήσουμε εμείς, δε θα το αφήσουν οι 4 που το γράψανε.
Θα ζητήσουν στοιχεία προσομοίωσης στο ΑΙ.
Ήδη κινούνται διαδικασίες.
Στο τελος ποιο απο τα πορισματα θα εμπιστευτουμε; Αυτο που μας βολευει; Καποιου συγκεκριμενου οργανισμου; Τι αλλο περιμενουμε να βγει;
Δεν έχεις καταλάβει ότι ο Όττο είναι σαν τονΤάκη Τσουκαλά; Δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να παραδεχτεί τίποτα, ακόμα και αν βγει ο ίδιος ο Μητσοτάκης και του ουρλιάζει στα μούτρα 'εγώ φόρτωσα το ξυλόλιο στο τραίνο'!
Unique έγραψε: 27 Φεβ 2025, 14:18
Συνεχίστε να μαλώνετε γιατί πήραν φωτιά 2 τραίνα που έκαναν μετωπική με 150 χιλιόμετρα/ώρα, υπεύθυνος ήταν ένα βύσμα, το σύστημα ασφαλείας έπρεπε να παραδώσει από το 2016 και το φορτίο των τραίνων δεν εξηγεί την φωτιά.
Συνεχίστε να μαλώνετε γιατί πήραν φωτιά 2 τραίνα που έκαναν μετωπική με 150 χιλιόμετρα/ώρα. Μιλάμε για παράνοια.
Βεβαίως, θα είχε πολύ ενδιαφέρον να εστιάσουμε και στο θέμα με τα χιλιόμετρα.
Μάξιμουμ χλμ/ώρα για ασφαλή σύγκρουση ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΡΑΙΝΑ (τα σαπάκια) .... (36 χιλιόμετρα. μόνο στην Ελλάδα αυτό...)
Πραγματικά χιλιόμετρα κυκλοφορίας των τρένων με τις υφιστάμενες σιδηροδρομικές γραμμές και τα αντίστοιχα (ανύπαρκτα) συστήματα ασφαλείας και σήμανσης/προειδοποίησης..... (100 και πάνω χλμ)
Είχε βγεί πέρσι ο εκπρόσωπος των Αγγλικών σιδηροδρόμων σε αφιέρωμα του bbc για το θέμα και είπε ,είμαι σίγουρος ότι οι φίλοι Έλληνες θα με συγχωρέσουν γιατί στην Ελλάδα γεννήθηκε η τραγωδία και η σάτιρα.
Αλλά αυτά που έγιναν για να φτάσουμε στο ατύχημα και αυτά που έγιναν μετά είναι ένα τραγικό ανέκδοτο.
Τι μας είπε ο Άγγλος πρίν ένα χρόνο;
Ότι ο Κωστίκας κι ο Γιωρίκας μπλα μπλα μπλα.....
Ρεζίλι.
Σας λένε στουρνάρια Καντάφι μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Αν είστε στουρνάρια ψηφίστε τους ξανά.
Και να το αφήσουμε εμείς, δε θα το αφήσουν οι 4 που το γράψανε.
Θα ζητήσουν στοιχεία προσομοίωσης στο ΑΙ.
Ήδη κινούνται διαδικασίες.
Στο τελος ποιο απο τα πορισματα θα εμπιστευτουμε; Αυτο που μας βολευει; Καποιου συγκεκριμενου οργανισμου; Τι αλλο περιμενουμε να βγει;
Δεν έχεις καταλάβει ότι ο Όττο είναι σαν τον Τάκη Τσουκαλά; Δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να παραδεχτεί τίποτα, ακόμα και αν βγει ο ίδιος ο Μητσοτάκης και του ουρλιάζει στα μούτρα 'εγώ φόρτωσα το ξυλόλιο στο τραίνο'!
Και ακομα περισσοτερο ευθυνη για την πολιτικη ηγεσια του Υπουργειου Μεταφορων που ειτε απο αγνοια, ειτε εσκεμμενα δεν απετρεψε αυτη την τραγωδια μεσω πραξεων η παραλειψεων των υφισταμενων τους και των Υπηρεσιων που εποπτευουν.
Στο Μάτι ήταν το Υπ Μεταφορών?
Στην Μάντρα?
Στις φωτιές του 2007?
ΟΛΟ το Δημόσιο βρωμάει σαπίλα. ΟΛΟ!
.
Στο Ματι και στη Μαντρα να κατηγορηθουν οι αρμοδιοι Υπουργοι.
Εδω δε μιλαμε ομως για αυτα.
Μιλαμε για τα Τεμπη.
Ειδικα ο Καραμανλης παει Υπουργοδικειο καρφι τωρα.
Τα παράπονα σου ΣΤΑΣ ΣΕΡΡΑΣ (προσοχή στην καθαρεύουσα) που θα σήκωναν αντάρτικο αν δεν είχε Καραμανλή στην Βουλή.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!