Το άρθρο 79 του νόμου που αναφέρεται στην απόρριψη της αίτησης είχε ως εξής στην αρχική του μορφή:
11. Υπάλληλοι, που υπηρετούσαν με την ειδικότητα του οδηγού ή μηχανοδηγού ή σταθμάρχη ή κλειδούχου και έχουν μεταφερθεί σε φορείς του Δημοσίου, δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 16 του ν. 3891/2010 (Α' 188) και 9 του ν. 3920/2011 (Α' 33), δύνανται να επανέλθουν σε εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης και μετά από γνώμη του αρμόδιου οργάνου του φορέα υποδοχής, του οποίου οι οργανικές διατάξεις προβλέπουν μία ή περισσότερες εκ των ανωτέρω ειδικοτήτων. Η μεταφορά διενεργείται με κοινή απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης, υπό την προϋπόθεση ότι ο υπάλληλος καλύπτει τις προϋποθέσεις και κατέχει τα απαραίτητα τυπικά προσόντα της θέσης, όπως αυτά ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία και τυχόν ειδικότερους κανονισμούς. Σε περίπτωση εφαρμογής του προηγούμενου εδαφίου δεν αναζητούνται τυχόν ποσά, που θα ελάμβαναν οι υπάλληλοι, εάν δεν είχαν μεταφερθεί με βάση τις διατάξεις της παραγράφου 1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες εφαρμογής του παρόντος άρθρου.
Μάρτιος του 2018 αυτό.
Δώστε βάση τώρα για να καταλάβετε πώς λειτουργεί το μετοθωμανικό μπουρδέλο στο οποίο ζούμε. Έρχεται μόλις 8 μήνες μετά τροποποίηση του συγκεκριμένου άρθρου:
11. Υπάλληλοι, που υπηρετούσαν με την ειδικότητα του οδηγού ή μηχανοδηγού ή σταθμάρχη ή κλειδούχου ή εργάτη γραμμής ή τεχνίτη γραμμής ή μηχανικού ΠΕ και ΤΕ ή στον κλάδο ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών και έχουν μεταφερθεί σε φορείς του Δημοσίου και στους Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού, δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 16 του ν. 3891/2010 (Α' 188) και 9 του ν. 3920/2011 (Α' 33), δύνανται να επανέλθουν σε εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης και μετά από γνώμη του αρμόδιου οργάνου του φορέα υποδοχής, του οποίου οι οργανικές διατάξεις προβλέπουν μία ή περισσότερες εκ των ανωτέρω ειδικοτήτων. Η μεταφορά διενεργείται με κοινή απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης, στις θέσεις που έχει αιτηθεί ο φορέας υποδοχής, υπό την προϋπόθεση ότι ο υπάλληλος καλύπτει τις προϋποθέσεις και κατέχει τα απαραίτητα τυπικά προσόντα της θέσης, όπως αυτά ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία και τυχόν ειδικότερους κανονισμούς. Σε περίπτωση εφαρμογής του προηγούμενου εδαφίου δεν αναζητούνται τυχόν ποσά που θα ελάμβαναν οι υπάλληλοι, εάν δεν είχαν μεταφερθεί με βάση τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες εφαρμογής της παρούσας παραγράφου.
Προφανώς κάποιοι άριστοι έπρεπε να βολευτούν και δεν καλύπτονταν από τις αρχικές διατάξεις, οπότε πέρασαν στα μουλωχτά τροποποίηση του νόμου και νέες ειδικότητες για τις οποίες προβλέπεται μετάταξη. Αυτή είναι η καθημερινότητα του μπουρδελακίου μας.
Fast forward στον Ιούνιο του '20 και στην απόρριψη του αιτήματος του εν λόγω άριστου. Αν προσέξετε τι γράφει το έγγραφο, λέει μέσα σε παρένθεση ότι στον κλάδο ελέγχου και κίνησης αμαξοστοιχιών, που προφανώς ισχυριζόταν ότι υπηρετούσε ο τύπος, έπρεπε να απασχολείσαι ως προϊστάμενος αμαξοστοιχίας ή συνοδός.
Η τελευταία προϋπόθεση δεν υπάρχει στον νόμο. Οπότε εικάζω ότι ο άριστος απλά πήρε το βύσμα του και κλάφτηκε ότι τον έκοψαν λόγω έλλεψης προσόντος που δεν προβλέπεται στη νομοθεσία, και αυτό
τον τακτοποίησε.