ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: 13 Ιούλ 2023, 01:12
Αποψη χωρίς αιτιολόγηση συνήθως είναι αρχίδια άποψη.....εγώ ψιλοαιτιολόγησα.....
Επίσης την ίδια μαλακία απάντηση θα μούδινε κι ένας Καζατζιδικός για την κλαψομουνίλα του Καζάν.....έλα όμως πού ναι αλήθεια.....
Αυτός ο ρυθμός είναι Ρεμπέτικος Καζατζίδης.....αν νομίζεις άλλο γράψε τι σου βγάζει και χαρακτήρισέ τον μουσικά κ σαν συναίσθημα.....
Και το Δίχτυ έχει κάτι κλαψοάσχημο.....πιό ήπιο αλλά σα να σέρνεται το τραγούδι σε ομίχλη μιζερομουντίλας.....
Πρωταρχικά μου θυμίζουν τη διαφορά των μίζερων σερνάμενων Κρητικών αργών Ριζίτικων με τα υπόλοιπα Κρητικά.....
Γράψε και πόσα τραγούδια έχουν παρόμοια κλαψοθλιβερίλα να δούμε αν άρεσε και άν επικράτησε αυτή η μουζίκα ή αν είναι εξαίρεση.....
Παρεπιπτώντος πές μου και τι ρυθμός ειν αυτός που βγάζει ο Μούφλου στο 0.47 γιατι τον ψάχνω και σε αλλα τραγούδια.....
Το συνηθισμένο και κλασικό λάθος...
...προβάλλεις την γνώμη σου ως θέσφατο 7 καθηγητών μουσικολογίας.
Η άποψη που δικαιούσαι είναι:
"εμένα δεν μου αρέσει το μινόρε" (η ελάσσων κλίμακα).
Η άποψη το μινόρε είναι κλαψομουνίαση έχει την ίδια αξία με την άποψη (του άσχετου):
"η Μαρινέλλα είναι η καλύτερη τραγουδίστρια".
Όχι φίλε μου, η σωστή άποψη είναι
"η Μαρινέλλα μου αρέσει περισσότερο από κάθε άλλη τραγουδίστρια".
Όπως δεν μπορείς εσύ (διότι δεν έχεις ούτε τις γνώσεις, ούτε την παιδεία, ούτε και το ειδικό βάρος) να τοποθετήσεις την Μαρινέλλα στο βάθρο της καλύτερης τραγουδίστριας, έτσι ακριβώς δεν έχεις το μέγεθος, τα προσόντα και την αξία να απαξιώσεις μία πανέμορφη μουσική κλίμακα, στην οποία έχουν γραφτεί εξαίσιες μελωδίες και καταπληκτικά τραγούδια.
Δεν τα λέω απαξιωτικά (σε αντίθεση με εσένα που απαξιώνεις μια τεράστια κλίμακα), προσπαθώ να σε κάνω να κατανοήσεις...
Και αν κατανόησες, έχει καλώς.
Αν όχι, ακόμα καλύτερα...
Για τους "ρυθμούς" του Μουφλουζέλη που σε μπέρδεψαν...
Όπως σου είπε και ο Λίνο Βεντούρα, ένας είναι ο ρυθμός. Στο 0.47, απλώς άλλαξε λίγο τον χρόνο.
Αν εμβαθύνεις στα ζεϊμπέκικα, θα καταλάβεις το μεγαλείο του ενιάσημου μέτρου. Που δεν το μπορούν οι δυτικοί, δεν το γνωρίζουν και δεν καταλαβαίνουν τα 9/8 ή τα 9/4 (μέτρο με αριθμητή μεγαλύτερο του παρονομαστή) και γι' αυτό και στα ζεϊμπέκικα βαρανε παλαμάκια 2/4. Θα μου πεις το ίδιο κάνουνκαι πολλοί Έλληνες...σωστά το ίδιο κάνουν, λόγω ασχετοσύνης.
Θα μάθεις όλες τις παραλλαγές, τα Πειραιώτικα, τα καμηλιέρικα κ.λπ. αλλά και την καταπληκτικά
απτάλικα όπως είναι το "στα όρη βγαίνει η κάπαρη", που το άκουσες από τον Μουφλουζέλη...
Και θα τα καταλαβαίνεις, ακόμα και αν τα καρσιλαμαδίζει ο όποιος Μουφλουζέλης...
Και ίσως τότε καταλάβεις και το μεγαλείο της ελάσσονος κλίμακος...