εφοσων δεχομαστε αβασανιστα οτι θα μας κοστισουν τα40 f 35 40 δισ. σε 40 χρονια ποσο θα μας κοστισουν τα f 16 σε 40 χρονια ... νουμερο θελω ...υποψιν για τα οποια εχουμε ηδη στοιχεια
Για τα 40 αεροσκάφη θα έχεις κόστος συντήρησης 4,8 δις στα 40 χρόνια.
Τα κόστη πτήσης είναι συγκριτικά ακόμα μεγαλύτερα (5πλάσια) αλλά δεν θα τα σηκώνεις συχνά οπότε δεν τα μετράμε.
Δεν γίνεται να μην τα σηκώνεις συχνά.
Υπάρχει ένα μίνιμουμ οριο ωρών πτήσης για τους ιπτάμενους που πρέπει να συμπληρώνουν ετησίως για να αποκτούν το ελάχιστο δυνατό όριο για να είναι αξιόμαχοι.
Αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 150 ώρες ετησίως ή κάπου εκεί.
Οπότε μια χαρά θα πετάνε,όσα πετάνε γιατί είναι ο ορισμός του προβληματικού αεροσκάφους,και θα αδειάζουν τον οικονομικό κορβανα της πολιτείας.
Κατσε, αυτα δεν ειναι αεροσκαφη αερομαχιων. Δεν ξερω αν το μινιμουμ που λες ειναι ιδιο με αυτα που πετουσαμε εως τωρα.
Αλλα εαν οντως ισχυει τοτε συνυπολογιζουμε στο κοστος τα flight hours. Αυτο ειναι χονδρικα 5πλασιο απο το κοστος των f 16
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09
Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
Bazoomba έγραψε: 02 Φεβ 2024, 00:14
Για τα 40 αεροσκάφη θα έχεις κόστος συντήρησης 4,8 δις στα 40 χρόνια.
Τα κόστη πτήσης είναι συγκριτικά ακόμα μεγαλύτερα (5πλάσια) αλλά δεν θα τα σηκώνεις συχνά οπότε δεν τα μετράμε.
Δεν γίνεται να μην τα σηκώνεις συχνά.
Υπάρχει ένα μίνιμουμ οριο ωρών πτήσης για τους ιπτάμενους που πρέπει να συμπληρώνουν ετησίως για να αποκτούν το ελάχιστο δυνατό όριο για να είναι αξιόμαχοι.
Αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 150 ώρες ετησίως ή κάπου εκεί.
Οπότε μια χαρά θα πετάνε,όσα πετάνε γιατί είναι ο ορισμός του προβληματικού αεροσκάφους,και θα αδειάζουν τον οικονομικό κορβανα της πολιτείας.
Κατσε, αυτα δεν ειναι αεροσκαφη αερομαχιων. Δεν ξερω αν το μινιμουμ που λες ειναι ιδιο με αυτα που πετουσαμε εως τωρα.
Αλλα εαν οντως ισχυει τοτε συνυπολογιζουμε στο κοστος τα flight hours. Αυτο ειναι χονδρικα 5πλασιο απο το κοστος των f 16
Δεν εχει σχεση τι αεροσκαφος ειναι.
Αφορα την ικανοτητα του πιλοτου να ειναι αξιομαχος.
Πρεπει να βαζει ωρες ετσι ωστε να διατηρει την ικανοτητα αυτη.
Το αεροσκαφος δεν ειναι ποδηλατο να το καβαλας οποτε τυχει.
Bazoomba έγραψε: 02 Φεβ 2024, 00:14
Για τα 40 αεροσκάφη θα έχεις κόστος συντήρησης 4,8 δις στα 40 χρόνια.
Τα κόστη πτήσης είναι συγκριτικά ακόμα μεγαλύτερα (5πλάσια) αλλά δεν θα τα σηκώνεις συχνά οπότε δεν τα μετράμε.
Ο κάθε πιλότος θα πρέπει να μετράει περίπου 150-200 ώρες πτήσης κάθε χρόνο για να θεωρείτε αξιόμαχος...
Δεν είναι λίγες αυτές οι ώρες...
.
Ναι, σωστά, εγώ είχα στο νου μου ότι οι ώρες πτήσης μεταξύ των δύο αεροσκαφών δεν θα είναι ίδιες για να συγκρίνουμε.
Οι κουβάδες δεν θα σηκώνονται για αναχαιτίσεις.
Ο κάθε πιλότος θα πρέπει να μετράει περίπου 150-200 ώρες πτήσης κάθε χρόνο για να θεωρείτε αξιόμαχος...
Δεν είναι λίγες αυτές οι ώρες...
.
Ναι, σωστά, εγώ είχα στο νου μου ότι οι ώρες πτήσης μεταξύ των δύο αεροσκαφών δεν θα είναι ίδιες για να συγκρίνουμε.
Οι κουβάδες δεν θα σηκώνονται για αναχαιτίσεις.
Κουβαδες τα f35...
Αφου το λεει ο Πτεραρχος της Ανω Τραχανοπλαγιας...
Δεν αποθνήσκουν οι θεοί. Η πίστις αποθνήσκει του αχαρίστου όχλου των θνητών.
Bazoomba έγραψε: 02 Φεβ 2024, 09:17
Ναι, σωστά, εγώ είχα στο νου μου ότι οι ώρες πτήσης μεταξύ των δύο αεροσκαφών δεν θα είναι ίδιες για να συγκρίνουμε.
Οι κουβάδες δεν θα σηκώνονται για αναχαιτίσεις.
Κουβαδες τα f35...
Αφου το λεει ο Πτεραρχος της Ανω Τραχανοπλαγιας...
Bazoomba έγραψε: 02 Φεβ 2024, 00:14
Για τα 40 αεροσκάφη θα έχεις κόστος συντήρησης 4,8 δις στα 40 χρόνια.
Τα κόστη πτήσης είναι συγκριτικά ακόμα μεγαλύτερα (5πλάσια) αλλά δεν θα τα σηκώνεις συχνά οπότε δεν τα μετράμε.
Δεν γίνεται να μην τα σηκώνεις συχνά.
Υπάρχει ένα μίνιμουμ οριο ωρών πτήσης για τους ιπτάμενους που πρέπει να συμπληρώνουν ετησίως για να αποκτούν το ελάχιστο δυνατό όριο για να είναι αξιόμαχοι.
Αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 150 ώρες ετησίως ή κάπου εκεί.
Οπότε μια χαρά θα πετάνε,όσα πετάνε γιατί είναι ο ορισμός του προβληματικού αεροσκάφους,και θα αδειάζουν τον οικονομικό κορβανα της πολιτείας.
Κατσε, αυτα δεν ειναι αεροσκαφη αερομαχιων. Δεν ξερω αν το μινιμουμ που λες ειναι ιδιο με αυτα που πετουσαμε εως τωρα.
Αλλα εαν οντως ισχυει τοτε συνυπολογιζουμε στο κοστος τα flight hours. Αυτο ειναι χονδρικα 5πλασιο απο το κοστος των f 16
πήζον bot έγραψε: 02 Φεβ 2024, 00:10
την τελευταια φορα που αδειαζαμε τις οπλαποθηκες και αποσυραμε τις μεραρχιες τι συνεβη?
ποιος καλος αναλυτης θα μας πει?
Εδώ δεν παίζεις σωστά...
Ξεχνάς τα αριστερά συνθήματα, εδώ και 40 χρόνια, όπως
Βούτυρο αντί για κανόνια.
Ο Τούρκος δεν είναι ο εχθρός, είναι ο κεφάλαιο και ο μιλιταρισμός.
Όχι τα χρήματα μας στις βιομηχανίες του θανάτου
και άλλες τέτοιες μαλακίες...
Τι έγινε λοιπόν και έχετε αλλάξει άποψη οι αριστεροί;
.
Είναι ειδική περίπτωση,τσιπρικός που νομίζει ότι ο Τσίπρας είναι κάτι σαν τον Ανδρέα Παπανδρέου που πούλαγε και εθνικιστικά πυροτεχνήματα.
Bazoomba έγραψε: 02 Φεβ 2024, 00:14
Για τα 40 αεροσκάφη θα έχεις κόστος συντήρησης 4,8 δις στα 40 χρόνια.
Τα κόστη πτήσης είναι συγκριτικά ακόμα μεγαλύτερα (5πλάσια) αλλά δεν θα τα σηκώνεις συχνά οπότε δεν τα μετράμε.
Για τα f-16 μιλάω γιατρέ. 40 στον αριθμό για 40 χρόνια. 4,8 δις.
για αγορα ,οπλισμο, κοστος συντηρησης , εκπαιδευση ,υποδομες κτλ δεν ειναι σωστο το νουμερο ... και μιλαμε για 40 f16 οχι για 100 που χρειαζεσαι αν δεν παρεις τα f35