Σελίδα 20 από 27
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2022, 09:50
από George_V
nrg έγραψε: 09 Νοέμ 2022, 23:41
Αυτο μου θυμιζει μια μεσαιωνικη πρακτικη οπου οι Βασιλιαδες για να επιβραβεύσουν τους πιστους ευγενεις τους, τους εκαναν βασιλικη επισκεψη με ολη τη συνοδεια τους στο κάστρο τους.
Κατι τέτοιο κανει και ο Αδωνις τωρα.
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2022, 10:03
από Εμπεδοκλής
Από το καλάθι του μασούτη.
Αυτή είναι η ατυχία του να έχεις υπουργό ανάπτυξης και επενδύσεων κάποιον που δεν γνωρίζει την απλή μέθοδο των τριών.

Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2022, 10:05
από nyxtovios
nrg έγραψε: 09 Νοέμ 2022, 23:41

Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2022, 12:46
από alekhine
hellegennes έγραψε: 09 Νοέμ 2022, 14:54
Είναι αδύνατον να συγκρατηθεί η άνοδος των τιμών με αυτόν τον τρόπο. Ο λόγος που ανεβαίνουν αυτήν την στιγμή τα προϊόντα είναι μαζικός. Όταν ανεβαίνει το ψωμί του τοστ, μιας που δόθηκε ως παράδειγμα, ανεβαίνουν ταυτόχρονα όλες οι μάρκες. Είναι αδύνατον μια μάρκα να μείνει στην προηγούμενη τιμή. Αν παραμένει στην ίδια τιμή το συγκεκριμένο προϊόν είναι καθαρά και μόνο γιατί έχουν παραμείνει και όλες οι ανταγωνιστικές φίρμες.
Το μόνο στο οποίο μπορεί να οδηγήσει αυτό το πανηλίθιο μέτρο είναι να κάνουν συμφωνίες τα ΣΜ με συγκεκριμένες φίρμες για να διαφημίζονται στο καλάθι του νοικοκυριού, γιατί είναι μια μορφή διαφήμισης, με αντάλλαγμα κάποιο αντίτιμο για το ΣΜ, το οποίο θα καρπώνεται το ΣΜ φυσικά, όχι ο καταναλωτής.
δεν χρειαζεται ανταλλαγμα στην πραγματικοτητα - απο την στιγμη που στις περισσοτερες περιπτωσεις οι τιμες που μπαινουν στο καλαθι ειναι αυτες της ετικετας καθε ΣΜ τοτε αυτοματως η αλυσιδα που παιρνει τα ευσημα απο την υπουργαρα παιρνει και τσαμπα διαφημηση
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2022, 14:53
από hellegennes
Ασέβαστος έγραψε: 10 Νοέμ 2022, 09:46
hellegennes έγραψε: 09 Νοέμ 2022, 23:37
Αν θέλετε μπορώ να σας βάλω κι εγώ το δικό μου σύνολο αν συμμετείχα στην πρωτοβουλία.
μην κανεις καμμια μαλακια και το δει ο αδωνης, παιρνεις σοβαρο ρισκο να σε επισκεφθει.
Δίκιο έχεις. Δεν το βρίσκω διόλου απίθανο να μας διαβάζει. Αν δεν είναι ο ίδιος ο under, δηλαδή.
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2022, 21:26
από La Bourgeoisie
hellegennes έγραψε: 10 Νοέμ 2022, 14:53
Ασέβαστος έγραψε: 10 Νοέμ 2022, 09:46
hellegennes έγραψε: 09 Νοέμ 2022, 23:37
Αν θέλετε μπορώ να σας βάλω κι εγώ το δικό μου σύνολο αν συμμετείχα στην πρωτοβουλία.
μην κανεις καμμια μαλακια και το δει ο αδωνης, παιρνεις σοβαρο ρισκο να σε επισκεφθει.
Δίκιο έχεις. Δεν το βρίσκω διόλου απίθανο να μας διαβάζει. Αν δεν είναι ο ίδιος ο under, δηλαδή.
Aυριο ο υπουργός ανάπτυξης θα υπογραφεί τα καλάθια του νοικοκυριού στο σούπερ μάρκετ Μασούτης.Μην ανησυχεις.
https://twitter.com/AdonisGeorgiadi/sta ... 2618508290
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2022, 21:31
από Valkanios Jim
Γκρούπι του Μασούτη
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2022, 21:32
από nyxtovios
Κυβέρνηση Κούλη Μιζοτάκη
Καλάθι της νοιcοckκυράς
Fuel pass
Αυξήσεις 2 ευρώ στους μισθούς
Κόστος 100% πάνω σε όλα
Νέες θέσεις εργασίας των 600 ευρώ
Ρεύμα 400% πάνω
Ότι και να κάνουν δε σώζωνται. Προτείνω ο AdonisGeorgiadi και ο PrimeMinisterGr να αρχίσουν να βάζουν από την τσέπη τους.
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2022, 11:41
από nrg
Ένα μπράβο πάντως στις γαλάζιες ακρίδες.
Η χώρα έχει ανάπτυξη 7% και αντί να χορεύουμε όλοι μαζί στο Σύνταγμα με γαλάζια σημαιάκια, ασχολούμαστε με το πόσα δίφραγκα κερδίζουμε από το καλάθι του Μασούτη.
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2022, 11:45
από George_V
Aναρωτιέμαι αν ο Αδωνις ψωνίζει προιοντα που ειναι στο καλαθι του νοικοκυριου αποκλειστικα.
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2022, 17:07
από Στύγιος
Πέφτει χοντρό "δούλεμα" και απ' τον Μασούτη. Δίπλα στο σπίτι μου έχω, και επαναλαμβάνω ότι δεν είδα διαφορές. Τέλος πάντων, ψωνίζω απο κει γιατί συγκεντρώνω και εξαργυρώνω πόντους.
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2022, 19:10
από paul25
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές δοκιμάζουν το «καλάθι του νοικοκυριού»
Αν και η πλειοψηφία του κοινού δεν έχει αγοράσει κάποιο προϊόν από το «καλάθι του νοικοκυριού», ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό έχει προσεγγίσει τουλάχιστον δοκιμαστικά την πρωτοβουλία τις πρώτες 7-10 ημέρες που υλοποιείται, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), το οποίο αναμένεται πως τα ποσοστά των καταναλωτών που αξιοποιούν αυτή την πρωτοβουλία θα αυξηθούν στο μέλλον.
Όπως καταγράφεται το πρώτο 10ήμερο της λειτουργίας αυτής της πρωτοβουλίας, το 39% του κοινού δηλώνει ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν από το καλάθι. Το κοινό που επέλεξε τις πρώτες 7-10 ημέρες της πρωτοβουλίας να αγοράσει κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού έχει 12% χαμηλότερη εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ, 81,65 ευρώ έναντι 93,35 ευρώ του συνόλου.
Το στοιχείο αυτό, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, αποδίδεται στην τάση το καλάθι επιλέγεται κυρίως από καταναλωτές με μεγαλύτερη εισοδηματική ανάγκη, οι οποίοι έχουν χαμηλότερες δαπάνες στο σουπερμάρκετ. «Δεν υπάρχουν ακόμα επαρκή στοιχεία που να υποστηρίζουν σχέση αιτίου-αιτιατού ανάμεσα στη χρήση του καλαθιού και τη μειωμένη εβδομαδιαία δαπάνη, κάτι που ενδεχομένως να προκύψει σε επόμενα ευρήματα μελετών», αναφέρει στην έρευνα.
Παρά τις μικρές διαφορές η διείσδυση του καλαθιού φαίνεται προς το παρόν να είναι μεγαλύτερη στην Αττική 42% έναντι της Θεσσαλονίκης 38% και της υπόλοιπης Ελλάδας 37%.
Όσον αφορά τις αγοραστικές τάσεις το 18% του κοινού επισκέφθηκε κάποιο κατάστημα σουπερμάρκετ διαφορετικό από το συνηθισμένο του προκειμένου να βρει προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού. «Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί», σχολιάζει το ΙΕΛΚΑ.
Οι απόψεις του κοινού
Οι απόψεις για τη χρησιμότητα του καλαθιού είναι μικτές. Μόνο το 22%, δηλώνει ότι είναι μια θετική πρωτοβουλία (το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 30% όσων έχουν αγοράσει από το καλάθι), αλλά συγχρόνως το 56% δηλώνει ότι πρέπει να ενταχθούν και άλλοι κλάδοι στο καλάθι.
Το 51% δηλώνει ότι απαιτείται πολύς χρόνος προκειμένου να κάνει τις αγορές του, κάτι το οποίο είναι μία πραγματικότητα που ήδη καταγραφόταν στο παρελθόν για τους καταναλωτές που κυνηγούν τις προσφορές.
Οι έρευνες του ΙΕΛΚΑ για το καλάθι του νοικοκυριού αναμένεται να συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα με περισσότερα στοιχεία.
www.moneyreview.gr/business-and-finance ... yrioy/amp/
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2022, 20:46
από La Bourgeoisie
paul25 έγραψε: 14 Νοέμ 2022, 19:10
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές δοκιμάζουν το «καλάθι του νοικοκυριού»
Αν και η πλειοψηφία του κοινού δεν έχει αγοράσει κάποιο προϊόν από το «καλάθι του νοικοκυριού», ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό έχει προσεγγίσει τουλάχιστον δοκιμαστικά την πρωτοβουλία τις πρώτες 7-10 ημέρες που υλοποιείται, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), το οποίο αναμένεται πως τα ποσοστά των καταναλωτών που αξιοποιούν αυτή την πρωτοβουλία θα αυξηθούν στο μέλλον.
Όπως καταγράφεται το πρώτο 10ήμερο της λειτουργίας αυτής της πρωτοβουλίας, το 39% του κοινού δηλώνει ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν από το καλάθι. Το κοινό που επέλεξε τις πρώτες 7-10 ημέρες της πρωτοβουλίας να αγοράσει κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού έχει 12% χαμηλότερη εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ, 81,65 ευρώ έναντι 93,35 ευρώ του συνόλου.
Το στοιχείο αυτό, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, αποδίδεται στην τάση το καλάθι επιλέγεται κυρίως από καταναλωτές με μεγαλύτερη εισοδηματική ανάγκη, οι οποίοι έχουν χαμηλότερες δαπάνες στο σουπερμάρκετ. «Δεν υπάρχουν ακόμα επαρκή στοιχεία που να υποστηρίζουν σχέση αιτίου-αιτιατού ανάμεσα στη χρήση του καλαθιού και τη μειωμένη εβδομαδιαία δαπάνη, κάτι που ενδεχομένως να προκύψει σε επόμενα ευρήματα μελετών», αναφέρει στην έρευνα.
Παρά τις μικρές διαφορές η διείσδυση του καλαθιού φαίνεται προς το παρόν να είναι μεγαλύτερη στην Αττική 42% έναντι της Θεσσαλονίκης 38% και της υπόλοιπης Ελλάδας 37%.
Όσον αφορά τις αγοραστικές τάσεις το 18% του κοινού επισκέφθηκε κάποιο κατάστημα σουπερμάρκετ διαφορετικό από το συνηθισμένο του προκειμένου να βρει προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού. «Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί», σχολιάζει το ΙΕΛΚΑ.
Οι απόψεις του κοινού
Οι απόψεις για τη χρησιμότητα του καλαθιού είναι μικτές. Μόνο το 22%, δηλώνει ότι είναι μια θετική πρωτοβουλία (το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 30% όσων έχουν αγοράσει από το καλάθι), αλλά συγχρόνως το 56% δηλώνει ότι πρέπει να ενταχθούν και άλλοι κλάδοι στο καλάθι.
Το 51% δηλώνει ότι απαιτείται πολύς χρόνος προκειμένου να κάνει τις αγορές του, κάτι το οποίο είναι μία πραγματικότητα που ήδη καταγραφόταν στο παρελθόν για τους καταναλωτές που κυνηγούν τις προσφορές.
Οι έρευνες του ΙΕΛΚΑ για το καλάθι του νοικοκυριού αναμένεται να συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα με περισσότερα στοιχεία.
www.moneyreview.gr/business-and-finance ... yrioy/amp/
Ο ορισμός του " όπως το πάρει κανείς "
υγ1.Εν τω μεταξύ και το ότι απλά αγόρασαν προϊόντα από το καλάθι δεν έχει σημασία από μόνο του αλλά εντάξει.
υγ2.Εγώ μόνο τον Άδωνη πιστευω
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2022, 20:59
από zteo
Το καλάθι λειτουργεί με την φιλοσοφία του Χότζα . Αφού ψωνίζουν το θεωρούν πετυχημένο άσχετα εάν απέτυχε να συγκρατήσει τις τιμές.
Re: Ο εμπαιγμός του καλαθιού του νοικοκυριού
Δημοσιεύτηκε: 14 Νοέμ 2022, 23:10
από hellegennes
Ούτε καν 40% είναι αυτοί που έχουν αγοράσει έστω και 1 προϊόν από το καλάθι; Μιλάμε δηλαδή για τραγική αποτυχία.
Για όποιον δεν καταλαβαίνει τι σημαίνουν τα παραπάνω ποσοστά, να σημειώσω ότι καταδεικνύουν πως το ποσοστό των καταναλωτών που επέλεξαν να δώσουν μια ευκαιρία στα προϊόντα του καλαθιού είναι στο χαμηλό μονοψήφιο.