Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Συνηθισμένη ιστορία απο τις δεκάδες χιλιάδες που συμβαίνουν καθε μέρα και για αγνωστο πιθανότατα λόγο έτυχε να στραβώσει.
Gherschaagk, η Paris απάντησε. Πρόσθεσε στον άγνωστο λόγο το ανεξήγητο φρικάρισμα ή / και καφρίλα βαρέων βαρών. Είναι αυτά που λέμε, ατυχή περιστατικά, στράβωσε η δουλειά, α το μαλάκα τι έκανε, α ο μαλάκας τι έκανα, κου του λου που, κου του λου που.
Σ αυτές τις ηλικίες απ αυτά που ξέρω με την επικοινωνία μου με γονείς και παιδιά, είναι πως έχει ξεφύγει το πράμα. Στατιστικό είναι το θέμα να γίνονται οι χοντρομαλακίες
Σε αυτες τις ηλικίες πάντα αυτά συνέβαιναν . Η μόνη διαφορά είναι πως τώρα βγάζουν παράρτημα.
Συνηθισμένη ιστορία απο τις δεκάδες χιλιάδες που συμβαίνουν καθε μέρα και για αγνωστο πιθανότατα λόγο έτυχε να στραβώσει.
Gherschaagk, η Paris απάντησε. Πρόσθεσε στον άγνωστο λόγο το ανεξήγητο φρικάρισμα ή / και καφρίλα βαρέων βαρών. Είναι αυτά που λέμε, ατυχή περιστατικά, στράβωσε η δουλειά, α το μαλάκα τι έκανε, α ο μαλάκας τι έκανα, κου του λου που, κου του λου που.
Σ αυτές τις ηλικίες απ αυτά που ξέρω με την επικοινωνία μου με γονείς και παιδιά, είναι πως έχει ξεφύγει το πράμα. Στατιστικό είναι το θέμα να γίνονται οι χοντρομαλακίες
Σε αυτες τις ηλικίες πάντα αυτά συνέβαιναν . Η μόνη διαφορά είναι πως τώρα βγάζουν παράρτημα.
Gherschaagk, η Paris απάντησε. Πρόσθεσε στον άγνωστο λόγο το ανεξήγητο φρικάρισμα ή / και καφρίλα βαρέων βαρών. Είναι αυτά που λέμε, ατυχή περιστατικά, στράβωσε η δουλειά, α το μαλάκα τι έκανε, α ο μαλάκας τι έκανα, κου του λου που, κου του λου που.
Σ αυτές τις ηλικίες απ αυτά που ξέρω με την επικοινωνία μου με γονείς και παιδιά, είναι πως έχει ξεφύγει το πράμα. Στατιστικό είναι το θέμα να γίνονται οι χοντρομαλακίες
Σε αυτες τις ηλικίες πάντα αυτά συνέβαιναν . Η μόνη διαφορά είναι πως τώρα βγάζουν παράρτημα.
Υπάρχουν τα μέσα. Γι αυτό.
το θέμα είναι πως καποιες και καποιοι ξεχνούν τα δικά τους κατορθώματα η ακόμα χειρότερα τα θυμούνται και την βλεπουν καθοδηγητές .
Gherschaagk, η Paris απάντησε. Πρόσθεσε στον άγνωστο λόγο το ανεξήγητο φρικάρισμα ή / και καφρίλα βαρέων βαρών. Είναι αυτά που λέμε, ατυχή περιστατικά, στράβωσε η δουλειά, α το μαλάκα τι έκανε, α ο μαλάκας τι έκανα, κου του λου που, κου του λου που.
Σ αυτές τις ηλικίες απ αυτά που ξέρω με την επικοινωνία μου με γονείς και παιδιά, είναι πως έχει ξεφύγει το πράμα. Στατιστικό είναι το θέμα να γίνονται οι χοντρομαλακίες
Σε αυτες τις ηλικίες πάντα αυτά συνέβαιναν . Η μόνη διαφορά είναι πως τώρα βγάζουν παράρτημα.
Υπάρχουν τα μέσα. Γι αυτό.
Και παλιά έβγαινε παρτάρημα, αναλογικό του περιβάλλοντος. Αν μιλάμε για επίπεδο λαικής γειτνιάς το θέαμα περιορίζονταν στο γραφικό ξεκατίνιασμα των θείτσων. Σήμερα τα ηνία τα διατηρούν οι ίδιες φιγούρες, χρησιμοποιώντας όμως τα σύγχρονα πυροβόλα εργαλεία
Re: Κι άλλη δεκαπεντάχρονη.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2020, 21:08
από Απολλώνιος
Οι γονείς να μεγαλώνουν τα παιδιά τους με ήθος για να μην βγαίνουν με τον κάθε κοπριτη. Είναι δυνατόν να άφηνα την κόρη μου να πάει σε πάρτι με μαντραχαλους; Τελευταία παρατηρώ ότι οι Ελληνίδες κάνουν παρέα και σχέσεις με Αλβανους και λάθρο. Είναι σαν να πειράζεις με ξύλο μια κόμπρα και να εκπλήσσεσαι όταν σε δάγκωνει.
Re: Κι άλλη δεκαπεντάχρονη.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2020, 22:44
από Gherschaagk
Απολλώνιος έγραψε: 30 Δεκ 2020, 21:08
Οι γονείς να μεγαλώνουν τα παιδιά τους με ήθος για να μην βγαίνουν με τον κάθε κοπριτη. Είναι δυνατόν να άφηνα την κόρη μου να πάει σε πάρτι με μαντραχαλους; Τελευταία παρατηρώ ότι οι Ελληνίδες κάνουν παρέα και σχέσεις με Αλβανους και λάθρο. Είναι σαν να πειράζεις με ξύλο μια κόμπρα και να εκπλήσσεσαι όταν σε δάγκωνει.
Ο κοπρίτης δεν είχε γονείς να τον μάθουν να μην κάνει μαλακίες;
οι γονείς του εκάστοτε 15χρονου επέλεξαν να το μεγαλώσουν έτσι
το 15χρονο επέλεξε να πάει εκεί
να το γενικεύσω για να μην νομίζεις ότι ο διαχωρισμός αφορά απελευθερωμένα ανήλικα:
ο επιχειρηματίας, που είδες στο άλλο τόπικ, επέλεξε να πάει σε ραντεβού με τον γνωστό του-φονιά του
σημαίνει κάτι αυτό για την καθαρότητα της αξιοπρέπειας των θυμάτων; όχι
συνεπάγεται κάτι ελαφρυντικό για τους θύτες; όχι
συνεπάγεται κάποιο πρακτικό συμπέρασμα για την κοινή γνώμη; ναι
μπορείς (αφού ο κόσμος δεν είναι ιδεατός - μακάρι να ήταν) να αποφύγεις κάποια δεινά με το να προσέχεις διπλά κάθε σου κίνηση
όταν εμφανίζονται απειλές που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτές, όπως η μαζική εισβολή των λαθροορκ
όταν δίνουν τρομακτικά στατιστικά στοιχεία
(ακόμα και στον φόνο του τόπικ, στους 9 κατηγορουμενους αμα δεις πάλι αλβανός είναι μέσα )
η κοινή γνώμη θα θυμώσει, όχι για το άδικο σε άλλους, αυτό αν το υπολόγιζε ακόμα, θα πέθαινε από κατάθλιψη
αλλά επειδή αναλογίζεται ότι εύκολα μπορεί να βρεθεί στην θέση του θύματος χωρίς να μπορεί καθόλου να το κοντρολάρει σαν πιθανότητα έστω
το ότι εμφανίζεται ένας ψυχοπαθής έλληνας για τους 100 ξένους που κάνουν ψυχοπαθή εγκλήματα, δεν παρηγορεί ούτε κανέναν, ούτε μπορεί να κάνει πολλά για αυτό (εκτός από τα γνωστά κλειστά στόματα των μικρών κοινωνιών αλλά και εκεί εμπλέκονται λόγοι αυτοπροστασίας και όχι σαδισμού συχνότατα)
κανείς δεν είπε ότι γεννήθηκαν όλοι κακοί - έμαθα για κάμποσους Έλληνες από Εμφύλιο που αντί για χόμπυ να πυροβολούν γάτες (όπως θα τους έσπρωχνε η γονιδιακή τους προδιάθεση αν ζούσαν το 2020), κάνανε σκοποβολή σε ανθρώπινα κεφάλια
οι γονείς του εκάστοτε 15χρονου επέλεξαν να το μεγαλώσουν έτσι
το 15χρονο επέλεξε να πάει εκεί
να το γενικεύσω για να μην νομίζεις ότι ο διαχωρισμός αφορά απελευθερωμένα ανήλικα:
ο επιχειρηματίας, που είδες στο άλλο τόπικ, επέλεξε να πάει σε ραντεβού με τον γνωστό του-φονιά του
σημαίνει κάτι αυτό για την καθαρότητα της αξιοπρέπειας των θυμάτων; όχι
συνεπάγεται κάτι ελαφρυντικό για τους θύτες; όχι
συνεπάγεται κάποιο πρακτικό συμπέρασμα για την κοινή γνώμη; ναι
μπορείς (αφού ο κόσμος δεν είναι ιδεατός - μακάρι να ήταν) να αποφύγεις κάποια δεινά με το να προσέχεις διπλά κάθε σου κίνηση
όταν εμφανίζονται απειλές που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτές, όπως η μαζική εισβολή των λαθροορκ
όταν δίνουν τρομακτικά στατιστικά στοιχεία
(ακόμα και στον φόνο του τόπικ, στους 9 κατηγορουμενους αμα δεις πάλι αλβανός είναι μέσα )
η κοινή γνώμη θα θυμώσει, όχι για το άδικο σε άλλους, αυτό αν το υπολόγιζε ακόμα, θα πέθαινε από κατάθλιψη
αλλά επειδή αναλογίζεται ότι εύκολα μπορεί να βρεθεί στην θέση του θύματος χωρίς να μπορεί καθόλου να το κοντρολάρει σαν πιθανότητα έστω
το ότι εμφανίζεται ένας ψυχοπαθής έλληνας για τους 100 ξένους που κάνουν ψυχοπαθή εγκλήματα, δεν παρηγορεί ούτε κανέναν, ούτε μπορεί να κάνει πολλά για αυτό (εκτός από τα γνωστά κλειστά στόματα των μικρών κοινωνιών αλλά και εκεί εμπλέκονται λόγοι αυτοπροστασίας και όχι σαδισμού συχνότατα)
κανείς δεν είπε ότι γεννήθηκαν όλοι κακοί - έμαθα για κάμποσους Έλληνες από Εμφύλιο που αντί για χόμπυ να πυροβολούν γάτες (όπως θα τους έσπρωχνε η γονιδιακή τους προδιάθεση αν ζούσαν το 2020), κάνανε σκοποβολή σε ανθρώπινα κεφάλια
Gherschaagk έγραψε: 30 Δεκ 2020, 20:01
Όσο ήταν ποτισμένη δεν είχε πρόβλημα, όταν ξενέρωσε κατάλαβε πως έκανε βλακεία.
Πως εφτασε ειπαμε στο ξενο σπιτι στην ξενη ποτιστρα ? τηλεμεταφέρθηκε
Ανοιγόκλεισε τα μάτια κι εκεί που καθόταν στο σπίτι της μπροστά στο τζάκι βρέθηκε ξαπλωμένη σε ξένο σπίτι χωρίς ρούχα.
Re: Κι άλλη δεκαπεντάχρονη.
Δημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2020, 23:02
από Πάνας
Γενιά της Αγαμίας έγραψε: 29 Δεκ 2020, 23:17
οι γονείς του εκάστοτε 15χρονου επέλεξαν να το μεγαλώσουν έτσι
το 15χρονο επέλεξε να πάει εκεί
Ο Αριστοτέλης έλεγε: Δεν υπάρχει τίποτα πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των άνισων. Και εδώ έρχεται η αντίθεση με αυτό που λες. Γιατί η κοινωνία να μην μπορεί να προστατέψει ένα παιδί με γονείς περιορισμένης ευθύνης;
Γενιά της Αγαμίας έγραψε: 29 Δεκ 2020, 23:17
οι γονείς του εκάστοτε 15χρονου επέλεξαν να το μεγαλώσουν έτσι
το 15χρονο επέλεξε να πάει εκεί
Ο Αριστοτέλης έλεγε: Δεν υπάρχει τίποτα πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των άνισων. Και εδώ έρχεται η αντίθεση με αυτό που λες. Γιατί η κοινωνία να μην μπορεί να προστατέψει ένα παιδί με γονείς περιορισμένης ευθύνης;
Πως ακριβως θα προστατεψει η κοινωνια ενα 15χρονο που προφανως οι δικοι του πετουσαν χαρταετο . αυτα τα παω σε ξενο σπιτι με τυπο που δεν εχω δει ποτε απο κοντα παταμε ενα γαρο και παιζουμε πηδο δεν ειναι της στιγμης , η κακια ωρα , τοχε η μοιρα της και λοιπα . εχουν ιστορικο απο πισω . εκτος και αν εννοεις προστατεψει κλεισιμο ολων των σοσιαλ για τους παντες
Γενιά της Αγαμίας έγραψε: 29 Δεκ 2020, 23:17
οι γονείς του εκάστοτε 15χρονου επέλεξαν να το μεγαλώσουν έτσι
το 15χρονο επέλεξε να πάει εκεί
Ο Αριστοτέλης έλεγε: Δεν υπάρχει τίποτα πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των άνισων. Και εδώ έρχεται η αντίθεση με αυτό που λες. Γιατί η κοινωνία να μην μπορεί να προστατέψει ένα παιδί με γονείς περιορισμένης ευθύνης;
Πως ακριβως θα προστατεψει η κοινωνια ενα 15χρονο που προφανως οι δικοι του πετουσαν χαρταετο . αυτα τα παω σε ξενο σπιτι με τυπο που δεν εχω δει ποτε απο κοντα παταμε ενα γαρο και παιζουμε πηδο δεν ειναι της στιγμης , η κακια ωρα , τοχε η μοιρα της και λοιπα . εχουν ιστορικο απο πισω . εκτος και αν εννοεις προστατεψει κλεισιμο ολων των σοσιαλ για τους παντες
Το κορίτσι μετάνιωσε. Σαν κοινωνία οφείλουμε να της παρασταθούμε και να δείξουμε κατανόηση. Ένα χτύπημα στον ώμο, φιλικό, ένα κούνημα κεφαλιού, καταφατικό, νομίζω είναι αρκετά.
Γενιά της Αγαμίας έγραψε: 29 Δεκ 2020, 23:17
οι γονείς του εκάστοτε 15χρονου επέλεξαν να το μεγαλώσουν έτσι
το 15χρονο επέλεξε να πάει εκεί
Ο Αριστοτέλης έλεγε: Δεν υπάρχει τίποτα πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των άνισων. Και εδώ έρχεται η αντίθεση με αυτό που λες. Γιατί η κοινωνία να μην μπορεί να προστατέψει ένα παιδί με γονείς περιορισμένης ευθύνης;
Πως ακριβως θα προστατεψει η κοινωνια ενα 15χρονο που προφανως οι δικοι του πετουσαν χαρταετο . αυτα τα παω σε ξενο σπιτι με τυπο που δεν εχω δει ποτε απο κοντα παταμε ενα γαρο και παιζουμε πηδο δεν ειναι της στιγμης , η κακια ωρα , τοχε η μοιρα της και λοιπα . εχουν ιστορικο απο πισω . εκτος και αν εννοεις προστατεψει κλεισιμο ολων των σοσιαλ για τους παντες
Δεν είναι ανάγκη να καταργήσεις το αποτέλεσα αλλά την πηγή.
Θα μπορούσε προωθώντας την ηθική και τις αξίες... αλλά όταν η TV παίζει τέτοια πράγματα ( μιμίδια) και σε εποχές πιο αθώες.. να κάπως έτσι.
Ο Αριστοτέλης έλεγε: Δεν υπάρχει τίποτα πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των άνισων. Και εδώ έρχεται η αντίθεση με αυτό που λες. Γιατί η κοινωνία να μην μπορεί να προστατέψει ένα παιδί με γονείς περιορισμένης ευθύνης;
Πως ακριβως θα προστατεψει η κοινωνια ενα 15χρονο που προφανως οι δικοι του πετουσαν χαρταετο . αυτα τα παω σε ξενο σπιτι με τυπο που δεν εχω δει ποτε απο κοντα παταμε ενα γαρο και παιζουμε πηδο δεν ειναι της στιγμης , η κακια ωρα , τοχε η μοιρα της και λοιπα . εχουν ιστορικο απο πισω . εκτος και αν εννοεις προστατεψει κλεισιμο ολων των σοσιαλ για τους παντες
Το κορίτσι μετάνιωσε. Σαν κοινωνία οφείλουμε να της παρασταθούμε και να δείξουμε κατανόηση. Ένα χτύπημα στον ώμο, φιλικό, ένα κούνημα κεφαλιού, καταφατικό, νομίζω είναι αρκετά.
Μαζι σου . δεν ειπα καπου πως πρεπει να γινει δαχτυλοδειχτουμενη η ξερω γω. Ισως καταλαβα και το ερωτημα λαθος ( πως η κοινωνια θα μπορουσε να το αποτρεψει αυτο ) ε αυτο πολυ δυσκολο . δε την πηραν απο καπου με το ζορι απαγωγη η κατι αλλο .
Πως ακριβως θα προστατεψει η κοινωνια ενα 15χρονο που προφανως οι δικοι του πετουσαν χαρταετο . αυτα τα παω σε ξενο σπιτι με τυπο που δεν εχω δει ποτε απο κοντα παταμε ενα γαρο και παιζουμε πηδο δεν ειναι της στιγμης , η κακια ωρα , τοχε η μοιρα της και λοιπα . εχουν ιστορικο απο πισω . εκτος και αν εννοεις προστατεψει κλεισιμο ολων των σοσιαλ για τους παντες
Το κορίτσι μετάνιωσε. Σαν κοινωνία οφείλουμε να της παρασταθούμε και να δείξουμε κατανόηση. Ένα χτύπημα στον ώμο, φιλικό, ένα κούνημα κεφαλιού, καταφατικό, νομίζω είναι αρκετά.
Μαζι σου . δεν ειπα καπου πως πρεπει να γινει δαχτυλοδειχτουμενη η ξερω γω. Ισως καταλαβα και το ερωτημα λαθος ( πως η κοινωνια θα μπορουσε να το αποτρεψει αυτο ) ε αυτο πολυ δυσκολο . δε την πηραν απο καπου με το ζορι απαγωγη η κατι αλλο .