Σελίδα 20 από 67
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 15:13
από Orion22
για πες,
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 15:14
από Πάνας
Μια θα αλλάζεις τακάκια και μια δίσκο με τακάκια μαζί λόγο υπερβολικής φθοράς καθώς και φρενάρισμα παπιού.
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 15:15
από Orion22
οκ θενκς
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 15:21
από Orion22
κάτι άλλο, για ισοθερμικά τι προτιμάτε;
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2018, 15:27
από Πάνας
Να προτιμήσεις βαμβάκι, τα μάλλινα έχουν φαγούρα εκτός αν είναι τύπου τύπου μερίνο και τα υπόλοιπα πολυεστέρας πολυαμίδιο και πολυπροπυλένιο λένε ότι είναι ανθυγιεινά.
Εγώ έχω βαμβάκι, δεν είναι τόσο ζεστά όσο τα άλλα αλλά είμαστε Ελλάδα.
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2018, 06:40
από enterprise-psi
Πάνας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 15:14
Μια θα αλλάζεις τακάκια και μια δίσκο με τακάκια μαζί λόγο υπερβολικής φθοράς καθώς και φρενάρισμα παπιού.
καμία σχέση όμως

Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2018, 14:28
από Πάνας
enterprise-psi έγραψε: 09 Νοέμ 2018, 06:40
Πάνας έγραψε: 08 Νοέμ 2018, 15:14
Μια θα αλλάζεις τακάκια και μια δίσκο με τακάκια μαζί λόγο υπερβολικής φθοράς καθώς και φρενάρισμα παπιού.
καμία σχέση όμως
Είχες ποτέ δύο δισκόφρενα μπροστά για να συγκρίνεις την φθορά ή απαντάς έτσι από εγωισμό επειδή έχεις ένα;
Στα δύο δισκόφρενα η φθορά μοιράζεται και το φρενάρισμα είναι Χ2 πιο δυνατό.
Και σε κατάβαση από βουνό είναι πιο ασφαλές γιατί μπορεί να σου βράσει τα υγρά λόγο της θερμοκρασίας που ανεβάζει το ένα και να χάσεις τα φρένα.
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2018, 18:47
από enterprise-psi
Συνέχεια στις βόλτες είμαστε ένα CB και ενα NC. Το δικό μου εμπρός αλλάχτηκε στα 22 χιλιάδες και του άλλου στα 25000. Τώρα έχω 40000 και έχει πάστα ακόμα. Οι δίσκοι είναι σαν καινούργιοι.
Είναι ελαφρια μηχανάκια και δεν χρειάζονται διπλο δισκόφρενο μπροστά ξέρει η Honda καλύτερα από όλους μας .
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2018, 19:00
από Πάνας
Ναι, ξέρει πως να ρίχνει το κόστος κατασκευής. : )
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2018, 19:02
από Πάνας
Τακάκια κάτω από 55000-60000 χιλ δεν έχω αλλάξει ποτέ εκτός από το πίσω σε όσες είχα με διπλά δισκόφρενα.. το βαραντέρο τα τρώει γύρω στα 45000 αν κάνω επιθετική οδήγηση αλλά είναι και 280 κιλά με λάδια βενζίνες και νερά.
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2018, 19:09
από enterprise-psi
Οκ , αλλά ούτε δίσκο αλλαξαμε ούτε σταματάει σαν παπί. Γι'αυτό και το καμία σχεση. Εμένα είναι 190 κιλά, ένα δισκόφρενο και ενα τακακι με 30 και είμαι κομπλέ. Και πάντα δικαβαλο
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2018, 19:10
από Πάνας
Καλά όταν πάρεις μηχανή και έχει διπλά έλα να το ξανασυζητήσουμε.

Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2018, 11:58
από enterprise-psi
Δεν έχουμε να συζητήσουμε κάτι. Σταματάει σαν παπί το μόνο δισκόφρενο, και χαλάει δίσκους συνέχεια ναι ή όχι;
Εγώ , σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, είμαι για δισκόφρενο, εκτιμώ γύρω στα 50.000 θα θέλει τακάκι. Ούτε καν δόντι δεν έχει κάνει.
Έχω οδηγήσει crossrunner και tracer 900 , μια χαρά σταματάνε, αλλά είναι και 100 κιλά πάνω.
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2018, 12:22
από Orion22
το έχεις παρει το nc καθόλου; είναι το απλό ή το dct; απόψεις;
Re: On Two Wheels
Δημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2018, 12:34
από enterprise-psi
DCT , δεν το έχω οδηγήσει , αλλά έχουμε κάνει πάνω από 20.000 χιλιόμετρα
μαζί, βόλτες, βενζίνες οπότε:
Επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιο με το CB, αλλά όταν βγούμε εθνική και καρφώσουμε 180 εκεί ξεχωρίζει, γιατί το CB δεν μπορεί να τα πιάσει
Επίσης μέχρι τα 100 χλμ/ω έχουν ίδια κατανάλωση , αλλά μετά πάλι ξεχωρίζει το NC.
Έχει μεγάλη ροπή απο χαμηλά, και έχει πολύ ενδιαφέρον, σε έντονο στροφιλικι, ανάβαση ή κατάβαση, να μην ασχολείσαι με ταχύτητες, το βάζεις σπορ, και πορώνεσαι.
Ειναι 230 kg με DCT ενώ το CB 196 .
55 άλογα , ενώ το CB 48
Αλλο καλό που έχει, είναι το ντεπόζιτο το έχει πίσω, και μπροστά που το έχουν όλα, έχει χώρο να μπει το κράνος!
