Re: Μάνη: Ιερέας κακοποιούσε σεξουαλικά 9χρονη για τρία χρόνια
Δημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2019, 17:31
Πόλλες φορές ο άγραφος νόμος της κοινωνίας είναι πιο επιβλητικός και καταπιεστικός από νόμους ενός κράτους ή μιας θρησκείας.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/



Άκουσα τα χειρότερα. Επίσης, είναι πολύ πιθανό όντως κάποιοι να ήξεραν στο περίπου τις συνήθειές του και να μην έκαναν τίποτα.Παλαιοελλαδίτης έγραψε: 26 Οκτ 2019, 21:02 Επειδή βλέπω πως κάποιοι άρχισαν πάλι τα αυτιστικά με τις ναπάλμ και τους βομβαρδισμούς, περιμένετε τουλάχιστον μέχρι αύριο ή μεθαύριο που ελπίζω να έχω (μανιάτικης καταγωγής γαρ) πληροφορίες για το τι γνώριζε ο περίγυρος.
Άστο ρε θρήσκε, δεν το σώζεις, δεν καταφέρνεις τίποτα με το damage control!
Δυστυχώς αυτή είναι η ελληνική κοινωνία. "Κοινή γνώση" αλλά κανένας δεν μιλάει, φοβούμενος το τι θα πει ο κόσμος, αντίποινα, να μη δώσει δικαιώματα να συζητηθεί. Τα ίδια θα συμβαίνουν σε διάφορα σημεία της χώρας, μέχρι αργά ή γρήγορα να αποκαλυφθούν.Παλαιοελλαδίτης έγραψε: 28 Οκτ 2019, 21:14Άκουσα τα χειρότερα. Επίσης, είναι πολύ πιθανό όντως κάποιοι να ήξεραν στο περίπου τις συνήθειές του και να μην έκαναν τίποτα.Παλαιοελλαδίτης έγραψε: 26 Οκτ 2019, 21:02 Επειδή βλέπω πως κάποιοι άρχισαν πάλι τα αυτιστικά με τις ναπάλμ και τους βομβαρδισμούς, περιμένετε τουλάχιστον μέχρι αύριο ή μεθαύριο που ελπίζω να έχω (μανιάτικης καταγωγής γαρ) πληροφορίες για το τι γνώριζε ο περίγυρος.![]()
Μια χαρά το σώζω, οι εχθροί της εκκλησίας περιμένουν τέτοιες αφορμές για να τη λοιδωρήσουν.Nandros έγραψε: 28 Οκτ 2019, 21:28Άστο ρε θρήσκε, δεν το σώζεις, δεν καταφέρνεις τίποτα με το damage control!
.
Απ' το κεφάλι βρωμάει το ψάρι!lonelyrider έγραψε: 28 Οκτ 2019, 21:45Μια χαρά το σώζω, οι εχθροί της εκκλησίας περιμένουν τέτοιες αφορμές για να τη λοιδωρήσουν.Nandros έγραψε: 28 Οκτ 2019, 21:28Άστο ρε θρήσκε, δεν το σώζεις, δεν καταφέρνεις τίποτα με το damage control!
.
Και ξαναλέω:
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.
Η ενάρετη ζωή κάνει τον παπά.
Fluffy έγραψε: 27 Οκτ 2019, 09:10Εδω όμως έχουμε να κάνουμε με μοτίβο, η ιεροσύνη τραβάει τους άρρωστους όπως το αίμα τον καρχαρία. Εϊναι πολλά τα παραδείγματα που δεν έχει νόημα να τα αραδιάζω εδώ. Το ζήτημα είναι πως το βλέπετε στην εκκλησία σας ως περιπτώσεις που όταν διώκονται ποινικά και αφου καταδικαστούν θα τους αποπέμπετε από το σώμα ή θα επιδιώξετε μια εσωτερική "κάθαρση"; Καλά για να ζητήσετε να επέμβει ένα κράτος που ο αρχιεπίσκοπος εκβιάζει υπουργούς, βουλευές και πρωθυπουργούς και υπαγορεύει τα σχολικά εγχειρίδια δεν παίζει.O I έγραψε: ↑
26 Οκτ 2019, 22:46
Ότι ποιότητας ζυμάρι έχει η σκάφη που λέγεται κοινωνία, από κει θα πάρεις ζυμάρι για προζύμι. Η ποιότητα έχει πάντα, σε όλες τις κοινωνικές δομές, διαβαθμίσεις στα πρόσωπα και την ηθική τους.
Ξέρεις.. το τσουβάλιασμα είναι βασικό στοιχείο τού φανατισμού.
Ο.Ι.
fixedFluffy έγραψε: 28 Οκτ 2019, 17:16Αυτό που ρωτάω δεν είναι με τι θα λυπηθείς εσυ αλλά τη θέση της εκκλησίας.O I έγραψε: 27 Οκτ 2019, 11:33 Να σου πω πως το βλέπω προσωπικά (και άσε στην άκρη τα "σας" και τα "μας" που παραπέμπουν σε ομαδοποιήσεις και φανατισμούς).
Αν συμβαίνει αυτό που λες στο υπογραμμισμένο, προφανώς θα το ξέρει η κοινωνία που ζουν και Λειτουργούν κάθε Κυριακή.
Όσο λυπάται ο Μπίστης για τούς κατοίκους τής κοινωνίας που ήξεραν κατά τη μαρτυρία κατοίκου τού χωριού στη Μάνη, άλλο τόσο θα λυπηθώ αν για αποδεδειγμένες περιπτώσεις, όπως ισχυρίζεσαι, δεν επεμβαίνουν οι κάτοικοι τής εκάστοτε κοινωνίας κάθε ενορίας για αυτό που συμβαίνει με τον τρόπο που το περιγράφει ο Μπίστης. (Η Ιεραρχία πως να το κάνει αφού κατά σε είναι όλη διεστραμμένη)
Με άλλα λόγια, αν η Ιεραρχία και οι παπάδες είναι τόοοοσο διεστραμμένοι όπως ισχυρίζεσαι, ταυτόχρονα καταλαβαίνεις ότι ισχυρίζεσαι πόοοοσο διεστραμμένη θα είναι και η κοινωνία - οι κάτοικοι που υποθάλπουν τέτοιες αποδεδειγμένες κατά σε καταστάσεις.
Αν ισχύει αυτό τότε λυπάμαι περισσότερο για την κοινωνία που δεν αντιδρά παρά για την Ιεραρχία που κατα σε "έχουμε να κάνουμε με μοτίβο, η ιεροσύνη τραβάει τους άρρωστους όπως το αίμα τον καρχαρία".
Σου ξαναλέω, το τσουβάλιασμα είναι απόδειξη φανατισμού
Ο.Ι.
Η οποία πήρε θέση διαμέσω του αρχιεπισκόπου: «Η Δικαιοσύνη όμως θα κρίνει. Το ταχύτερο που αυτή η φρικτή υπόθεση διαλευκανθεί, το καλύτερο.»
δηλαδή παγαίνει στο [όταν επιβεβαιώνονται ή καταγγέλλονται με αποδείξεις] «ως περιπτώσεις που όταν διώκονται ποινικά και αφου καταδικαστούν θα τους αποπέμπετε από το σώμα»
Ο θεός σας (τους) ας σας (τους) συγχωρέσει!
Όχι. Με τον πραγματκό ευνουχισμό. αλλά ως διαφορά "ο ευσχήμων τρόπος βορειοδυτικών χωρών". (κάποιοι στο νήμα πρότειναν και θανατική ποινή και εκεί κολλάει ο λιθοβολισμός)Alien666 έγραψε: 28 Οκτ 2019, 10:35Τώρα τι μου λες εδώ; Οτι ο χημικός ευνουχισμός είναι ίδιας βαρύτητας με τον λιθοβολισμό;O I έγραψε: 28 Οκτ 2019, 09:17Αν το υπογραμμισμένο αναφέρετε ΜΟΝΟ για τούς παιδόφιλους θα συμφωνούσα αν ως σωφρονισμό ανέφερες οτιδήποτε άλλο πλην ανεπίστρεπτων σωματικών βλαβών. Κάτι τέτοιο μου θυμίζει πρακτικές (αυτό που θεωρούμε ως "Τριτοκοσμικό") που συμβαίνει και σήμερα σε νοτιοανατολικές χώρες, δια νόμου, ενώ ταυτόχρονα μου θυμίζεις ευσχημονώτερες τακτικές ως ποινή πράξεων ιδίας βαρύτητας όπου, αντί όταν βιάσεις ή θα σε σκοτώνουν με συνοπτικούς - τοπικούς τρόπους (λιθοβολισμός κλπ) ή θα σε ευνουχίσουν στην καλύτερη περίπτωση, ενώ ο ευσχήμων τρόπος βορειοδυτικών χωρών ή θα σε φυλακίσουν στην καλύτερη περίπτωση (επειδή έχει ελπίδα επανένταξης, έστω και μικρής αλλά αρτιμελής) ή θα σε ευνουχίσουν χημικά, κάτι που δεν δίνει καμιά ελπίδα επανένταξης ως αρτιμελή μέλος τής κοινωνίας.Alien666 έγραψε: 27 Οκτ 2019, 13:57 Δεν είμαι ειδικός σε θέματα κρατικού προυπολογισμού για να συμφωνίσω ότι δεν τίθεται ζήτημα κόστους.
Αυτό που θεωρώ σίγουρο είναι ότι με βάση την ψυχιατρική, η παιδοφιλία δεν θεραπεύεται. Το οποίο είναι λογικό κατά τη γνώμη μου, εφόσον πρόκειται για ασθένεια σύμφυτη με το ένστικτο της ερωτικής επιθυμίας. Ουδείς άνθρωπος μπορεί να κοντρολάρει το τι τον ελκύει σεξουαλικά.
Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι προς το παρόν, οι παιδόφιλοι δεν γίνεται να σοφρωνιστούνε.
Από εκεί και πέρα, μπορούμε να προτείνουμε λύσεις. Οι λύσεις αυτές μπορεί να είναι π.χ. χημικος ευνουχισμός, θανατική ποινή, να πει ο θύτης "δεν θα το ξανακάνω" και να καθαρίσει, να κάτσει στη φυλακή καμιά πενταετία και μετά να βγει έξω κλπ
Αυτές οι δύο ακραίες περιπτώσεις αντιμετώπισης που συμβαίνουν, είτε ανατολικά είτε δυτικά, ...δεν δείχνουν από μόνες τους, μέ όποιες ομοιότητες και διαφορές, ότι για να πηγαίνει μπροστά μια κοινωνία ανθρώπων, με ίσα δικαιώματα, η αντιμετώπιση θα πρέπει να εξελίσσεται και όχι να οπισθοδρομεί; αναρωτιέμαι
Η αντιμετώπιση θα πρέπει να επικεντρώσει στο Σωφρονιστικό σύστημα ταυτόχρονα με τρόπους και δομές δυνατότητας επανένταξης. (δηλαδή κοινωνικοί μηχανισμοί που υπάγονται σε κάποιο υπουργείο και μπλα μπλα) Κι αυτό, για να συμβάλλει στην τελική και στη μείωση τής εγκληματικότητας για όλα τα "εγκλήματα".
Η ακραία τιμωρία σε πολιτισμένο κοινωνικό σύστημα, όποιας μορφής, που δεν ενδιαφέρεται για τα παιδιά της που πάσχουν δεν λέγεται εξέλιξη αλλά οπισθοδρόμηση. Μήπως στο ανθρωπιστικό σκέλος αποτυγχάνει η Εξέλιξη και θα έπρεπε να το δει από άλλη οπτική μπας και βρει καμιά πιο ανθρώπινη λύση;
![]()
Ο.Ι.
Για όσους είναι δεκτικοί βάση αυτού: "Η αντιμετώπιση θα πρέπει να επικεντρώσει στο Σωφρονιστικό σύστημα ταυτόχρονα με τρόπους και δομές δυνατότητας επανένταξης. (δηλαδή κοινωνικοί μηχανισμοί που υπάγονται σε κάποιο υπουργείο και μπλα μπλα)" (και δε νομίζω να είναι σε όλους γονιδιακό το πρόβλημα παρά μόνο στους κατά συρροή)Alien666 έγραψε: 28 Οκτ 2019, 10:35 Τις λύσεις τις προτείνω, δεν έχω την απαίτηση να εφαρμωστούν άμεσα. Τα δεδομένα είναι ότι εφόσον έχουμε να κάνουμε με ασθένεια που έχει γενετικές καταβολές και εφόσον δεν υπάρχει γονιδιακή θεραπεία, οποιαδήποτε απόπειρα επανένταξης του θύτη ενέχει το ρίσκο ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να τον οδηγήσει σε συλλογή παιδικής πορνογραφίας και ενίσχυση των κυκλωμάτων κακοποίησης ανηλίκων.
Και όταν επανενταχτεί, ΠΑΛΙ παιδόφιλος θα είναι και τα παιδιά θα τον ελκύουν σεξουαλικά. Για ποιο σοφρωνισμό και για ποια επανένταξη μιλάμε.
O I έγραψε: 28 Οκτ 2019, 12:23Περισσότερο αποτελεσματικές ως προς τι;ΓΑΛΗ έγραψε: 28 Οκτ 2019, 10:40Αυτά είναι αερολογίες, γράψε κάτι συγκεκριμένο.O I έγραψε: ↑
Σήμερα, 09:52
Εννοείτε!
Και φυσικά όλο αυτό να περιλαμβάνει ως πρωταρχικό στόχο τήν εξάλυψη τής παιδοφιλίας, άρα ως στόχος η προστασία των παιδιών.
Εννοείται!!
Ο.Ι.
Δηλαδή κάποιες προτάσεις, που θα θεωρούσες περισσότερο αποτελεσματικές.
Το ζητούμενο δεν είναι η προστασία των παιδιών από παιδόφιλους και η εξάλειψη της παιδοφιλίας;
Εγώ υποστηρίζω τον πιο πάνω τρόπο. Εσύ;
Ο.Ι.
ΓΑΛΗ έγραψε: 28 Οκτ 2019, 12:39
Eγώ υποστηρίζω την απομόνωση τους από το κοινωνικό περιβάλλον που υπάρχουν παιδιά, μετά την έκτιση της όποιας ποινής τους. Μ' ενδιαφέρει πρωτίστως η προστασία των παιδιών και δευτερευόντως τα ψυχολογικά του παιδόφιλου. Και η επανένταξη ενός ανθρώπου, με μόνιμο πρόβλημα, σε χώρους που υπάρχουν παιδιά, είναι σαφώς επικίνδυνη.
Γι' αυτό και προτείνω κάτι συγκεκριμένο, που δεν συνεπάγεται θανάτωση, ισόβια φυλάκιση ή οποιαδήποτε σωματική κακοποίηση του παιδόφιλου. Τη δική σου αντιπρόταση δεν έχω ακούσει. Το να είσαι αντίθετος σε κάτι συγκεκριμένο, χωρίς να προτείνεις κάτι επίσης συγκεκριμένο πέρα από ευχολόγια και αναλύσεις για τον καιρό, καθιστά την αντίθεση/αμφισβήτηση σου, τελείως άτοπη.
οταν το παιδι εχει καποιο προβλημα, και το λεει σε καποιον αλλο και οχι στο γονιο, ο γονιος ειναι αποτυχημενος.don't speak έγραψε: 27 Οκτ 2019, 11:46
Υπάρχουν και περιπτώσεις που η μάνα τους δεν τα πιστεύει, ειδικά αν πρόκειται για άτομο που οι ίδιες εκτιμούν πολύ.
Ή είναι σίγουρα τα παιδιά ότι δεν θα τα πιστέψει η μάνα τους, γιατί χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης ο παιδέρας και δεν το λένε.
Και άλλες που μπορεί οι μανάδες να πουν πλαγίως κάνε τουμπεκί για χιψι λόγους.
Οπότε από κάποιον τρίτο όπως το χαμόγελο του παιδιού, περιμένουν βοήθεια και μπορεί να λένε και πράγματα που δε θα έλεγαν στη μάνα τους.
Δεν είναι εύκολο για τα παιδιά να μιλήσουν όταν ο παιδεραστής είναι στο κοντινό οικογενειακό περιβάλλον, δυστυχώς. Πιο εύκολα μιλάνε αν πρόκειται για κάποιον άγνωστο. Και πάλι μπορεί να το πουν πλαγίως πχ δεν θέλω να πάω εκεί, αλλά που να καταλάβει ο γονιός.