Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Η ταινία, αποκλείεται να αποδώσει ικανοποιητικά το βάθος του χαρακτήρα του ήρωα.
Η µοναδική νότα χρώµατος στο ηµίφως του µπαρ ήταν το κεχριµπαρένιο υγρό που τρεµόπαιζε στο ποτήρι του. Καθώς τον πλησίαζα, σήκωσε το βλέµµα του, µε χαιρέτησε µε ένα νεύµα και ξανάστρεψε την προσοχή του στο ουίσκι του.
Χαµογέλασα µε το φλεγµατικό του αστείο προσπαθώντας παράλληλα να κρύψω την ανησυχία µου. Το πρώτο για το οποίο αναρωτήθηκα ήταν αν έτσι σκόπευε να ενισχύει το ηθικό µου ενάντια στις στρατιές σιδηρόφρακτων δανειστών
Δεν χάνεται τέτοιο κελεπούρι!
η σκηνή του μπαρ είναι και στην ταινία
Καμια ταινία δεν μπορεί να αποδώσει τέτοιο λογοτεχνικό ύφος!
Ζεραρ ντε Βιλιέ
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα
Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2019, 16:33
από sys3x
Παιδιά, κακά τα ψέματα, ο θαυμασμός (σας) δεν κρύβεται, δεν ισχύει μόνο για τσ άλλοι αυτό ε.
Η µοναδική νότα χρώµατος στο ηµίφως του µπαρ ήταν το κεχριµπαρένιο υγρό που τρεµόπαιζε στο ποτήρι του. Καθώς τον πλησίαζα, σήκωσε το βλέµµα του, µε χαιρέτησε µε ένα νεύµα και ξανάστρεψε την προσοχή του στο ουίσκι του.
Χαµογέλασα µε το φλεγµατικό του αστείο προσπαθώντας παράλληλα να κρύψω την ανησυχία µου. Το πρώτο για το οποίο αναρωτήθηκα ήταν αν έτσι σκόπευε να ενισχύει το ηθικό µου ενάντια στις στρατιές σιδηρόφρακτων δανειστών
Δεν χάνεται τέτοιο κελεπούρι!
η σκηνή του μπαρ είναι και στην ταινία
Καμια ταινία δεν μπορεί να αποδώσει τέτοιο λογοτεχνικό ύφος!
Ζεραρ ντε Βιλιέ
Ο Βαρούφ είναι ο Εντ Χαρις. Ο Χοπκινς είναι ο γραφιοκράτης
Η ταινία, αποκλείεται να αποδώσει ικανοποιητικά το βάθος του χαρακτήρα του ήρωα.
Η µοναδική νότα χρώµατος στο ηµίφως του µπαρ ήταν το κεχριµπαρένιο υγρό που τρεµόπαιζε στο ποτήρι του. Καθώς τον πλησίαζα, σήκωσε το βλέµµα του, µε χαιρέτησε µε ένα νεύµα και ξανάστρεψε την προσοχή του στο ουίσκι του.
Χαµογέλασα µε το φλεγµατικό του αστείο προσπαθώντας παράλληλα να κρύψω την ανησυχία µου. Το πρώτο για το οποίο αναρωτήθηκα ήταν αν έτσι σκόπευε να ενισχύει το ηθικό µου ενάντια στις στρατιές σιδηρόφρακτων δανειστών
Δεν χάνεται τέτοιο κελεπούρι!
Ε, άμα σου λέω.
Υπήρχε πράγματι πουσία ενηλίκων σε πολλές από τις αίθουσες όπου εκτυλισσόταν το
δράμα. Όσοι βρίσκονταν σε αυτές ήταν άνθρωποι δύο κατηγοριών: Άνθρωποι αλγοριθμικοί, μπανάλ, γκρι. Και κάποιοι, ελάχιστοι, συναρπαστικοί και τραγικοί συνάμα. Οι μπανάλ ήταν εκεί δουλεύοντας σαν
ρομπότ, τσεκάροντας τα κουτάκια στις λίστες που είχαν προετοιμάσει τα αφεντικά τους.
Αυτές οι συγκλονιστικές λεπτομέρειες αποκλείεται να αποδοθούν στην οθόνη.
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα
Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2019, 16:37
από ΓΑΛΗ
Beria έγραψε: 03 Σεπ 2019, 16:31
Καμια ταινία δεν μπορεί να αποδώσει τέτοιο λογοτεχνικό ύφος! Ζεραρ ντε Βιλιέ
Ο λογος που αντιδρουν οι δεξιοι στην ταινια ειναι η παρουσιαση των δανειστων που ειναι στην ουσια οι Ευρωπαιοι ηγετες σαν σκληροπυρινικους ((φασιστες)) οπου δεν λογαριαζουν ουτε δημοκρατια ουτε εθνικη κυριαρχια μια μικρης χωρας προκειμενου να βγαλουν κερδος απο τα χρηματα που υποτιθεται οτι δανεισαν σε μια χωρα.
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα
Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2019, 11:04
από Stalker
zteo έγραψε: 04 Σεπ 2019, 10:56
Ο λογος που αντιδρουν οι δεξιοι στην ταινια ειναι η παρουσιαση των δανειστων που ειναι στην ουσια οι Ευρωπαιοι ηγετες σαν σκληροπυρινικους ((φασιστες)) οπου δεν λογαριαζουν ουτε δημοκρατια ουτε εθνικη κυριαρχια μια μικρης χωρας προκειμενου να βγαλουν κερδος απο τα χρηματα που υποτιθεται οτι δανεισαν σε μια χωρα.
Πρέπει να έχει πολιτικό πρόσημο κάποιος για να δυσανασχετεί με την στρατευμένη τέχνη και τα biopics-αγιογραφίες;
zteo έγραψε: 04 Σεπ 2019, 10:56
Ο λογος που αντιδρουν οι δεξιοι στην ταινια ειναι η παρουσιαση των δανειστων που ειναι στην ουσια οι Ευρωπαιοι ηγετες σαν σκληροπυρινικους ((φασιστες)) οπου δεν λογαριαζουν ουτε δημοκρατια ουτε εθνικη κυριαρχια μια μικρης χωρας προκειμενου να βγαλουν κερδος απο τα χρηματα που υποτιθεται οτι δανεισαν σε μια χωρα.
Πρέπει να έχει πολιτικό πρόσημο κάποιος για να δυσανασχετεί με την στρατευμένη τέχνη και τα biopics-αγιογραφίες;
Μπορεί να διαφωνεί κάποιος με την στρατευμένη τέχνη, αλλά, αν είναι τίμιος απέναντι στον εαυτό του και στους άλλους, αφού πρώτα δηλώσει φανερά την αντίθεση του με τέτοιου είδους ταινίες, θα πρέπει να την κρίνει και από καλλιτεχνικής άποψης.
zteo έγραψε: 04 Σεπ 2019, 10:56
Ο λογος που αντιδρουν οι δεξιοι στην ταινια ειναι η παρουσιαση των δανειστων που ειναι στην ουσια οι Ευρωπαιοι ηγετες σαν σκληροπυρινικους ((φασιστες)) οπου δεν λογαριαζουν ουτε δημοκρατια ουτε εθνικη κυριαρχια μια μικρης χωρας προκειμενου να βγαλουν κερδος απο τα χρηματα που υποτιθεται οτι δανεισαν σε μια χωρα.
Πρέπει να έχει πολιτικό πρόσημο κάποιος για να δυσανασχετεί με την στρατευμένη τέχνη και τα biopics-αγιογραφίες;
Ο Γαβρας δεν εκανε ποτε στρατευμενη τεχνη.Δεν ηταν ενταγμενος πουθενα.Μαλιστα εχει κανει και ταινια που θα την χαρακτηριζα φολα αντικουμουνιστικη.Ειχε προκαλεσει ξανα αντιδρασεις και με το ΑΜΗΝ αλλα εδω στην Ελλαδα ειχε περασει στο ντουκου.
Οσο για το ζητημα τις αγιογραφιας του Βαρουφακη δεν μπορω να το κρινω πριν δω την ταινια και να κρινω το πως παρουσιαζει το συγκεκριμενο προσωπο.
Ο Γαβρας παντα εκανε πολιτικες ταινιες.Συνεπως δεν μου κανει εντυπωση οτι εμπνευστηκε απο αυτο το βιβλιο να κανει μια ταινια.Το εαν περιγραφει την αληθεια η οχι?Μεχρι στιγμης κανεις δεν τον διαψευδει σε αυτα που περιγραφει.
Απλα να θυμισω την υποκρισια των δεξιων οτι θεωρουν οτι ο Γαβρας κανει στρατευμενη τεχνη ενω ο Αρκας οχι.
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα
Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2019, 11:29
από πατησιωτης
zteo έγραψε: 04 Σεπ 2019, 11:24
Ο Γαβρας δεν εκανε ποτε στρατευμενη τεχνη.Δεν ηταν ενταγμενος πουθενα
Ήταν στον χώρο του ευρωκομμουνισμού που σε Γαλλία και Ιταλία ήταν αρκετά μεγάλος.Ειδικά μεταξύ των διανοούμενων στο Παρίσι ήταν κυρίαρχος.
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα
Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2019, 11:31
από πατησιωτης
zteo έγραψε: 04 Σεπ 2019, 11:24
Μεχρι στιγμης κανεις δεν τον διαψευδει σε αυτα που περιγραφει.
Επισημαίνει την παράλειψη επάνω ο Βουλαρίνος.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ; Δεν υπάρχει Καμμένος στην ταινία.Αλλά χωρίς Καμμένο δεν θα υπήρχε Βαρουφάκης.