Σελίδα 20 από 38
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:44
από OANNHSEA
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Πρόσεξε τη λογική σου: εάν όλοι θελήσουν να μπουν π.χ. ιατρική Αθηνών, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει;;;
.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:44
από ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ
foscilis έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:38
Φυσικά. Αρκεί να μην είχε προετοιμαστεί ή να μην ήθελε να γράψει τα 1000 μόρια.
και να μην έχεις προετοιμαστεί γράφεις περισσότερα από 1000 μόρια
αν δεν θέλεις να γράψεις, απλά δεν πηγαίνεις
1000 μόρια = δεν έχεις ιδέα τι σου γίνεται και πας μήπως και σου κάτσει καμιά θέση στη ζαμπονοκοπτική για να πάρεις αναβολή από το στρατό
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:46
από OANNHSEA
τεν τεν έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:40
Η κεραμεως ακόμα να επανεισάγει την βάση του 10 και να διαχωρίσει τα ΑΕΙ με τα ΤΕΙ; τι έγινε δεν προλαβαίνει;
πάνω από ένα έτος είναι στο υπουργείο, τι κάνει μόνο παγουρια μοιράζει;
Είναι πολλοί οι ψήφοι από αυτούς που θέλουν τα άχρηστα τους να μπαίνουν σε μία σχολή, άσχετα εάν είναι σχολή του κώλου στην...
.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 22:53
από Εμπεδοκλής
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:51
Gewponos90 έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:47
Δηλαδή για την υποβαθμιση των πτυχίων φταιει μόνο ο αριθμός των πτυχίων και όχι η οριζόντια εξίσωση όλων των κατηγοριών. Δεν φταίει ας πούμε το ότι τα <<μονοπώλια >> που αναφέρεις κοροιδευτικα, πίεσαν να εξισωθει ένα πανεπιστήμιο που για να το τελειώσεις σου βγαίνει η Παναγία με αμέτρητο αριθμο μαθημάτων υποχρεωτική πτυχιακή, υποχρεωτική πρακτική και πάει λέγοντας και μια σχολή της πουτσας τριετής διάρκειας. Καλά τα λέτε, αλλά απευθύνεστε σε άτομα που έχουν βγει στην αγορά και ξέρουν.
Δηλαδή τί ξέρεις βρε Γεωπόνε; Ότι αυτοί που έγραψαν καλά στις πανελλαδικές έγιναν σωστοί επαγγελματίες και επιστήμονες;
Τίγκα από πτυχιούχους υψηλόβαθμων ιδρυμάτων παλαιάς κοπής ήταν το Δημόσιο που όλοι βρίζαμε...
Η σύνδεση μεταξύ τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και επαγγελματισμού ή εργασίας ή ... οτιδήποτε πέρα από την επιστημονική επάρκεια (δυνατότητα μελέτης κι έρευνας) είναι εντελώς φαύλη.
Διαφωνώ κάθετα με τη σύνδεση τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κι αγοράς εργασίας εκτός αν μιλάμε για σοσιαλισμό στον οποίο το κράτος κόβει και ράβει ανάλογα με τις ανάγκες του.
Μιας και το ανέφερες. Και οι πρωθυπουργοί και οι υπουργοί μας τίγκα στα πτυχία του Χάρβαρντ και του LSE αλλά προκοπή δεν είδαμε. Μόνο χρέος 200% του ΑΕΠ...
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 23:20
από foscilis
OANNHSEA έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:46
τεν τεν έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:40
Η κεραμεως ακόμα να επανεισάγει την βάση του 10 και να διαχωρίσει τα ΑΕΙ με τα ΤΕΙ; τι έγινε δεν προλαβαίνει;
πάνω από ένα έτος είναι στο υπουργείο, τι κάνει μόνο παγουρια μοιράζει;
Είναι πολλοί οι ψήφοι από αυτούς που θέλουν τα άχρηστα τους να μπαίνουν σε μία σχολή, άσχετα εάν είναι σχολή του κώλου στην...
.
ναι αυτές οι ψήφοι έχουν σημασία νομίζεις, όχι των τοπικών κοινωνιών.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 23:22
από Otto Weininger
foscilis έγραψε: 30 Αύγ 2020, 23:20
OANNHSEA έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:46
τεν τεν έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:40
Η κεραμεως ακόμα να επανεισάγει την βάση του 10 και να διαχωρίσει τα ΑΕΙ με τα ΤΕΙ; τι έγινε δεν προλαβαίνει;
πάνω από ένα έτος είναι στο υπουργείο, τι κάνει μόνο παγουρια μοιράζει;
Είναι πολλοί οι ψήφοι από αυτούς που θέλουν τα άχρηστα τους να μπαίνουν σε μία σχολή, άσχετα εάν είναι σχολή του κώλου στην...
.
ναι αυτές οι ψήφοι έχουν σημασία νομίζεις, όχι των τοπικών κοινωνιών.
Τώρα που θα πας στο άλλο νημα για τον ιό, μιας και θα είδες το notification από την παράθεση του Χέλι, θα ήθελα να σου πω ότι κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσετε να τρωγεστε σαν τα σκυλιά.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 23:24
από Lord Brum
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:04
Γιατί δεν ξεκινάτε από το γεγονός ότι η εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα είναι καταρχήν επιθυμητή;
Γιατί είναι κακό να είναι όλοι όσοι επιθυμούν σπουδαγμένοι;
επειδή δεν μπορούν όλοι να σπουδάσουν, δεν έχουν όλοι το απαιτούμενο επίπεδο. Σπαταλώντας πόρους στους ρεμπεσκεδες και ξοδεύεις πόρους και στερείς καλύτερες συνηθήκες από όσους αξίζουν. Αν είναι να γίνουμε όλοι αθλητές, να μας προπνούν οι ομοσπονδιακοί προπονητές με συνέπεια οι πραγματικά προικισμένοι αθλητές να μην λαμβάνουν την προσοχή που απαιτείται.
+ δημιουργείς στρατιές ακατάλληλων αποφοίτων που δεν καταδεχονται πχ να μαζέψουν φράουλες
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2020, 23:35
από foscilis
Otto Weininger έγραψε: 30 Αύγ 2020, 23:22
foscilis έγραψε: 30 Αύγ 2020, 23:20
OANNHSEA έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:46
Είναι πολλοί οι ψήφοι από αυτούς που θέλουν τα άχρηστα τους να μπαίνουν σε μία σχολή, άσχετα εάν είναι σχολή του κώλου στην...
.
ναι αυτές οι ψήφοι έχουν σημασία νομίζεις, όχι των τοπικών κοινωνιών.
Τώρα που θα πας στο άλλο νημα για τον ιό, μιας και θα είδες το notification από την παράθεση του Χέλι, θα ήθελα να σου πω ότι κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσετε να τρωγεστε σαν τα σκυλιά.
Το να τρωγόμαστε σαν τα σκυλιά προϋποθέτει ότι τον βλέπω σαν σχετικά ισότιμο και με ενδιαφέρει να υποφέρει.
Στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι ότι λέει επίμονα τις ίδιες φρικτές και επικίνδυνες κοτσάνες και επειδή τον κατατροπώνω λυσσάει επί του προσωπικού.
Υποψιάζομαι ότι κάπου διάβασε πώς συμπεριφέρονται οι Άσπεργκερ και αποφάσισε ότι είναι cool να το μιμηθεί.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 02:28
από Bipsco
Οι πανελλήνιες είναι το σύστημα εισαγωγής της ήσσονος προσπάθειας διότι ό,τι κι αν γράψεις κάπου περνάς. Είναι το πιο εύκολο.
Και αυτό να αλλάξει (εισαγωγικές στο τμήμα ή ελεύθερη είσοδος), ο Νεοέλληνας θα πηγαίνει σε φροντιστήριο, καθώς ο ανταγωνισμός δεν μειώνεται.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 08:38
από stavmanr
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:33
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 19:18
ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 30 Αύγ 2020, 16:19
ναι, πέτυχες
έγραψες 1000 μόρια
Στην άλλη περίτπωση δεν τα έγραψες κι έβαλες τον μπαμπά να πληρώσει για να μπεις στο πανεπιστήμιο...
πιστεύεις ότι κάποιος που πάει στο Χάρβαρντ, δεν θα μπορούσε να γράψει 1000 μόρια;
Μην κολλάς στα 1000 μόνο.
Κάποιος μπορεί να πάει σε ιατρικές σχολές της Ιταλίας ή της Αγγλίας επειδή έγραψε 10.000 μόρια. Κάτι το οποίο αποτελεί εξίσου "ευτελισμό" για τις ιατρικές σχολές σε αντίθεση με τη ...ζαμπονοκοπτική που δεν απαιτεί τόσο ισχυρές γνώσεις στα εξεταζόμενα μαθήματα.
Θα πήγαινες ποτέ να σε εξετάσει γιατρός που έβγαζε 10 στο σχολείο;
πιστεύεις ότι ο πατέρας του θα σπαταλούσε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια αδίκως για το παιδί του που δεν θα μπορούσε επί της ουσίας να αρθρώσει μια πρόταση;
ΝΑΙ. Βέβαια, όλα τα παιδιά πλέον αρθρώνουν πάνω κάτω προτάσεις.
και πιστεύεις ότι το Χάρβαρντ θα τον δεχόταν;
Ναι.
και πιστεύεις ότι το Χάρβαρντ θα του επέτρεπε να αποφοιτήσει;
Ναι.
Το Χάρβαρντ έχει φτιάξει τόσο ισχυρό σύστημα επικοινωνίας που μπορεί να σου πουλήσει χαλβά για χαβιάρι.
Εκτός κι αν θεωρείς τους Παπανδρέου (νεότερος), Σαμαρά, Μητσοτάκη φωστήρες της ελληνικής παιδείας, γεννημένους επιστήμονες, που φοίτησαν στο Χάρβαρντ.
Φυσικά και το Χάρβαρντ θα τους δέχονταν με ανοιχτές αγκάλες, ακόμα κι αν δεν ξέρουν να μετρούν ως το δέκα.
https://www.parapolitika.gr/stories/art ... u-harvard/
ρε συ, ο άλλος φέτος μπήκε με 600 μόρια
600 ΜΟΡΙΑ εισαγωγή σε ΑΕΙ
και καθόμαστε και συζητάμε;
ούτε σε ΙΕΚ δεν μπορεί να πάει με τέτοιες επιδόσεις
Καλώς μπήκε.
Από τη στιγμή που το 90% των ελλήνων θέλουν να γίνουν γιατροί, μηχανικοί και δικηγόροι, η ζήτηση σε άλλες επιστήμες γίνεται ελάχιστη. Έχεις το δικαίωμα να κάνεις ως και πλάκα στις πανελλαδικές, όταν οι άλλοι σου λεν "δική σου η σχολή, εγώ γεννήθηκα για να γίνω Κούγιας".
Σχετικά με τα προβλήματα των πανελληνίων θα σου γράψω ότι, εδώ και δύο χρόνια, δημιουργήθηκε η μόδα να πηγαίνουν κάποιοι στα ΕΠΑΛ για να εισάγονται με το γνωστό 10%, και στην ουσία να μην ανταγωνίζονται τα υπόλοιπα παιδιά του ΓΕΛ. Φαντάσου ότι κάποιοι ανταγωνίστηκαν με τους πραγματικούς ζαμπονοκόπτες, χρησιμοποίησαν δηλαδή το ευνοϊκό σύστημα των ΕΠΑΛ, κι αύριο θα είναι επιστήμονες.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 08:43
από stavmanr
Lord Brum έγραψε: 30 Αύγ 2020, 23:24
stavmanr έγραψε: 30 Αύγ 2020, 21:04
Γιατί δεν ξεκινάτε από το γεγονός ότι η εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα είναι καταρχήν επιθυμητή;
Γιατί είναι κακό να είναι όλοι όσοι επιθυμούν σπουδαγμένοι;
επειδή δεν μπορούν όλοι να σπουδάσουν, δεν έχουν όλοι το απαιτούμενο επίπεδο.
Δεν υπάρχει "απαιτούμενο επίπεδο".
Βγάζετε όρους από το κεφάλι σας.
Στις ανώτατες σχολές (ΑΕΙ) εισάγονται με σειρά προτίμησης με βάση την επίδοση στις πανελλαδικές εξετάσεις απόφοιτοι λυκείων, όπως καθορίζεται από τους νόμους του κράτους.
Εκείνο που καθορίζει τις εκάστοτε βάσεις είναι η ζήτηση σε συνδυασμό με τις επιδόσεις στα μαθήματα.
Πχ. μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν αδιανόητο να μπεις στην Ιατρική με επίδοση 17. Σήμερα είναι γεγονός.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 08:46
από Scouser
OANNHSEA έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:44
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Πρόσεξε τη λογική σου: εάν όλοι θελήσουν να μπουν π.χ. ιατρική Αθηνών, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει;;;
.
Τι να γίνει δηλαδή; Αν το σύστημα δουλέψει όπως πρέπει, θα αποφοιτήσουν όσοι είναι πραγματικά κατάλληλοι να γίνουν γιατροί. Οι υπόλοιποι θα το παρατήσουν στο δεύτερο ή στο τρίτο έτος το αργότερο και θα την ψάξουν αλλού ή δεν θα αποφοιτήσουν ποτέ. Συν ότι θα γλιτώσουμε από ένα σκασμό άχρηστες σχολές, γιατί δεν θα τις δηλώνει κανένας.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 08:46
από stavmanr
foscilis έγραψε: 30 Αύγ 2020, 23:20
OANNHSEA έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:46
τεν τεν έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:40
Η κεραμεως ακόμα να επανεισάγει την βάση του 10 και να διαχωρίσει τα ΑΕΙ με τα ΤΕΙ; τι έγινε δεν προλαβαίνει;
πάνω από ένα έτος είναι στο υπουργείο, τι κάνει μόνο παγουρια μοιράζει;
Είναι πολλοί οι ψήφοι από αυτούς που θέλουν τα άχρηστα τους να μπαίνουν σε μία σχολή, άσχετα εάν είναι σχολή του κώλου στην...
.
ναι αυτές οι ψήφοι έχουν σημασία νομίζεις, όχι των τοπικών κοινωνιών.
Πολύ σωστά.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 08:48
από stavmanr
Scouser έγραψε: 31 Αύγ 2020, 08:46
OANNHSEA έγραψε: 30 Αύγ 2020, 22:44
Sid Vicious έγραψε: 27 Αύγ 2019, 15:02
Κανονικά πρέπει να καταργηθούν εντελώς οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να υπάρχει ελεύθερη είσοδος στις σχολές. Και απλά να υπάρχουν πιο αυστηροί κανόνες για την αποφοίτηση και το πτυχίο.
Πρόσεξε τη λογική σου: εάν όλοι θελήσουν να μπουν π.χ. ιατρική Αθηνών, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει;;;
.
Τι να γίνει δηλαδή; Αν το σύστημα δουλέψει όπως πρέπει, θα αποφοιτήσουν όσοι είναι πραγματικά κατάλληλοι να γίνουν γιατροί. Οι υπόλοιποι θα το παρατήσουν στο δεύτερο ή στο τρίτο έτος το αργότερο και θα την ψάξουν αλλού ή δεν θα αποφοιτήσουν ποτέ. Συν ότι θα γλιτώσουμε από ένα σκασμό άχρηστες σχολές, γιατί δεν θα τις δηλώνει κανένας.
Δεν γίνεται να είναι τελείως ελεύθερη η πρόσβαση στα ΑΕΙ. Δεν μπορεί να σηκώσει μία σχολή δεκάδες χιλιάδες φοιτητές.
Re: Η απόλυτη γελοιοποίηση των πανελλαδικών και της έννοιας του ΑΕΙ
Δημοσιεύτηκε: 31 Αύγ 2020, 09:00
από Scouser
Εγώ δεν λέω για ελεύθερη πρόσβαση. Ουσιαστικά αυτό που προτείνω εγώ είναι να συμβαίνει το ίδιο με τις ΗΠΑ ή τη Γερμανία: να υπάρχει δηλαδή μια μορφή πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά να αποτελεί ένα μόνο από τα κριτήρια για την εισαγωγή στις σχολές, οι οποίες θα αποφασίζουν οι ίδιες τι θέλουν από τους υποψήφιούς τους. Όπως έχει τώρα το σύστημα, υπάρχει ένα γελοιωδώς δύσκολο σύστημα εισαγωγής που βάζει έφηβους να οφείλουν να αριστεύσουν σε θεματικές που στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο διδάσκονται στο δεύτερο ή στο τρίτο έτος στα πανεπιστήμια και πολύ συχνά δεν σχετίζονται καν με τη σχολή στην οποία θα σπουδάσουν (πχ τα λατινικά δεν χρειάζονται σε καμία σχολή της θεωρητικής κατεύθυνσης πέρα από τις ελληνικές φιλολογίες, η δε φυσική είναι άχρηστη για τις ιατρικές σχολές). Όσοι παρόλα αυτά καταφέρουν να περάσουν (απαραίτητη προϋπόθεση φυσικά να μπορούν οι γονείς να υποστηρίξουν οικονομικά με καλά φροντιστήρια ή ιδιαίτερα), μπορούν μετά να απολαύσουν τη φοιτητική τους ζωή με τη βεβαιότητα ότι κάποια στιγμή θα αποφοιτήσουν (εκτός φυσικά από ακραίες περιπτώσεις που κάποιος πέρασε με 3.500 μόρια σε Μαθηματικό ή Φυσικό), ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να ισχύει ακριβώς το αντίθετο.