Σελίδα 19 από 20

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 22:32
από Ηράκλειτος

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 22:37
από Kauldron
Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 17:21
Kauldron έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:35 Θυμάμαι κάτι νουδούκους που πανηγύριζαν και πετούσαν τα στριγκάκια τους επειδή θα ερχόταν η Ryanair. Καλά που ήρθε, και φάγαμε ΠΣωμάκι.
:retarded:
Εσύ ήσουνε μεγάλε προφήτη του Χρηματιστηρίου?

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 22:40
από Οργισμένος
Τον οκτωβριο η συζυγος εκαμε πηγαιν ελα σουηδια με 55 €


Κλαψτε .

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 22:52
από Οργισμένος
brb και tyt έγραψε: 06 Ιαν 2019, 18:42
Εμπεδοκλής έγραψε: 06 Ιαν 2019, 17:44Με κρατική και ευρωπαϊκή επιδότηση βεβαίως,βεβαίως... :e045:
Από την Ευρωπαικη Τράπεζα Επενδύσεων.
Πάνω από 1,6 δισ. οι επενδύσεις ΕΤΕπ στην Ελλάδα την 3ετία

Οι πιο γνωστές, στην πλευρά των άμεσων χρηματοδοτήσεων, είναι εκείνες του ΟΤΕ, με χρηματοδότηση 150 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών και άγνωστο ύψος συνολικής επένδυσης, της Fraport με ύψος χρηματοδότησης 280 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των περιφερειακών αεροδρομίων συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ,
http://www.kathimerini.gr/996612/articl ... -thn-3etia


Λοβοτομημενε η Φραπορτ εχει ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ 280.000.000€ απο την ΕΤΕπ για να κανει συνολικες επενδυσεις στην μπανανια υψους 400.000.000€.
Διποδο.Ουτε να διαβαζεις τις πηγες σου δεν ξερεις.
ΑΝοητε.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 12:55
από Ασέβαστος
ΟΥΤΙΣ έγραψε: 05 Ιαν 2019, 16:00
Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:50
brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:40
Ο κρατικός ΟΤΕ είχε πολύ φθηνότερες τιμές (ίσως ακόμα και αν τις αποπληθωρίσεις) και κέρδη 900 εκατομμύρια (σε ευρώ) το 1999 έχοντας πολύ περισσότερους υπάλληλους και ήταν υπερδύναμη στα Βαλκάνια. Ήταν εργαλείο ανάπτυξης. Από τότε που γερμανοποιήθηκε συρρικνώθηκε.
Για τις τιμές άστο.
Είχε κέρδη με πολλούς εργαζόμενους γιατί ήταν μονοπώλιο και καθόριζε τις τιμές όπως ήθελε χωρίς να επενδύει στην ανάπτυξη.
Τώρα έχει συρρικνωθεί λόγω ανταγωνισμού από την κινητή τηλεφωνία.
Έτσι, φίλε, να τα λέμε όλα σε αυτή την χώρα. Διότι αν και το τελευταίο κατσικοχώρι και το τελευταίο κωλόνησο διαθέτει τηλεφωνική σύνδεση σήμερα, οφείλεται νετφάκτο στον ιδιωτικό τομέα! :102:

Το ίδιο και για το ηλεκτρικό, φίλε μου. Να μην ξεχνάμε το ηλεκτρικό!
βεβαιως.

οφειλεται στον ιδιωτικο τομεα, τον οποιο ξεζουμιζαν οι κρατιστες, και ενα μικρο μερος αυτου του ξεζουμισματος κατεληξε εκει που λες.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 12:57
από Ασέβαστος
ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 05 Ιαν 2019, 16:03 Η Ryanair έκανε πτήση από το Λονδίνο στη Θεσσαλονίκη κι επειδή δε μπόρεσε να προσγειωθεί το αεροπλάνο στη Σαλόνικα, τους πήγε και τους παράτησε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.
Πάλι καλά, θα μπορούσε να τους παρατήσει στο Εσκί Σεχίρ ή στο Αφιόν Καραχισάρ.
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις στον καπιταλισμο.
ε ρε και να καταλαβαινες ποσο αληθεια ειναι το κοκκινο.

και ποσο δικαιο.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 13:23
από Ασέβαστος
Cecily Anne έγραψε: 05 Ιαν 2019, 21:58
Cavaliere έγραψε: 05 Ιαν 2019, 19:20 Bravo, αυτές τις μαλακίες εννοούσα. Κατεβαίνεις από το αεροπλάνο έτοιμος για χειιρουργείο στη μέση.
:roll: Είσαι άτυχος. λόγω φύλου. Οι γυναίκες θα κατεβαίνουν με οργασμό στις αναταράξεις, οι άντρες με συρρικνωμένες μπάλες. Δες που κάνει κούρβα.
εγω που εχω προβλημα στη μεση, και αυτη τη στιγμη ποναω, βλεπω το ημιορθιο καθισμα σαν πιο ανετο. π.χ. στις βαρκες η ημιορθια θεση οδηγησης ειναι η ιδανικη, και τετοιου τυπου καθισματα ακριβα.

βεβαια αυτοι το κανουν για να μειωσουν το κοστος, αλλα κι εμεις δεν πρεπει να θεωρουμε κατι ως κακο απλως επειδη ειναι φτηνοτερο, χωρις να το εχουμε δοκιμασει η να εχουμε αναλογη γνωση.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 16:00
από Ελβετός Τραπεζίτης
Ασέβαστος έγραψε: 07 Ιαν 2019, 13:23
Cecily Anne έγραψε: 05 Ιαν 2019, 21:58
Cavaliere έγραψε: 05 Ιαν 2019, 19:20 Bravo, αυτές τις μαλακίες εννοούσα. Κατεβαίνεις από το αεροπλάνο έτοιμος για χειιρουργείο στη μέση.
:roll: Είσαι άτυχος. λόγω φύλου. Οι γυναίκες θα κατεβαίνουν με οργασμό στις αναταράξεις, οι άντρες με συρρικνωμένες μπάλες. Δες που κάνει κούρβα.
εγω που εχω προβλημα στη μεση, και αυτη τη στιγμη ποναω, βλεπω το ημιορθιο καθισμα σαν πιο ανετο. π.χ. στις βαρκες η ημιορθια θεση οδηγησης ειναι η ιδανικη, και τετοιου τυπου καθισματα ακριβα.

βεβαια αυτοι το κανουν για να μειωσουν το κοστος, αλλα κι εμεις δεν πρεπει να θεωρουμε κατι ως κακο απλως επειδη ειναι φτηνοτερο, χωρις να το εχουμε δοκιμασει η να εχουμε αναλογη γνωση.
Προβλημα στην μέση δεν εχω ουτε ειχα ποτε, ααλλα συμφωνω οτι το ημιόρθιο καθισμα φαινεται βολικό και πολυ πρακτικό.



Για όσους παραπονιούνται για το ημιορθιο κάθισμα,

Τι σημασια εχει αφου ετσι και αλλιως εχει "πιαστεί" η μέση ή η πλάτη ή τα πόδια σας απο τα συνηθισμένα τυποποιημενα καθίσματα σε αεροπλάνο.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 16:28
από Belisarius
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 06 Ιαν 2019, 20:09
Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…

Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.

Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.

Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.

Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές,
εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.

…και η αναλογία 80%-20%

Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".

Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.

Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html

Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,

Ερώτηση: Πόσα ειναι τα ζημιογόνα ;




Ενα ετος μετα την παραχώρηση στην Φραπορτ: Εσοδα 233,3 εκατ. και κέρδη 14,4 εκατ. για τη Fraport από τα 14 αεροδρόμια το 2017



Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου. :lol: :smt005:
Νομίζω ότι τα 23 αεροδρόμια (εκ των οποίων 7 κερδοφόρα) δεν έχουν σχέση με τα 14 που πήρε η Fraport. Είναι τα αεροδρόμια που απέμειναν στο δημόσιο.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 16:36
από brb και tyt
Belisarius έγραψε: 07 Ιαν 2019, 16:28
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 06 Ιαν 2019, 20:09
Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…

Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.

Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.

Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.

Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές,
εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.

…και η αναλογία 80%-20%

Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".

Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.

Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html

Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,

Ερώτηση: Πόσα ειναι τα ζημιογόνα ;




Ενα ετος μετα την παραχώρηση στην Φραπορτ: Εσοδα 233,3 εκατ. και κέρδη 14,4 εκατ. για τη Fraport από τα 14 αεροδρόμια το 2017



Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου. :lol: :smt005:
Νομίζω ότι τα 23 αεροδρόμια (εκ των οποίων 7 κερδοφόρα) δεν έχουν σχέση με τα 14 που πήρε η Fraport. Είναι τα αεροδρόμια που απέμειναν στο δημόσιο.
Χαμήλωσε τα κέρδη της γιατί πρέπει να δίνει το ένα τρίτο στο ελληνικό δημόσιο. :wave:
Ημερομηνία 02.11.2017
Συνολικά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα απέφεραν κέρδη ύψους 106 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, αριθμός που αντιστοιχεί στο 1/8 περίπου των συνολικών εσόδων (EBITDA) της επιχείρησης ύψους 808 εκατομμυρίων ευρώ.
https://www.dw.com/el/%CE%BA%CE%AD%CF%8 ... a-41208137

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 17:37
από finest
παλιοκουφάλες
ταξιδεύουν με 10 ευρω και εχουν και απαιτήσεις

θυμάμαι ένας είχε καθυστέρηση η πτήση του και ρωταγε πως μπορεί να τους κάνει μηνυση και να πάρει αποζημίωση

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 22:28
από Εμπεδοκλής
Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 22:40 Τον οκτωβριο η συζυγος εκαμε πηγαιν ελα σουηδια με 55 €


Κλαψτε .
Δεν είχες να ρισκάρεις και πολλά. Το πολύ πολύ να στεκόσουν τυχερός και η σύζυγος να βρισκόταν σε κανένα Ναγκόρνο - Καραμπάχ...

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 22:31
από Οργισμένος
Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:28
Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 22:40 Τον οκτωβριο η συζυγος εκαμε πηγαιν ελα σουηδια με 55 €


Κλαψτε .
Δεν είχες να ρισκάρεις και πολλά. Το πολύ πολύ να στεκόσουν τυχερός και η σύζυγος να βρισκόταν σε κανένα Ναγκόρνο - Καραμπάχ...
Eλατε τωρα βρε αγροικοι , παρτε την Εμιρεητς σεις για να πατε Θεσσαλονικη.
Γιδια, με αυτα που γραφετε απο μακρια βρωματε τραγιλα.

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 22:42
από Εμπεδοκλής
Οργισμένος έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:31
Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:28
Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 22:40 Τον οκτωβριο η συζυγος εκαμε πηγαιν ελα σουηδια με 55 €


Κλαψτε .
Δεν είχες να ρισκάρεις και πολλά. Το πολύ πολύ να στεκόσουν τυχερός και η σύζυγος να βρισκόταν σε κανένα Ναγκόρνο - Καραμπάχ...
Eλατε τωρα βρε αγροικοι , παρτε την Εμιρεητς σεις για να πατε Θεσσαλονικη.
Γιδια, με αυτα που γραφετε απο μακρια βρωματε τραγιλα.
Σιγά μην ταξιδέψουμε και όρθιοι. Αλήθεια όμως, ποιος βρωμάει τραγίλα; Εμείς που στη χειρότερη περίπτωση ταξιδεύουμε με αεροπορική που χωράς να κάτσεις και σερβίρει γεύμα; Ή εσείς που ταξιδεύετε με αεροπορικές με θέσεις που είναι χειρότερες από την καρότσα ενός ντάτσουν; Όταν προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι φαντάσου από πότε έχουν να πλύνουν τα καθίσματα. Όχι απλά μυρίζουν τραγίλα και πακιστανίλα αλλά παίζει να κολλάς και ηπατίτιδα...

Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2019, 23:31
από Οργισμένος
Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:42
Οργισμένος έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:31
Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:28

Δεν είχες να ρισκάρεις και πολλά. Το πολύ πολύ να στεκόσουν τυχερός και η σύζυγος να βρισκόταν σε κανένα Ναγκόρνο - Καραμπάχ...
Eλατε τωρα βρε αγροικοι , παρτε την Εμιρεητς σεις για να πατε Θεσσαλονικη.
Γιδια, με αυτα που γραφετε απο μακρια βρωματε τραγιλα.
Σιγά μην ταξιδέψουμε και όρθιοι. Αλήθεια όμως, ποιος βρωμάει τραγίλα; Εμείς που στη χειρότερη περίπτωση ταξιδεύουμε με αεροπορική που χωράς να κάτσεις και σερβίρει γεύμα; Ή εσείς που ταξιδεύετε με αεροπορικές με θέσεις που είναι χειρότερες από την καρότσα ενός ντάτσουν; Όταν προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι φαντάσου από πότε έχουν να πλύνουν τα καθίσματα. Όχι απλά μυρίζουν τραγίλα και πακιστανίλα αλλά παίζει να κολλάς και ηπατίτιδα...
βλαχο.