Re: Του ''Ιδιώτη'' το κάγκελο με τις πτήσεις στο Αεροδρόμιο ''Μακεδονία'' στην Θεσσαλονίκη !
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2019, 22:32
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Εσύ ήσουνε μεγάλε προφήτη του Χρηματιστηρίου?Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 17:21Kauldron έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:35 Θυμάμαι κάτι νουδούκους που πανηγύριζαν και πετούσαν τα στριγκάκια τους επειδή θα ερχόταν η Ryanair. Καλά που ήρθε, και φάγαμε ΠΣωμάκι.![]()
Λοβοτομημενε η Φραπορτ εχει ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ 280.000.000€ απο την ΕΤΕπ για να κανει συνολικες επενδυσεις στην μπανανια υψους 400.000.000€.brb και tyt έγραψε: 06 Ιαν 2019, 18:42Από την Ευρωπαικη Τράπεζα Επενδύσεων.
Πάνω από 1,6 δισ. οι επενδύσεις ΕΤΕπ στην Ελλάδα την 3ετία
Οι πιο γνωστές, στην πλευρά των άμεσων χρηματοδοτήσεων, είναι εκείνες του ΟΤΕ, με χρηματοδότηση 150 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών και άγνωστο ύψος συνολικής επένδυσης, της Fraport με ύψος χρηματοδότησης 280 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των περιφερειακών αεροδρομίων συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ,
http://www.kathimerini.gr/996612/articl ... -thn-3etia
βεβαιως.ΟΥΤΙΣ έγραψε: 05 Ιαν 2019, 16:00Έτσι, φίλε, να τα λέμε όλα σε αυτή την χώρα. Διότι αν και το τελευταίο κατσικοχώρι και το τελευταίο κωλόνησο διαθέτει τηλεφωνική σύνδεση σήμερα, οφείλεται νετφάκτο στον ιδιωτικό τομέα!Chainis έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:50Για τις τιμές άστο.brb και tyt έγραψε: 05 Ιαν 2019, 15:40
Ο κρατικός ΟΤΕ είχε πολύ φθηνότερες τιμές (ίσως ακόμα και αν τις αποπληθωρίσεις) και κέρδη 900 εκατομμύρια (σε ευρώ) το 1999 έχοντας πολύ περισσότερους υπάλληλους και ήταν υπερδύναμη στα Βαλκάνια. Ήταν εργαλείο ανάπτυξης. Από τότε που γερμανοποιήθηκε συρρικνώθηκε.
Είχε κέρδη με πολλούς εργαζόμενους γιατί ήταν μονοπώλιο και καθόριζε τις τιμές όπως ήθελε χωρίς να επενδύει στην ανάπτυξη.
Τώρα έχει συρρικνωθεί λόγω ανταγωνισμού από την κινητή τηλεφωνία.![]()
Το ίδιο και για το ηλεκτρικό, φίλε μου. Να μην ξεχνάμε το ηλεκτρικό!
ε ρε και να καταλαβαινες ποσο αληθεια ειναι το κοκκινο.ΜπλεΜπουμπυς έγραψε: 05 Ιαν 2019, 16:03 Η Ryanair έκανε πτήση από το Λονδίνο στη Θεσσαλονίκη κι επειδή δε μπόρεσε να προσγειωθεί το αεροπλάνο στη Σαλόνικα, τους πήγε και τους παράτησε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.
Πάλι καλά, θα μπορούσε να τους παρατήσει στο Εσκί Σεχίρ ή στο Αφιόν Καραχισάρ.
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις στον καπιταλισμο.
εγω που εχω προβλημα στη μεση, και αυτη τη στιγμη ποναω, βλεπω το ημιορθιο καθισμα σαν πιο ανετο. π.χ. στις βαρκες η ημιορθια θεση οδηγησης ειναι η ιδανικη, και τετοιου τυπου καθισματα ακριβα.Cecily Anne έγραψε: 05 Ιαν 2019, 21:58Cavaliere έγραψε: 05 Ιαν 2019, 19:20 Bravo, αυτές τις μαλακίες εννοούσα. Κατεβαίνεις από το αεροπλάνο έτοιμος για χειιρουργείο στη μέση.Είσαι άτυχος. λόγω φύλου. Οι γυναίκες θα κατεβαίνουν με οργασμό στις αναταράξεις, οι άντρες με συρρικνωμένες μπάλες. Δες που κάνει κούρβα.
Προβλημα στην μέση δεν εχω ουτε ειχα ποτε, ααλλα συμφωνω οτι το ημιόρθιο καθισμα φαινεται βολικό και πολυ πρακτικό.Ασέβαστος έγραψε: 07 Ιαν 2019, 13:23εγω που εχω προβλημα στη μεση, και αυτη τη στιγμη ποναω, βλεπω το ημιορθιο καθισμα σαν πιο ανετο. π.χ. στις βαρκες η ημιορθια θεση οδηγησης ειναι η ιδανικη, και τετοιου τυπου καθισματα ακριβα.Cecily Anne έγραψε: 05 Ιαν 2019, 21:58Cavaliere έγραψε: 05 Ιαν 2019, 19:20 Bravo, αυτές τις μαλακίες εννοούσα. Κατεβαίνεις από το αεροπλάνο έτοιμος για χειιρουργείο στη μέση.Είσαι άτυχος. λόγω φύλου. Οι γυναίκες θα κατεβαίνουν με οργασμό στις αναταράξεις, οι άντρες με συρρικνωμένες μπάλες. Δες που κάνει κούρβα.
βεβαια αυτοι το κανουν για να μειωσουν το κοστος, αλλα κι εμεις δεν πρεπει να θεωρουμε κατι ως κακο απλως επειδη ειναι φτηνοτερο, χωρις να το εχουμε δοκιμασει η να εχουμε αναλογη γνωση.
Νομίζω ότι τα 23 αεροδρόμια (εκ των οποίων 7 κερδοφόρα) δεν έχουν σχέση με τα 14 που πήρε η Fraport. Είναι τα αεροδρόμια που απέμειναν στο δημόσιο.Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 06 Ιαν 2019, 20:09Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…
Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.
Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.
Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.
Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές, εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.
…και η αναλογία 80%-20%
Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".
Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.
Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html
Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,
Ερώτηση: Πόσα ειναι τα ζημιογόνα ;
Ενα ετος μετα την παραχώρηση στην Φραπορτ: Εσοδα 233,3 εκατ. και κέρδη 14,4 εκατ. για τη Fraport από τα 14 αεροδρόμια το 2017
Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου.![]()
![]()
Χαμήλωσε τα κέρδη της γιατί πρέπει να δίνει το ένα τρίτο στο ελληνικό δημόσιο.Belisarius έγραψε: 07 Ιαν 2019, 16:28Νομίζω ότι τα 23 αεροδρόμια (εκ των οποίων 7 κερδοφόρα) δεν έχουν σχέση με τα 14 που πήρε η Fraport. Είναι τα αεροδρόμια που απέμειναν στο δημόσιο.Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 06 Ιαν 2019, 20:09Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…
Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.
Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα. Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.
Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.
Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές, εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.
…και η αναλογία 80%-20%
Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".
Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.
Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html
Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,
Ερώτηση: Πόσα ειναι τα ζημιογόνα ;
Ενα ετος μετα την παραχώρηση στην Φραπορτ: Εσοδα 233,3 εκατ. και κέρδη 14,4 εκατ. για τη Fraport από τα 14 αεροδρόμια το 2017
Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου.![]()
![]()
Ημερομηνία 02.11.2017
Συνολικά τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα απέφεραν κέρδη ύψους 106 εκατομμυρίων ευρώ προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, αριθμός που αντιστοιχεί στο 1/8 περίπου των συνολικών εσόδων (EBITDA) της επιχείρησης ύψους 808 εκατομμυρίων ευρώ.
https://www.dw.com/el/%CE%BA%CE%AD%CF%8 ... a-41208137
παλιοκουφάλεςΗράκλειτος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 22:32 Ομαδικές μηνύσεις επιβατών στην Ryanair για την πτήση – θρίλερ
Δεν είχες να ρισκάρεις και πολλά. Το πολύ πολύ να στεκόσουν τυχερός και η σύζυγος να βρισκόταν σε κανένα Ναγκόρνο - Καραμπάχ...Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 22:40 Τον οκτωβριο η συζυγος εκαμε πηγαιν ελα σουηδια με 55 €
Κλαψτε .
Eλατε τωρα βρε αγροικοι , παρτε την Εμιρεητς σεις για να πατε Θεσσαλονικη.Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:28Δεν είχες να ρισκάρεις και πολλά. Το πολύ πολύ να στεκόσουν τυχερός και η σύζυγος να βρισκόταν σε κανένα Ναγκόρνο - Καραμπάχ...Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 22:40 Τον οκτωβριο η συζυγος εκαμε πηγαιν ελα σουηδια με 55 €
Κλαψτε .
Σιγά μην ταξιδέψουμε και όρθιοι. Αλήθεια όμως, ποιος βρωμάει τραγίλα; Εμείς που στη χειρότερη περίπτωση ταξιδεύουμε με αεροπορική που χωράς να κάτσεις και σερβίρει γεύμα; Ή εσείς που ταξιδεύετε με αεροπορικές με θέσεις που είναι χειρότερες από την καρότσα ενός ντάτσουν; Όταν προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι φαντάσου από πότε έχουν να πλύνουν τα καθίσματα. Όχι απλά μυρίζουν τραγίλα και πακιστανίλα αλλά παίζει να κολλάς και ηπατίτιδα...Οργισμένος έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:31Eλατε τωρα βρε αγροικοι , παρτε την Εμιρεητς σεις για να πατε Θεσσαλονικη.Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:28Δεν είχες να ρισκάρεις και πολλά. Το πολύ πολύ να στεκόσουν τυχερός και η σύζυγος να βρισκόταν σε κανένα Ναγκόρνο - Καραμπάχ...Οργισμένος έγραψε: 06 Ιαν 2019, 22:40 Τον οκτωβριο η συζυγος εκαμε πηγαιν ελα σουηδια με 55 €
Κλαψτε .
Γιδια, με αυτα που γραφετε απο μακρια βρωματε τραγιλα.
βλαχο.Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:42Σιγά μην ταξιδέψουμε και όρθιοι. Αλήθεια όμως, ποιος βρωμάει τραγίλα; Εμείς που στη χειρότερη περίπτωση ταξιδεύουμε με αεροπορική που χωράς να κάτσεις και σερβίρει γεύμα; Ή εσείς που ταξιδεύετε με αεροπορικές με θέσεις που είναι χειρότερες από την καρότσα ενός ντάτσουν; Όταν προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι φαντάσου από πότε έχουν να πλύνουν τα καθίσματα. Όχι απλά μυρίζουν τραγίλα και πακιστανίλα αλλά παίζει να κολλάς και ηπατίτιδα...Οργισμένος έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:31Eλατε τωρα βρε αγροικοι , παρτε την Εμιρεητς σεις για να πατε Θεσσαλονικη.Εμπεδοκλής έγραψε: 07 Ιαν 2019, 22:28
Δεν είχες να ρισκάρεις και πολλά. Το πολύ πολύ να στεκόσουν τυχερός και η σύζυγος να βρισκόταν σε κανένα Ναγκόρνο - Καραμπάχ...
Γιδια, με αυτα που γραφετε απο μακρια βρωματε τραγιλα.