Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
enterprise-psi έγραψε: 19 Οκτ 2018, 21:23
Σιγά μην πάρουμε μεταχειρισμένο, το σκίζει ο άλλος και μετά το πουλάει , προσεγμένο, δεν έχει βραχεί ποτέ, δεν το έχει δει ο ήλιος ποτέ κλπ κλπ
ουαν κερφουλ λεηντυ οουνερ μεητ
κάτι τέτοιο σκεφτόμουν με το s4e πριν, όπισθεν αντί για πρώτη με γυναίκα οδηγό.
ορ τζαστ σερπράηζ ας με κάτι τέτοια
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2018, 22:35
από sys3x
Εμπεδοκλής έγραψε: 19 Οκτ 2018, 22:25
Για να πει κανείς ότι "κέρδισαν" τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει πρώτα να λυθούν τα προβλήματα αξιοπιστίας τους και να βελτιωθεί η τεχνολογία στις μπαταρίες τους.
Κανείς δεν θέλει να κάνει το Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε 24 ώρες όταν μπορεί να το κάνει σε 6.
Δεν θα πάρει πολύ ακόμη το Αθήνα Θεσσαλονίκη με μια φόρτιση και σε κάποια φάση δεν θα χρειάζεται ούτε αυτό είτε αυτό γίνει με τίποτα σούπερκαπάσιτορς που θα φορτίζουν σε μερικά λεπτά είτε με τίποτα περίεργα φιούελ σελς κτλ. Σε κάθε περίπτωση το Αθήνα Θεσσαλονίκη χρειάζεται τραίνα όπως της Γιαπωνίας της Γαλλίας και της Κίνας να το κάνεις βαριά σε μιάμιση ωρίτσα.
Η ηλεκτροκίνηση θα λάμπει στο ντέηλη κομιούτ. Ήδη λάμπει, οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουμε 15-50 χλμ. την ημέρα, αυτό είναι όλο.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2018, 22:44
από enaon
Dwarven Blacksmith έγραψε: 19 Οκτ 2018, 22:18
Ένα πράγμα που έκανε η Τέσλα και δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν είναι καλό ή κακό, είναι η σύνδεση στο μυαλό του κόσμου του "ηλεκτρικό αυτοκίνητο" και "αυτόνομο αυτοκίνητο".
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο, παρά μόνο η εξής: Ένα αυτόνομο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κινείται συνέχεια, θα έχει πολύ μικρότερο κόστος χρήσης από ένα αυτόνομο εσωτκαυσεως που κινείται συνέχεια.
και όμως οι κινέζοι με την λινκ και την ουμπερ το πάνε ακόμα παραπέρα, όχι απλά αυτόνομο ξεχνάμε συνεργεία έμπορους κλπ, θα το παραγγέλνεις από το κινητό και θα έρχεται με τον μηνα, αν δεν το πληρώνεις θα φεύγει, οπότε καλά κάνανε μάλλον απο την τεσλα.
τα 500 χιλιόμετρα που συζητάμε ειναι μέσα στα όρια τω κινέζικων ηλεκτρικών που πουλήθηκαν το 18, απο τον Ιούλιο νομίζω αποχαρακτήρισαν όσα δεν πάνε τουλάχιστον 150 χιλιόμετρα, τρέχουν τα παιδιά, είναι όλοι εκεί κοντά και πανε για παραπέρα.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2018, 22:50
από enaon
Μηχανικός έγραψε: 19 Οκτ 2018, 22:30
Ευτυχώς που υπάρχουν τύποι σαν τον Οργισμένο που βιάζονται να αγοράσουν ανώριμη τεχνολογία.
Έτσι εξελίσσεται και φτηναίνει γρήγορα, για να την αγοράσουμε εμείς αργότερα όταν ωρίμαση.
ναι καλή τακτική για λιγο ακόμα, μετά δεν θα βλέπουμε/ακούμε κλπ, δεν θα έχει τέτοια κολπάκια, θα είναι τώρα ή στην άλλη ζωή
εντωμεταξύ λέμε ανώριμη τεχνολογία και κάνουμε πλάκα στον εαυτό μας μάλλον. Ο τροχός/μοτέρ του μονόκυκλου έχει έτος κατασκευής 2001 Απλά ανέβηκαν οι μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά, και πλέον το αδύνατον είναι δυνατό, πολύ ώριμα
Μηχανικός έγραψε: 19 Οκτ 2018, 22:30
Ευτυχώς που υπάρχουν τύποι σαν τον Οργισμένο που βιάζονται να αγοράσουν ανώριμη τεχνολογία.
Έτσι εξελίσσεται και φτηναίνει γρήγορα, για να την αγοράσουμε εμείς αργότερα όταν ωρίμαση.
ναι καλή τακτική για λιγο ακόμα, μετά δεν θα βλέπουμε/ακούμε κλπ, δεν θα έχει τέτοια κολπάκια, θα είναι τώρα ή στην άλλη ζωή
εντωμεταξύ λέμε ανώριμη τεχνολογία και κάνουμε πλάκα στον εαυτό μας μάλλον. Ο τροχός/μοτέρ του μονόκυκλου έχει έτος κατασκευής 2001 Απλά ανέβηκαν οι μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά, και πλέον το αδύνατον είναι δυνατό, πολύ ώριμα
Ακόμη ένας σας δεν μας έχει πει τα βασικά:
- Στα πόσα χρόνια θέλουν άλλαγμα οι μπαταρίες;
- Πόσο στοιχίζουν οι μπαταρίες;
- Με τι ρυθμό μειώνεται η χωρητικότητα των μπαταριών στο χρόνο;
Αυτό το αυτοκίνητο που καινούργιο έχει αυτονομία 500 χιλιόμετρα, πόσο αυτονομία έχει μετά από 2, 4, 6, 8, ... χρόνια με τις ίδιες μπαταρίες;
...
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2018, 23:39
από enaon
Μηχανικός έγραψε: 19 Οκτ 2018, 23:30
Ακόμη ένας σας δεν μας έχει πει τα βασικά:
- Στα πόσα χρόνια θέλουν άλλαγμα οι μπαταρίες;
- Πόσο στοιχίζουν οι μπαταρίες;
- Με τι ρυθμό μειώνεται η χωρητικότητα των μπαταριών στο χρόνο;
Αυτό το αυτοκίνητο που έχει καινούργιο αυτονομία 500 χιλιόμετρα, πόσο αυτονομία έχει μετά από 2, 4, 6, ... χρόνια με τις ίδιες μπαταρίες;
...
ειναι σχετικά γνωστά βρε αυτά, αντέχουν περίπου 500 κύκλους με βάθος αποφόρτησης 100%, εως περίπου 10 χιλιάδες κύκλους με βάθος 10%, έχουν διάφορα σημασία, αλλά πλέον έχω στα χέρια μου bms με bluetooth που δίνει στατιστικά και γραφήματα για κάθε κελί ξεχωριστά, 30 ευρώ απο την κίνα, τρέλα, σε 1 χρόνο θα είναι απλό θέμα οι μπαταρίες.
το γράφημα σου δείχνει οτι αν πηγαίνεις απο το 25 στο 75, σε 4 χιλ κύκλους θα έχεις διαθέσιμο το 90% της αρχικής χωρητικότητας, οπότε είμαστε μιά χαρά, απλά βάζουμε πιο μεγάλη απο όση χρειαζόμαστε γενικά. Αν πάρεις ένα που κάνει 450 χιλιόμετρα και το φορτίζεις κάθε 5 μέρες κάνοντας 50 την ημέρα, σε 50 χρόνια θα εχεις ακόμα σχεδόν καινούργιες μπαταρίες.
enaon έγραψε: 19 Οκτ 2018, 23:39
Αν πάρεις ένα που κάνει 450 χιλιόμετρα και το φορτίζεις κάθε 5 μέρες κάνοντας 50 την ημέρα, σε 50 χρόνια θα εχεις ακόμα σχεδόν καινούργιες μπαταρίες.
Μάλιστα, δηλαδή στα κινητά που οι μπαταρίες θέλουν άλλαγμα στα 4-6 χρόνια, επίτηδες το κάνουν.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2018, 23:48
από enaon
εχει παγίδες βέβαια, αν αφήσεις μία 18650 η 2170 που γίνεται τώρα φορτισμένη στο 100% για ένα χρόνια, θα χάσει την μισή σχεδόν χωρητικότητα για πάντα. Αλλα πλέον τα bms ειναι έξυπνα, ακόμα και το δρονε της χιαομι αν το αφήσεις στον φόρτιστη το βρίσκεις στο 70% την άλλη μέρα, αποφορτίζει μόνο του ;)
enaon έγραψε: 19 Οκτ 2018, 23:39
Αν πάρεις ένα που κάνει 450 χιλιόμετρα και το φορτίζεις κάθε 5 μέρες κάνοντας 50 την ημέρα, σε 50 χρόνια θα εχεις ακόμα σχεδόν καινούργιες μπαταρίες.
Μάλιστα, δηλαδή στα κινητά που οι μπαταρίες θέλουν άλλαγμα στα 4-6 χρόνια, επίτηδες το κάνουν.
οχι αλλα το φορτίζεις στο φθλλ, και μερικές φορές σου σβήνει πρώτα κιόλας, δεν διάβασες τι σου έγραψα μάλλον, στον χρόνο το κινητό έχει χάσει πολύ, 4-5 είναι θαύμα να φτάσει, και δεν είναι και λι ιον αυτές των κινητών, ειναι πολύ χειρότερες στην αντοχή στον χρόνο.
Μηχανικός έγραψε: 19 Οκτ 2018, 22:30
Ευτυχώς που υπάρχουν τύποι σαν τον Οργισμένο που βιάζονται να αγοράσουν ανώριμη τεχνολογία.
Έτσι εξελίσσεται και φτηναίνει γρήγορα, για να την αγοράσουμε εμείς αργότερα όταν ωρίμαση.
ναι καλή τακτική για λιγο ακόμα, μετά δεν θα βλέπουμε/ακούμε κλπ, δεν θα έχει τέτοια κολπάκια, θα είναι τώρα ή στην άλλη ζωή
εντωμεταξύ λέμε ανώριμη τεχνολογία και κάνουμε πλάκα στον εαυτό μας μάλλον. Ο τροχός/μοτέρ του μονόκυκλου έχει έτος κατασκευής 2001 Απλά ανέβηκαν οι μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά, και πλέον το αδύνατον είναι δυνατό, πολύ ώριμα
Ακόμη ένας σας δεν μας έχει πει τα βασικά:
- Στα πόσα χρόνια θέλουν άλλαγμα οι μπαταρίες;
- Πόσο στοιχίζουν οι μπαταρίες;
- Με τι ρυθμό μειώνεται η χωρητικότητα των μπαταριών στο χρόνο;
Αυτό το αυτοκίνητο που καινούργιο έχει αυτονομία 500 χιλιόμετρα, πόσο αυτονομία έχει μετά από 2, 4, 6, 8, ... χρόνια με τις ίδιες μπαταρίες;
...
enaon έγραψε: 19 Οκτ 2018, 23:39
Αν πάρεις ένα που κάνει 450 χιλιόμετρα και το φορτίζεις κάθε 5 μέρες κάνοντας 50 την ημέρα, σε 50 χρόνια θα εχεις ακόμα σχεδόν καινούργιες μπαταρίες.
Μάλιστα, δηλαδή στα κινητά που οι μπαταρίες θέλουν άλλαγμα στα 4-6 χρόνια, επίτηδες το κάνουν.
Ε αγορασε κινητο με βενζινοκινητη γεννητρια
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2018, 23:59
από enaon
πάντως παιδιά αν δεν πιάσουν οι ευχές του ταλαίπωρου και η τέσλα ανοίξει το γιγαφακτορυ, όλα αυτά που λέμε είναι παλιά πράγματα. Έχουν στόχο να παράγουν πιο πολλές απο όσες σήμερα όλος ο κόσμος μαζί, γενικά το κόστος θα πέσει πολύ.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2018, 00:08
από Μηχανικός
enaon έγραψε: 19 Οκτ 2018, 23:48
εχει παγίδες βέβαια, αν αφήσεις μία 18650 η 2170 που γίνεται τώρα φορτισμένη στο 100% για ένα χρόνια, θα χάσει την μισή σχεδόν χωρητικότητα για πάντα. Αλλα πλέον τα bms ειναι έξυπνα, ακόμα και το δρονε της χιαομι αν το αφήσεις στον φόρτιστη το βρίσκεις στο 70% την άλλη μέρα, αποφορτίζει μόνο του ;)
Έχω πολλές μπαταρίες 18650 και 26650 για OutDoor δραστηριότητες.
Και επειδή πρέπει να ξέρω ακριβώς την κατάστασή τους, έχω φορτιστή-αναλυτή και μετράω κάθε τόσο την χωρητικότητά τους. Την γράφω επάνω σε κάθε μπαταρία με ανεξίτηλο μαρκαδόρο.
Οπότε ξέρω τι γίνεται με τις μπαταρίες, η κυρά Κατίνα όμως που θα αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι ανυποψίαστη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2018, 00:12
από enaon
για το κόστος με σημερινά λιανικής νούμερα, καλά κελιά υψηλής αποφόρτισης, το q30 της samsung γι απαράδειγμα, ειναι 3000mAh στα 3.7 volt και κοστίζουν περίπου 3.5 ευρώ αν πάρεις λίγα. Θέλεις περίπου 50Kwh για να πείς οτι είσαι κοντά στα 400 χιλιόμετρα, οπότε θες περίπου 4.5 χιλ κελιά, άρα περίπου 13 χιλιάδες ευρώ, λιανικής σε τιμή τεμαχίου πάντα, αν δεν τα έμπλεξα βέβαια, που νομίζω πως όχι
σου ειπα για την κατίνα, τα bms(battery managment systems) κάνουν πλεον μιά χαρά δουλειά, γραφήματα, ειδοποιήσεις, δράσεις, όλα μόνα τους, χαρούμενη.
Re: η απάτη της ηλεκτροκίνησης
Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2018, 01:11
από enaon
και δεν λέμε και για καταστάσεις που έχουμε δύο αυτοκίνητα ή και μηχανή κλπ και το ένα το κουνάμε κάθε 5 μέρες. Εκεί πράγματι σε λίγα χρόνια θα αρκεί ηλιακή οροφή για να είναι πάντα έτοιμο για βόλτα.
σκεφτόμουνα να ήμουν σήμερα 20 χρονών και να είχα το μονόκυκλο, έλεος, θα είχα και ένα 1χ0.5 ηλιακό αναδιπλούμενο μαζί στις διακοπές, και μέχρι να τελειώσω το μπάνιο θα είχε φορτίσει πάλι, με 200wh κάνει 20 χιλιόμετρα αυτό, απίθανο το μέλλον είναι