Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους! https://dev.phorum.com.gr/
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 16:55
Το απέδειξες υποστηρίζοντας το αντίθετο από αυτό που αρχικά έλεγες.
Αυτό που αρχικά είπα ήταν ότι είναι εξαιρετικά σπάνιο να καλυτερεύει κάποιος με τα χρόνια πέρα από ένα σημείο ακμής, σε οποιοδήποτε δημιουργικό επάγγελμα. Κανείς δεν γράφει στα 60 του καλύτερα από ό,τι έγραφε στα 30. Ο πήζον bot πιστεύει ότι οι ηθοποιοί, οι σκηνοθέτες και γενικά οι δημιουργεί καλυτερεύουν χρόνο με τον χρόνο, που δεν στέκει. Η τοποθέτησή μου και εδώ αλλά και σε άλλο νήμα, που μιλούσαμε για σκηνοθέτες, με αφορμή τον Γαβρά, είναι πως το σημαντικότερο έργο του το αφήνει κάποιος σε νεαρή ηλικία, όπως είναι λογικό. Μεταξύ 25 και 45 είναι το συνηθέστερο και είναι τρομερά σπάνιο να σπάσει κάποιος αυτόν τον κανόνα και πάλι μιλάμε για εκλάμψεις. Δηλαδή αν κάποιος έχει κάνει 20 γαμάτα έργα μέχρι τα 45 του και στα 60 κάνει ένα αριστούργημα, όχι μόνο θα είναι κάτι σπάνιο αλλά θα είναι και μη επαναλήψιμο. Δεν πρόκειται ξαφνικά να κάνει άλλα 20 αριστουργήματα.
Το αυτό ισχύει για οτιδήποτε απαιτεί φαντασία και δημιουργικότητα. Είναι βιολογικό το θέμα:
φιλαρακο οταν ακολουθεις καποιους καλλιτεχνες μεσα στα χρονια ειναι καραπροφανες αυτο που λεω.
οταν εισαι τυπος του νετφλιξ και βασιζεσαι στα διαγραμματακια δεν ειναι. γι αυτο και δεν συνεχισα την κουβεντα.
αυτα τα πραγματα ειναι βιωματικα.
τσι προάλλες ο νικ κέιβ εβγαλε σουπερ δισκαρα. δε θα παρει γκραμμυ και δε θα πουλησει οσο παλια αλμπουμ του.
Spoiler
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 17:10
Ρε συ; Διαβάζεις πριν γράψεις; Το όφις και κρίνο, ένα αξιοπρεπέστατο μυθιστόρημα, το έγραψε στα 22-23. Όσο καλό κι αν ήταν δεν θα μπορούσε να συγκριθεί με αυτά που έγραψε μετά τα 40. Δεν είναι κακό να παραδεχτείς ότι ενίοτε σου ξεφεύγει και μια μαλακία. Άντε δύο.
Μυθιστόρημα δεν είναι. Μυθοπλασία μπορείς να το χαρακτηρίσεις, αλλά δεν είναι μυθιστόρημα. Είναι το αντίστοιχο με τα γραπτά του blackpaint, που διέσχισε την Αλάσκα με έλκηθρο.
Ορέστης 35 έγραψε: 07 Οκτ 2019, 17:00
Σε ποιο σινεμα προτεινετε να τη δω; Δε θελω να εχει ενοχλητικους που μιλανε και τραγανιζουν βρωμερα νατσοζ.
Οκ. Αλλά αν έχει υποσχέσου ότι δεν θα τους πειράξεις.
Και να ηθελα δεν εχω οπλα δυστυχως. Για ριχτε προτασεις γιατι φαινεται ταινια που μπορει να αλλαξει τη ζωη ενος ανθρωπου.
Οκ. Να πας απόγευμα σε μεγάλη αίθουσα και να κλείσεις τα εισιτήρια μέσω πιστωτικής γιατί διαφορετικά αν δεν το ζητήσεις σε στοιβάζουν μαζί με τους υπόλοιπους.
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 16:55
Το απέδειξες υποστηρίζοντας το αντίθετο από αυτό που αρχικά έλεγες.
Αυτό που αρχικά είπα ήταν ότι είναι εξαιρετικά σπάνιο να καλυτερεύει κάποιος με τα χρόνια πέρα από ένα σημείο ακμής, σε οποιοδήποτε δημιουργικό επάγγελμα. Κανείς δεν γράφει στα 60 του καλύτερα από ό,τι έγραφε στα 30. Ο πήζον bot πιστεύει ότι οι ηθοποιοί, οι σκηνοθέτες και γενικά οι δημιουργεί καλυτερεύουν χρόνο με τον χρόνο, που δεν στέκει. Η τοποθέτησή μου και εδώ αλλά και σε άλλο νήμα, που μιλούσαμε για σκηνοθέτες, με αφορμή τον Γαβρά, είναι πως το σημαντικότερο έργο του το αφήνει κάποιος σε νεαρή ηλικία, όπως είναι λογικό. Μεταξύ 25 και 45 είναι το συνηθέστερο και είναι τρομερά σπάνιο να σπάσει κάποιος αυτόν τον κανόνα και πάλι μιλάμε για εκλάμψεις. Δηλαδή αν κάποιος έχει κάνει 20 γαμάτα έργα μέχρι τα 45 του και στα 60 κάνει ένα αριστούργημα, όχι μόνο θα είναι κάτι σπάνιο αλλά θα είναι και μη επαναλήψιμο. Δεν πρόκειται ξαφνικά να κάνει άλλα 20 αριστουργήματα.
Το αυτό ισχύει για οτιδήποτε απαιτεί φαντασία και δημιουργικότητα. Είναι βιολογικό το θέμα:
φιλαρακο οταν ακολουθεις καποιους καλλιτεχνες μεσα στα χρονια ειναι καραπροφανες αυτο που λεω.
οταν εισαι τυπος του νετφλιξ και βασιζεσαι στα διαγραμματακια δεν ειναι. γι αυτο και δεν συνεχισα την κουβεντα.
αυτα τα πραγματα ειναι βιωματικα.
τσι προάλλες ο νικ κέιβ εβγαλε σουπερ δισκαρα. δε θα παρει γκραμμυ και δε θα πουλησει οσο παλια αλμπουμ του.
Spoiler
ΣΤΑΡΧΙΔΙΑΜΑΣ ΤΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ
Ρε μαλάκα, βρήκες και συ ένα παράδειγμα από ένα χώρο που όντως κάνεις την καλύτερή σου δουλειά στην αρχή και όταν είσαι νέος. Μα τι μαλάκας είσαι.
Αυτό που αρχικά είπα ήταν ότι είναι εξαιρετικά σπάνιο να καλυτερεύει κάποιος με τα χρόνια πέρα από ένα σημείο ακμής, σε οποιοδήποτε δημιουργικό επάγγελμα. Κανείς δεν γράφει στα 60 του καλύτερα από ό,τι έγραφε στα 30. Ο πήζον bot πιστεύει ότι οι ηθοποιοί, οι σκηνοθέτες και γενικά οι δημιουργεί καλυτερεύουν χρόνο με τον χρόνο, που δεν στέκει. Η τοποθέτησή μου και εδώ αλλά και σε άλλο νήμα, που μιλούσαμε για σκηνοθέτες, με αφορμή τον Γαβρά, είναι πως το σημαντικότερο έργο του το αφήνει κάποιος σε νεαρή ηλικία, όπως είναι λογικό. Μεταξύ 25 και 45 είναι το συνηθέστερο και είναι τρομερά σπάνιο να σπάσει κάποιος αυτόν τον κανόνα και πάλι μιλάμε για εκλάμψεις. Δηλαδή αν κάποιος έχει κάνει 20 γαμάτα έργα μέχρι τα 45 του και στα 60 κάνει ένα αριστούργημα, όχι μόνο θα είναι κάτι σπάνιο αλλά θα είναι και μη επαναλήψιμο. Δεν πρόκειται ξαφνικά να κάνει άλλα 20 αριστουργήματα.
Το αυτό ισχύει για οτιδήποτε απαιτεί φαντασία και δημιουργικότητα. Είναι βιολογικό το θέμα:
φιλαρακο οταν ακολουθεις καποιους καλλιτεχνες μεσα στα χρονια ειναι καραπροφανες αυτο που λεω.
οταν εισαι τυπος του νετφλιξ και βασιζεσαι στα διαγραμματακια δεν ειναι. γι αυτο και δεν συνεχισα την κουβεντα.
αυτα τα πραγματα ειναι βιωματικα.
τσι προάλλες ο νικ κέιβ εβγαλε σουπερ δισκαρα. δε θα παρει γκραμμυ και δε θα πουλησει οσο παλια αλμπουμ του.
Spoiler
ΣΤΑΡΧΙΔΙΑΜΑΣ ΤΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ
Ρε μαλάκα, βρήκες και συ ένα παράδειγμα από ένα χώρο που όντως κάνεις την καλύτερή σου δουλειά στην αρχή και όταν είσαι νέος. Μα τι μαλάκας είσαι.
οχι βλητο μου, γιατι κοιτατε πινακακια. και αγνοειτε τα εξης βασικοτατα.
ο νεος καλλιτεχνης θα κανει 300 λάιβ το χρονο θα μαστουρωνει και θα πηδιεται σαν να μην υπαρχει αυριο θα κανει φιλιες συνεργασιες κολλεγιες και παρτουζες με δημοσιογραφους και ανθρωπους του χωρου θα ειναι εκ προοιμιου μεσα στα πραγματα λογω ηλικιας οποτε ειναι μεσα στο χορο οτι και να γινει.
τον μαθαινουν-προωθειται απο μονος του,
πουλαει περισσοτερο επισης γιατι τα αγοραστικο κοινο ειναι μεταξυ 10-30 οποτε ταυτιζονται πιο ευκολα με νεαρους καλλιτεχνες.
υπαρχει μια παρανοηση οσον αφορα τους πρωτους δισκους που ειναι κατα κανονα πολυ καλοι.
Αυτο συμβαινει γιατι προκυπτουν απο υλικο πολυ περισσοτερων χρονων απ οτι ας πουμε ο τριτος η ο τεταρτος δισκος που ισως να ειναι υποχρεωση (4 δισκοι τα επομενα 5 χρονια ειναι ενα τυπικο συμβολαιο..).
Απο 10 χρονων (λεμε τωρα) που πηγες ωδειο μεχρι 24 που που εβγαλες τον πρωτο δισκο μαζευεται μπολικο υλικο.
επισης το φρεσκο ψωμι που ειναι μπουρουχα, ειναι πιο ευχαριστο απο το γαματο το ψωμι που εχει μπαγιατεψει.
Οποιος δεν καταλαβαινει οτι οι καλλιτεχνες βελτιωνονται με την παροδο του χρονου, ειναι πολυ μεγαλος
Spoiler
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:05
από πήζον bot
αν μετρατε τους καλλιτεχνες με οσκαρ γκραμμυ πωλησεις ειστε βαθια νυχτωμενοι.
ο "δεν ειναι μαμα" εχει βγαλει κορυφαιο ασμα δηλαδη, επειδη ειναι στο απογειο της δημιουργικοτητας του.
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:07
από σούπερ δημήτριος
στη μουσική δεν ισχύει.μόνο μια μπάντα μου έρχεται στο μυαλό που μετα από μια 20ετία έβγαλε κάτι καλύτερο αντί για αναμασήματα
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:12
από πήζον bot
σουπερ δισκαρα νικειβ. νταξει δεν εχει χιτ. και δε θα κοπανηθουμε στο παρτυ μ αυτο.
τι να κανουμε ομως? ειναι δισκαρα.
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:12
από vantono
σούπερ δημήτριος έγραψε: 07 Οκτ 2019, 18:07
στη μουσική δεν ισχύει.μόνο μια μπάντα μου έρχεται στο μυαλό που μετα από μια 20ετία έβγαλε κάτι καλύτερο αντί για αναμασήματα
2. Και οι ραμμστάιν έβγαλαν κάτι καλύτερο (ή εφάμιλλο έστω),οχι μόνο οι μέιντεν.
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:14
από Last Veteran
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε: 07 Οκτ 2019, 13:40
Το Mad Max ήταν ταινιάρα που όμοια της δεν θα ξαναγυριστεί. Pacific rim και edge of tomorrow επίσης ταινιάρες.
Έλα μωρέ μλκ, αηδιες και για γέλια είναι μωρέ.
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:15
από vantono
πήζον bot έγραψε: 07 Οκτ 2019, 18:12
σουπερ δισκαρα νικειβ. νταξει δεν εχει χιτ. και δε θα κοπανηθουμε στο παρτυ μ αυτο.
τι να κανουμε ομως? ειναι δισκαρα.
Ακούς και tool, πήζοντα? Παραδόξως, όλοι οι ζαίοι παρατηρώ ότι έχετε κόλλημα με τους τουλ και τον Νικ Κέηβ, λες και εχει πέσει γραμμή. Οι πρώτοι οκ, τους αξίζετε, αλλά ο καημένος ο Νικ τι σας φταίει?
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:16
από πήζον bot
δεν ακουω τουλ
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:16
από σούπερ δημήτριος
είναι ο καλύτερος νικ κέιβ αυτός δλδ?
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:18
από σούπερ δημήτριος
vantono έγραψε: 07 Οκτ 2019, 18:12
2. Και οι ραμμστάιν έβγαλαν κάτι καλύτερο (ή εφάμιλλο έστω),οχι μόνο οι μέιντεν.
δεν είμαι φίλος οπότε δεν μπορώ να κρίνω.πιθανόν.αυτό που λέω είναι πως είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας
Re: JOKER
Δημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2019, 18:19
από πήζον bot
το "βυζακια εξω λοιπον" ειναι η επιτυχια που ξερουν και οι πετρες.
ακου εδω ασμα που εγραψε η ρουφιανα σε ποιηση παλαμα.
ποιος το ξερει? κανεις. ειναι εξω απ το χορο πια.
Λατρεμενη μελινα