Πρέπει να δοθεί άμεσα διευκρίνηση από την κυβέρνηση.nyxtovios έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:56Σελίδα 6
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 71&from=SL
Αν μπορεί να δοθει.
Πρέπει να δοθεί άμεσα διευκρίνηση από την κυβέρνηση.nyxtovios έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:56Σελίδα 6
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 71&from=SL
Δεν είναι σίγουρο ότι μπορει η υπουργική απόφαση να υπερισχύσει της ευρωπαϊκής. Πρέπει να μας διαφωτίσει κάποιος σχετικός με το αντικείμενο. Που είναι ο σταυρομανουρας, όταν τον χρειάζεσαι ;Ερμής έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:56Είναι πολύ χοντρό. Δεν υπάρχει δικαιολογία ΑΝ στέκει όλο αυτό.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:54Έχω την εντύπωση ότι αφορά στις προκαταβολές (για ιατρική περίθαλψη ή κηδεία σε περιπτώσεις τραυματισμών ή θανάτων επιβατών με ευθύνη της εταιρίας) και όχι στις αποζημιώσεις.
Αλλά σε κάθε περίπτωση, είναι επίσης χοντρό και πρέπει να διευκρινισθεί. Γιατί το σίγουρο είναι ότι μέχρι να τελεσιδικήσουν κάποιες αποφάσεις μέχρι να ορισθεί αποζημίωση, χρειάζονται χρόνια.
Ξαναδιαβασε τι λέω εγωsharp έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:55Έχει δίκιο, αλλά έχεις άδικο. Η σορός είναι το λείψανο. Εσύ λες το σύνολο από πράγματα που είναι ο σωρός.Lugozzi έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:12Άσε που δεν είναι σοροι, αλλά πτώματα, άψυχα σώματα, νεκροίBigChiefWahoo έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:11
Ρε φίλε το έχεις ξεσκίσει,σορός γράφεται,όχι τίποτε άλλο,αλλά το παίζεις και πολύ εξυπνάκιας.
Σορός,με όμικρον και τα δύο,σορός.
Και πάλι δεν έχει να λεει. Η πρόθεση είναι σοβαρότατο ηθικό θέμα.Cecily Anne έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:59Δεν είναι σίγουρο ότι μπορει η υπουργική απόφαση να υπερισχύσει της ευρωπαϊκής. Πρέπει να μας διαφωτίσει κάποιος σχετικός με το αντικείμενο. Που είναι ο σταυρομανουρας, όταν τον χρειάζεσαι ;Ερμής έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:56Είναι πολύ χοντρό. Δεν υπάρχει δικαιολογία ΑΝ στέκει όλο αυτό.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:54
Έχω την εντύπωση ότι αφορά στις προκαταβολές (για ιατρική περίθαλψη ή κηδεία σε περιπτώσεις τραυματισμών ή θανάτων επιβατών με ευθύνη της εταιρίας) και όχι στις αποζημιώσεις.
Αλλά σε κάθε περίπτωση, είναι επίσης χοντρό και πρέπει να διευκρινισθεί. Γιατί το σίγουρο είναι ότι μέχρι να τελεσιδικήσουν κάποιες αποφάσεις μέχρι να ορισθεί αποζημίωση, χρειάζονται χρόνια.
Μα δεν το αναφέρω ως δικαιολογία. Το σίγουρο είναι ότι η συγκεκριμένη απόφαση δεν ήταν μόνον υπ' όψιν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και του ΟΣΕ και της ΣΤΑΣΥ.Ερμής έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:56Είναι πολύ χοντρό. Δεν υπάρχει δικαιολογία ΑΝ στέκει όλο αυτό.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:54Έχω την εντύπωση ότι αφορά στις προκαταβολές (για ιατρική περίθαλψη ή κηδεία σε περιπτώσεις τραυματισμών ή θανάτων επιβατών με ευθύνη της εταιρίας) και όχι στις αποζημιώσεις.
Αλλά σε κάθε περίπτωση, είναι επίσης χοντρό και πρέπει να διευκρινισθεί. Γιατί το σίγουρο είναι ότι μέχρι να τελεσιδικήσουν κάποιες αποφάσεις μέχρι να ορισθεί αποζημίωση, χρειάζονται χρόνια.
ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 19:07Μα δεν το αναφέρω ως δικαιολογία. Το σίγουρο είναι ότι η συγκεκριμένη απόφαση δεν ήταν μόνον υπ' όψιν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και του ΟΣΕ και της ΣΤΑΣΥ.Ερμής έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:56Είναι πολύ χοντρό. Δεν υπάρχει δικαιολογία ΑΝ στέκει όλο αυτό.ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:54
Έχω την εντύπωση ότι αφορά στις προκαταβολές (για ιατρική περίθαλψη ή κηδεία σε περιπτώσεις τραυματισμών ή θανάτων επιβατών με ευθύνη της εταιρίας) και όχι στις αποζημιώσεις.
Αλλά σε κάθε περίπτωση, είναι επίσης χοντρό και πρέπει να διευκρινισθεί. Γιατί το σίγουρο είναι ότι μέχρι να τελεσιδικήσουν κάποιες αποφάσεις μέχρι να ορισθεί αποζημίωση, χρειάζονται χρόνια.
Οι μόνοι ανίδεοι για το ζήτημα ήταν οι επιβάτες. Οπότε, καλό είναι να διευκρινισθεί τι παίζει και με τα άλλα μμμ σε ό,τι αφορά ατυχήματα ή δυστυχήματα με ευθύνη της εταιρίας.
Το ύψος της αποζημίωσης που χορηγείται δυνάμει της παραγράφου 1, καθορίζεται σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο. Ωστόσο,
για την εφαρμογή, καθορίζεται ανώτατο όριο 175 000 λογιστικών μονάδων σε κεφάλαιο ή σε ετήσια πρόσοδο που αντιστοιχεί σε
αυτό το κεφάλαιο, για κάθε επιβάτη, σε περίπτωση που το εθνικό δίκαιο προβλέπει ανώτατο όριο μικρότερου ύψου
Δεν κάνω τον έξυπνο, αρνούμαι αν υιοθετήσω νεολογισμούς που δεν έχουν ετυμολογική ερμηνεία.BigChiefWahoo έγραψε: 04 Μαρ 2023, 18:11Ρε φίλε το έχεις ξεσκίσει,σορός γράφεται,όχι τίποτε άλλο,αλλά το παίζεις και πολύ εξυπνάκιας.
Σορός,με όμικρον και τα δύο,σορός.
Αν είναι απόφαση του 2009 που ανανεώνεται, μήπως είναι γιατί ήθελαν να προλάβουν καταστάσεις όπως αυτή;Cecily Anne έγραψε: 04 Μαρ 2023, 19:09ΓΑΛΗ έγραψε: 04 Μαρ 2023, 19:07Μα δεν το αναφέρω ως δικαιολογία. Το σίγουρο είναι ότι η συγκεκριμένη απόφαση δεν ήταν μόνον υπ' όψιν της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και του ΟΣΕ και της ΣΤΑΣΥ.
Οι μόνοι ανίδεοι για το ζήτημα ήταν οι επιβάτες. Οπότε, καλό είναι να διευκρινισθεί τι παίζει και με τα άλλα μμμ σε ό,τι αφορά ατυχήματα ή δυστυχήματα με ευθύνη της εταιρίας.
Ναι ας πούμε στις αεροπορικές παίρνεις στα καπάκια αποζημίωση για καθυστέρηση κλπ. Εδώ εμπιμπτει στο ίδιο εγγραφο. Την καθυστέρηση την καταλαβαίνω να την εξαιρούν διότι δεν είναι και πότε στην ώρα τους, θα έπρεπε να πληρώνουν όλη μέρα. Τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο. Δεν καταλαβαίνω καν γιατί μπήκαν στο ίδιο χαρτί.
Εδω και τέσσερα χρόνια τρώμε παπά αν δεν το'χεις καταλάβειzteo έγραψε: 04 Μαρ 2023, 19:05 Το μεγαλείο της επικοινωνιακής αθλιότητας είναι ότι την 1 Μαρτίου ο πρωθυπουργός θα επισκεφτοταν το κέντρο τηλεδιοικησης της Θεσσαλονίκης για προεκλογικούς λόγους.
Το ίδιο κέντρο που το ατύχημα απέδειξε ότι δεν λειτουργεί. Φαντάζεστε τι παπά θα είχαμε φάει από τα κανάλια εάν δεν είχε γίνει το ατύχημα.
Albrecht έγραψε: 21 Μαρ 2020, 18:31 Πιστεύω σε ενα μηνα θα είμαστε κομπλέ. Θα μιλάμε για Κορωνοιο και θα χαζογελαμε.