Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Πάνω από 1,6 δισ. οι επενδύσεις ΕΤΕπ στην Ελλάδα την 3ετία
Οι πιο γνωστές, στην πλευρά των άμεσων χρηματοδοτήσεων, είναι εκείνες του ΟΤΕ, με χρηματοδότηση 150 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών και άγνωστο ύψος συνολικής επένδυσης, της Fraport με ύψος χρηματοδότησης 280 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των περιφερειακών αεροδρομίων συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ, http://www.kathimerini.gr/996612/articl ... -thn-3etia
«Η Fraport για παράδειγμα δεν έχει καμιά υποχρέωση να συνεχίσει να απασχολεί το προσωπικό των αεροδρομίων. Για οποιεσδήποτε αποζημιώσεις λόγω απόλυσης η συμφωνία προβλέπει ότι δεν θα πληρώσει η Fraport, αλλά το ελληνικό δημόσιο. Το ελληνικό δημόσιο πληρώνει και σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος, όταν ένας εργαζόμενος τραυματιστεί ή και χάσει τη ζωή του. Αν οι πτήσεις δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν λόγω τεχνικής βλάβης ή απεργίας η Fraport έχει δικαίωμα να αποζημιώνεται. Το ελληνικό δημόσιο θα αναλαμβάνει επίσης την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση παλιών αεροπλάνων. Τέλος η Fraport δεν θα πληρώνει ΕΝΦΙΑ ούτε τέλη για την αποχέτευση, την αποκομιδή απορριμμάτων ή τον φωτισμό στον εκάστοτε δήμο.» https://www.dw.com/el/%CF%84%CE%BF-%CE% ... a-36254796
Spiegel για Fraport «Είναι κατακτητές δεν είναι επενδυτές»
Για το κόμμα «Η Αριστερά» πάντως η συμφωνία με τη Fraport είναι σε βάρος της Ελλάδας. Όπως υποστηρίζεται, στη γερμανική εταιρεία παραχωρήθηκαν μόνο κερδοφόρα αεροδρόμια ενώ τα ζημιογόνα παρέμειναν στο κράτος. Επίσης, ενώ ο νέος διαχειριστής ανακοινώνει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ, παράλληλα καταθέτει αίτημα χρηματοδότησης από το επενδυτικό πακέτο της ΕΕ ώστε να χτίσει ένα νέο αεροδρόμιο https://www.dw.com/el/%CF%83%CE%B5-%CE% ... a-19378010
Aυτοί είναι που θα εγκαταστήσουν ILS κατηγορίας 3 στη Θεσσαλονίκη;Διότι στην Θεσσαλονίκη λειτουργεί ήδη ILS (Instrument Landing System) κατηγορίας 2 που φέρνει τα αεροπλάνα χωρίς να βλέπουν στα 30 - 60 μέτρα και εγκαταστάθηκε προ ετών για να αντικαταστήσει το αντίστοιχο κατηγορίας 1 που τα έφερνε στα 500 μέτρα,με αποτέλεσμα να κλείνει το αεροδρόμιο για ημέρες ολόκληρες τον χειμώνα.Στοίχισε αρκετά εκατομμύρια αλλά βεβαίως σε περίπτωση που η ομίχλη είναι ακόμη πιο χαμηλά,κάτι που συμβαίνει 3-4 φορές τον χρόνο πάλι κλείνει το αεροδρόμιο.Για να πάνε στην κατηγορία 3 θα χρειάζονταν εκατοντάδες εκατομμύρια και αυτό είναι αντιοικονομικό με οποιοδήποτε μοντέλο.
Πρέπει να γίνει επέκταση του διαδρόμου στην θάλασσα. Μην είσαι βέβαιος ότι θα γίνει.
Και μην κάνεις την επιθυμία (θα φτιάξουν) πραγματικότητα. Η κρατικοποίηση των 14 κερδοφόρων αεροδρομίων είναι ένα ακόμα σκάνδαλο.
Κερδοφόρα δεν ηταν, κακοσυντηρημένα ήταν.
Ειναι εμφανής η μέχρι τώρα βελτίωση στις υπηρεσίες και την λειτουργία των αεροδρομίων μετά την αποκρατικοποίηση.
Να και μια φορά που δεν τρολάρεις με εμότικον. Έχεις πηγή γι' αυτό; Εγώ έχω αυτό:
Για το κόμμα «Η Αριστερά» πάντως η συμφωνία με τη Fraport είναι σε βάρος της Ελλάδας. Όπως υποστηρίζεται, στη γερμανική εταιρεία παραχωρήθηκαν μόνο κερδοφόρα αεροδρόμια ενώ τα ζημιογόνα παρέμειναν στο κράτος. Επίσης, ενώ ο νέος διαχειριστής ανακοινώνει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ, παράλληλα καταθέτει αίτημα χρηματοδότησης από το επενδυτικό πακέτο της ΕΕ ώστε να χτίσει ένα νέο αεροδρόμιο https://www.dw.com/el/%CF%83%CE%B5-%CE% ... a-19378010
Πρέπει να γίνει επέκταση του διαδρόμου στην θάλασσα. Μην είσαι βέβαιος ότι θα γίνει.
Και μην κάνεις την επιθυμία (θα φτιάξουν) πραγματικότητα. Η κρατικοποίηση των 14 κερδοφόρων αεροδρομίων είναι ένα ακόμα σκάνδαλο.
Κερδοφόρα δεν ηταν, κακοσυντηρημένα ήταν.
Ειναι εμφανής η μέχρι τώρα βελτίωση στις υπηρεσίες και την λειτουργία των αεροδρομίων μετά την αποκρατικοποίηση.
Να και μια φορά που δεν τρολάρεις με εμότικον. Έχεις πηγή γι' αυτό; Εγώ έχω αυτό:
Για το κόμμα «Η Αριστερά» πάντως η συμφωνία με τη Fraport είναι σε βάρος της Ελλάδας. Όπως υποστηρίζεται, στη γερμανική εταιρεία παραχωρήθηκαν μόνο κερδοφόρα αεροδρόμια ενώ τα ζημιογόνα παρέμειναν στο κράτος. Επίσης, ενώ ο νέος διαχειριστής ανακοινώνει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ, παράλληλα καταθέτει αίτημα χρηματοδότησης από το επενδυτικό πακέτο της ΕΕ ώστε να χτίσει ένα νέο αεροδρόμιο https://www.dw.com/el/%CF%83%CE%B5-%CE% ... a-19378010
Το κόμμα «η Αριστερά» (Die Linke) ειπε κατι για να κάνει ντόρο και εσυ νόμισες οτι «ετσι θα είναι»
Εαν σου πω οτι η Κερδοφορια δεν καθορίζεται απο το τι θέλει να νομίζει «η Αριστερά» θα καταλάβεις οτι πάλι φόλα έφαγες ή οχι ;
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 06 Ιαν 2019, 19:32
Το κόμμα «η Αριστερά» (Die Linke) ειπε κατι για να κάνει ντόρο και εσυ νόμισες οτι «ετσι θα είναι»
Εαν σου πω οτι η Κερδοφορια δεν καθορίζεται απο το τι θέλει να νομίζει «η Αριστερά» θα καταλάβεις οτι πάλι φόλα έφαγες ή οχι ;
Ξανάρχισε το τρολάρισμα με τα εμότικον.
Βάλε εσύ στοιχεία περί του αντιθέτου αντί να κάνεις ότι κάνουν οι κακοί δικηγόροι.
Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…
Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.
Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα.Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.
Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.
Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές, εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.
…και η αναλογία 80%-20%
Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".
Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.
Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html
Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 06 Ιαν 2019, 19:32
Το κόμμα «η Αριστερά» (Die Linke) ειπε κατι για να κάνει ντόρο και εσυ νόμισες οτι «ετσι θα είναι»
Εαν σου πω οτι η Κερδοφορια δεν καθορίζεται απο το τι θέλει να νομίζει «η Αριστερά» θα καταλάβεις οτι πάλι φόλα έφαγες ή οχι ;
Ξανάρχισε το τρολάρισμα με τα εμότικον.
Βάλε εσύ στοιχεία περί του αντιθέτου αντί να κάνεις ότι κάνουν οι κακοί δικηγόροι.
Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…
Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.
Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα.Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.
Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.
Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές, εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.
…και η αναλογία 80%-20%
Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".
Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.
Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html
Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,
Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου.
Πάλι η ανοησία με τα εμότικον. Φάε τα ''μόνον επτά'':
Τρία από τα δεκατέσσερα περιφερειακά αεροδρόμια βρίσκονται στην ηπειρωτική Ελλάδα (Άκτιον, Καβάλα και Θεσσαλονίκη), ενώ τα υπόλοιπα έντεκα βρίσκονται στα νησιά Κέρκυρα, Κρήτη (Χανιά), Κεφαλονιά, Κω, Λέσβο/, Μυτιλήνη, Μύκονο, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο και Ζάκυνθο. https://www.fraport-greece.com/uploads/ ... 0A4_GR.pdf
Βάλε εσύ στοιχεία περί του αντιθέτου αντί να κάνεις ότι κάνουν οι κακοί δικηγόροι.
Τα δύο σενάρια για τα αεροδρόμια…
Έκθεση που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ από τον τεχνικό σύμβουλο για την μέγιστη δυνατή αξιοποίησή τους, προκρίνει σύμφωνα με πληροφορίες, διάφορα σενάρια, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν δύο.
Στο πρώτο, θα παραχωρηθούν π.χ. για σαράντα έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μόνο 7 αεροδρόμια, όσα δηλαδή ανάμεσα στα 23 έχουν καθαρή θετική θέση (net present value), και επομένως είναι κερδοφόρα.Πρόκειται για της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.
Στο δεύτερο σενάριο, εκτός από τα 7 παραπάνω αεροδρόμια, θα παραχωρηθούν με την ίδια μέθοδο, και 4 επιπλέον, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.
Τα τελευταία μπορεί μεν να γράφουν ζημιές, εκτιμάται ωστόσο ότι διαθέτουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, εφόσον γίνουν επενδύσεις στον αεροδιάδρομο, καταστεί δυνατή η προσέλκυση επιπλέον αεροπορικών εταιρειών, και γραμμών προορισμού ή συμπληρωθούν από εμπορικές λειτουργίες.
…και η αναλογία 80%-20%
Στη κυβέρνηση ωστόσο προβληματίζονται κατά πόσο να επιλέξουν ένα από τα δύο παραπάνω σενάρια ή να συμπεριλάβουν στο προς αξιοποίηση μείγμα και κάποιους από τους υπόλοιπους αερολιμένες, με μια αναλογία 70%-80% κερδοφόρους και 20%-30% "σαπάκια".
Διαφορετικά, τα εναπομείναντα 12 ζημιογόνα περιφερειακά αεροδρόμια θα μετακομίσουν όπως είναι στο νέο υπερ-Ταμείο, με ελάχιστες πιθανότητες αξιοποίησης. Αυτός ακριβώς ο προβληματισμός είναι και ο λόγος που το θέμα έχει παραπεμφθεί στον υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο (μέτοχο του ΤΑΙΠΕΔ), η απόφαση του οποίου αναμένεται σύντομα.
Όποια πάντως παραλλαγή των παραπάνω σεναρίων και να αποφασισθεί, είναι αρκετά πιθανό οι διαγωνισμοί να αφορούν τη δημιουργία συστάδων (clusters) αερολιμένων, ώστε να αυξηθεί η παραγόμενη αξία, τα οφέλη και φυσικά το τίμημα. Σημειωτέον ότι η απόφαση από το ΤΑΙΠΕΔ ποια από τα αεροδρόμια και με ποιον τρόπο μπορούν να αξιοποιηθούν άμεσα, πριν μεταβιβάσει τα υπόλοιπα στο υπερ-Ταμείο, συνιστά υποχρέωση της χώρας απέναντι στους δανειστές στο πλαίσιο του επικαιροποιημένου μνημονίου.https://www.liberal.gr/arthro/101960/oi ... aiped.html
Μονο 7 μικρά περιφερειακά αεροδρόμια στα συνολικά 23 ηταν κερδοφόρα,
Μην με κάνεις να χάνω άλλο χρόνο για τις καγκουριές σου.
Πάλι η ανοησία με τα εμότικον. Φάε τα ''μόνον επτά'':
Τρία από τα δεκατέσσερα περιφερειακά αεροδρόμια βρίσκονται στην ηπειρωτική Ελλάδα (Άκτιον, Καβάλα και Θεσσαλονίκη), ενώ τα υπόλοιπα έντεκα βρίσκονται στα νησιά Κέρκυρα, Κρήτη (Χανιά), Κεφαλονιά, Κω, Λέσβο/, Μυτιλήνη, Μύκονο, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο και Ζάκυνθο. https://www.fraport-greece.com/uploads/ ... 0A4_GR.pdf
Ρε κακομοίρη τα επτά αεροδρόμια ηταν οριακως κερδοφόρα και κακοσυντηρημένα ενω τα υπόλοιπα 14 αεροδρόμια ηταν και ζημιογονα και κακοσυντηρημένα.
Success is not an end-of-the-road game, it's a never-ending-road game.