Re: Γιουροβυζιον 2025:Φετος πονταρουμε στην Αστερομάτα
Δημοσιεύτηκε: 05 Φεβ 2025, 15:39
Εγώ από voice ήξερα ότι ξεκίνησε. Τώρα τελευταία έμαθα ότι είχε πάει και Ελλάδα έχεις ταλέντο.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
Εγώ από voice ήξερα ότι ξεκίνησε. Τώρα τελευταία έμαθα ότι είχε πάει και Ελλάδα έχεις ταλέντο.
Ειχε περασει και απο το μιουζικ σκουλ με την μανωλιδου. Γενικα τα πηρε ολα σβαρνα. Δεν εμεινε τηλεσκουπιδι εγχωριο οποτε ειπε να ανοικτει.vantono έγραψε: 05 Φεβ 2025, 15:39Εγώ από voice ήξερα ότι ξεκίνησε. Τώρα τελευταία έμαθα ότι είχε πάει και Ελλάδα έχεις ταλέντο.
Ξεκινάει καλά με αμιγώς ισπανικό στυλ και το γυρίζει στην πεπατημένη ενός κοινότυπου και ψιλοαδιάφορου ρεφραίν.vantono έγραψε: 04 Φεβ 2025, 22:18 Απο αντιπάλους της Κλαυδίας, έχομεν μεχρι στιγμής την ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα Ισπανίδα![]()
Συμφωνώ, το ρεφραίν δεν είναι καθόλου καλό (σαν μη ρεφραίν) ενώ το ιντρο του παρα πολύ καλό με χαρακτηριστικό σπανιόλικο ηχο!ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Φεβ 2025, 15:50Ξεκινάει καλά με αμιγώς ισπανικό στυλ και το γυρίζει στην πεπατημένη ενός κοινότυπου και ψιλοαδιάφορου ρεφραίν.vantono έγραψε: 04 Φεβ 2025, 22:18 Απο αντιπάλους της Κλαυδίας, έχομεν μεχρι στιγμής την ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα Ισπανίδα![]()
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που κράτησα είναι το ότι δεν φτούρησαν τα περσινά αντρικά κωλαράκια και το ξαναγύρισαν στο κυρπαντελίδικο κλασσικό στυλ του αναγνωρίσιμου φύλου. Ζόρια, Ζόρια, Ζόρια.
Όταν η πρωτοτυπία και οι γροθιές στο στομάχι που σπάνε τα κλισέ κλπ γίνονται μέινστριμ κοινοτυπία, όταν το στρας και το χρώμα φτάνουν σε φάση κορεσμού, το μάτι και οι αισθήσεις γενικότερα χρειάζονται κάτι περισσότερο από έναν ασύνδετο αχταρμά για να ξεκουραστούν.vantono έγραψε: 05 Φεβ 2025, 15:54Συμφωνώ, το ρεφραίν δεν είναι καθόλου καλό (σαν μη ρεφραίν) ενώ το ιντρο του παρα πολύ καλό με χαρακτηριστικό σπανιόλικο ηχο!ΓΑΛΗ έγραψε: 05 Φεβ 2025, 15:50Ξεκινάει καλά με αμιγώς ισπανικό στυλ και το γυρίζει στην πεπατημένη ενός κοινότυπου και ψιλοαδιάφορου ρεφραίν.vantono έγραψε: 04 Φεβ 2025, 22:18 Απο αντιπάλους της Κλαυδίας, έχομεν μεχρι στιγμής την ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα Ισπανίδα![]()
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που κράτησα είναι το ότι δεν φτούρησαν τα περσινά αντρικά κωλαράκια και το ξαναγύρισαν στο κυρπαντελίδικο κλασσικό στυλ του αναγνωρίσιμου φύλου. Ζόρια, Ζόρια, Ζόρια.
Εγώ δροσερούληδες ημιθηλυκότητες βλέπω πάλι στο μπαλέτο, απλώς φέτος είπαν να μην το παρακάνουν με τα τακούνια.
ΑκριβώςΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:09 Η πλάκα είναι ότι το τραγούδι δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο σε γενοκτονίες κλπ
Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι καθόλου κακό να διαδοθεί ακόμη περισσότερο η ερμηνεία της προσφυγιάς γιατί θα γίνει πιο πιασάρικο στους γουόκ φαν της Ευρώπης.
Εγώ το βλέπω πιο γενικά. Δεν αφορά μόνον σε προσφυγιά αλλά στη μνήμη της πάτριας ρίζας γενικότερα, ακόμη και αν η απομάκρυνση δεν οφείλεται πάντα σε κάτι καταστροφικό. Κάτι σαν την Ιθάκη.vantono έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:58ΑκριβώςΓΑΛΗ έγραψε: 06 Φεβ 2025, 12:09 Η πλάκα είναι ότι το τραγούδι δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο σε γενοκτονίες κλπ
Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι καθόλου κακό να διαδοθεί ακόμη περισσότερο η ερμηνεία της προσφυγιάς γιατί θα γίνει πιο πιασάρικο στους γουόκ φαν της Ευρώπης.Σε προσφυγιά γενικότερα αναφέρεται μεσω των στίχων, παρά σε κατι συγκεκριμένο.
Οι τουρκαλέοντες φαινεται πως εχουν τη μύγα![]()
δεν είχα καταλάβει το μεγαλείο αυτού του τραγουδιού το οποίο έχει υπόβαθρο και για τη μικρασιατική καταστροφή του ελληνισμού αλλά και τον πόνο του Βυζαντίου, που αυτός ο πόνος είναι η ανώτερη έκφραση του νεοελληνισμού στην τέχνη και που δείχνει την ιστορική συνείδηση των Ελλήνων και τη διαδρομή τους.
To κοινό της γιουροβίζιον δεν τραβάει ιδιαίτερα ζόρια για τις ελληνικές προσεγγίσεις και ευαισθησίες, βασικό.Σέλευκας έγραψε: 06 Φεβ 2025, 16:52δεν είχα καταλάβει το μεγαλείο αυτού του τραγουδιού το οποίο έχει υπόβαθρο και για τη μικρασιατική καταστροφή του ελληνισμού αλλά και τον πόνο του Βυζαντίου, που αυτός ο πόνος είναι η ανώτερη έκφραση του νεοελληνισμού στην τέχνη και που δείχνει την ιστορική συνείδηση των Ελλήνων και τη διαδρομή τους.