Re: Tον σκότωσαν επειδή ανέβηκε τελευταία στιγμή στο πλοίο
Δημοσιεύτηκε: 06 Σεπ 2023, 12:47
εισαι ζωον.Υδράργυρος έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:03 Ένα κράτος που έπνιξε τόσο εύκολα 500 άτομα στην πύλο, θα πνίξει και σένα. Τι δεν κατάλαβες;
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
εισαι ζωον.Υδράργυρος έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:03 Ένα κράτος που έπνιξε τόσο εύκολα 500 άτομα στην πύλο, θα πνίξει και σένα. Τι δεν κατάλαβες;
για ποιο λογο να δωθει τετοια εντολη, αντι απλα να σηκωθει ο καταπελτης;AlienWay έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:08Ναι και μάλιστα δείχνουν ότι υπήρξε εντολή για ρίψη στη θάλασσα όποιου μπαίνει τελευταία στιγμή (χωρίς να υπάρχει γνώση της φυσικής επιστήμης και των ενδεχόμενων συνεπειών που μπορεί να έχει αυτό). Οταν δύο άτομα λειτουργούν αντανακλαστικά και συντονισμένα είναι ύποπτο. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο ένας να συγκρατούσε τον άλλον γιατί εκείνη την ώρα το πλοίο έφευγε. Η συντονισμένη ενέργεια δείχνει μια εκ των προτέρων εντολή.Ναύτης έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:04Όχι υποψίες, βεβαιότητα.AlienWay έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:01 (...) Αυτό και η ανακοίνωση του πλοίου ότι "δεν φέρει καμία ευθύνη", δημιουργούν υποψίες για τη διοίκηση (καπετάνιο).
Δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση στο εκατομμύριο να μην επικοινώνησε μέσω ενδοσυνεννόησης ο αξιωματικός του καταστρώματος με τη γέφυρα για το περιστατικό την στιγμή που συνέβη το περιστατικό. Απλά, νομίζω ότι δεν πίστεψαν ότι πνίγηκε.
Αντε και πες ότι γλίστρησε μόνος του (που δεν νομίζω ότι έγινε ετσι)Albrecht έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:23 Έχω δει το βίντεο καμία δεκαριά φορές και δεν μπορώ να διακρίνω αν τον σπρώχνουν ή αν γλιστράει μόνος του.
Οχι τον συγκεκριμένο, αλλά γενικά. Οποιος μπαίνει την ώρα που φεύγει το πλοίο, να ρίπτεται στη θάλασσα.Ασέβαστος έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:51για ποιο λογο να δωθει τετοια εντολη, αντι απλα να σηκωθει ο καταπελτης;AlienWay έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:08Ναι και μάλιστα δείχνουν ότι υπήρξε εντολή για ρίψη στη θάλασσα όποιου μπαίνει τελευταία στιγμή (χωρίς να υπάρχει γνώση της φυσικής επιστήμης και των ενδεχόμενων συνεπειών που μπορεί να έχει αυτό). Οταν δύο άτομα λειτουργούν αντανακλαστικά και συντονισμένα είναι ύποπτο. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο ένας να συγκρατούσε τον άλλον γιατί εκείνη την ώρα το πλοίο έφευγε. Η συντονισμένη ενέργεια δείχνει μια εκ των προτέρων εντολή.Ναύτης έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:04
Όχι υποψίες, βεβαιότητα.
Δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση στο εκατομμύριο να μην επικοινώνησε μέσω ενδοσυνεννόησης ο αξιωματικός του καταστρώματος με τη γέφυρα για το περιστατικό την στιγμή που συνέβη το περιστατικό. Απλά, νομίζω ότι δεν πίστεψαν ότι πνίγηκε.
εντολη "ριχτε τον στη θαλασσα" δεν ειναι δυνατον να δωθει, μη λεμε μαλακιες.
αν εχει αερα που σε σπρωχνει προς τα τσιμεντα, τα bow thrusters δεν μπορουν να κανουν κατι. ειναι συζητησιμο αν μπορουσε και επρεπε να σταματησει ακαριαια.Ναύτης έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:13Ναι, Γιαννόπουλε, μπορεί, γιατί δεν ρωτάς εμένα να σού απαντήσω; Με μηδενική σχεδόν ταχύτητα και μέσα στο λιμάνι, μια χαρά μπορεί να κουμαντάρει προσωρινά το πλοίο, σε μια τέτοια περίπτωση ανάγκης, με τα προπελάκια της πλώρης, δεν ταξίδευε στο Ικάριο με 9 μποφόρ για να κινδυνέψει το πλοίο κι όλο το πλήρωμα.Γκοτζμπενι έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:07 Nandros μπορει να σταματησει τις μηχανες ο καπετανιoς σε αποσταση λιγα μετρα απο την προβλητα οπως προτινει ο Ναύτης;
Ειναι ασφαλες;
Σε κάθε περίπτωση, δεν ταξιδεύει μισή ώρα, βγάζοντας ανακοινώσεις στα μεγάφωνα, μέχρι να τον διατάξει το λιμενικό να επιστρέψει.
Κατάλαβες Γιαννόπουλε;
Πάρε άλλη μια χλέπα.Γκοτζμπενι έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:56 Επρεπε να σβησουν αμεσα οι μηχανες να αρχισει το πλοιο να κινειται ανεξελεγκτο μεσα στο λιμανι να χτυπαει σε προβλητα η σε αλλα σκαφη να βυθιστει για να χαρουν οι ναυαρχοι του πληκτρολογιου.
Υπεκφεύγεις.Nandros έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:34Και' αρχήν από την πρύμη θα έπρεπε να είχαν ρίξει σωσίβιο στην θάλασσα ΑΜΕΣΑ.Ναύτης έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:03Είσαι ο καπετάνιος στη γέφυρα στο ποστάλι, έχεις λύσει κάβους και αποπλέεις, όταν ακούς από την ενδοσυνεννόηση της πρύμνης: "άνθρωπος στη θάλασσα".Nandros έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:00 (...)
Αν έχει λύσει τους κάβους και τους έχει πάρει μέσα είναι δύσκολη και επικίνδυνη διαδικασία το ξαναδέσιμο στον ντόκο. Ακόμα και με τα μέσα που διαθέτουν σήμερα το ακτοπλοϊκά.
(...)
Ποια είναι η πρώτη εντολή που δίνεις;
Το καράβι σταματάει όταν είναι σε ασφαλές σημείο, όπου υπάρχει χώρος και αγκυροβολεί.
Το τί ακριβώς συνέβη και τις ευθύνες θα τα αποφασίσει η ανάκριση, όχι εγώ, ούτε εσύ.
.
ρε μλκα πώς μπορείτε να γαμάτε κάθε λογική με τις σκέψεις σας;Υδράργυρος έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:03 Ένα κράτος που έπνιξε τόσο εύκολα 500 άτομα στην πύλο, θα πνίξει και σένα. Τι δεν κατάλαβες;
Το είδες το βίντεο; Ούτε 5 μέτρα από τον προβλήτα δεν είχε κάνει. Κράτει τις μηχανές, και το ακινητοποιούσε σε χρόνο dt με τα προπελάκια για να ρίξει έναν κάβο. Ακόμα όμως κι αν του τό 'πανε αργότερα το περιστατικό (λέμε τώρα), έπρεπε να αναστρέψει αμελλητί πίσω στο λιμάνι κι όχι να βγάζει ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα, ότι δεν φταίει η εταιρεία για την καθυστέρηση, και να ταξιδεύει 45 λεπτά προς τον προορισμό του, μέχρι να τον διατάξει το λιμενικό να γυρίσει πίσω.Ασέβαστος έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:58αν εχει αερα που σε σπρωχνει προς τα τσιμεντα, τα bow thrusters δεν μπορουν να κανουν κατι. ειναι συζητησιμο αν μπορουσε και επρεπε να σταματησει ακαριαια.Ναύτης έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:13Ναι, Γιαννόπουλε, μπορεί, γιατί δεν ρωτάς εμένα να σού απαντήσω; Με μηδενική σχεδόν ταχύτητα και μέσα στο λιμάνι, μια χαρά μπορεί να κουμαντάρει προσωρινά το πλοίο, σε μια τέτοια περίπτωση ανάγκης, με τα προπελάκια της πλώρης, δεν ταξίδευε στο Ικάριο με 9 μποφόρ για να κινδυνέψει το πλοίο κι όλο το πλήρωμα.Γκοτζμπενι έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:07 Nandros μπορει να σταματησει τις μηχανες ο καπετανιoς σε αποσταση λιγα μετρα απο την προβλητα οπως προτινει ο Ναύτης;
Ειναι ασφαλες;
Σε κάθε περίπτωση, δεν ταξιδεύει μισή ώρα, βγάζοντας ανακοινώσεις στα μεγάφωνα, μέχρι να τον διατάξει το λιμενικό να επιστρέψει.
Κατάλαβες Γιαννόπουλε;
αλλα 100 μετρα παραπερα σιγουρα μπορουσε.
Προτιμω την χλεπα καποιου ασχετου απο το να προτρεπω καπετανιους να ενμεργησουν στο μελλον με τετοιο τροπο ωστε να βαλουν σε κινδυνο την ασφαλεια των επιβατων τουςDwarven Blacksmith έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:59Πάρε άλλη μια χλέπα.Γκοτζμπενι έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:56 Επρεπε να σβησουν αμεσα οι μηχανες να αρχισει το πλοιο να κινειται ανεξελεγκτο μεσα στο λιμανι να χτυπαει σε προβλητα η σε αλλα σκαφη να βυθιστει για να χαρουν οι ναυαρχοι του πληκτρολογιου.
Τράβα παραπέρα, ρε σαχλαμάρα Γιαννόπουλε.Γκοτζμπενι έγραψε: 06 Σεπ 2023, 12:46 Ναύτης
Οταν το πλοιο ειναι δεμενο κατα την διαδικασια της φορτωσης, δηλαδη την ωρα που ανεβαιναν επιβατες και αυτοκινητα, oι μηχανες του πλοιου σε τι κατασταση ειναι;
Ειναι σβηστες;
Πριν απο 10 λεπτα εγραφες οτι επρεπε να σβησει τις μηχανεςαπό Ναύτης » λιγότερο από 1 λεπτό πριν
Τράβα παραπέρα, ρε σαχλαμάρα Γιαννόπουλε.
Έχει πάρα πολύ λογική, αν όντως οι ίδιοι οι εκπρόσωποι του νόμου έπνιξαν 500 άτομα εν ψυχρώ παρουσιάζοντάς το σαν φταίξιμο των θυμάτων μόνο και μόνο επειδή μπορούσαν, σημαίνει καθένας κινδυνεύει οπουδήποτε. Αρκεί να μην υπάρχουν ίχνη.ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: 06 Σεπ 2023, 13:03ρε μλκα πώς μπορείτε να γαμάτε κάθε λογική με τις σκέψεις σας;Υδράργυρος έγραψε: 06 Σεπ 2023, 11:03 Ένα κράτος που έπνιξε τόσο εύκολα 500 άτομα στην πύλο, θα πνίξει και σένα. Τι δεν κατάλαβες;
όχι τίποτα, αποπροσανατολίζετε και τη κουβέντα