Σελίδα 18 από 19

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 00:19
από enaon
Γιάννης έγραψε: 29 Αύγ 2020, 00:14
Belisarius έγραψε: 28 Αύγ 2020, 15:23 τσιρλίντινγκ
Εντάξει, αλλά παιδιά κάντε και κάτι για την απόδοση του όρου στα ελληνικά, αυτό το "τσιρλίντινγκ" βγάζει μάτι... Είναι σαν να λέμε "τσιρλίδι", παραπέμπει σε διάρροιες, σκατά, και χέσιμο γενικότερα.
θα μείνουμε με το κλαπαδόρος μάλλον, δεν βλέπω να υπάρχει όρεξη να το μεταφράσουμε καλα. :011:

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 00:28
από Naida
enaon έγραψε: 29 Αύγ 2020, 00:19
Γιάννης έγραψε: 29 Αύγ 2020, 00:14
Belisarius έγραψε: 28 Αύγ 2020, 15:23 τσιρλίντινγκ
Εντάξει, αλλά παιδιά κάντε και κάτι για την απόδοση του όρου στα ελληνικά, αυτό το "τσιρλίντινγκ" βγάζει μάτι... Είναι σαν να λέμε "τσιρλίδι", παραπέμπει σε διάρροιες, σκατά, και χέσιμο γενικότερα.
θα μείνουμε με το κλαπαδόρος μάλλον, δεν βλέπω να υπάρχει όρεξη να το μεταφράσουμε καλα. :011:
Εγώ θα σας σώσω. Επικροτητης.

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 00:34
από Γιάννης
Στύγιος έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:43
ST48410 έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:33
Στύγιος έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:29 Μια εκπαιδευτική επίσκεψη ήθελα να διοργανώσω πέρυσι Δεκέμβριο στο Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και μου την έκοψε η Β/θμια εξαιτίας μη συμμετοχής 3 μαθητών τελευταία στιγμή, πάπαλα. Κι απ' την άλλη βλέπεις αυτά...
Νομίζω ότι είναι κάτι διαφορετικό η επίσκεψη ενός σχολείου σε μουσείο ή οτιδήποτε και η έγκριση σε ένα σύλλογο να μπορεί να προσκληθεί και να παρουσιάσει κάποιο πρόγραμμα σε σχολεία.
Εσύ πρέπει να έχεις δει δεκάδες παρόμοιες αποφάσεις; Τι σε ξένισε;
Το ίδιο είναι,χρειάζεται έγκριση . Τις προηγούμενες 2 χρονιές μια χαρά πήγαμε.

Ε ,όταν βλέπω προγράμματα φέτος για τσιρλίντερς ,ανεβάζω πίεση.....
Όχι, μη! Θα χαπακωθείς και θα κατουρήσεις τον Βόσπορο πάλι, και μετά δεν θα σηκώνεται...

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 00:39
από Στύγιος
Γιάννης έγραψε: 29 Αύγ 2020, 00:34
Στύγιος έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:43
ST48410 έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:33

Νομίζω ότι είναι κάτι διαφορετικό η επίσκεψη ενός σχολείου σε μουσείο ή οτιδήποτε και η έγκριση σε ένα σύλλογο να μπορεί να προσκληθεί και να παρουσιάσει κάποιο πρόγραμμα σε σχολεία.
Εσύ πρέπει να έχεις δει δεκάδες παρόμοιες αποφάσεις; Τι σε ξένισε;
Το ίδιο είναι,χρειάζεται έγκριση . Τις προηγούμενες 2 χρονιές μια χαρά πήγαμε.

Ε ,όταν βλέπω προγράμματα φέτος για τσιρλίντερς ,ανεβάζω πίεση.....
Όχι, μη! Θα χαπακωθείς και θα κατουρήσεις τον Βόσπορο πάλι, και μετά δεν θα σηκώνεται...
Σκάσε πούστη :lol:


Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 00:41
από Γιάννης
Στύγιος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 00:39
Γιάννης έγραψε: 29 Αύγ 2020, 00:34
Στύγιος έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:43

Το ίδιο είναι,χρειάζεται έγκριση . Τις προηγούμενες 2 χρονιές μια χαρά πήγαμε.

Ε ,όταν βλέπω προγράμματα φέτος για τσιρλίντερς ,ανεβάζω πίεση.....
Όχι, μη! Θα χαπακωθείς και θα κατουρήσεις τον Βόσπορο πάλι, και μετά δεν θα σηκώνεται...
Σκάσε πούστη :lol:

Πούστης είσαι και φαίνεσαι (nohomo) :D

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 00:48
από Υδράργυρος
Τι απωθημενα εχει αυτη η κεραμεως... τι κομπλεξ κουβαλαει.
Το κοριτσι με τον αυστηρο και παλαιων αρχων πατερα, που καθε κυριακη πρωι στην εκκλησια, φυλακισμενη σε αυστηρα ρουχα, καταπιεζε την τσητληντερ μεσα της.
Μη γινεις κεραμευς

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 07:26
από perseus
Στην κερκυρα παντως το τσιρλιντιγκ καλα κραταει

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 07:52
από Daje
Προσεχως μαθηματα σωστης πεολειχιας.
Αν το περασεις κανεις μαστερ στην πρωκτικη διεισδυση.

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 08:47
από Maejima
Υδράργυρος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 00:48 Τι απωθημενα εχει αυτη η κεραμεως... τι κομπλεξ κουβαλαει.
Το κοριτσι με τον αυστηρο και παλαιων αρχων πατερα, που καθε κυριακη πρωι στην εκκλησια, φυλακισμενη σε αυστηρα ρουχα, καταπιεζε την τσητληντερ μεσα της.
Μη γινεις κεραμευς
Αυτές κάνουν τα καλύτερα, απλά πρέπει να προσεγγίσεις σωστά.

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 10:42
από Σαρακατσανος
ST48410 έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:44
Σαρακατσανος έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:32 Προφανώς δεν υπάρχουν διαμαρτυρίες πως καταλαμβάνει αρκετές ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Η σημασία της σχετικής απόφασης δεν έγκειται σε τεχνικής φύσης επουσιώδεις λεπτομέρειες. Είναι σαν να λέμε ότι διαδραματίζει βαρύνοντα ρόλο η στάση στην οποία βιάζει τα θύματά του ένας βιαστής.
Δεν είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβα.

Ας εξηγήσω τι φαντάζομαι εγώ και όποιος έχει παραπάνω γνώσεις ας διορθώσει. Φτιάχνουμε μια ομάδα 5-6 άτομα οι οποίοι με χρήση εξοπλισμού VR κάνουμε εικονικές περιηγήσεις σε πολιτιστικά μνημεία. Και θέλουμε να παρουσιάσουμε το έργο μας σε μαθητές. Για να μπορεί ένα σχολείο να μας βάλει στους χώρους του, πρέπει να έχουμε υποβάλει τα σχετικά με τις λεπτομέρειες του ποιοι είμαστε και τι κάνουμε και να πάρουμε μια τέτοια έγκριση από το υπουργείο. Δεν θα σημάνει αυτό αλλαγή πολιτικής και χρήση του VR στην εκπαίδευση. Μπορεί ποτέ κανένας να μην μας καλέσει.
Εννοώ Στάθη ( αν θυμάμαι σωστά το όνομα σου) πως το πρόβλημα δεν εντοπίζεται αν θα ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα (αυτό έλειπε ) ή αν θα γίνει σχετική παρουσίαση . Το ενδιαφέρον συνίσταται στο σκοπό αυτής της παρουσίασης,για ποιο λόγο να μιλήσουν στα παιδιά. Το cheerleading είναι ο,τί απουσιάζει από τις ασχολίες ανηλίκων μαθητών, μια ανουσια βλαχοαμερικανια που δυστυχώς είναι φορτισμένη με πλείστες ανήθικες συνδηλώσεις;

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 10:49
από Kiki mat
Σαρακατσανος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 10:42
ST48410 έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:44
Σαρακατσανος έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:32 Προφανώς δεν υπάρχουν διαμαρτυρίες πως καταλαμβάνει αρκετές ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Η σημασία της σχετικής απόφασης δεν έγκειται σε τεχνικής φύσης επουσιώδεις λεπτομέρειες. Είναι σαν να λέμε ότι διαδραματίζει βαρύνοντα ρόλο η στάση στην οποία βιάζει τα θύματά του ένας βιαστής.
Δεν είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβα.

Ας εξηγήσω τι φαντάζομαι εγώ και όποιος έχει παραπάνω γνώσεις ας διορθώσει. Φτιάχνουμε μια ομάδα 5-6 άτομα οι οποίοι με χρήση εξοπλισμού VR κάνουμε εικονικές περιηγήσεις σε πολιτιστικά μνημεία. Και θέλουμε να παρουσιάσουμε το έργο μας σε μαθητές. Για να μπορεί ένα σχολείο να μας βάλει στους χώρους του, πρέπει να έχουμε υποβάλει τα σχετικά με τις λεπτομέρειες του ποιοι είμαστε και τι κάνουμε και να πάρουμε μια τέτοια έγκριση από το υπουργείο. Δεν θα σημάνει αυτό αλλαγή πολιτικής και χρήση του VR στην εκπαίδευση. Μπορεί ποτέ κανένας να μην μας καλέσει.
Εννοώ Στάθη ( αν θυμάμαι σωστά το όνομα σου) πως το πρόβλημα δεν εντοπίζεται αν θα ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα (αυτό έλειπε ) ή αν θα γίνει σχετική παρουσίαση . Το ενδιαφέρον συνίσταται στο σκοπό αυτής της παρουσίασης,για ποιο λόγο να μιλήσουν στα παιδιά. Το cheerleading είναι ο,τί απουσιάζει από τις ασχολίες ανηλίκων μαθητών, μια ανουσια βλαχοαμερικανια που δυστυχώς είναι φορτισμένη με πλείστες ανήθικες συνδηλώσεις;
Ποιον ρωτάς;βαζεις στο τέλος της απόλυτης πρότασης ένα ερωτηματικό .Ρωτάς κάποιον;

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 12:20
από ST48410
Σαρακατσανος έγραψε: 29 Αύγ 2020, 10:42
ST48410 έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:44
Σαρακατσανος έγραψε: 28 Αύγ 2020, 21:32 Προφανώς δεν υπάρχουν διαμαρτυρίες πως καταλαμβάνει αρκετές ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Η σημασία της σχετικής απόφασης δεν έγκειται σε τεχνικής φύσης επουσιώδεις λεπτομέρειες. Είναι σαν να λέμε ότι διαδραματίζει βαρύνοντα ρόλο η στάση στην οποία βιάζει τα θύματά του ένας βιαστής.
Δεν είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβα.

Ας εξηγήσω τι φαντάζομαι εγώ και όποιος έχει παραπάνω γνώσεις ας διορθώσει. Φτιάχνουμε μια ομάδα 5-6 άτομα οι οποίοι με χρήση εξοπλισμού VR κάνουμε εικονικές περιηγήσεις σε πολιτιστικά μνημεία. Και θέλουμε να παρουσιάσουμε το έργο μας σε μαθητές. Για να μπορεί ένα σχολείο να μας βάλει στους χώρους του, πρέπει να έχουμε υποβάλει τα σχετικά με τις λεπτομέρειες του ποιοι είμαστε και τι κάνουμε και να πάρουμε μια τέτοια έγκριση από το υπουργείο. Δεν θα σημάνει αυτό αλλαγή πολιτικής και χρήση του VR στην εκπαίδευση. Μπορεί ποτέ κανένας να μην μας καλέσει.
Εννοώ Στάθη ( αν θυμάμαι σωστά το όνομα σου) πως το πρόβλημα δεν εντοπίζεται αν θα ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα (αυτό έλειπε ) ή αν θα γίνει σχετική παρουσίαση . Το ενδιαφέρον συνίσταται στο σκοπό αυτής της παρουσίασης,για ποιο λόγο να μιλήσουν στα παιδιά. Το cheerleading είναι ο,τί απουσιάζει από τις ασχολίες ανηλίκων μαθητών, μια ανουσια βλαχοαμερικανια που δυστυχώς είναι φορτισμένη με πλείστες ανήθικες συνδηλώσεις;
Δεν διαφωνούμε επί της ουσίας. Το έγραψα ήδη 2 φορές. Δεν βλέπω την παιδαγωγική αξία μιας τέτοιας δραστηριότητας στο σχολείο*. Αυτό που εξήγησα είναι ότι μια τέτοια απόφαση δεν αποτελεί καν προώθηση μιας τέτοιας δραστηριότητας, ούτε σύσταση προς τα σχολεία να την εντάξουν στο πρόγραμμά τους ή έστω να δουν αν υπάρχει ενδιαφέρον και να καλέσουν το σύλλογο. Είναι μια τυπική άδεια που λαμβάνουν δεκάδες ομάδες. Για την ακρίβεια μας λείπει μια σημαντική πληροφορία. Αν υπάρχει καταγεγραμμένη κάπου λίστα κριτηρίων που όποιος την πληρεί παίρνει την σχετική άδεια ή αυτό επαφίεται στην κρίση του αξιολογητή που θα έπρεπε να τους κόψει επικαλούμενος κάτι προσχηματικό.

* Κάποιος άλλος μπορεί να δει. Φαντάσου ένα σχολείο το οποίο λειτουργεί ως παράρτημα αμερικάνικου ακολουθώντας πρότυπα του μητρικού ιδρύματος. Φαντάσου επίσης ότι εκεί φοιτούν κυρίως παιδιά εργαζομένων σε πρεσβείες ή τέλος πάντων κυρίως ξένων οικογενειών. Αν ήθελε αυτό το σχολείο να έχει μια ομάδα με μαζορέτες, πρέπει να επιτρέπεται ή όχι;

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 16:51
από Reality
ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: 28 Αύγ 2020, 14:43
NewModelArmy έγραψε: 28 Αύγ 2020, 14:24 Την ωρα της γυμναστικης αντι να μας αφηνουν να παιξουμε μπασκετ μας βασανιζαν με κατι δημοτικους χωρους που θα σου φανουν χρησιμοι μονο στο γαμο της ξαδερφης σου.Υπο αυτο το πρισμα τι cheerleading τι συρτο στο 3.
:+1:
Πάντα, σε κάθε σχολείο, υπάρχει ο κλασικός σπασοκλαμπάνιας εκπαιδευτικός που την έχει δει διδάσκαλος του Έθνους και
θέλει "να διδάξει τις παραδόσεις του λαού μας στις νεότερες γενιές".
Μου ανέβηκαν τα λαμπάκια μόνο που τα θυμήθηκα, αντί να παίξουμε λίγο μπαλίτσα είχαμε τους κωλοχωρούς μία στο τόσο που καύλωνε τον φελλό γυμναστή

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 17:08
από Κόκκορας
stargazer έγραψε: 28 Αύγ 2020, 14:28 Αφού δεν έχουμε σχολικά πρωταθλήματα, τι θα κάνουμε τις τσιρλίντερς;
στην ελληνικη εκδοση οποιο σχολειο εχει δυο μπασκετες στην αυλη περνα στον επομενο γυρο
αν οι μπασκετες εχουν διχτακι παει final four

μετα αρχιζουν τα δυσκολα
ειναι σε υποστεγο; τιμητικη διακρισις
πισσα ή ασβεστολιθος το τερεν; αποφαινεται ομαδα γεωλογιας και ακολουθει τιμητικη διακρισις


κλειστο γηπεδο και κερκιδες; στο Cas να δουμε αν οντως το σχολειο ανηκει στην ελληνικη επικρατεια
αν δεν ανηκει ο αντιστοιχος πρεσβης το τιμα
αν ανηκει ψαχνουμε τα κιταπια να δουμε πως στην ευχη φυγαν κονδυλια απο μιζες στο αμυνης και πηγαν στο παιδειας
τιμητικη διακρισης και σε αυτην την περιπτωση για το ξεκαρφωμα.

οι κανονισμοι ειναι πολυ απλοι.

Re: τα σεξιστικά στερεότυπα σε μάραναν βλαχομπαζόλα

Δημοσιεύτηκε: 29 Αύγ 2020, 17:16
από Χαοτικός
Ένας απλός χορός είναι