Νέες κυκλοφορίες, προτάσεις για νέα ακούσματα, κριτικές
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στα νήματα της ενότητας που βάζετε μουσικά βίντεο, παρακαλούμε να περιοριστείτε σε 1 ή το πολύ 2 βίντεο ανά ποστ, για να μην υπερφορτώνονται οι browsers.
sharp έγραψε: 15 Μαρ 2021, 00:13
Αυτός ο Ελβετός είναι εκπληκτικός. Τις έχω ακούσει όλες στο γτ. Κάνει όμως και κάτι απαράδεκτο, σε δύο από αυτές έχει τσοντάρει δικά του κομμάτια. Μια εισαγωγή και ένα ιντερλούδιο ή όπως το λέει. Θέλω να τον κατηγορήσω για παραποίηση! Δεν πρόκειται για ημιτελή έργα, ποιος ο λόγος να το κάνει αυτό;
Δεν είχα ιδέα. Απλά το ύφος του είναι απλό και αρκετά κομψό και μου άρεσε. Δες δια παράδειγμα μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση εδώ:
Ωραίος ο Richter και ειδικά στα πάθη αλλά εδώ μου φαίνεται κάπως βαρύ το αποτέλεσμα.
sharp έγραψε: 15 Μαρ 2021, 00:13
Αυτός ο Ελβετός είναι εκπληκτικός. Τις έχω ακούσει όλες στο γτ. Κάνει όμως και κάτι απαράδεκτο, σε δύο από αυτές έχει τσοντάρει δικά του κομμάτια. Μια εισαγωγή και ένα ιντερλούδιο ή όπως το λέει. Θέλω να τον κατηγορήσω για παραποίηση! Δεν πρόκειται για ημιτελή έργα, ποιος ο λόγος να το κάνει αυτό;
Δεν είχα ιδέα. Απλά το ύφος του είναι απλό και αρκετά κομψό και μου άρεσε. Δες δια παράδειγμα μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση εδώ:
Ωραίος ο Richter και ειδικά στα πάθη αλλά εδώ μου φαίνεται κάπως βαρύ το αποτέλεσμα.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μού αρέσιε ο Ρίχτερ, ακούγεται κάπως πομπώδης. Νομίζω χρησιμοποιεί και πολυπληθή σύνολα.
sharp έγραψε: 15 Μαρ 2021, 01:02
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μού αρέσιε ο Ρίχτερ, ακούγεται κάπως πομπώδης. Νομίζω χρησιμοποιεί και πολυπληθή σύνολα.
Ναι. Άλλη εποχή όμως, άλλα λεφτά, η δισκογραφία στο φόρτε της και η τέχνη μέσο εξιλέωσης παλαιών αμαρτιών.
sharp έγραψε: 15 Μαρ 2021, 00:13
Αυτός ο Ελβετός είναι εκπληκτικός. Τις έχω ακούσει όλες στο γτ. Κάνει όμως και κάτι απαράδεκτο, σε δύο από αυτές έχει τσοντάρει δικά του κομμάτια. Μια εισαγωγή και ένα ιντερλούδιο ή όπως το λέει. Θέλω να τον κατηγορήσω για παραποίηση! Δεν πρόκειται για ημιτελή έργα, ποιος ο λόγος να το κάνει αυτό;
Δεν είχα ιδέα. Απλά το ύφος του είναι απλό και αρκετά κομψό και μου άρεσε. Δες δια παράδειγμα μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση εδώ:
Ωραίος ο Richter και ειδικά στα πάθη αλλά εδώ μου φαίνεται κάπως βαρύ το αποτέλεσμα.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μού αρέσιε ο Ρίχτερ, ακούγεται κάπως πομπώδης. Νομίζω χρησιμοποιεί και πολυπληθή σύνολα.
Έτρεχε και ρώσικο αίμα στις φλέβες του γι' αυτό, αλλά άμα συνεχίσετε (και οι δυο σας) να λέτε τέτοιες κουβέντες για τον Σβιάτοσλαβ θα σας κόψω την καλημέρα και σας βάλω στην ιγκνόρ λιστ, να, μα Τον Μπαχ.
sys3x έγραψε: 29 Απρ 2021, 16:37
Έτρεχε και ρώσικο αίμα στις φλέβες του γι' αυτό, αλλά άμα συνεχίσετε (και οι δυο σας) να λέτε τέτοιες κουβέντες για τον Σβιάτοσλαβ θα σας κόψω την καλημέρα και σας βάλω στην ιγκνόρ λιστ, να, μα Τον Μπαχ.
Ε;
για τον Karl μιλάμε. Δες τι σύνολο χρησιμοποιεί στα πάθη. Πω πω λεφτά!
Δεν είχα ιδέα. Απλά το ύφος του είναι απλό και αρκετά κομψό και μου άρεσε. Δες δια παράδειγμα μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση εδώ:
Ωραίος ο Richter και ειδικά στα πάθη αλλά εδώ μου φαίνεται κάπως βαρύ το αποτέλεσμα.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μού αρέσιε ο Ρίχτερ, ακούγεται κάπως πομπώδης. Νομίζω χρησιμοποιεί και πολυπληθή σύνολα.
Έτρεχε και ρώσικο αίμα στις φλέβες του γι' αυτό, αλλά άμα συνεχίσετε (και οι δυο σας) να λέτε τέτοιες κουβέντες για τον Σβιάτοσλαβ θα σας κόψω την καλημέρα και σας βάλω στην ιγκνόρ λιστ, να, μα Τον Μπαχ.
Όχι αυτός ο Ρίχτερ ρε, ο Σβιατοσλάβ ήταν μεγάλος πιανίστας.