Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Το ξέρω ότι έχεις στριμωχτεί άγρια αλλά αυτά είναι τα γεγονότα ψευταρά. Σίγουρα δεν μπορείς να αποδώσεις την επιγραφή στους Αιγυπτίους. Για να αποδείξεις ότι πρόκειται για μεταγενέστερη δουλειά πρέπει να την ερμηνεύσεις. Διαφορετικά το συμπέρασμα είναι ότι ανήκει στους κατασκευαστές.
Και τα γκράφιτι στη γειτονιά μου δεν ερμηνεύονται. Άρα φτιάχτηκαν μαζί με τους τοίχους που είναι γραμμένα, ακόμα κι αν σε εκείνη την εποχή δεν είχαν γεννηθεί οι πιτσιρικάδες που τα έγραψαν.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Ο Βάις προφανώς πόνταρε στο γεγονός ότι κάτι τέτοιο θα συνιστούσε άσκοπη καταστροφή του μνημείου. Και είχε δίκιο. Γεγονός είναι ότι ουδέποτε τεκμηριώθηκε η γνησιότητά τους.
Έτσι κι αλλιώς όλοι αυτοί διέπρατταν καταστροφές για να εξερευνήσουν τα μνημεία. Δεν είχαν τις ευαισθησίες που έχουμε σήμερα με τις αρχαίες κληρονομιές. Το είδαμε και στην Ελλάδα της εποχής. Αν μάλιστα θεωρούσε ότι η ανακάλυψή του θα προξενούσε ντόρο, θα ανέμενε κι άλλοι επίδοξοι ερευνητές να ψαχουλεύσουν τους θαλάμους και γενικότερα την πυραμίδα για περαιτέρω σημαντικές ανακαλύψεις.
Οσο για τη γνησιότητα των επιγραφών όρισε την επιστημονική μέθοδο που θα σε έπειθε ότι είναι γνήσια.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Δεν χρειάζεται να συμπεριλάβεις τις σταθερές. Απλώς χτίζεις πυραμίδες άρτιες τεχνικά. Και αυτό απλά δεν συνέβη.
Δεν υπάρχει καμία πυραμίδα, άρτια τεχνικά. Ολες έχουν ελαττώματα, άλλες πιο φανερά, άλλες λιγότερο φανερά. Και το "άρτιο τεχνικά" είναι λίγο-πολύ σχετική έννοια. Εγώ δεν βλέπω κάτι άρτιο στα εξογκώματα που άφησαν στις λαμπερές πέτρες της επίστρωσης της πυραμίδας του Μυκερίνου ή στα αναρίθμητα κενά μεταξύ των ασβεστολιθικών πετρών των τριών πυραμίδων. Ούτε στα ακανόνιστα σχήματά τους.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Λογικό άλμα. Οι γνώσεις μπορούν να ξεχαστούν μετά από καταστροφές.
Ναι πράγματι ξέχασαν να γράφουν και να φτιάχουν τσιμέντο μετά από το τσουνάμι της Ινδονησίας.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Οπότε πρέπει να βρεις αποδείξεις ότι οι Αιγύπτιοι γνώριζαν την μέθοδο.
Και μόνο που οι ερευνητές των γεωπολυμερών που εσύ έφερες, ισχυρίζονται ότι η ανάλυσή τους σε ορισμένες πέτρες έδειξε "πολυμερή", είναι αυτόματα απόδειξη ότι ήξεραν να τα κάνουν (αν οι αναλύσεις είναι σωστές φυσικά-πράγμα που δεν αμφισβητείς). Μάλιστα στη μία έρευνα που πάλι εσύ έφερες παραθέτει στο τέλος μεταξύ των αποδείξεων και απεικόνιση της 18ης δυναστείας με Αιγύπτιους να φτιάχουν καλούπια για μείγματα.
https://www.nuclear.lu.se/fileadmin/nuc ... Cheops.pdf
(σελ.106)
https://fineartamerica.com/featured/tom ... erett.html
Οσο για το "τσιμέντο" terrazzo που ήξεραν από την εποχή του Γκεμεπκλί Τεπέ, ορίστε τι άλλο μαθαίνουμε.
Although the history of terrazzo can be traced back to
the ancient mosaics of Egypt, its more recent predecessors come from Italy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Terrazzo#History
Και αυτό το μείγμα ήξεραν αν φτιάχνουν στην Αίγυπτο λοιπόν...
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19 Η ύπαρξη του αλατιού δεν αμφισβητείται. Και το είχε λάβει υπ' όψιν ο Σερ Φλίντερς Πέτρι στις μετρήσεις του.
The size of the chamber (after allowing suitably in each part for the incrustation of salt) is on an average 205.85 wide, and 226.47 long, 184.47 high on N. and S. walls, and 245.1 high to the top of the roof ridge on E. and W. walls.
Το αλάτι μπορεί να είναι και εκατομμυρίων χρόνων πριν, όταν η Αίγυπτος βρισκόταν κάτων από την επιφάνεια της θάλασσας.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Ο αρμός δεν δείχνει καμμία απολύτως λείανση αλλά πηγμένο υγρό.
Δεν ξέρουμε τι δείχει. Μπορεί να είναι σύγχρονη προσθήκη. Μπορεί να είναι εξογκώματα της ίδιας της πέτρας.
Να θυμίσουμε εδώ τις μεταγενέστερες εργασίες επιδορθώσεων όπως τις επιβεβαιώνουν οι Αιγυπτιολόγοι.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19 Και είναι όλα ΑΣΧΕΤΑ. Πουθενά δεν γίνεται συναρμογή πετρών.
Αφού λοιπόν υποχωρήσαμε από τις θέσεις περί κοψίματος και διαμόρφωσης του γρανίτη ακόμα και σε δύσκολα καμπυλωτά σχήματα με τα μέσα που είχαν οι Αιγύπτιοι, έχουμε να ξεδιαλύνουμε το πώς δύο πέτρες άψογα δουλεμένες στις επιφάνειες που αναμένεται να ενωθούν...ενώνονται. Μα φυσικά τις τοποθετείς δίπλα δίπλα μέχρι να ακουμπήσουν η μια επιφάνεια την άλλη.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Η ουσία είναι ότι το μίγμα υπήρξε. Δεν μπορείς να το ξεγράψεις τώρα.
Δεν έχω σκοπό να το ξεγράψω. Ίσα ίσα απαντάει στις βλακώδεις θεωρίες περί υπεραναπτγμένης τεχνολογίας Ατλάντειων με σώβρακα μινέρβα.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19 Κάποια έχουν ανεβεί στην σελίδα του.
Άλλες έρευνες:
Τη συγκεκριμένη πέτρα με τον αρμό-πηγμένο υγρό την έχει εξετάσει; Αυτό σε ρώτησα. Θα ξεδιάλυνε κάποια πράγματα.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Ο Νταβίντοβιτς έφτιαξε πέτρες την ώρα που οι υπόλοιποι φτιάχνουν καρτούν.
Πυραμίδα έφτιαξε σε συνθήκες αρχαίας Αιγύπτου; Δηλαδή να βάλει νεροκουβαλητές από το Νείλο να μαζεύουν νερά για το μείγμα, να βάλει εργάτες να θρυμματίζουν τον ασβεστόλιθο (για να τον ξανακάνουν όγκο ασβεστόλιθου

), να δείξει την παρασκευή των άλλων υλικών του μείγματος, τη μεταφορά όλων αυτών με ράμπες πάνω στις πυραμίδες, την αναμονή για τη στερεοποίηση, την σωστή και χωρίς φθορές τοποθέτηση κλπ. Τα έχει κάνει όλα αυτά για να υπολογίσουμε χρόνους και το εφικτό της υπόθεσης;
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Πραγματικά δίνεις άλλο νόημα στην λέξη βλάκας. Τις πέτρες τις φτιάχνεις σταδιακά. Δεν χρειάζεσαι εκατομμύρια καλούπια ταυτοχρόνως.
Ακόμη περισσότερος χρόνος δηλαδή. Και όσο περισσότερα καλούπια θεωρείς ότι υπήρξαν τόσο αυξάνονται οι απαιτήσεις εύρεσής ενός αριθμού από αυτά στα αρχαιολογικά ευρήματα.
Καβαλάρης έγραψε: 30 Μάιος 2024, 23:19Fixed. Το σύμβολο για το 1 είναι όπως είπα και όπως βλέπουμε στον πίνακα του τερατοψευταρά μια γραμμή. Δεν μοιάζει με 5.
Ομοίως τα σύμβολα για το 20 και το 100 είναι διαφορετικά από τα σημάδια στο πάτωμα. Να τα δούμε όλα μαζί:
Η κομπίνα εδώ είναι ότι συγκρίνεις καθαρογραμμένα σύμβολα σε χαρτί και υπολογιστή, με σύμβολα που γράφτηκαν με πρόχειρα μέσα από εργάτες πάνω σε ανώμαλες επιφάνειες πετρών και αφού έχουν περάσει τουλάχιστον 4500 χρόνια (οπότε τα σύμβολα μπορούν να έχουν αλλοιωθεί και λίγο).
Τώρα το συμβόλο για το ένα, πέρα από τη γραμμή υπάρχει και σε εκδοχή με καμπυλωτά σχήματα στην κάτω και πάνω πλευρά. Αναμενόμενες οι όποιες αποκλίσεις αφού κάθε άνθρωπος γράφει διαφορετικά. Γι' αυτό και δεν μπορείς να καταλάβεις μερικές φορές τι γράφει ένα κείμενο σε χαρτί όταν αυτός που το έγραψε κάνει "καλικατζούρες". Διότι γράφει τα γράμματα-σύμβολα όπως του βγαίνουν, όπως έχει συνηθίσει, ακολουθώντας την δική του τάση.
Το σύμβολο για το 20 είναι ακόμα πιο όμοιο. Το γεγονός ότι στην πέτρα φαίνεται η κεφαλή να είναι μια ενοποιημένη βούλα προφανώς οφείλεται ή στο ότι απλώθηκε η ώχρα συν τω χρόνω ή ότι στο ότι ο γράφων χρησιμοποιούσε χοντρό μέσο (ξύλο, πινέλο κλπ) και καθώς πήγε να ζωγραφίσει την άνω καμπύλη, η γραμμή ενώθηκε και βγήκε αυτό το σχήμα "βούλας". Η πρόθεση όμως να φτιάξει ένα σχήμα που μοιάζει με το καθαρογραμμένο "20" είναι φανερή αφού η όλη δομή του σχήματος μοιάζει με το καθαρογραμμένο 20 (2 "πόδια" κάτω ενωμένα, στη συνέχεια μια κάθετη γραμμή εκεί που εφάπτονται και στην κορυφή της ένα καμπυλωτό σχήμα).
Τα ίδια μπορούν να υποστηριχτούν και για το 100 ή 200 αφού αρχικά έχει σωθεί αυτή η προσπάθεια να γραφτεί ένα καμπυλωτό, σπειροειδές σχήμα. Τμήματά του έχουν σβηστεί με την πάροδο του χρόνου.
Για την ιστορία και προς επίρρωση της ποικιλίας γραφής συμβόλων από διαφορετικά άτομα, ας δούμε παραλλαγές του Β στην αρχαία Ελλάδα.
Πέρα από το κλασικό Β που γνωρίζουμε μπορεί κάποιος να το έγραφε ως "μαίανδρο", ως Ρ, ως ανάποδο Ν, ως C, ως b, ως Β αλλά με ελαφρώς στραπατσαρισμένο το πάνω μέρος. Η ποικιλία στον τρόπο γραφής κάλλιστα μπορούσε να αφορά και τους χιλιάδες Αιγύπτιους εργάτες. Και πάντα λαμβάνουμε υπόψη τις αλλοιώσεις που μπορεί να φέρει η πρόχειρη γραφή πάνω σε ανώμαλες επιφάνειες πετρών σε σχέση με το προσεκτικό γράψιμο σε χαρτί ή το προσεκτικό σκάλισμα γραμμάτων σε ένα εργο τέχνης.