Στύξ έγραψε: 09 Ιούλ 2024, 20:38
Έχουμε ξαναπεί ότι ο κωλόγερος ο Μάρτιν "ξεπατίκωσε" όλη την αμαρτωλή ιστορία του Βυζαντίου και έπλασε δικό του σενάριο. Σιγά μη του ήρθε και επιφοίτηση.
Πολυ λιγο εχει να κανει με Βυζαντιο ο Μαρτιν και αυτο ειναι σε φευγαλεεες αναφορες που δεν τις βλεπεις καν.
Το 98% της ιστοριας του Dance of the Dragons ειναι copy-paste του εμφυλιου γνωστου και ως The Anarchy μεταξυ της Maud και του Stephen du Blois για τον θρονο της Αγγλιας.
Ο καθε χαρακτηρας που βλεπεις στο βιβλιο/σειρα απο τους βασιλιαδες μεχρι και τον τελευταιο ιπποκομο εχουν ενα αυθεντικο ιστορικο υποβαθρο και ειναι αμαλγαματα πραγματικων προσωπων που πηραν μερος στο The Anarchy.
Αναρωτιέμαι εάν το να μεταφέρεις ιστορικούς χαρακτήρες και πραγματικές ιστορίες αυτουσιες σε fantasy λογοτεχνία είναι ταλέντο η εύκολη λύση του αταλαντου.
Ο Τολκιν δεν το έκανε αυτό. Μπορεί να επιρρεαστηκε από Κέλτικη και Βορειοευρωπαικη μυθολογία ( ίσως και από το χριστιανισμο), έφτιαξε όμως έναν τελείως δικό του fantasy κόσμο.
paotaris έγραψε: 09 Ιούλ 2024, 21:00
Ελα τωρα που δεν ειναι,η μητερα Τερεζα μπροστα στην Ρενυρα ειναι κατι μεταξυ σε Χιτλερ και Σταλιν.
Οκ την ρενυρα την έχουν παρακανει αγαθή
Δηλαδή κάπου έλεος
Στην αρχή έλεγα ότι και καλά επειδή είναι γυναίκα αλλά από την άλλη την βασιλισα την έχουν κάνει εντελώς βρωμοπουτανο
Αλλά γενικώς το έφαγαν το παιδάκι τα μουνια της ρενυρα
Kαλα και αυτο το παρουσιασαν σαν ατυχημα λογω παρεξηγησης μεταξυ του φονια και του Νταεμον(για να ειμαι δικαιος σαν ατυχημα παρουσιασαν και τον θανατο του γιου της Ρενυρα)
Υ.Γ Τι εννοεις βρωμοπουτανο για την Αλισεντ?Για τα δεδομενα των Greens μια χαρα την παρουσιαζουν (στην δευτερη σαιζον τουλαχιστον) , σαν 1 ηθικο ατομο που θελει την ειρηνη και που υποστηριζει την ανοδο στον θρονο του αχρηστου γιου της γιατι νομιζει οτι αλλαξε γνωμη ο αντρας της,αλλα κατα βαθος πιστευει οτι ο θρονος ανηκει στην Ρενυρα,βασικα στην σειρα δεν την παρουσιαζουν και πολυ φανατικη green σε αντιθεση με τα βιβλια .Τωρα στο οτι γαμιεται με τον
Κουλ δεν ειναι αρνητικο, καταπιεσμενη ηταν τοσα χρονια ο αλλος καταπατησε τους ορκους του.
την αλισεντ εννοώ όχι υην Ρενυρα
Στον προηγούμενο κύκλο και αυτή την έδειχναν λίγο αγαθή ότι έβαλε τον γιο της βασηλεια γιατί παρανοήσε το τι έλεγε ο άντρας της λίγο πριν πεθάνει
Τώρα δείχνουν ξεκάθαρα ότι είναι ένα οππρτουνιστικο κατακαθι
Στύξ έγραψε: 09 Ιούλ 2024, 20:38
Έχουμε ξαναπεί ότι ο κωλόγερος ο Μάρτιν "ξεπατίκωσε" όλη την αμαρτωλή ιστορία του Βυζαντίου και έπλασε δικό του σενάριο. Σιγά μη του ήρθε και επιφοίτηση.
Πολυ λιγο εχει να κανει με Βυζαντιο ο Μαρτιν και αυτο ειναι σε φευγαλεεες αναφορες που δεν τις βλεπεις καν.
Το 98% της ιστοριας του Dance of the Dragons ειναι copy-paste του εμφυλιου γνωστου και ως The Anarchy μεταξυ της Maud και του Stephen du Blois για τον θρονο της Αγγλιας.
Ο καθε χαρακτηρας που βλεπεις στο βιβλιο/σειρα απο τους βασιλιαδες μεχρι και τον τελευταιο ιπποκομο εχουν ενα αυθεντικο ιστορικο υποβαθρο και ειναι αμαλγαματα πραγματικων προσωπων που πηραν μερος στο The Anarchy.
Αναρωτιέμαι εάν το να μεταφέρεις ιστορικούς χαρακτήρες και πραγματικές ιστορίες αυτουσιες σε fantasy λογοτεχνία είναι ταλέντο η εύκολη λύση του αταλαντου.
Ο Τολκιν δεν το έκανε αυτό. Μπορεί να επιρρεαστηκε από Κέλτικη και Βορειοευρωπαικη μυθολογία ( ίσως και από το χριστιανισμο), έφτιαξε όμως έναν τελείως δικό του fantasy κόσμο.
Kοιτα δεν συγκρινεται ο Τολκιεν με τον Μαρτιν.
Ο Μαρτιν απλα απο μικρος γουσταρε να σκαρωνει ιστοριουλες και ηταν καλος σε αυτο.
Ο Τολκιεν απο την αλλη ηταν Καθηγητης Μεσαιωνικης Λογοτεχνιας στην Οξφορδη και γλωσσολογος. Αν και η βασικη ιδεά του LOTR ξεκινησε απο τις ιστοριες που σκάρωνε καθε βραδυ για να βαλει τα παιδια του για υπνο.
Ο Μαρτιν ενα καλο σημειο εχει. Οτι δεν κανει ακριβως copy paste. Παιρνει το ιστορικο κοντεξτ και ουσιαστικα σου παρουσιαζει την ιδια ιστορια που ξερεις και αναγνωριζεις δι εσοπτρου και εν αινιγματι. Ουσιαστικα αναποδα και παραμορφωμενη ωστε να μην ξεχωριζει η πραγματικοτητα απο την φαντασια.
Κατα τα αλλα ο Τολκιες γμαει τον Μαρτιν σε καθε αλλο επιπεδο.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Δημοκράτης έγραψε: 09 Ιούλ 2024, 21:02
Οκ την ρενυρα την έχουν παρακανει αγαθή
Δηλαδή κάπου έλεος
Στην αρχή έλεγα ότι και καλά επειδή είναι γυναίκα αλλά από την άλλη την βασιλισα την έχουν κάνει εντελώς βρωμοπουτανο
Αλλά γενικώς το έφαγαν το παιδάκι τα μουνια της ρενυρα
Kαλα και αυτο το παρουσιασαν σαν ατυχημα λογω παρεξηγησης μεταξυ του φονια και του Νταεμον(για να ειμαι δικαιος σαν ατυχημα παρουσιασαν και τον θανατο του γιου της Ρενυρα)
Υ.Γ Τι εννοεις βρωμοπουτανο για την Αλισεντ?Για τα δεδομενα των Greens μια χαρα την παρουσιαζουν (στην δευτερη σαιζον τουλαχιστον) , σαν 1 ηθικο ατομο που θελει την ειρηνη και που υποστηριζει την ανοδο στον θρονο του αχρηστου γιου της γιατι νομιζει οτι αλλαξε γνωμη ο αντρας της,αλλα κατα βαθος πιστευει οτι ο θρονος ανηκει στην Ρενυρα,βασικα στην σειρα δεν την παρουσιαζουν και πολυ φανατικη green σε αντιθεση με τα βιβλια .Τωρα στο οτι γαμιεται με τον
Κουλ δεν ειναι αρνητικο, καταπιεσμενη ηταν τοσα χρονια ο αλλος καταπατησε τους ορκους του.
την αλισεντ εννοώ όχι υην Ρενυρα
Στον προηγούμενο κύκλο και αυτή την έδειχναν λίγο αγαθή ότι έβαλε τον γιο της βασηλεια γιατί παρανοήσε το τι έλεγε ο άντρας της λίγο πριν πεθάνει
Τώρα δείχνουν ξεκάθαρα ότι είναι ένα οππρτουνιστικο κατακαθι
Nαι για την Αλισεντ λεω,μου δινεται η εντυπωση οτι ακομη πιστευει(η θελει να πιστευει) οτι ο αντρας της ηθελε τον γιο της να τον διαδεχθει.
Πολυ λιγο εχει να κανει με Βυζαντιο ο Μαρτιν και αυτο ειναι σε φευγαλεεες αναφορες που δεν τις βλεπεις καν.
Το 98% της ιστοριας του Dance of the Dragons ειναι copy-paste του εμφυλιου γνωστου και ως The Anarchy μεταξυ της Maud και του Stephen du Blois για τον θρονο της Αγγλιας.
Ο καθε χαρακτηρας που βλεπεις στο βιβλιο/σειρα απο τους βασιλιαδες μεχρι και τον τελευταιο ιπποκομο εχουν ενα αυθεντικο ιστορικο υποβαθρο και ειναι αμαλγαματα πραγματικων προσωπων που πηραν μερος στο The Anarchy.
Αναρωτιέμαι εάν το να μεταφέρεις ιστορικούς χαρακτήρες και πραγματικές ιστορίες αυτουσιες σε fantasy λογοτεχνία είναι ταλέντο η εύκολη λύση του αταλαντου.
Ο Τολκιν δεν το έκανε αυτό. Μπορεί να επιρρεαστηκε από Κέλτικη και Βορειοευρωπαικη μυθολογία ( ίσως και από το χριστιανισμο), έφτιαξε όμως έναν τελείως δικό του fantasy κόσμο.
Kοιτα δεν συγκρινεται ο Τολκιεν με τον Μαρτιν.
Ο Μαρτιν απλα απο μικρος γουσταρε να σκαρωνει ιστοριουλες και ηταν καλος σε αυτο.
Ο Τολκιεν απο την αλλη ηταν Καθηγητης Μεσαιωνικης Λογοτεχνιας στην Οξφορδη και γλωσσολογος. Αν και η βασικη ιδεά του LOTR ξεκινησε απο τις ιστοριες που σκάρωνε καθε βραδυ για να βαλει τα παιδια του για υπνο.
Ο Μαρτιν ενα καλο σημειο εχει. Οτι δεν κανει ακριβως copy paste. Παιρνει το ιστορικο κοντεξτ και ουσιαστικα σου παρουσιαζει την ιδια ιστορια που ξερεις και αναγνωριζεις δι εσοπτρου και εν αινιγματι. Ουσιαστικα αναποδα και παραμορφωμενη ωστε να μην ξεχωριζει η πραγματικοτητα απο την φαντασια.
Κατα τα αλλα ο Τολκιες γμαει τον Μαρτιν σε καθε αλλο επιπεδο.
Το περίεργο της εποχής μας είναι ότι μια παραγωγή ίδιου κόστους με πραγματική ιστορία θα πήγαινε άπατη, ή τέλος πάντων θα ήταν για εξειδικευμένο κοινό. Για διάφορους λόγους το φαντασυ πουλά πολύ περισσότερο.
zteo έγραψε: 09 Ιούλ 2024, 21:27
Αναρωτιέμαι εάν το να μεταφέρεις ιστορικούς χαρακτήρες και πραγματικές ιστορίες αυτουσιες σε fantasy λογοτεχνία είναι ταλέντο η εύκολη λύση του αταλαντου.
Ο Τολκιν δεν το έκανε αυτό. Μπορεί να επιρρεαστηκε από Κέλτικη και Βορειοευρωπαικη μυθολογία ( ίσως και από το χριστιανισμο), έφτιαξε όμως έναν τελείως δικό του fantasy κόσμο.
Kοιτα δεν συγκρινεται ο Τολκιεν με τον Μαρτιν.
Ο Μαρτιν απλα απο μικρος γουσταρε να σκαρωνει ιστοριουλες και ηταν καλος σε αυτο.
Ο Τολκιεν απο την αλλη ηταν Καθηγητης Μεσαιωνικης Λογοτεχνιας στην Οξφορδη και γλωσσολογος. Αν και η βασικη ιδεά του LOTR ξεκινησε απο τις ιστοριες που σκάρωνε καθε βραδυ για να βαλει τα παιδια του για υπνο.
Ο Μαρτιν ενα καλο σημειο εχει. Οτι δεν κανει ακριβως copy paste. Παιρνει το ιστορικο κοντεξτ και ουσιαστικα σου παρουσιαζει την ιδια ιστορια που ξερεις και αναγνωριζεις δι εσοπτρου και εν αινιγματι. Ουσιαστικα αναποδα και παραμορφωμενη ωστε να μην ξεχωριζει η πραγματικοτητα απο την φαντασια.
Κατα τα αλλα ο Τολκιες γμαει τον Μαρτιν σε καθε αλλο επιπεδο.
Το περίεργο της εποχής μας είναι ότι μια παραγωγή ίδιου κόστους με πραγματική ιστορία θα πήγαινε άπατη, ή τέλος πάντων θα ήταν για εξειδικευμένο κοινό. Για διάφορους λόγους το φαντασυ πουλά πολύ περισσότερο.
ότι είναι καλοφτιαγμένο πουλάει, ότι είναι μαλακία πάει άπατο.
Μια χαρά θα πήγαινε μια σειρά βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα. Το vikings μέχρι που έγινε παροδία πήγαινε πολύ καλά, το last kingdom πήγε πολύ καλά επίσης. Με παραγωγές που δεν πλησιάζουν σε καμία περίπτωση το got και το house of dragons.
Όπως πάει άπατη μια σειρά του φανταστικού όταν η παραγωγή έιναι για κλάματα (rings of power, wheels of time, acolyte)
Ακόμα και ο πρώτος κύκλος του barbarians πήγε πολύ καλά και μιλάμε για γερμανική παραγωγή που δεν μιλάει κανένας αγγλικά , που αν δεν είσαι ηλίθιος το κάνει ακόμα καλύτερο αλλά οκ δεν ειναι για την μάζα.
zteo έγραψε: 09 Ιούλ 2024, 21:27
Αναρωτιέμαι εάν το να μεταφέρεις ιστορικούς χαρακτήρες και πραγματικές ιστορίες αυτουσιες σε fantasy λογοτεχνία είναι ταλέντο η εύκολη λύση του αταλαντου.
Ο Τολκιν δεν το έκανε αυτό. Μπορεί να επιρρεαστηκε από Κέλτικη και Βορειοευρωπαικη μυθολογία ( ίσως και από το χριστιανισμο), έφτιαξε όμως έναν τελείως δικό του fantasy κόσμο.
Kοιτα δεν συγκρινεται ο Τολκιεν με τον Μαρτιν.
Ο Μαρτιν απλα απο μικρος γουσταρε να σκαρωνει ιστοριουλες και ηταν καλος σε αυτο.
Ο Τολκιεν απο την αλλη ηταν Καθηγητης Μεσαιωνικης Λογοτεχνιας στην Οξφορδη και γλωσσολογος. Αν και η βασικη ιδεά του LOTR ξεκινησε απο τις ιστοριες που σκάρωνε καθε βραδυ για να βαλει τα παιδια του για υπνο.
Ο Μαρτιν ενα καλο σημειο εχει. Οτι δεν κανει ακριβως copy paste. Παιρνει το ιστορικο κοντεξτ και ουσιαστικα σου παρουσιαζει την ιδια ιστορια που ξερεις και αναγνωριζεις δι εσοπτρου και εν αινιγματι. Ουσιαστικα αναποδα και παραμορφωμενη ωστε να μην ξεχωριζει η πραγματικοτητα απο την φαντασια.
Κατα τα αλλα ο Τολκιες γμαει τον Μαρτιν σε καθε αλλο επιπεδο.
Το περίεργο της εποχής μας είναι ότι μια παραγωγή ίδιου κόστους με πραγματική ιστορία θα πήγαινε άπατη, ή τέλος πάντων θα ήταν για εξειδικευμένο κοινό. Για διάφορους λόγους το φαντασυ πουλά πολύ περισσότερο.
Oχι απαραιτητα. Στο εγχωριο κοινο μπορει να παει μπομπα.
Σε διεθνες κοινο μπορει να παει απατη.
Π.χ. η σειρα για το μεσαιωνικο βασιλειο της Σερβιας χτυπαγε 70% θεαματικοτητα στη Σερβια γιατι ολοι ηξεραν εστω και μεσες ακρες την ιστορια τους
Στο εξωτερικο πηγε απατη because who fucking cares για τον Βασιλια Ντουσαν του 13ου αιωνα.
Αλλες σειρες οπως το Rois Maudits (ξεκαθαρα ιστορικη) εκανε καριερα και στο εξωτερικο καθως οι Γαλλοι βασιλιαδες ειναι πολυ πιο αναγνωρισιμοι απο ξενους θεατες απο οτι οι Σερβοι βασιλιαδες π.χ.
Ειμαστε η μοναδικη χωρα με Χατζηαβατη στην Κυβερνηση και Καραγκιοζη στην Αντιπολιτευση.
Γαμάτο το 4ο επεισόδιο, όταν μαλώνουν τα βουβάλια την πληρωνουν τα βατράχια
Αυτό που δεν κατάλαβα μόνο, γιατί ο Αιμοντ έφυγε και δεν κατέλαβε το κάστρο, επειδή είχε τραυματιστεί ο δράκος;
Επίσης, γιατί έβγαλε σπαθί πηγαίνοντας προς τον Αιγκον πριν δει τον Κόουλ, αφού ήταν εμφανώς νεκρός
Να του παρει το κεφάλι; να το κάνει τι;
jason0 έγραψε: 10 Ιούλ 2024, 13:34
Γαμάτο το 4ο επεισόδιο, όταν μαλώνουν τα βουβάλια την πληρωνουν τα βατράχια
Αυτό που δεν κατάλαβα μόνο, γιατί ο Αιμοντ έφυγε και δεν κατέλαβε το κάστρο, επειδή είχε τραυματιστεί ο δράκος;
Επίσης, γιατί έβγαλε σπαθί πηγαίνοντας προς τον Αιγκον πριν δει τον Κόουλ, αφού ήταν εμφανώς νεκρός
Να του παρει το κεφάλι; να το κάνει τι;
Θες απαντήσεις σε αυτά ή ειναι ρητορικά; Γιατι οι απαντησεις που θες ειναι σποηλερ.
ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2021, 16:09
Προσωπικώς, βρίσκω πολύ πιο γελοία -και σε κάποιο βαθμό επίσης γραφική- τη μεταξωτή θολούρα του σοβαροφανούς λόγου.
jason0 έγραψε: 10 Ιούλ 2024, 13:34
Γαμάτο το 4ο επεισόδιο, όταν μαλώνουν τα βουβάλια την πληρωνουν τα βατράχια
Αυτό που δεν κατάλαβα μόνο, γιατί ο Αιμοντ έφυγε και δεν κατέλαβε το κάστρο, επειδή είχε τραυματιστεί ο δράκος;
Επίσης, γιατί έβγαλε σπαθί πηγαίνοντας προς τον Αιγκον πριν δει τον Κόουλ, αφού ήταν εμφανώς νεκρός
Να του παρει το κεφάλι; να το κάνει τι;
Θες απαντήσεις σε αυτά ή ειναι ρητορικά; Γιατι οι απαντησεις που θες ειναι σποηλερ.
Τουλάχιστον με 2 λιγότερους δράκους ο λαός θα υποφέρει λιγότερο να τους ταΐζει. Για αυτό παρότι Μαύροι μέχρι το μεδούλι, όχι μόνο δε λυπηθήκαμε για τη δρακοτσιφλικάδικη ήττα στο Ρουκς Εντ, αλλά την επιδιώξαμε.
There are decades where you fuck around and days where you find out