Re: Όχι πως θα ψωνίζαμε Lacta ...
Δημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2019, 09:51
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://dev.phorum.com.gr/
εξαιρετικό ποστ!
Θα σου πω, δεν διαφωνώ πολύ αλλά είδα πως πέρασες περισσότερο χρόνο να εξηγήσεις γιατί ΔΕΝ επιλέγεις συγκεκριμένες μάρκες σοκολάτας (ή οτιδήποτε άλλο), παρά να εξηγήσεις γιατί ψωνίζεις τις μάρκες που ψωνίζεις. Και γι' αυτό σε χαρακτήρισα εύκολο πελάτη, διότι με βάση τον χρόνο που ξόδεψες να πεις την αποψή σου, θα ψώνιζες οτιδήποτε δεν αντέκειται στις ιδεολογίες/ιδεοληψίες σου φανερά. Στη λίστα που παρέθεσες απέδωσες τη γεύση ως λόγο μη-αγοράς μόνο στην Cadbury και στην Λάκτα (αν και οι δύο ξέρουμε ότι δεν σου άρεσε η νέα καμπάνια της Λάκτα, και το έχεις σχεδόν αναφέρει), αλλά στις άλλες δύο είναι καθαρά ιδεολογικοί οι λόγοι (και σε θυμάμαι από παλιότερο τόπικ σχετικά με τις Τομπλερόν που πάλι έλεγες ότι θα τις σταματούσες λόγω ακριβώς του χαλάλ).Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 09 Φεβ 2019, 09:40 Ενα μεγαλο θεμα στο μάρκετινγκ της σοκολατας ειναι το "πως διαφοροποιεις ενα προϊόν σε αγορα οπου ο καταναλωτής βλεπει ολα τα προϊόντα σαν να είναι ίδια
Στην περίπτωση της λάκτα επελεξαν να την ξεχωρίσουν με προκλητικα αμφιλεγόμενο μήνυμα.
Συνηθως τέτοια στρατηγική προώθησης δημιουργεί περισσότερα προβλήματα στην προώθηση του προϊόντος. Παράδειγμα εινσι η Μπενετον οπου παρα τις αμφιλεγομενες διαφήμησεις απετυχε να αυξήσει μερίδιο αγορας και ενω εδραιωσε την ιδεα της Μπενετον σαν σχεδιαστικο οίκο εν τουτοις μειώθηκαν οι πωλησεις της εταιρειας.
Ποια;Naida έγραψε: 09 Φεβ 2019, 09:25Υπάρχει υγείας με πορτοκάλι που είναι γαμάτη.Gherschaagk έγραψε: 09 Φεβ 2019, 09:23Θα δοκιμάσω οποιαδήποτε έχει πορτοκάλι μέσα.Custom_F έγραψε: 09 Φεβ 2019, 08:51 Έχουν βγάλει ένα κάρο σοκολάτες. Κ η ιον κ η λακτα τελευταία, τοχουν σκίσει. Αξίζει καμία απαυτες τις καινούργιες; Άντε πήρες μια και δοκιμασες. Θα πάρεις κ δεύτερη φορά;
ΠαυλίδηςGherschaagk έγραψε: 09 Φεβ 2019, 10:01Ποια;
Συντομη απαντηση διοτι ειμαι Φρανκφούρτη και εντός ολιγου αρχίζει η επιβίβαση.Λεγεών έγραψε: 09 Φεβ 2019, 09:56Θα σου πω, δεν διαφωνώ πολύ αλλά είδα πως πέρασες περισσότερο χρόνο να εξηγήσεις γιατί ΔΕΝ επιλέγεις συγκεκριμένες μάρκες σοκολάτας (ή οτιδήποτε άλλο), παρά να εξηγήσεις γιατί ψωνίζεις τις μάρκες που ψωνίζεις. Και γι' αυτό σε χαρακτήρισα εύκολο πελάτη, διότι με βάση τον χρόνο που ξόδεψες να πεις την αποψή σου, θα ψώνιζες οτιδήποτε δεν αντέκειται στις ιδεολογίες/ιδεοληψίες σου φανερά. Στη λίστα που παρέθεσες απέδωσες τη γεύση ως λόγο μη-αγοράς μόνο στην Cadbury και στην Λάκτα (αν και οι δύο ξέρουμε ότι δεν σου άρεσε η νέα καμπάνια της Λάκτα, και το έχεις σχεδόν αναφέρει), αλλά στις άλλες δύο είναι καθαρά ιδεολογικοί οι λόγοι (και σε θυμάμαι από παλιότερο τόπικ σχετικά με τις Τομπλερόν που πάλι έλεγες ότι θα τις σταματούσες λόγω ακριβώς του χαλάλ).Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: 09 Φεβ 2019, 09:40 Ενα μεγαλο θεμα στο μάρκετινγκ της σοκολατας ειναι το "πως διαφοροποιεις ενα προϊόν σε αγορα οπου ο καταναλωτής βλεπει ολα τα προϊόντα σαν να είναι ίδια
Στην περίπτωση της λάκτα επελεξαν να την ξεχωρίσουν με προκλητικα αμφιλεγόμενο μήνυμα.
Συνηθως τέτοια στρατηγική προώθησης δημιουργεί περισσότερα προβλήματα στην προώθηση του προϊόντος. Παράδειγμα εινσι η Μπενετον οπου παρα τις αμφιλεγομενες διαφήμησεις απετυχε να αυξήσει μερίδιο αγορας και ενω εδραιωσε την ιδεα της Μπενετον σαν σχεδιαστικο οίκο εν τουτοις μειώθηκαν οι πωλησεις της εταιρειας.
Τέλος πάντων, για σοκολάτα μιλάμε, δεν χρειάζεται να βαραίνουμε περισσότερο την κουβέντα.
Μόνο να πω ότι θυμάμαι διαφημίσεις της Λάκτα τα τελευταία 15-20 χρόνια, και πάντα έτσι ήταν, "το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής σου", ζευγαράκια να τρώνε μαζί στην ταράτσα χαζεύοντας την πόλη κλπ., οπότε δεν μου κάνει αίσθηση. Η καμπάνια μου φαίνεται ότι απλώς πάει with the times (και μην μου πεις ότι στην εταιρεία σου δεν έχει ήδη μπει το κομμάτι του diversity, του inclusion, του representation, social rights και έτσι), και το τάργκετ γκρουπ της Λάκτα είναι ξεκάθαρα οι νεότερες ηλικίες (15-35) που θα την στηρίξουν για τις επόμενες δεκαετίες, όχι οι 50-60ρηδες.
Το τι θα γίνει με τις πωλήσεις της εταιρείας, μόνο ο Αρίστος μπορεί να το προβλέψει.![]()
έχει και η ΙΟΝ

ΓΑΛΗ έγραψε: 08 Φεβ 2019, 21:00 ΚΟΝΚΛΑΒΙΟΣ
@Conclavios
ΠΑΩ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ. ΕΝΑ ΜΑΡΛΠΟΡΟ ΛΕΩ. ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΜΙΑ ΛΑΚΤΑ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ. ΨΟΦΟ ΜΩΡΗ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΤΥΛΙΞΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΛΕΩ. ΜΑ ΘΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΑΣΩ ΛΕΕΙ. ΡΕ ΔΕ ΠΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΒΡΑΔΙΑΤΙΚΟ ΟΥΡΛΙΑΖΩ, ΑΡΠΑΖΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΣΤΡΕΗΤ ΙΟΝ ΚΑΙ ΧΑΝΟΜΑΙ ΣΑ ΣΚΙΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ
Καλά δεν έχεις ακούσει που λένε "προωθούν την ομοφυλοφιλία στα παιδιά μας";ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2019, 10:53 Προς το παρόν πάντως, έχω δει στην τηλεόραση μόνον τα εύπεπτα σποτάκια της λάκτα.
Από αυτά που "δίνουν γροθιά στο στομάχι του φασίστα" δεν έχω δει κάποιο αλλά μπορεί να είναι σύμπτωση.
Εσείς είδατε;
Δεν νομίζω ότι δεν χαλάνε τη λακταρένια τους, απλώς ξέρουν καλά ότι δεν τους παίρνει.Dwarven Blacksmith έγραψε: 09 Φεβ 2019, 13:20Καλά δεν έχεις ακούσει που λένε "προωθούν την ομοφυλοφιλία στα παιδιά μας";ΓΑΛΗ έγραψε: 09 Φεβ 2019, 10:53 Προς το παρόν πάντως, έχω δει στην τηλεόραση μόνον τα εύπεπτα σποτάκια της λάκτα.
Από αυτά που "δίνουν γροθιά στο στομάχι του φασίστα" δεν έχω δει κάποιο αλλά μπορεί να είναι σύμπτωση.
Εσείς είδατε;
Για τους μεγαλύτερους που βλέπουν τηλεόραση δεν χαλάνε τη λακταρένια τους.
Gherschaagk έγραψε: 09 Φεβ 2019, 09:23Θα δοκιμάσω οποιαδήποτε έχει πορτοκάλι μέσα.Custom_F έγραψε: 09 Φεβ 2019, 08:51 Έχουν βγάλει ένα κάρο σοκολάτες. Κ η ιον κ η λακτα τελευταία, τοχουν σκίσει. Αξίζει καμία απαυτες τις καινούργιες; Άντε πήρες μια και δοκιμασες. Θα πάρεις κ δεύτερη φορά;
